-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez miért forog ilyen keveset?
-
Tálydi
senior tag
válasz MPowerPH #14703 üzenetére
Hehe
Felnit amúgy sikerült nézned? Egyik nap láttam olyan színű e39-t mint a tiéd, 17"-s felnikkel, azt hiszem ilyenek voltak, rohadt jól mutaott.
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
-
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Gézengúz
addikt
Ezek a nyomorultak már megint miről beszélnek????
Az is hülye volt aki kitalálta, hogy kormányzott kereket hajtunk meg....Aki képes BMW után más autóba ülni, sose érdemelte meg a propelleresét... Ha nem lesz pénzem benzinre, veszek egy 5 litert zabáló 318tds-t, de a hátsókerékhajtásból sose engedek....
Más...
Hogy nevessetek is egy kicsit....
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #14712 üzenetére
3asból a7be átülni nem szégyen.ez olyna mint a3ból a 6osba mondjuk.... ...nincs vita egyértelmű.
én is gondolkodtam már 18tds.en de félek ha bexarik valami rengeteg lesz....
ez az e30 elgondolkodtató de tény szeretem az e36ot.sokat eszik, de nekem megfelelően megy.
Hehe eza hondás duma kemény jol indula reggelem.szánalmas.hu....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Autó egyébként lepolírozva.
Találtam egy felnit hasznaltauto -n. Rondell.(ez olyan mint a gyári, nem szar utángyártott) Vélemény? Ugyan az az Y minta, csak nincs körbe csavar, és nagyobb a perem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
válasz Gézengúz #14712 üzenetére
Nyugi, sajnos nem a teljes reklámot linkelték be, ami úgy végzödik, hogy egytöl egyig felgyújtják a karikás szarokat.
Amugy a tegnapi automaniaban volt f10 520d, teszteltek a fogyasztast mert ketelkedtek az 5.2ben, a vegere 4.5 lett az automataval.
001: Nagyon jol nez ki, de egy kiloert mar jo lenne valami gumi melle szvsz.
[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #14717 üzenetére
1 kilóért? Ne viccelj már. Ez piszok alacsony ár. Nézz ki ebay.de -re, 450 euro körül mennek ugyan ezek, gumi nélkül. És ez is németből való, magyar autón még nem volt, sérülésmentes.
A mezei gyári felnik is 80k -nál kezdődnek, és nem hibátlanok.Tudtok valami futárszolgálatot, ami elhozza országon belül gyorsan, és normális összegért?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
pohár
félisten
skacok, ismerősöm most tervez egy A8-ast venni, próbálom inkább BMW fele terelni, de azt mondja abból 7-es alá nem adja... olyan 2 misiért nézné, tudnátok ajánlani valamit?
évjárat, tipikus hibák, évjárat hibák, stbstbGB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
MPowerPH
félisten
2 misiért. Hát, ha A8 vagy 7-es akkor mindenképpen alaposan át kell nézni az autót. BMW benzinesekkel nincs baj, ha rendben voltak tartva, Audi már a motorok terén is lutri lehet.
Mindegyik autóban rengeteg elektronika, ha valami rossz simán megvan a fél millás szervízköltség is. Szóval ne a kinézet, és ne az ár alapján válasszon. Sajnos ritka az, ami rendben is volt tartva.Gézengúz: Hátulra 255/40 -es gumma megy. Annyira nem húzós, mert hibátlan. És egy mezei 17" gyári BMW garnitúra 80k minimum. Németben mint írtam, 120k fölött mennek. Ahhoz képest ez szállítással 100k. Annyi, hogy a peremet le kell polírozni, és mehet fel az autóra. Ellenben az miatt aggódok, hogy a gumi beleér a sárvédőbe. Most azon morfondírozunk e39.hu -n.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
pohár
félisten
válasz MPowerPH #14725 üzenetére
esetleg évjáratot tudnál ajánlani? meg űrtartalmat, melyik motor bírja jobban, melyiket nem lehet meggyilkolni, melyik évben gyártott kocsikkal volt sok baj, stbstb
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
MPowerPH
félisten
Nah, közben kaptam ilyen oldalakat. Tehát, hátulra 10x17" ET15 menne.
pohár: BMW -ről tudok nyilatkozni. Mindenképpen 1998.06 utáni modelleket nézzetek, de inkább 99 -től érdemes. Ott volt jó pár változtatás az elektronikában, és a motorokban is. A benzines motorok egytől egyik tökéletesek, nem nagyon lehet velük probléma, csak az olajcsere periódust kell betartani. Tehát sor 6, V8, V12 jó választás. Bár a V12 -nek nem sok értelme van.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #14728 üzenetére
Nem, a 735 helyett inkább 740i. Ugyan úgy 8 henger, fogyasztásban is alig van különbség.
Esetleg a 740D még szóba jöhet. Ott csak a légtömegmérőkkel lehet probléma, és ami még fontos. Kényes az üzemanyagra, nem szabad pacsmagolttal tankolni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
pohár
félisten
válasz MPowerPH #14727 üzenetére
köszi szépen, átadom a tanácsokat, és még én is nézelődök, és beteszek párat ha nem gond
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
pohár
félisten
válasz MPowerPH #14732 üzenetére
csak úgy mellékesen: nem tudsz olcsón kiadó pincehelységet Pesten valahol? stúdió lenne belőle
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
-
pohár
félisten
válasz MPowerPH #14736 üzenetére
csak az vagy nem olcsó, vagy nem lehet bömböltetni a zenét non-stop
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
dragonfx
veterán
a 740i az üt
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Tálydi
senior tag
De visít róla a nagyon tré AE
Én inkább egy benzinesre szavaznék.
(#14743) pohár:
Bocsi, tehát Angel Eye, tudod amikor csak annyit látsz egy autóból, hogy 2x2karika jön... A lényeg, hogy a gyárit (és sok után gyártottat sem) nem látni a lámpa búra mögött. Ezeke viszont...
Az nagyon olcsó, bangle 7-est rendesen működőt nem kapni ennyiért, mellesleg azért 4500ccm már elég sokat eszik. Közben nézegetem hahu-t, 2M-ig nincs semmilyen normális e38, csak dísztárcsás 728, meg lelakottnak tűnő 735i...[ Szerkesztve ]
Eeeeh, what’s up, doc?
-
pohár
félisten
válasz Tálydi #14741 üzenetére
AE? amúgy én se figyeltem hogy dízeles, benyósat akartam linkelni
na, ez pompásan néz ki, és még benzines is
[ Szerkesztve ]
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
pohár
félisten
válasz Tálydi #14741 üzenetére
ja igen, csak nem esett le hogy angel eyes...
én is nézegetem az oldalt, de azt nem tudom hogy haverom azért akar A8-ast mert nagy, vagy csak a 4,2FSi miatt
bár mondta, hogy bömbiből 7-es alá nem igazán menne... akkor valószínűleg a tér kell neki, pedig alacsony srác
egy 5xx vs 7xx bömbinél kb mennyivel szélesebb a kasztni az ötösnél?GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
MPowerPH
félisten
A Bangle féle 7-eseket ne is nézzétek. Ezeknél egy kis elektronikai hiba is százezreket jelent. Amik meg ilyen olcsók, azok sajnos hatványozottan kerülendők, hacsak nem Te szeretnéd rendbe hozni. Tudom miről beszélek, céges körökben volt ilyen, és egy computer fagyás után ráment 800k pl. Szvsz, ezeket csak akkor nézzétek, ha van havi szinten 200k a fenntartásra.
Az A8 4.2FSi egy szarkupac. Nekünk igaz A6 4.2FSi van cégesen, de egy újabb fajta, mindössze 4 éves. A motorra 3/4 év alatt ráment több mint 1 milla. Beszart a vezérlése, FSi rulz. Had ne mondjam, hogy fater haja hullott. És azóta is csak a baj van vele, elég puritán egy autó. A Bangle féle 7-es egy kategóriával feljebb van minden tekintetben.
Ez a 740D ez nem rossz. Fogyasztásban is nagyon jó, és rettentő nyomatékos, nagyon kellemesen megy. És strapabíróbb mint a 30D-k, ráadásul ezeket nem suhancok vették, így biztosan nincs széthajtva és tuningolva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
pohár
félisten
válasz MPowerPH #14745 üzenetére
a fogyasztásban nagyon jót hogy kell érteni számszerűsítve?
amúgy a 249k km reális? ennek a motornak/szériának van valami hátulütője, rejtett költsége? az olajcseréken kívülamúgy ez a Bangle féle 7-es melyik? amelyiknek kicsit csúcsosan nyúlik az első lámpája a motorháztető felé?
[ Szerkesztve ]
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
MPowerPH
félisten
Ez a Bangle rém.
A 740D beéri 10l körül átlagban. A km realitása innen nem mondható meg. Igazából előfordulhat, de a többségében nem az. A sok km nem mindig rossz egyébként. Mo.-n vagyunk, szóval biztosan van bele tekerve. Mire gondolsz rejtett költség alatt? Sajnos ezek 'öreg' autók, így mindig van velük valami. Rozsdásodás nem jellemző a BMW-kre. A motor az kifejezetten jó, mint írtam is, ált. a légtömegmérők szoktak beszarni, ennyi a negatívum.(2db van belőle, kb 90k/db)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
pohár
félisten
válasz MPowerPH #14747 üzenetére
igen, ilyen tipikus hibákra gondoltam, mint ez a légtömegmérő
amúgy ez mi az anyám kínja, meg mire való??de gondolom bontóban olcsón hozzá lehet jutni... vagy már ez a bontós ár lenne?
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
MPowerPH
félisten
Benne van a nevében. Feladata a beszívott levegőtömeg megállapítása. A légszűrőház és a szívócsonk közötti szívócsőben találod meg.
Ez egy beszerzői ár, bolti ára 120k bruttó. Bontottan is lehet, nem tudom úgy mennyi. Bár ebből nem szokás, mert ki tudja az mikor adja meg magát.Automata váltóval is lehetnek problémák. ZF váltók, de 60k km-enként olajcserét igényelnek. Amelyik tulaj ezt elfelejtette, ott bizony a váltó is degradálódhatott. Volt olyan, hogy valamiért össze-vissza kapcsolt az automata. Mikor leengedték az olajat, szabályos nyúlós massza mászott ki. Na, az ilyen már nem egészséges.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
pohár
félisten
válasz MPowerPH #14749 üzenetére
juj
itt írja hogy nemrég volt minden olaj meg bizbasz cserélve, még gari is van a műhelybőlGB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...