Új hozzászólás Aktív témák

  • Narxis

    nagyúr

    válasz peet05 #50402 üzenetére

    Ne haragudj de ezt a kört már lefutottam Legion topikba, többedmagammal. Nincs egyértelműen feltüntetve, hogy milyen garancia vonatkozik a laptopra ami ráadásul gyártónként eltérő. Az enyém dobozán rajta van egy premium care papír, leszedve a dobozról, a lapot megfordítva utasítások vannak rajta amivel ELLENŐRIZHETEM, hogy milyen garancia jár. Ahol vettem, webshop ott se volt a garancia feltüntve azon túl, hogy 3 év gyártói aztán szevasz. Nyilván a részleteket derítse ki a vevő ha akarja amit egyébként a laptop egyedi sorszáma nélkül nem is tudsz hiszen a lenovo oldalán is ez alapján hívja le az adatokat. Gondolhatod, hogy egy eladó ebben mennyit tud segíteni. Szerintem ha ezt a GVH megkapirgálná, hogy miért nincs feltüntve egyértelműen, hogy mely termék premium és mely termék standard garanciás elsősorban a webshop, másodsorban a gyártó is megütné a bokáját csak hát ezzel nem fogalkozik senki. A garancia idejét is nekem kellett utólag módosítanom, hiszen a gyártás ideje és az eladás ideje között eltelt fél év. Nyilván a Lenovo erről nem tehet, hogy mikor adják el de egy átlag user nem biztos, hogy észre veszi még ha felteszi a vantage programot akkor se mert nem nézi a garancia menüpontot csak akkor ha baj van a géppel. Több sebből vérzik ez az egész és csak a szokásos ezen is spóruljunk mentalitás érződik rajta, a lehető legtöbb embertől vonjuk meg a garanciát ilyen-olyan okokra hivatkozva aztán röhögjünk a markunkba, hogy hát te hülye mé nem jártál utána?

Új hozzászólás Aktív témák