Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
decibel
#9407
üzenetére
a dgpu részesedéscsökkenésnél sokkal nagyobb bukta van azon, hogy a teljes piac mekkora mértékben zsugorodik.
valamint, hogy változtatniuk kell a termékpalettájukon, hogy erre reagáljanak, és ahogy ezt az nvidia is tette. a 900as desktop sorozat 6 tagból áll (a 700as 12ből, oemeket nem számolva), viszont ebből a hatból 4 felsőkategóriás (970, 980, 980ti, titan x). valami ilyesmi kellene az amdnél is. fury x, fury, fury nano, plusz még 3. jelenleg 9 van bejelentve, az említetteken túl r7ből 360, 370, r9ből 380, 390, 390x, és a fury x2, bár ez utóbbi lehet majd oem lesz. hiába fogy jól esetleg a belépő és a mid-range, ha kicsi rajt a marzsuk.
ráadásul a 390 390x és a fury nano teljesítményben várhatóen nagyon közel lesz egymáshoz. imo 390 és 390x kuka, a mostani állás és a nano várható teljesítménye mellett értelmetlen termék. 380 maradjon a 200 usd kategória miatt, és a többire is van oem rendelés, szóval akár maradhatnak is, mert úgyis gyártani kell. kivéve a 370, annak szerintem ez lesz a hattyúdala. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
decibel
#5523
üzenetére
Oké, akkor nézzük, hogy mi butult le két év alatt.
Eltűnt a házakról és a különböző egyéb felületekről a tesszelláció: hiányzik a GeometryWorks
Alaposan megváltozott a tenger hullámzása: hiányzik a WaveWorks.
A részecskeeffektek közül a tűz megváltozott: hiányzik a PhysX Particles
A növényzet minősége és a látótávolság csökkent: beleütköztek a DirectX 11 korlátjaiba.
A víz visszatükröződése a tervezett teljes világhoz képest egy hamis megoldás lett: hiányzik a PostWorks SSR.Persze gondolom így is a fejlesztők a bűnösök. Egyáltalán nincs köze az eredménynek annak, hogy zárt middleware-ekkel vagy magával a korlátozott API-val sokszor lehetetlen helyzetbe hozzák őket.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
decibel
#5500
üzenetére
Nem értem miért őket kell azért hibáztatni, mert zárt middleware-eket nehéz egy játékba beépíteni. A CDPR igazából nagyon jól megcsinálta a játékot. Amit reálisan ki lehetett hozni, azt kihozták belőle. Az, hogy nem sikerült működésre bírni a GeometryWorksöt, a WaveWorksöt, GPU-s PhysX Particlest, meg pár dolgot, hát van ilyen. Ettől a játék még ugyanolyan jó lesz, csak nem néz ki olyan jól, mint a 2013-as videókban. A kamuzás meg kérdőjeles. Szerintem 2013-ban bőven úgy gondolták, hogy ezek az effektek beépíthetők. Nem hiszem, hogy akkor bárki kételkedett ebben. Valószínűleg 2014-ben került elő először, hogy azért ez a része a dolgoknak nem áll úgy, ahogy tervezték. Maximum azt lehet mondani, hogy 2013-ban túlságosan optimisták voltak és hittek abban, hogy a middleware-ek beépítésével nem lesz semmi gond.
Az vesse rájuk az első követ, aki a GeometryWorksöt és a WaveWorksöt valaha is sikeresen beépítette egy játékba. Na ugye... Ők legalább megpróbálták. Ez dicsérendő inkább. Majd kielemzik, hogy miért nem jött össze.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Path of Exile (ARPG)
- Minőségi ugrást hozhat a One új médiaboxa?
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Az OpenAI már az Amazonnal is összeáll
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Eredeti játékok OFF topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Creality Nebula Camera
- magyar billentyűzet - 123 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue 1ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3743, 100% Akkumulátor
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő

