Új hozzászólás Aktív témák
-
torok6
aktív tag
A default power statuszt ha kikapcsolom akkor mi fog változni? Másik kérdésem még ez lenne hogy vettem egy 720p tolató kamerát és kaptam hozzá egy leírást hogy a fejegységen keresztül lehet állítani neki a felbontását de nekem olyan nincs ez fejegységtől függ? Így állítás nélkül nem megy a kamera 720p be.
-
Zirowe
nagyúr
Végül hagytam úgy és kb 2 nappal később már 10.9v volt, a kijelző még mindig sleepben, de a kocsi továbbra is gond nélkül indul.
Elvileg a 12.1v normális érték.
Mindenesetre visszatértem gyárira és azt felfrissítettem a legújabb decemberire+az mcut is a legfrissebbre cseréltem, holnap feleségem viszi hosszabb útra.
A kulcs meg az ablak tényleg vmi sajátos baja lesz az autónak, mert tanítás után se ment az a kulcs, mindegy, van még 4. :D
Viszont tökre meglepődtem, hogy mutatja a dinamikus kerékvonalakat tolatáskor, erre nem számítottam. -
Na, akkorb végül csak jó lett a tolató
Háááátt ez az ablak és táv dolog lehet az éhség is, de lehet az is, hogy francia autó átka, mert elég kesze - kusza az elektronika a franciáknál sajnos
Pedig én kikötöttem az ACC-t és működik azóta is normálisan, viszont rémlik valami beállítás erre vonatkozóan a factory vagy CAR settings menüben, nézz utána. Töltésed nem túl alacsony? 13.8 - 14.4 között töltenek átlagban, de számolni kell kb 0,2 - 0,3V csalással, mert nálam is a 14.4 helyett 14.6 vagy7-et mutat. Mi lett az eredménye, mert a hsz-ed már 2 napos, esett 11.9-ről?
-
azimut
aktív tag
Hogyan tudok screenshotot lőni a kínai androidos HU-n? Talán egy app segít?
Telefonon egyszerű, van erre billenytűkombináció, ide is szeretnék kulturált képeket mellékelni.
-
Zirowe
nagyúr
Most tudtam tesztelgetni az elmúlt két napban a hátsó kamera rovására, mert azt még mindig nem építettem be.
Kiderült, hogy tökéletes az alap canbus profilja, csak inverzen jeleníti meg a csíkokat: jóval messzebb, mint a gyarinál az összes csík és szín világít+sípol, mint állat, majd ahogy csökken a táv alszanak ki a csíkok, a sípolás pedig konstans, szóval ez most jó.Viszont a táv és ablak gondokat szerintem az éhsége okozza.
Autó akksija nem a legújabb, viszont gond nélkül indul, eddig heteket is állt gond nélkül télen és konstansan 12.1-12.4v között volt az akksi feszültsége.
Fejegység beállítottam a töltöttség mutatására: gyári rommal auto sleeppel maradt 12.1 az érték, malaysk-en auto, illetve 30mp-s beállítással 12.2v-ről lement 24 óra alatt 11.8v-re, a másik 24 órás mérésen pedig 12.1v-ről 11.7v-re, szóval konstans 0.4v az "éhsége", ami annyira nem tetszik az autónak.
Indul rendesen, meg nyílik is, csak olyan, mintha levettem volna az akkusarut, indítás után rögtön felviszi 13.7-13.9-re, illetve 14.0v-re.Megpróbáltam kikötni az acc-t (wiki szerinti iso A4 pin piros vezeték), de akkor egyáltalán nem kapcsolt be semmi, illetve megpróbáltam kikötni csak az állandót (iso A7 pin sárga dupla vezeték), de akkor se kapcsolt be.
Most auto sleepen hagytam és a default power statust on-ról off-ra raktam factory settings otherben, de mondjuk eleve 11.9v-vel hagytam ma ott, mert már késő volt. -
petymek
senior tag
válasz
atis810313 #3483 üzenetére
Egyrészt azt, hogy tudod mit vásároltál
Másrészt, recovery-ről volt szó nem?szerk:
rád kerestem hosszabban.
Szóval, ha egyszer indulna újra, egyértelműen azt mondanám, az induláskori fesz. esés az oka. Így távban erre nem lehet mit mondani.
Amit először tesztelnék, az az, hogy labortápról meghajtva, megnézném, hogy úgy is csinálja-e (állandó táp, meg bontható ACC mellett). -
válasz
KAMI911 #3471 üzenetére
A hátsót alapból kábelesre akartam, mert attól tartottam, hogy a távolság szűk keresztmetszet lehet, mert kombim van, no meg összeszedhet mindent én ha instabil a kapcsolat egy tolatás közben, akkor agybajt kapok
Én is arra gondolok, hogy elől nem lehet gond a táv miatt és majd úgy próbálom, hogy az adót és a vevőt is közel teszem a tűzfalhoz.
-
Miért, a tolatókamerát nem tudtad előre vezetni? Enyémet a tetőkárpit alatt vittem végig, elért lazán, mert 6m kábelt kaptam és nincs semmi zavar, nem szed fel zajt sehonnan, pedig paráztam a függöny légzsák miatt, de minden ok. Szerintem inkább earth-re kösd, mert az a test ugyebár. Elől a műszeregység vagy a rádió mögött szokott lenni gyári testpont, csak találsz egyet. Na, akkor szép lassan csak kitapasztalod
Launcer témában is xda-n nézz körül, de az agama pedig egész jó, jókat olvastam róla, nem tudom nálad miért resetelte magát...
-
petymek
senior tag
válasz
atis810313 #3468 üzenetére
Ez egy Klyde CSN2, tök mindegy minek címkézték.
Recovery ->Power hosszan nyomva tart, majd mikor villogni kezdenek a háttér ledek, elneged, és ismét megnyom. -
válasz
atis810313 #3468 üzenetére
Esetleg annyit tudsz tenni, hogy a lereseteled... A jobb felső sarkoban ott a rejtett kis gomb, azt nyomd meg egy fogpiszkálóval vagy valami hasonlóval. Próbálhatod hosszan nyomva tartva is, lehet akkor hard reseteli. Kérdezd meg az eladótól a procedúrát, mert lehet, hogy ennél a CSN2-nél másként van. Általában a reset + bekapcsoló gombbal lehet belépni a recovery menübe, ott pedig az install menüponton belül a zip from sd card-ra böksz és kiválasztod a romot amit egy sd kártyára másoltál és behelyezted a jobb oldali slotba, nem a GPS-be. Első körben azért kérdezz rá az eladóra, hogy miként zajlik a folyamat, nehogy hazavágd...
-
Zirowe
nagyúr
Nem, a vezetéknélküli az a tolatókamerának van, a rádió helyen meg max a quad lockban vannak ilyen vezetékek, melyiket érdemes kötni: earth jelűhöz vagy egy hangszóró negatívhoz?
Igen, közben rájöttem, hogy a Factor, settingsben tudom állítani a canbus adaptert, találtam is egyet, amivel tökéletes a radar, de azzal meg alapból nem megy a kormány távirányító és nem minden üzenetet ír ki, szóval majd ezeket is tesztelem.
Gyáriról közben szintén találtam leírást+filet xdan, tegnap este az akksi töltöttség is feljegyeztem, kíváncsi vagyok most már sikerül-e belőni rendesen. :)Egyedül ez a launcher féle részét érdekes, mert máshol mintha nem találnék erről említést+nem nagyon kellene így viselkednie.
-
atis810313
friss újonc
Szia!
Köszi a választ. Valami star dvd a neve, az ebay-ről vettem. Már írtam neki, de az ünnepek nem segítenek a kommunikációban. Sajnos egyelőre áll az egész dolog, én meg megőrülök. Ennyire nem értek hozzá, hogyan tudom újra rakni, kérlek írjátok le nekem lépésről lépésre. Köszi. -
torok6
aktív tag
Sziasztok. Vettem egy tolató kamerát a fejegységhez és azt szeretném megtudni hogy a kamerához kaptam egy filltert annak mi a lényege?
-
válasz
atis810313 #3461 üzenetére
Szia,
Hasonló enyém is, csak Focusban
Hát ez sajnos nem a legjobb MCU verzió ez a CSN2...
Honnan vásároltad, nem valami Car Multimedia Store nevű cég volt? Róluk nem hallottam jót, csak azért kérdem. Első körben újra raknám az egészet, de ha 4 napos a történet, akkor friss és levelezgess az eladóval, hogy valami nem kóser és mit tanácsolnak? Nem tudom a többiek mit szólnak, esetleg Petymek, mert ő jobban keni vágja -
Na, akkor majd oszd meg velünk a tapasztalatokat
A motortérben csak találsz egy testet valahol, nem? Azt kilazítod és préselsz egy szemes sarut egy kis vezetékre, aztán azt biztonságosan oda vezeted. Nem para miatt, de ajánlatos autóipari kábel ami bírja a magass hőfokot. Mondjuk egy régi, vagy másik kábelkorbácsból egy darab... Vagy bármelyik bontóbból valahonnan.
Launcher témában lehet, hogy miután feldobod reseteli a factory settings menüpontot amiben meg van adva a CAN modul típusa, azt érdemes csekkolni. A gyárira nem tudom ha a factory reset elegendő, de az eladótól kunyerálj egy romot amivel küldték neked az egységet, mert lehet frissebbet is kapsz akár... Annak idején én kértem tőlük egyet és annyi a teendő, hogy recoveryből nyomod fel akár egy sd kártyáról.
De, a tolatóradart is a factory settingsben lehet ha jól rémlik, de tuti, hogy van, mert én állítgattam kíváncsiságból, de nem történt semmi, nem dobott fel semmit a képre és nem is pityegett. -
atis810313
friss újonc
Kb három napja került be a Mondeo Mk4 autómba egy androidos fejegység. Sajnos mikor beindítom az autót és bekapcsol a fejegység, akkor jobb esetben egymás után újraindul kétszer, rosszabb esetben ötször. Olyan nincs, hogy bekapcsol és úgy is marad. Mikor újraindul, minden beállítást is elfelejt. MIért van ez? Csatolok képet az adatairól.
Az a legnagyobb gondom, hogy ez a menete, mikor reggel beülök az autóba: beindítom, indul a fejegység is, aztán pl. ma reggel 11 szer indult újra egymás után. Ilyenkor olyan, mint ha resetet csinálna, nem csak a rádiókat felejti el, hanem mindent, illetve az újraindulások között sem vesz semmilyen parancsot, tehát bármit nyomok, nem reagál. Aztán mikor úgy dönt, hogy végzett a folyamatos újraindítással, aztán elkezd tökéletesen működni és nem indul újra utána. Nagyon, nagyon csalódott és ideges vagyok már miatta.Ez lehet bekötés miatti hiba??? Nem lehet, hogy szoftveres hiba? Előre is köszi a válaszokat, kérlek segítsetek. -
Zirowe
nagyúr
Ugyanezt a vezetéknélküli adaptert rendeltem a hátsó kamerához, elvileg holnap fogom berakni, a hátsó egységeta tolatólámpához+szűrő, viszont elől még nem tudom hogyan fogom a vevőt csatlakoztatni: a piros vezetéket a reverse vagy cam pow vezetékre, viszont nem tudom a feketét hova kössem, mert nem nagyon van test vezeték.
Közben megtaláltam a car webguru launchert, ami szintén nagyon tetszik, de megint furcsaságokat csinál az autó: ablakot megint tanítani kellett, későn jelennek meg a canbus üzenetek, a tolatóradar nem jelezte az akadályt, az egyik kulcs távja nem működött, mintha resettelte volna a bsit.
Megint újrafrissítés lett a vége.
Egyébként hogy lehet visszatérni a gyári állapothoz, sima factory reset?
Mert láttam xdan, hogy vki rakosgatja fel a witson frissítéseket.
Mondjuk a tolatóradarral a fejegységgel eleve elégedetlen vagyok, mert még nagy hátralévő távolságnál már pittyeg, mint őrült és pirosat jelez, nem lehet ezt vhogy kalibrálni? -
-
Nem vennék mérget rá, de mintha a fizetősben lenne benne csak, de nem vagyok biztos benne, nem is olvastam utána xda-n. Látod, itt az a jó, hogy simán vissza tudod rakni a régit, vagy bármit ha gikszer volna, nem lesz tégla az eszköz. Hááátt igeenn... az első kamera ügyében nagy a vacillálás nálam is... Az a nagy helyzet, hogy én tudom hol lehetne áthúzni a kábeleket, csak ahhoz a gyári gumi harangot kellene megszúrjam és ott átküszködni a gyári köteg mellett... Na most első körben egy ilyet berendeltem, mert gondolkodom a vezetéknélküli megoldáson, de még megy a filózás, mert nem tudom, hogy nem-e fog gebasz lenni a TPMS rendszer miatt ami tervben van, és szintén vezetéknélküli az is.
-
Igen, jogos... Annak idején visszaolvastam rendesen jó pár hónapot, majd kinéztem pár márkát (nagy tévedés volt) és úgy kérdezősködtem, aztán Petymek sokat segített, hogy itt valójában a márka felejtős, inkább a bolt meg a termék értékelése és a hatékony kommunikáció a mérvadó. Utolsó mondatod az nagyon beszédes
Ha már erre jártál, PX6 spiáter ügyben van valami fejlemény?Ha netán cserélnéd az isudarban 5-ről 6-ra és gyártasz le, akkor nekem tuti kell egy darab szóval, gyárthatsz kapásból kettőt
-
svgyula
addikt
válasz
lasse001 #3450 üzenetére
Szia! Az IGO helyett használd a HERE alkalmazást az elsőt már nem fejlesztik(?) androidnra a hang mindig probléma volt az összes fejegységemen. Vagy üvölteni kellet, hogy a navigáció is érthető legyen vagy le kellett minden mást állítani. Próbáltam a hang file-ok amplitúdójának az emelésével kisebb sikerrel. Így letakarítottam és jött a HERE. Vagy lehet még a Sygic is egy megoldás, nálam fent van mindkettő, volt már, hogy egyszerre ment mindegyik próbaképpen. A Sygic párszor megpróbált átverni, ezért maradt a HERE. Stabil megbízhatóan tartja a jelet. Én csak offline használom.Kicsit puritánabb mint az IGO de legalább hibátlan a működése és jó a hangerő is.
-
Zirowe
nagyúr
Köszi, fel is ment ma rá a malaysk lite rom.
Próbálgattam a launcherek közt az agamat, mert külsőre bejön, csak nem tudom mit nyomhattam meg, mert hirtelen minden canbusos infó eltűnt. :DSzerintem kilőhette valahogy a canbus kommunikációt végző appot, de nem találtam meg, se újraindítás opció nem volt, ki/bekapcs nem volt elég+az agama is resetelte magát furamódon.
Újraraktam malayskot és minden a régi szerencsére.A hsz-edben linkelt képekkel azonos volt az enyém kinézete is, remélem nekem nem lesz gondom az ACC-vel.
Kamera majd hétvégén kerül bele, illetve előre is szeretnék egyet parkoláshoz, csak még nem vágom hogyan és hol húzzam át a kábeleket. :)azimut: igen, gyári dupla fakra erősítés nélkül egy iso átalakítóba vezetve, rakparton eddig minden rádió bejött, amit hallgatok, holnap megnézem majd út közben is.
Gps is jó, az is a gyári fakra átalakítóval.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Kingdom Come: Deliverance II teszt
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Call of Duty: Black Ops 6
- Építő/felújító topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
- Apple Watch Nike S6 44mm Space Gray LTE, ajándék új szíjakkal, üvegfóliával és ütésálló tokkal!
- BenQ MW523 3D DLP Projektor, 3000 ANSI lumen, 143 óra üzemidő + 2db 3D szemüveg + Ingyen posta
- 16" macbook pro m1pro.
- (új, bontatlan) Kingston 8GB DDR4 3200Mhz CL22 (Foxpost:+1400Ft)
- Új állapotú ASUS TUF Gaming A15 FA507NU - Ryzen 5 7535HS, RTX 4050, 15.6FULL HD 144Hz, 1TB SSD, 32GB
- TAVASZI RAKTÁRSÖPRÉS!!! - Videókártyák, Monitorok, Notebookok, Stb. - Szaküzletből! Számlával!
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
- AKCIÓ! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! Xbox Series S Játékkonzol! Olvass!
- SAMSUNG DDR4 REG ECC 32GB 2400MHz RDIMM szerver RAM modulok, nettó 12991Ft+ÁFA, 1 év gar., több db
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest