Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • velizare

    nagyúr

    válasz decibel #9407 üzenetére

    a dgpu részesedéscsökkenésnél sokkal nagyobb bukta van azon, hogy a teljes piac mekkora mértékben zsugorodik.
    valamint, hogy változtatniuk kell a termékpalettájukon, hogy erre reagáljanak, és ahogy ezt az nvidia is tette. a 900as desktop sorozat 6 tagból áll (a 700as 12ből, oemeket nem számolva), viszont ebből a hatból 4 felsőkategóriás (970, 980, 980ti, titan x). valami ilyesmi kellene az amdnél is. fury x, fury, fury nano, plusz még 3. jelenleg 9 van bejelentve, az említetteken túl r7ből 360, 370, r9ből 380, 390, 390x, és a fury x2, bár ez utóbbi lehet majd oem lesz. hiába fogy jól esetleg a belépő és a mid-range, ha kicsi rajt a marzsuk.
    ráadásul a 390 390x és a fury nano teljesítményben várhatóen nagyon közel lesz egymáshoz. imo 390 és 390x kuka, a mostani állás és a nano várható teljesítménye mellett értelmetlen termék. 380 maradjon a 200 usd kategória miatt, és a többire is van oem rendelés, szóval akár maradhatnak is, mert úgyis gyártani kell. kivéve a 370, annak szerintem ez lesz a hattyúdala.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz decibel #5523 üzenetére

    Oké, akkor nézzük, hogy mi butult le két év alatt.
    Eltűnt a házakról és a különböző egyéb felületekről a tesszelláció: hiányzik a GeometryWorks
    Alaposan megváltozott a tenger hullámzása: hiányzik a WaveWorks.
    A részecskeeffektek közül a tűz megváltozott: hiányzik a PhysX Particles
    A növényzet minősége és a látótávolság csökkent: beleütköztek a DirectX 11 korlátjaiba.
    A víz visszatükröződése a tervezett teljes világhoz képest egy hamis megoldás lett: hiányzik a PostWorks SSR.

    Persze gondolom így is a fejlesztők a bűnösök. Egyáltalán nincs köze az eredménynek annak, hogy zárt middleware-ekkel vagy magával a korlátozott API-val sokszor lehetetlen helyzetbe hozzák őket.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz decibel #5500 üzenetére

    Nem értem miért őket kell azért hibáztatni, mert zárt middleware-eket nehéz egy játékba beépíteni. A CDPR igazából nagyon jól megcsinálta a játékot. Amit reálisan ki lehetett hozni, azt kihozták belőle. Az, hogy nem sikerült működésre bírni a GeometryWorksöt, a WaveWorksöt, GPU-s PhysX Particlest, meg pár dolgot, hát van ilyen. Ettől a játék még ugyanolyan jó lesz, csak nem néz ki olyan jól, mint a 2013-as videókban. A kamuzás meg kérdőjeles. Szerintem 2013-ban bőven úgy gondolták, hogy ezek az effektek beépíthetők. Nem hiszem, hogy akkor bárki kételkedett ebben. Valószínűleg 2014-ben került elő először, hogy azért ez a része a dolgoknak nem áll úgy, ahogy tervezték. Maximum azt lehet mondani, hogy 2013-ban túlságosan optimisták voltak és hittek abban, hogy a middleware-ek beépítésével nem lesz semmi gond.

    Az vesse rájuk az első követ, aki a GeometryWorksöt és a WaveWorksöt valaha is sikeresen beépítette egy játékba. Na ugye... Ők legalább megpróbálták. Ez dicsérendő inkább. Majd kielemzik, hogy miért nem jött össze.

Új hozzászólás Aktív témák