-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dzsumpika
tag
válasz MPowerPH #16804 üzenetére
Már többen írják így tényleg megfontolandó!
Szerintem az lesz, hogy olyan 1,5 körülig nézek e46ot, a maradék felet meg elrakom az esetleges "alap dolgokra" !
Ma voltam megnézni egy fehéret, 1,55m ft-ért, de még szétnézek!
Köszi a segítségeteket.!*** Több mint 12 éve a Hardveraprón! ***
-
MPowerPH
félisten
válasz dzsumpika #16805 üzenetére
Vétel után ajánlott elvinni szervizbe(nem gyáriba), és megcsinálni az alap dolgokat. Plusz E46-nál a futómű kényes, így azt külön bevizsgáltatni, és ha gond van, akkor kompletten cseréltetni az egészet. Fékek ugyan ez. Megnézni a tárcsákat, és ha kopottabbak a kelleténél, cserélni. Ez hopp 300k így kb, de lesz egy olyan autód, amihez már ilyen téren nem kell hozzányúlni többet. Meg érzésre sem mind1.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16806 üzenetére
hát biztonság miatt sem.azért van ismid simán nincs 300k ez szerintem a fele. .
mondjuk másfélből nem tom milyen e46ot kap.olyan 1.6-1.7 körül már inkább.ha ezt veszsük egy ujba 250e csak egy lámpa akkro végülis egy nagyszervíz az elöző szériára 250ért kb rendben van.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
válasz Gézengúz #16808 üzenetére
Tényleg nagyon szép.
Jó ki glancolták.
Kintről hozza be a tag az autókat egyébként?[link]
"Szeretnék egy erős gépet, elfogadható fogyasztással de a lényeg a három betű BMW!"Nem tudom ennek a kritériumnak mennyire felel meg neki
Egyet értek Dragonfx-el 320i lenne szerintem a legoptimális.[ Szerkesztve ]
-
dzsumpika
tag
válasz Gebriel #16815 üzenetére
Véleményem szerint inkább az 5-ös, Ha növekszik a család, akkor is vígan elférnek a cuccok a bő 500l-es csomagtérben.
Plusz megjelenése sem ugyanaz a két autónak !
Ilyen kocsinál (nálam) elengedhetetlen lenne az automata és a bőr kárpit.
De kinél hogy.*** Több mint 12 éve a Hardveraprón! ***
-
MPowerPH
félisten
Újra sor 6-os motort kap a BMW M3.
Nagyon helyes. Gondolom a 35i motorját alakítják át teljes mértékben.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
Őőő kérdés én is az E46-osokat nézegetem, de a legtöbb fekete/ezüst. De van belőle szürke ami kicsit más is olyan mintha gyárilag tuningolt is lenne. Mások a felnik is. Itt a városba már a 2. ilyet láttam az egyik sima a másik touring volt. Ezeknek van vmi külön nevük? M-Paket lenne vagy az más?
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #16823 üzenetére
Mert a családnak arra van szüksége. Egyébként a vezetett szervizkönyv, továbbá látszik, hogy megbecsülték az autót. Mondjuk hátrány, hogy nincs benne se idrive, se automata. Ezen a téren az első E60-as a befutó, ráadásul szintén szervizkönyves. Bár ott is csak mini képernyőd van, és szintén nincs túlextrázva. Középső felejtős, a régi, nagyon megbízhatatlan motor van benne. Szóval ha Neked fontosak a kényelmi dolgok, akkor még keresgélnék. Ha nem, akkor csak azon múlik, hogy a kombi nyújtotta plusz lehetőségek a fontosak, vagy az erősebb motor.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16825 üzenetére
V6 biturbo, fujj, nem sz@ros VW -ről beszélünk. Az a 450 ló a 420 hoz képest sokkal többnek fog érződni a turbok miatt. Nincs olyan, hogy várni kell a lóerőre meg a nyomatékra, hanem minden fokozaton, minden fordulaton ott lesz. Ez pályán sok sok másodperces előnyt jelent.
Meg egyébként is. E36 M3 3.2 és az E46 M3 között is alig volt lóerőben különbség. Ez annál jóval nagyobb difi, és nem a lóerő miatt ugye...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KaiotEch #16828 üzenetére
Fotó kellene. M pack csak a külső lökösökben(esetleg futóműben), felniben, kis szárnyban(?) tér el, és a belső váltógomb és kormány az M-es. Nagyon könnyen felismerhető.
Az ajtók zárásáról. Ezekben egy úgynevezett komfort modul van, ami ezeket az apróságokat(ablakok felhúzása az autó bezárásakor pl, memóriás cumok vezérlése) vezérli. Programozni lehet, kérdés ez a funkciót alapból tudja e az E46. Ez az amit nem tudok. E46-os fórumon kell utána kérdezni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KaiotEch #16830 üzenetére
Ez semmi extra. Egyszerű chrome line, nagy felnikkel(Te is tudsz rá venni utólag bármikor ilyet) M pack az így néz ki.
Gyári szerviz felejtős. De jó tanács. Olyanhoz se vidd, aki nem tipikus BMW szaki. Sok a szakbarbár, akik csak még nagyobb gondot tudnak okozni a hozzá nem értésükkel. Helyi szerelők felejtősek úgy általában, túl bonyolult nekik ez a fajta elektronika.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz KaiotEch #16832 üzenetére
ez a szürke e46 a 3. legsűrűbben előforduló.tuti találsz ilyen színűt. a krom meg m-pakk csak akarta kérdése.sok olyan vana piacon.ahogy a felni is.szakszervízbe sose vidd.
hát e36 3.2 és e46 m3 közt nem sok különbség van semmiben....-
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
No, egy ilyen nekem is jól jönne.
Ma egy E60 30D-vel találkoztam. Én csendes 100-al csorogtam, ez vagy 200-al jött mögöttem, meg is előzött, fékeznem kellett hogy beférjen. Nekem ennyi kb. elég, hogy beguruljak, persze nem kockáztatok egy gyökér miatt sem. Szerencsére volt jó kis szembe forgalom, meg előttünk egy lassú autó, így kicsit megfogta. Azt épp a körforgó előtt megelőztük... Aztán a körforgóban már toltam le(balfasz, csak a gázt tudja taposni, kanyarban megáll a tudománya, vagy az autója tudott csak ennyit fene tudja), természetesen ASC off-al, mert az visszafog, nem engedi táncolni a hátulját. Aztán kigyorsítás 70-ről 2.- ban, majd 3. tiltás, majd 4. tiltás és újabb körforgó, szóval elvettük. 2. -ban és 3.-ban 150-ig ráestem(el kellett vennem pöppet), utána viszont pariban voltam vele 200-ig, majd akkor elkezdtem lemaradni, ilyen 1m-t ha kaptam, ugye a fordulatszám akkor már 6000 fölött volt, kellett volna az 5.(De jó lett volna nekem is a feltöltés, akkor . ) Gondolkodtam, hogy beteszem féktávon, de nem lett volna ferr a küzdelem.
Megelőzni nem tudtam volna, de pariban voltam vele. Pedig az új, 231 lovas volt biztosan, mivel facelift-es elemek voltak rajta. Ellenben a szerpentinen megettem volna uzsonnára, még ha a kapaszkodókon kicsit lassabban cammogtam volna fel. Mindig azon imádkozok, hogy Pécs felé akadjak össze egy ilyennel, de csak nem akar összejönni. Eddig egy 330D -t tudhatok magam mögött a komolyabbak közül, pechemre amikor én megyek, soha nem jönnek a komolyabb gépek, megvadult pilótákkal. Csak ilyen kis bolhák, de azokból meg túl sok van...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
nagyúr
Ha jól emlékszem 318-asok a benzinesek és 320-asok legtöbbje D, ritka az I. Melyikkel járnék jobban? 318 + gáz, vagy maradjak a Dieselnél? Egyelőre úgy tervezem, hogy nem fogok olyan nagyon sok km-et belerakni.
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16836 üzenetére
de téged is
#16838>>hehe.hát hajrá a tiéd el is bírná jo kondiba van.1 millából meglenne.kb 250 ló nemde?
Hát jo de az a 231 ló mennyit cipel? 1800kg?:
igy érthető mér vagytok pariban.ha ő is 1500kg lenen csak nem lenne esélyed.meg ha a turbo.s fordulatszámrészt nem ahzsnálja ki bukta.
hát 330d.t hogy toltad le?az nem is nehéz.béna volt a driver
engem tuti nem.....[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gézengúz
addikt
-
Calogero
addikt
Jön a 4-es: [link]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #16843 üzenetére
Rába Ringen lehet tudok intézni kupás Swift -et(erre rá kell kérdeznem Emerico -nal), Hungaroringen egy épített Ford Sierra XR4i 2.9l Cosworth -al lehetne menni.(ezen most cserélnek váltót, de utána használható, tavaly azzal mentem pár kört ) Gokart -ot viszont csak ki kell súlyozni, és mehet.
dragon: Egyébként a 330D otthagyott a kapaszkodón... Utána kanyarban elvérzett. Gondolom a DSC miatt, meg a béna sofőr miatt, meg a gyenge, keskeny gumik miatt. Szvsz a mostani Contik -nál soha nem volt jobb gumikkal dolgom. Tapad, piszkosul jól irányítható, főleg ha felmelegszik. A Pirelli P7 ehhez képest nulla. De ugye ezt írtam is, a kanyarsebesség nem kicsit nőtt ezekkel. Nem bántam meg a vételt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
-