Új hozzászólás Aktív témák

  • <Adamsky>

    nagyúr

    Meg kell védjem a Soundcore support-ot. Persze ott sem feltétlen agysebészek ülnek, de alapvetően segítőkészek. Nekem ez a tapasztalatom. A trükk annyi, hogy lényegretörően, és röviden kell fogalmazni, ill. már az elején videót készíteni a problémáról és/vagy elküldeni minden rendelkezésünkre álló dolgot.
    Ami nekem eddig tőlük jött, az mind tracking-el jött (vagyis lekövethető).
    Egyébként meg lehet próbálni a Sony-nak vagy a Technics-nek (csak, hogy két nagy nevet említsek) így írni...
    Szóval soha rosszabbat, ill. bár minimum ilyen lenne a többi cég hozzáállása!
    Egyébként az Earfün-nél tapasztaltam hasonlót, de ott csak egyszer kellett felvegyem velük a kapcsolatot.
    Ja, még egy dolog: sokszor az amazon-tól jön az Anker-es / Soundcore-os cucc, szóval azon se kell meglepődni.

Új hozzászólás Aktív témák