-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
"A vaktesztnél pedig a körülmények rengeteget számítanak, ha korrekt és szelíd, nem akar feltétlenül bizonyítani valamit, akkor jól tud működni, de nagyon könnyű befolyásolni, elbizonytalanítani a tesztalanyt, ezért nehéz "szakma"."
Ez a nem vakon végzett tesztre ugyanúgy igaz.
[ Szerkesztve ]
-
Dißnäëß
veterán
Nem értek a kémiához. Nem vagyok vegyész. Legyen akkor "DE".
Látjátok, milyen könnyen felpuhulok, mikor beüt nálam vmi kis figyelemelterelés? (Pár perce hozta a galamb).
Ha minden jól megy, este már meglehetôsen analógosan fogom hallani a zúzótokat. Legalábbis deszkáról - egyelôre. Ilyenkor mindig úgy érzem magam, mint mikor 10 évesen megkaptam a nagy Technik Lego szettet karácsonyra.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
bta1
őstag
"hány kilóig könnyű a zene"
Az leginkább olyasmitől függ, hogy normál, vagy 180g-os vinylen szól éppen
Egyébként ez a könnyű/komoly megkülönböztetés véletlenül sem a zene megszólalására, hangására értendő (sok laikus zenebarát esik ebbe a csapdába!), és sokkal kevésbé szubjektív, mint amilyennek a többség gondolja. Nem igazán nézőpont kérdése, a passzátszelet pedig a káprázat ellenére nem a média, hanem a zenetudomány fújja...
-
#71562240
törölt tag
Itt még keveset beszéltünk általánosítva ilyesmiről, pedig nagyrészt erre van ez a fiatal topik (de Matthiask nem szereti a témát, hehe). Úgyhogy grafománjál bátran, ez lenne a topik egyik fő témája.
A magam részéről elsősorban az Adorno-i esztétikából indulok ki, és ha már Frankfurti Iskola, elég jól passzítom hozzá az F-skálát, zene esetében sem szóviccként - bár ott arra is jó. Mindazonáltal, ahogy a többi művészeti ágban is elég jól megkülönböztetek középfajt a komoly és a könnyű faj között, a zenében főleg. Már többször pöntyögtem, hogy a művészeti ágak közül a zene eleve olyan adottságokkal bír, ami leginkább összemossa a komoly és a könnyű faj határait, és a legszélesebb benne a középfaj - pl. jazz-ek, progresszív rockok, art rockok, undergroundok, világzenék, népzenék, opera buffa, opera balet, barokk szvitek, gregorián... Úgy istenigazából csak a contemporary néhány ágazata komolyzene (dodekafónia, véletlenzene, esetleg repetitív zene... - meg Hildegard von Bingen meg Gesualdo...).
RetekNyaláB-ot várják a kettes portán!
-
#01758976
törölt tag
Ezen tapasztalatokat osztom én is, itt is mindenen elsőre flott mindig minden. Atom stabil, igazán széleskörűen használható szoftver, de pár dolgot még átvehetne a Roon-tól, igazán hasznos fícsörök lennének. Bár, ha így marad, hogy döccenés nélkül tudja, amit jelen pillanatban tud, de kompatibilis lesz, (mert az lesz) 15 ös droidon is, sima liba, részemről.
-
SyneT87
tag
-
#01758976
törölt tag
Nem leszek perdöntő mert doboz "cserébe" vagyok. Napok óta nálam Ear Enigma 5-je, mikor a fw frissítés volt is ez szólt, sajátjaim most sarokban. Egyébként simán lehet, főleg ha saját D/A-val hallgatod.
Más: Minden Enigma 5 tulaj, kapja be Xindakomal parádé, meg ugyi itt van még az Ant is. Tényleg mindenkinek kellene ilyenekkel élnie egy picit, sokaknál lenne meglepi.
-
bta1
őstag
b) A rossz hifi "kiváló adottságú" szobábansem fog kiválóan szólni. Nem lesz ot Nirvána, hacsak nem azt hallgatod További érdekesség, hogy a "kiváló akusztika" nem valami önmagában értelmezhető, pontosan meghatározható dolog.
-
bta1
őstag
Se jóról, se rosszról nem volt szó, tehát a megjegyzés helyénvaló. A következőből pedig világos kell legyen, hogy az egész nem neked szól, hanem egy bizonyos (szerintem tapasztalatlanságot tükröző) szemléletmódnak. Sajnálom, hogy olyasmit értesz bele, amit nem kellene...
-
#92251648
törölt tag
"Faló, tapasztalataid szerint milyen építőanyag, épületszerkezet esetén várható a legkisebb
szíváskihívás az utólagos akusztikai módosításban?"Faházak, rönkházak nagyon jók szoktak lenni, alig kell hozzájuk nyúlni akusztikailag. Egy fokkal rosszabb, de még mindig kecsegtető a könnyűszerkezetes építés, ezeknél inkább a kivitelezési hibákkal lehet szívni, de ha jól meg van építve, még a basszus tartományban sem szoktak nagy drámák lenni. Legreménytelenebb a beton pince és a panelház, ezekben nem sok esély van a jó hangzásra (főleg ha 20 m2 alatti szobában próbálkozunk), de sajnos legtöbben ilyen helyiségekben hallgatnak zenét.
Az anyagszerkezet csak egy dolog. A helyiség méretei, a felületek kialakítása legalább ennyire lényeges. Ha tudjuk előre, hogy ott szeretnénk zenét hallgatni, filmeket nézni, a helyiséget már eleve úgy meg lehet építeni, hogy utólag alig kell kezelni. -
#92251648
törölt tag
Sok érdekes témát szóba hoztál, amikről klassz dolog beszélgetni, de a HiFi fórumokon elvétve merülnek fel.
A szimfonikus bővítmények általában zeneileg nem adnak hozzá az élményemhez, a szép ruhába öltöztetett vonós csajok és a pálcás karmester inkább látványelemként szedik áldozataikat a gyanútlan közönség soraiban. Természetesen vannak kivételek (pl. Deep Purple with Orchestra - Live at Montreux 2011), ahol megemelik a produkció összértékét.
"mennyit számít a dalszerző, mennyit a hangszerelő, mennyit a hangszeresek játéka?"
Vannak muzsikák, amik önmagukban is megélnek, egy középszintű előadás során is beteljesítik sorsukat. De az esetek többségében számomra fontosabb az előadás minősége, a muzsikusok hangszeres tudása és produkciója. Egészen primitív hangsorokat is elő lehet adni magas szinten, pontosan ez különbözteti meg a rossz és jó zenészt.
"Kérdezhetném úgy is: lehet a sz@rból várat építeni?"
Általában nem, csak itt most az a kérdés, mi a vár és mi a fekália.
"És számít egyáltalán, hogy "jó" a zene, vagy csak a kiváltott érzelem számít?"
Értelmezhető-e a zene "minősége" és érzelmi hatása egymástól függetlenül? Gyanítom, hogy általában nem. Kivételt számomra talán csak a szakmailag egzotikus darabok, előadások jelentenek, amikor leborulok egy zenei megoldás, vagy hangszeres tudás előtt anélkül, hogy a muzsika különösebb hatással lenne rám. Nálam tipikusan ilyen pl. a Dream Theater legtöbb albuma, amiken folyamatos tűzijáték van, csak a mondandó hibádzik sokszor.
"attól jobb lesz a zene, hogy a fülünknek kedves a hangzás?"
Részemről egy határozott nem a válasz, de gyanítom, a hifisták többsége ellentétes véleményen van.
"Lehet "kamuzni" a zenében?"
Naná, nagyon is. A zenészek többsége szeret elbújni a zenekar mögé, a zeneszerzőknél is gyakori, hogy töltelék póthangok uralják a művet. De részemről a DJ mozgalom nagy része is (a kevés kivétel nélkül) ide sorolt. 25 év kínkeserves gitártanulással a hátam mögött képtelen vagyok becsülni valakit, aki 2 gombot nyomogatva játssza el az előadó művészt egy tökéletesen műanyag produkcióban.
"Mit is tart lényegesnek a zeneszeretők többsége?"
Erről szerintem fogalmunk sincs, bár azért elgondolkodtató, hogy milyen előadások mennek teltházzal és melyeket kísér viszonylagos érdektelenség. Bizonyosan nagy ereje van a sznobizmusnak, a divatnak, illetve a tekintélyelvűségnek. Lásd Joshua Bell esetét a New York-i aluljáróban, ahol a járókelők nagy ívben letojták az ingyenes előadását, de az esti koncertjére percek alatt elkapkodták a drága jegyeket.
Némi infónk van róla, de még a hifistáknál sem tudjuk igazán, a többség mit tart fontosnak. A fő csapásirány persze a térhatás mérete és a túltengő basszushangok imádata, a többit viszont sűrű homály fedi.
-
#71562240
törölt tag
[[[[[Engedek bizonyos speciális szempontoknak - ezzel párhuzamosan majd kipróbálok egy új módszert (aki érti, érti)]]]]]
----------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------"Node közben az is érdekes téma, hogy a jegykezelő által írt ákombákom dalocska komolyabb hangszereléssel, belső szólamokkal, dinamikai, ritmikai és összetettebb/letisztultabb hangszín (hangzat) által felértékelődhet-e, mennyit számít a dalszerző, mennyit a hangszerelő, mennyit a hangszeresek játéka?
Kérdezhetném úgy is: lehet a sz@rból várat építeni? És ha lehet, kell-e?"
Utóbbi kérdésre: szerintem nem kell. Én legalábbis tiltanám, ha én lennék a diktátor. De nem is lehet! Mindjárt visszatérek erre."Mit is tart lényegesnek a zeneszeretők többsége?
A dalt, a zenei megoldásokat?
Könnyűzenében - néhány hete már volt róla szó, hogy ki mit ért könnyű alatt - én azt látom, hogy bizony a sound és hangszerelés mindent visz."
Az egyszerűség kedvéért (és mert okosnak tartom), veszem megint az adornóinak tekinthető esztétikai felosztást: (magas)művészet versus szórakoztatóipar, közte a középfajú alkotások (utóbbiakkal általában a kritikusok egy része is hajlandók megbékélni, és a "pórnép" egy része is). Zenében a középfajú alkotások általában a crossover műfajokba tartoznak. Magyar nyelven a zeneművészetet jellemzően-hagyományosan komolyzenének nevezzük, a szórakoztatóipart könnyűzenének (egyre inkább popzenének). A kettő között vannak átmeneti műfajok, például az úgynevezett jazz bizonyos alágazatai, a progresszív rock (ma inkább progrock) alágazatai, a világzene bizonyos alágazatai...
Van ez a Dalfutár nevezetű műsor, aki még nem tette, nézze és hallgassa - de legalább klikkelgessen és iratkozzon fel rá, hogy legyen elég szponzor a működtetéséhez. A műsor ugyebár úgy működik, hogy van egy dalszerző, aki összeüt egy dallamot egy hangszerre és énekhangra (szándékosan nem többre, hogy a producer is teljesértékű alkotótárs lehessen), amely dallamot megkap egy szövegíró oly módon, hogy a felismerhetetlenség céljából eltorzított énekhangból ne ismerhesse fel a dalszerző személyét. A zümmögést a szöveggel együtt megkapja egy producer célú személy (néha egy együttes), akinek a feladata a zümmögés meghangszerelése, a dallam felöltöztetése DAL-lá - lásd Dalfutár. Ugyanígy megkapja egy negyedik személy, aki az énekes lesz. A dalfutár (Hajós András) futkorászik az alkotók között. Mi, nézők ebben a sorrendben megismerjük őket, ők ellenben egymásról nem tudnak semmit. Mindegyikük felkészül a stúdiónapra, amikor találkoznak, rácsodálkoznak egymásra, és egy nap alatt a stúdióban kész dallá gyúrják a négy egó alkotmányát, és hangfelvételt készítenek, lehet bejegyezni az ARTISJUS-nál - alkalmasint felkerülnek a dalok streamszolgáltatóra is. A műsor szerkesztője különféle szerkesztési szempontok szerint kiválogatja, hogy kikből álljon az aktuális kvartett. A poprock világából érkeznek a szereplők, de természetesen általában teret kap a valóságshow-i szempont: minél összeférhetetlenebbek legyenek a műfajaik, legyen hirig a stúdiónapon, legyenek olvasztótégelyezendő ellentétek. Olvasztótégely mindig van, mert senki se akarja égetni magát azzal, hogy ő a mufurc a csapatban, tehát megszületnek a kompromisszumok, mindig szerves dal, afféle origó jön létre a négy világtáj összetalálkozásából. Ez azért lehetséges, mert mindannyian a poprock világából érkeznek. A legutóbbi csapat esetében volt a kivétel, ezen kivétel miatt emlegetem fel az ügyet, magamigazoló példaként. Erre is visszatérek.Én úgy gondolom, minden művészeti ágban létre tudnak jönni kiváló, akár klasszikussá váló középfajú alkotások a művészeti ág (magas)művészeti és szórakoztatóipari ágazata közé ékelődve mezsgyeként, gyepűként - "crossover". Ellenben kifejezetten hiteltelen szokott lenni, amikor a szórakoztatóipari alkotásokat bele akarnak tenni magasművészeti keretek közé, és viszont. A "szimfonikusok popritmusbant", a Havasit, a Mága Zoltánt, a Richard Claydermant (bizony, Zoli, hehe!), a Szentpéteri Csillát... örök időkre be kéne tiltani, írmagját is kipusztítani, helyét sóval behinteni, leginkább azért, mert másnak akar látszani és láttatni, mint ami. Khmmm..., André Rieu, khmmm..., izé...
Én magam alapvetően magasművészetet "fogyasztok", másodsorban középfajút - tehát nem fogyasztok szórakoztatóipart, azaz esetünkben popzenét. Az említett kivételes Dalfutár csapatban is hárman, Rácz Gergő, Tariska Szabi, Vitáris "Parazol" Iván a pop-rock különböző területeiről érkeztek, és prímán össze is tudott érni egy origóban a három égtájuk, színvonalasan dolgozva a maguk nem kevés populáris tudása, tehetsége szerint. Na de a producer Fekete-Kovács Kornél lett, aki még csak nem is a jazz-zenészi énjét hozta, hanem a MAO révén a komolyzeneit-komolyzeneközelit. És a műsorszerkesztés miatt meghangszerelte az egyszálgitáros poprock dalt fúvósbigbandre, lényegében komolyzenei komponálási-hangszerelési elvek alapján. Ottani kommentemben úgy fogalmaztam, hogy meddő öszvér lett belőle, hiába dolgozott természetesen Kornél is kiugróan színvonalasan a MAO-val. Nem fér össze a popzene és a komolyzene, nem lehet egy origóba összehozni őket, állítom én. Példálózásomban például Jon Lord dolgait, Mike Oldfileld Tubullar Bells-ének szimfonikus átiratát hoztam fel, mint hasonlóan szaporodásképtelen meddő öszvéreket, és olyan középfajú szerzőket-előadókat hoztam fel működőképes klasszikusként, mint a Colosseum, a Passport, a King Crimson... - vagy a Uriah Heep Salisbury-je... Utóbbiak szerves középfajú alkotásokat hoztak létre, előbbiek meddő öszvéreket - állítom én, aki irtózom a másnak látszani akaró "alkotásoktól". A popzene nem tud beleszervülni komolyzenébe. A komolyzene nem tud beleszervülni popzenébe. Teljesen más szervező elveik vannak. Összebékíthetetlen területek - mondom, van köztük gyepű, mezsgye, azaz a középfaj önálló területe, az ezen a gyepűn szaladgáló középfajú crossover műfajok nagyon frappánsak tudnak lenni, mert nem olyan életidegenek, mint a magasművészetek (komolyzene), és nem olyan tartalmatlan üresek, mint a szórakoztatóipar (popzene).
Kérdezted, lehet-e a szarból várat építeni, és ha lehet, kell-e? Nem lehet, ergo nem is kéne. És a várból se szart. -
Dißnäëß
veterán
Az szép, nekem ennyihez nincs türelmem. Kevés zene fog meg, a világ feltételezett teljes zeneállományához képest így is "nagyevő" vagyok, de ennyire nem Kedvenc pedig még így is csak kevés.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
#71562240
törölt tag
válasz Z.É.T. #11085 üzenetére
"bármely műfajban, de a könnyűzenében - kiváltképp, ha hazai - erőteljesebben van jelen, de ízlésesebb rock és kisebb költségvetésű underground/kortárs felvételeknél is"
"zenész is, meg hangmérnök is egyebek mellett (hátha ő szemérmeskedne ezügyben)"A zenész ez (a hangmérnök is) - no meg a szemérmesség...:
[Hárásó kérdésére - és mindenkinek, aki szereti.]Bárány Péter
előadó, ének, színész
Született: 1970. február 5. (51 éves) (Magyarország, Budapest)
Énekművész - szólista (kontratenor)1996-ban végzett a budapesti Weiner Leó Konzervatórium ének szakán, Lax Éva növendékeként. Mesterkurzusokon vett részt Hamari Júlia, Michael Chance, Nicholas Clapton, John Toll irányítása alatt. Repertoárja elsősorban a barokk oratórium és operairodalom, de sikerrel szerepelt modern zenei produkciókban, mint pl. P. M. Davies Resurrection című operája, vagy Vajda Gergely Óriáscsecsemő c. műve. Színpadi debütje 2001-ben Handel Orlandójának címszerepe a Budapesti Kamaraopera társulatával. Ugyanebben az évben harmadik díjat nyert a spanyolországi Irúnban megrendezett VI. Luis Mariano énekversenyen. Szólistaként Franciaországban, Angliában, ill. Belgiumban vett részt sikeres koncertkörutakon, Vásáry Tamás, Vashegyi György és Barthold Kuijken vezényletével. Számos lemezfelvételen működött közre, állandó szereplője Vashegyi György francia ill. német barokk egyházi műveket megszólaltató CD sorozatának.
A régi zenei előadói gyakorlattal Klembala Géza vezetésével a Cantus Corvinus énekegyüttesben került közelebbi kapcsolatba. Alapító tagja az elsősorban XIV-XVI sz.-i egyházi műveket megszólaltó hattagú Voces Aequales férfi-énekegyüttesnek, mellyel Európa-szerte nagysikerű szerepléseket tudhat maga mögött.
[ Szerkesztve ]
-
#92251648
törölt tag
válasz Z.É.T. #11081 üzenetére
"...a legtöbb esetben a szűk minőségi keresztmetszet a teremakusztika és/vagy maga a hifi, sokkal ritkább - de nem példa nélküli - a lemez keverése, felvétele."
Egyetértve Veled csak erre reagálnék, mégpedig hogy attól tartok, a legtöbb lejátszó rendszerben maga a hallgató a leggyengébb láncszem.
-
#71562240
törölt tag
válasz Z.É.T. #12407 üzenetére
Begyűjtött dokumentumom per pillanat nincs kifejezetten ilyesmiről, de lehet találni neten is.
Amiatt mondtam, mert az üveg üveggyapotnak szinte nincs kiporzása (és tapogatni is kellemesebb, hehe), akusztikailag pedig egészen jó - utóbbi persze a kőzetgyapotra is eléggé igaz, de a kezelhetőségi előnyei miatt az üveggyapot a kultivált hangdobozba.
Nem tudom, mi lenne, ha akár üveggyapot, akár kőzetgyapot, lefújnánk lakksprével... A lakk műanyag, de amúgyis szokás lakkozni kívülről a fát, furnért, akkor meg már úgyis mindegy.Kendergyapoton még nem gondolkodtam e téren.
Gyapjúnemez és nemezelő gyapjú is elég jó, csak hát a molyok... (Mindazonáltal lancerboy leendő zeneszobája ablaktalan lesz, úgyhogy elég könnyen ki tudja zárni a molyokat. Plusz rovarirtó spré...)
-
Dißnäëß
veterán
válasz Z.É.T. #12833 üzenetére
Entheogenic-től 4 albumom van, ebből a Dialogue of the Speakers -t CD-n is megrendeltem anno (ő volt nálam az első).
A Galaxy - Science of Ecstasy-val együtt hozta a királyi posta.
Van még egy raklap Koan-om, néha révülős, néha kifejezetten uplifting (mint ez is), néha "koszos", néha csillogó, és van már-már tüctücbe hajló (de csak épphogy), szóval elég széles skálán mozognak. Ez kevésbé ambi, de általában még begyűrik alá. Mondjuk ez nem jelent semmit, JMJ sem ambient "hivatalosan", mégis hatalmasakat lehet szállni rá.
Connect Ohm-ot gondolom nem kell bemutatni, na erre lehet révülni is és szerelmeskedni is , ha a csaj ízlése olyan. (Ami ritka, szóval szívás)
Stellardrone - Light Years album. Ez instant fly. Nagyon finom cucc.
David Parsons
David Parsons
(Egyből két szám).. - hát itt nagy sóhaj. Ázsiai influence, Tibet-India keményen, nyugati dallamokra és elektróra (semmi dajdaj) keleti hangszerek-motívumok ráültetve, élő hangszerek és mantrák, emberi hangok. Mondhatni elektroakusztikus, valami nagyon klassz fluid buborékba téve, szeretem.Thom Brennan - ez totál lassított felvétel. Inkább a művész képeivel ízlelgesd: -> Alex Grey - Visionary Art (erős képek!!!).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
MODERÁTOR
válasz Z.É.T. #13027 üzenetére
Egy témában párhuzamosan új topikot nem lehet nyitni. Szabad, de be is zárjuk, átirányítva a megfelelő helyre. Ez az egész fórum területén így van. Ez már csak belebeszélés.. Teljesen felesleges ebbe is belemagyarázni a mostani sértettséget.
Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!
-
-
-
RetepNyaraB
veterán
válasz Z.É.T. #13184 üzenetére
Áááá!
Flow my tears!"I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve."
-
-
Jorgi Kormi
senior tag
válasz Z.É.T. #15651 üzenetére
Megint elment egy klasszis zenekar , klasszis tagja. Itt [link] van tőlük az egyik kedvenc videóklipjük a kezdetek , kezdetéből amikor még pimaszul fiatal pályakezdők voltak a pop zenében.( ez még a klasszik szintipop volt , jó kis 80'-as évek hangulata)
[ Szerkesztve ]
Kocsi Nippon , az asszony Ungarische , a tévén még gondolkodom ! ( talán egy Junoszty 402 BC made in CCCP <Pana lett a vége , a "karma" hatalma.( Oled "szagértő" és crt tv tulaj)"Boldogok a lelki szegények , mert náluk a zseni is szegényebb".
-
válasz Z.É.T. #15919 üzenetére
ha Girlire gondolsz ami epp most megy ez valami katasztrofa. ha jol latom ez a regi A38 / Wan2 szinpad, szoval a masodik legnagyobb szinpad, ami 2019 korul ilyen 12-15000 fo volt amikor legutobb kint voltam. vannak kb 3-500an amibol mozognak paran elol. csajnak nincs hangterjedelme (es az is igy tunik el, a hangerejen utan kene allitani mert uszik el), nincs elo kiserlete nem szabadott volna kiengedni egy ekkora szinpadra, mert nem bir el vele. regebben az Europa szimpad este 11kor pontosan erre volt. nem ez a legrosszabb koncert amit lattam a Szigeten, de en meg emlekszem arra amikor a Sziámi nagyszinpados volt, es azt gyakorlatilag lehetetlen alulmulni.
jaja, kisebb, konnyebb, mobilabb es sokkal tobbet lehet vele csinalni. en Algoriddimet hasznalok, de ahogy nezem pl Seratobol es Recordboxbol is van full integralt megoldas. latvanypeksegezni persze nem az igazi, bar az is megoldhato, ha jol tudom VJ integracio szokott lenni.
jo, persze jol nez ki a bakelitrol jatszott koszos techno set, de ugyanazt sokkal kevesebb maceraval es jobban meg lehet mar mashogy csinalni. live scratch meg tenyleg retegigeny, ahogy mindig is az volt.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Z.É.T. #15922 üzenetére
ja, kritikan aluli. nincs timeline, nincs kiirva ki jatszik, nincs szamcim es igy ahhoz kepest, hogy az ARTE live koncertjei hogy neznek ki utobbi evekben. lehet leepitettek a felelosoket, mert ez meg 2018 korul rendben volt. chat meg persze nincs. tenyleg, rosszabbul nez ki az egesz mint 2013-2014ben.
ahogy kinez a masodik legnagyobb szinpadon John Malcolm megint kb 500-800 embernek jatszik miutan csuszott fel evvel a kezdes. ilyenkor boven tud lenni telthaz megfelelo eloadokkal.
A 2-300 fős illegál bulik erdők mélyén, vagy hajókon, na az az igazi élet
Azok itt elvileg Stockholmban vannak. Munkatars mondjuk mondta ha jarok arra szolok, ismer valakit aki tudja hol lesz program.Nem vagyok ám otthon sem a dj progikban,
en is magamnak jatszom csak. amikor lett volna erdeklodesem nem volt penz cuccra, most meg mar idom nincs annyi. magamnak vettem egy Pioneer DDJ-SB3at itthonra funolni ami covid alatt foleg jol jott liveolni barati korrel, de kb ennyi. producerkedessel meg valahol 2001-2003 korul probalkoztam, de tenyleg minimalis volt az eszkozpark, szoval par honap utan feladtukOzora nekem sajnos kimaradt. Szigeten kint voltunk 10+ alkalommal, de utoljara 2016ben volt rendes a program, megkockaztatom az volt a legjobb fesztival amin voltam. 2017 nekunk hatalmas csalodas volt, egyszeruen nem volt jo a program, az infrastruktura meg nem valtja ki, hogy legyenek jo eloadok es koncertelmenyek. 2019ben kimentem egy napra techno (foleg Regal) miatt, de az meg az Ed Sheraanos nap es a nagyszinpad nem birta el, hogy 90ezer ember akarta megnezni. Fesztivalon en pedig tenyleg mindenevo vagyok amig jo a koncert. ket hete megvolt Rammstein, iden meg megyunk egy Perturbatorra es Placebora.
Mi Defcon.1re akarunk meg kimenni Hollandiaba. Eltartott kisullyra meg annyit, hogy Mad Coolra hetekig probaltam meggyozni baratokat, pedig a 40 fokot nem birjuk . szoval lehet en is oregszem, de talan meg nem ugy.
----
oke, azt hisztem Oliver Malcolm uj rekordot allitott be koncertre a live alapjan: 20:20ra volt kiirva, kerek 30 percet kesett, majd 25 perc utan technikai szunet es megszakadt a show . ez a legendas 1 orat keso kritikan aluli Rihanna hakni (epp 45 percet jatszott mert alatta vissza kell fizetni) szintjet is veri .
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Z.É.T. #15922 üzenetére
btw neztem ma egy masik (jobban lathato) Perc setet, tenyleg stimmel a Xone 96 + MBP es itt latszik mellettuk a K2 is. Awakenings meg azert annyira nem pici.
mondjuk "ujraepitkezos" minimaltechnonal tenyleg kb felesleges a jog wheel mert altalaban folyamatosan legalab 2+1 (vagy 2+2) sav megy.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
válasz Z.É.T. #16828 üzenetére
Zseniális. De amúgy tényleg a laptop vagy telefon hangja is tök jó tud lenni ilyenkor.
Hogy ON legyek: én egy 2021-es 14" MacBook Pro hangszóróin készültem ki, hogy miképp szólnak. Egész ügyesen megoldották, van benne jóféle kamumély, kamutér, stb.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
kukulec
őstag
válasz Z.É.T. #16868 üzenetére
természetesen én is kívánom minden tulajdonosnak, hogy örömét lelje benne. a téma az ár érték irányába zajlott. a whathifin - ami iszonyúan elfogult a brit gyártókkal szemben - is kapott kritikákat. ennél olcsóbban van cambridge audio cxa81, kb egy szinten rega elex és primare i15 mk2. ha lesz a környékemen azért igyekszem meghallgatni.
#16867fererencz89 akkor Mathiasknak igaza van és relative még olcsó isLuxman L-507ux II, Primare i22, Yamaha A-S801 // Pro-Ject Dac Box S2, SMSL SU-9 PRO // Elac Vela 408, Elac FS 147, Q Acoustics 3030i
Új hozzászólás Aktív témák
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.