-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MPowerPH
félisten
Most olvastam, ez sem semmi, diesel BMW, az M részlegtől.
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Eeeeh, what’s up, doc?
-
Calogero
addikt
Szerintem szebb lett mint az előző verzió. Azt hogy jobb lesz az majd elválik....
Remélem lesz valamikor erre felé (itt keleten, tanyán) teszt vezetés -
Xero
nagyúr
-
Snooker
senior tag
Nektek az első autó is BMW volt?
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15657 üzenetére
Szerintem tök szép. Olyan az eleje mint az új Audik -nak. Ha meglátsz egy ilyet a visszapillantóban, nem fogsz sokáig gondolkodni, hogy félreálljál e.
Snooker: Csak az első autóm volt az, mivel még azt taposom. De remélhetőleg az összes ez utáni is az lesz, megpróbálom távol tartani magam a többitől, pl a konszernes vagy olasz vackoktól.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #15665 üzenetére
nekem is első.9 éve van meg már.sokszor gondoltma eladom pl:most is anyagi xarba vagyok.de ez szerelem már nem emgy.szeretem.hiányzik.:
mégha keveset is hazsnálóm...
én is sokért..ne is mond 1.6ért...e30ból ami jo az 5kilo.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
14adam
addikt
üdv
bmw 324 vásárláson töröm a fejem. Mi a véleményetek róla? Van valami szokásos hibájuk? Illetve,hogy 200-250k körül érdemes-e venni ilyen autót? -
MPowerPH
félisten
-
pohár
félisten
azért ez azért már beteg
E92 M3 GTRS3 620hp
[ Szerkesztve ]
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
Tomics
addikt
Totalcar BMW M5 teszt. Megkínozták, nem gyengén
PH! addikt since 2004
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #15678 üzenetére
Igen, meg a szervizet se felejtsed el. Egy Ferrari kötelező szervize megközelítőleg is ötszöröse egy BMW -nek, még ha M5 -ről is beszélünk, nem beszélve arról, ha valami elromlik rajta. Ami nem ritka, hiszen olasz autóról beszélünk.
Jah, és szervizeltetni sem tudod akárhol. És ahol hozzányúlnak, ott garantáltan minimum 15k/h az óradíj.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #15679 üzenetére
Utána néztem és a legközelebbi szerviz Bécsben van. Akkor javítom is az óradíjat, szorozd meg kettővel.
mod: Ezzel nem tudsz begurulni a helyi szakihoz, hogy ugyan nézzen már rá. A bécsi szerviznek van egy olyan opciója is, hogy trélert küldenek az autóért, és elviszik. Majd ha kész, azonnal hozzák is vissza. Persze nem ingyen.
Mondjuk ilyen már a BMW -nél is van. Pont fater mesélte, hogy az új BMW -khez lehet vásárolni ilyen opciót, neki úgy mesélte egy faszi, aki F01 740D tulaj. Jön egy tréler, hozza a csereautót, viszi a sajátot. Ugyan ez az út mentén, ha lerobban. És semmi extrát nem kell csinálni, idrive segítségével tudsz beszólni a központba, akik azonnal felveszik veled a kapcsolatot az autón keresztül, éjjel-nappal.Rivaul:
Ez relatív.
mod: Vezérműszíj csere évente kötelező, 1400 euro.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
Tálydi
senior tag
Nem ertem min megy a vita. Nemetbol egy kevest futott e60 m5, a csak szuperlativuszokban emlegetheto v10-zel 10-12 millioert, szerintem barki kiegyezne. Vagy a 001 es hozzam hasonlo "kretenekneK"(ugye nem gond, a legjobb ertelemben mondom!) egy e39 m5 6-8-ert, a ketto kijon egy 20-asbol, a maradek 10-bol meg tankolod a 2-t
Eeeeh, what’s up, doc?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15686 üzenetére
A magam fajta állatoknak(kreténeknek) egy E39 M5 3 milláért, plusz 1.5 milláért kompresszor bele, és a maradékból tankolom, meg leszervizelem.
mod: Csak azokat a nem ide illő, olcsó tuning szőnyegeket hajítanám ki belőle, még ott a tulajnál.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tálydi #15688 üzenetére
Nézd meg ezt. Aki a kék M5 -ben ül, azt ismerem. Nagyon remélem, hogy lesz lehetőségem ülni egyszer a gépben, mert brutális lett.
Kell neki a kompresszor, vagy esetleg a turbo hengersoronként, ne már az ilyen sufnituningos konszernes szarkupacok lenyomjanak. Költségben ugyan annyi lenne, talán lóerőben is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Calogero #15690 üzenetére
Láttam már, nem is egyszer. Egy ilyen M5 -öt is fel lehet húzni 1000-1200 lóra, és ez csak a sor 6-os... De itt van ez is. Ezek már mind más világ, ahogy az Astra is. Tudom mit tud, Calibra -ban már volt szerencsém 300-al repeszteni. Életem legnagyobb élménye, jobb volt mint a Focus RS.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gyok2
aktív tag
Cáparajongó kollégának, ennél jobbat nem hiszem hogy fog itthon találni:
[link]
Egy megnézést mindenképp megérne.Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
Ez nagyon durva.
Mekkora szar már az Audi V10-ese, ezek komolyan nem tudnak rendes motort építeni. Mondhatni ugyan olyan erősek, az M5 400kg -al nehezebb, és a fos Gallardo nem bírja legyorsulni, LOL.mod: Itt ugyan az. Imádom ezeket a konszernes ócskaságokat, mindegyiknek csak a híre nagy, egyik sem megy. Igazán jó motort a bajorok tudnak építeni a felsőbb kategóriákban, leszámítva a Ferrari -t.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tálydi
senior tag
Volvo, Audi... Menjetek mar a pi... Nekem eszembe sem jut most hirtelen masik alternativa
Eeeeh, what’s up, doc?