-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Möhe
addikt
535D +regadó
már mennék is megnézni de ez egy kicsit sántít nekem[ Szerkesztve ]
-
h1ght3chzor
őstag
Komoly ára van... Hát lehetséges, hogy gyorsan meg akar szabadulni tőle vki, de azért nézz utána alaposan, hogy mennyire volt törve, ha volt, találkoztam már én olyannal, hogy azt mondták, hogy utánanézhető, törésmentes stb, erre utánanéztem és volt már törve.
Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
dragonfx
veterán
válasz Alvin_ti4200 #16250 üzenetére
az 6-6.5 jo 8nak is. az a 8.2 meg 10.2nek....
a modellfrissi uténi e46ba belpakolták egy 1.8is mocit is. 1.9es 141 lovas....az egész ok.de csodát nem kell várni.benyás bmw.től 8alatti fogyit városba ne várjál...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
-
saguaro
tag
Első forgalomba helyezés az adott országban való forgalomba helyezés.
Pl ha 2004-ben vették a kocsit, és németországban 2004. június 23-án állították forgalomba, azt kell beírni első forgalomba helyezéshez, a regisztráció kezdetéhez meg pl a mai dátumot.Fizetendő regisztrációs adó: 307400 Ft
[ Szerkesztve ]
Az ember annyit ér, amennyit változtat a világon - Marlowe
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Alvin_ti4200 #16250 üzenetére
Szia!
Akkor most válaszolnék, mert dragon bá megint hülyeségeket beszél, és nem is a kérdésedre válaszol.
Szóval, városi használatra vennéd. Persze, a diesel -t mondanám is, az adagolós 136 lovast. Ott egyedül az adagoló az, ami elromolhat, szemben a nagy nyomású dieselekkel. Jó esetben már cserélve is volt ez az egység, nem lehet vele gond. Városban annak tényleg elég lenne 7l, magam tapasztaltam Budapesten belül. Te kis benzinest akarsz, ráadásul modell frissítettet. Ez a 22-es csapdája... Mert a jó 316i -ket 2000-ig szerelték az 1.9-es motorral, 105 lóval. Pl ez ilyen. Ez a motor hiába 105 lovas, nagyon jó a lóerő és nyomatékgörbéje, sokkal jobban használható, mint a frissített modellbe szerelt 16i motor, ami igaz 116 lovas, de piszok lomha. Pl ez. Nyomatékossága miatt jobban is fogyaszt az 1.9-es. Te döntésed, ezek városban 8-9l kérnek, többet nem.Térjünk rá magára a hibákra. Rohadás NO, motorral nem lehet baj. Futómű a gyengéjük... Jó tanács. Ha tényleg városban használod, és az előtt is ott volt használva, és 18-19-es felnik vannak rajta, akkor azt ne vedd meg. A futóműve valszeg tropa. Nem a kátyús utakra lett tervezve az autó, így nem bírják a strapát, főleg ha pluszban nagy felni van ráaggatva. Az első futóművet kompletten lehet csak cserélni, 100K+ a költségvonzata. Szóval jó megmaradni a 16"-os felninél, akkor tartósabb lesz. 18"-al 27k km-et bírt ki ismerősnél.
gyári cd sajna nem tudom, lejátssza e az újraírható lemezeket, de az MP3-at biztosan nem tudja kezelni.
Felszereltségi szint konkrétan megint nem tudom mitől függött. De az megállapítható, hogy a nagyobb motoros modellek jobban fel vannak szerelve, mint egy alap 316i. Ez volt a legolcsóbb konfiguráció, így nagy részük fapados.
Első körben ennyi jutott eszembe.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #16261 üzenetére
Meg ne sértődj véletlen se csak kérdem. Te autószerelő vagy foglalkozol BMW szereléssel vagy csak úgy írod ezeket mint "magánember" . Vagy veszed a fórumokról írt dolgokat meg amit a haverok mondanak ? Csak érdeklődöm nem bántásból...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz H.Ezredes #16262 üzenetére
Nem vagyok szervizes, de a szerelőmtől sokat tudok, és a különböző klubbok oldalain nap mint nap ezekről beszélünk, ahol konkrétan BMW szakiktól lehet kérdezni. Akihez én járok szerelő, 25 évet kint dolgozott a BMW gyári szervizében, Münchenben. Ő is tud mindent. Egyébként a tulajdonosok véleménye is egy pillér, mivel klubszinten is több száz ismerősöm van. Ők is nap mint nap írják a gondjaikat, annak megoldását, és ez alapján a tapasztalataikat.
Az már más kérdés, hogy a saját autómat is magam próbálom egy ideje szerelni, amihez nem kell spéci szerszám, azt megcsinálom. Igaz 3x annyi időbe telik, de fórumon leírják a menetét, és az alapján csinálom.
Egyébként E38-E39 terén már elég jártas vagyok. Mondjuk tudom azt, hogy az E39 már OBS-s, nem chippes.
De igen, magánember vagyok... Sőt, közgazdásznak tanulok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz szmutkolaci #16265 üzenetére
Nem igazán. Ismerős körömben E38,E39,E46,E60,E90 van sok. Ezek közül az összeshez konyítok valamit, E90 -et sajnos kevésbé ismerem, még. Alatta és fölötte kuka vagyok. Nem vagyok szerelő, és még csak szaki sem. Sokat köszönhetek a klubtagoknak, mert elolvasom amit írnak, és utána még kérdezni is szoktam.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16261 üzenetére
mér lene hülyeség?volt 136 és 150 lovas 20d.d?nem.azt hogy más mit mond, hogy hazsnálta, hányszor csipelte, hány tulaja volt, honnan valo az auto nem gondolod elég erősne mondjuk ugy 80%ban befolyásolja mennyire lesz hibagazdaga szerkezet?
ha tolod minden motor széthullik...1.9es motor 105 loval elécs csekély mikor előtte ugyaneza motor már volt 141 lo is.
tapasztalt fejjel én se vennék 16i.t e46bol se 1esből...egykből se.látod mondtam én ha gyári 16oson fut nincs annak semmi baja annaka futóműnek.az hogy valaki nem gyári 19est rárak az meg fizessen....jol mutat de ennek ára van.pláne náunk.németeknél tuti nem emgy tropára.ők oda tervezték.
ja amugy mondj olyna autot ami 19ese kerekeken fut és tartós a futóműve bp.n?[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16268 üzenetére
ford futómű 19 collon?van egyáltalán gyárilag akkora rá?
hát lassan azt mondom egy 15ös is elég.16os nyárra.
elégedett vagyok.cska kurvára tolni kell hogy felevgyem a versenyt a forgalom résztvevőivel.ezt megsinyli a motor meg a fogyasztás is....
jobb lenne egy 20d.amugy nem sokáig..ha bevezetik pesten az utadot repül...elég volt ebből a szemét köcsög kormányból,de ebbe ne menjünk bele.mert felbaxom magam.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #16269 üzenetére
Nah ja, 18" a legnagyobb gyári.
Jah, nekem is mondták már, hogy télre rakjak föl 15"-ost... Nyárra a 17" még pont elég.
Van egy olyan érzésem, hogy jól fogyasztana az a 16i, csak Te a szemét is kinyomod, mikor a volán elé kerülsz. Én letenni nem fogom az autót, de alaposan visszavettem az autózásból. Evvan, sajnálom a pénzt a 430Ft-os benzinre.
Nekem meg egy diesel Golf kellene, mondjuk III-as. Használt étolaj bele, és go. De azt lehet az E36 318TDS is megenné, fene tudja.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Tomics
addikt
Dragonnak való BMWFerrari szigorúan 16i motorral
PH! addikt since 2004
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16270 üzenetére
én ha szereznék 16"os nyári gumival odadnám mind8 kereket.minek téli?még havat se láttunk eddig.ha van nem jövök ki a parkolobol.hát én is nagyon.meg se éri tartani.
hehe nem roszs alternatíva darabig a tds is megenné aztán hello..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
3 napig nem mentünk a BMW-vel. Akksi nulla nem indult. Eddig nem volt gond. Hideg a gond vagy kuka az aksi?
-
MPowerPH
félisten
válasz Tomics #16271 üzenetére
Gyorsan felakasztanám, aki ezt csinálta.
Dragon: Téli gumi azért kell, mert -10/-20 C-ben száraz aszfalton is úgy megkeményedik a nyári gumi, hogy esélyed sem lenne kordában tartani az autót. És akkor a 0 fok közeli nedves útról már nem is beszélek.
Lenne feléd egy kérdésem. Neked mi volt anno a bajod a motorral, és mit csináltattál rajta? Használt? Mert ismerős ugyan ilyen 316i -vel gurul, és panaszkodik, hogy gyenge lett az autó, hangosabb a motor, sokkal többet fogyaszt, mint eddig.többiek: Ti észrevettétek, hogy a hideg miatt mekkorát nőtt a fogyasztásotok? Nekem most így a -10 fok alatt legalább 1l -rel eszik többet, mint nyáron. Nézem a vízhőfokot, és 80 foknál nagyon nem akar feljebb menni. Az ideális nálam a 98-108 fokos tartomány, akkor érzi magát a legjobban, és akkor fogyaszt jól.
Nektek mennyi szokott lenni, néztétek? Már azon filózok, rakok valamit az első vesékhez, ami kicsit visszafogja a hideg levegőt. Így talán gyorsabban fel is melegszik, és a vízhőfok is beáll majd az optimális értékre. Van ennek kockázata?Gebriel: Mennyi idős az aksi, és mekkora? Ha nem túl öreg, akkor inkább valami szívhatja, de nem hiszem. Telefon van az autóban? Egyébként az autó a szabadban áll? Bár az mind1 is, nem szabadna lemerülnie úgy sem.
Mikor indítani próbáltátok, akkor forgatta, vagy csak gyengén próbálta? Nyitásnál lámpákat figyeltétek, mennyire erősen világítanak? Központi működött elsőnek? Ha igen, akkor a sikertelen indítás után még OK volt?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz MPowerPH #16274 üzenetére
Kifelejtettem. Ma autót mostam. Holnap hosszú napom lesz, jó sok kövér km-el, és nem volt pofám mocskos autóval nekivágni. Kint esélytelen volt a mosás, benzinkúton megint csak... De szerintem most egyébként is zárva vannak az önkiszolgáló mosók.
Beálltam a garázsba és ott csináltam. Elég szűk, ha kiakarom nyitni az ajtót, akkor a másik oldalt már nem férek el az autó és a fal között. Így lemostam az egyik oldalt, aztán kiálltam, és beálltam fordítva. Anyóson kiugrottam, majd jött a másik oldal is.
Szépen, langyos víz, puha rongy, és száraz törlő. 1 órámba került ugyan, de well done.
Most kb. 5C van ott bent, sajna a garázskapu nem szigetelt. Pedig azt sem lenne nagy ördöngösség megcsinálni. Holnap lehet be is ugrok szigetelőért egy utamba eső tüzépre.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Egy kis teszt. Mit szóltok ehhez az autóhoz? Egyébként ami ott van mellette 740i, azt volt szerencsém a nyáron kipróbálni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #16276 üzenetére
Csinos darab. Ablak körüli króm és a fekete kontrasztja + kipuff +Rondell megadja az alaphangot az biztos.
Ez olyan toldat amilyen te is szeretnél az első lökösön?
Ez határozottan nem sugall vásári kinézetet mint ahogy azt első blikkre gondoltam.Az megint csak az én "hülyeségem" hogy ezt a műfát nem tudom megszokni..
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
MPowerPH
félisten
Igen, tök ugyan ilyet akarok. Itt láttam másodjára élőben, és nekem is piszkosul bejön.(egyik ismerősömé az autó) BMW-be nem raktak műfát, főleg nem az E39-be. Az lakkozott rózsafa.
Még várok pár véleményre az autóval kapcsolatban. Egyébként megvennétek? Rendben találjátok?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz MPowerPH #16280 üzenetére
Oké legyen lakkozott rózsafa de nekem valahogy nem tettszik. Bár E39-be a vajbőr illik ahhoz meg fa betét de biztos illene hozzá más fajta betét is. Amióta láttam hogy ezzel a módszerrel milyen elképesztő módón lehet hajaznia fára hitetlen vagyok..
Első blikkre rendes, BMW szerető gazdája lehet. 18"-os felni biztos tisztességesen megszeretgette a futóművet. Ettől függetlenül egy tisztességes átnézés igen, megvenném.
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #16280 üzenetére
Ez sok mindentől függ... Mert van egy jó fényezés meg egy szép felni... Élőben lehet,hogy egy szartanya (nem néz ki rosszul amúgy).... Láttam én elég olyan autót ami szépen nézett ki kívülről de a futómű meg minden egy fos volt... szóval élőben kell megnézni. Példa volt fent használtautó-n egy 325 TDS M-packet körbe + felni szép szín fabetét digit klíma stb.. Képről mondtuk,hogy hű milyen jó autó de mikor életben odakerült hozzánk most azért rögtön lehetett látni lóg ez a fabetét a másik se jó a fényezés se olyan 100-as stb stb... Persze ettől függetlenül szép verda volt csak képről megmondani,hogy milyen... És akkor még arról nem is beszéltem,hogy meg kell gépezni mi megy mi működik hibatároló stb futómű átnézés stb stb... Valakinek kell átnézés stb... az keressen meg
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16274 üzenetére
ki lett cserélve a tebgely, tőke, himba, szelephimba, meg valami rugok is....hát tény jobban megy szemlátomás.t a hangja kicsit csendesebb a fogyasztás ugyanolyan.lassan M3.
én mondom hagyja a picsába!!!adja el vagy hazsnálja ugy amig szét nem esik szó szerint a motor.egy ilyen m40es e36 nem képvisel értéket.max 3-4 kilot ér a javítás 100 alatt nincs meg. még 2 dolgot kiprobálnék enyémen:1., uj lambda 2., uj leömlő+tömités....ha ez se oldja meg akkor nem tudom mér fogyaszt ennyit.passz....
nekem ugy sejtem a 20i is 15 alatt sose enne. ....de legalább megy.totál érthető ilyenkor a +1lityo.akiknél én kérdeztem azoknak is kb +2-3 iter az eltérés.lassabban megelszik.ez a kartonpapiros megoldás elég ratyi de nem roszs ötlet.régi ladákra emlékeztet.szerintme kockázata nincs.megy fela hőfok kiveszed, egy nagyobb gá és már le is hült.a -10zel szembe a termosztát is tehetetlen rövidtávon.
én télen nem mosok autot.minek??1 km után retkes. a por legalább szigetel.
ez a 28i nagyon olcso.vagy ennyit érnek már csak?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Hat, nem raktam be elore semmit, de 160k km utan eppen csak beallt kozepre a mutato, 75 fokos vizzel, auto futessel. Eleg gaz. No ne eppen kartonpapirra gondoltam... Mondjuk meretre vagott filcet odatapasztottam volna.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #16285 üzenetére
Ki lett cserelve nyaron a termosztat, gyari zsir uj van benne. Nyaron renben teszi a dolgat, belovi az optimalis 98-108 fokot. Szoval ezt kizarnam. Lehet a -16 sok volt neki, bar ugye en raadasul garazsbol altam ki. A vegere, ugy 2 ora utan beallt kozepre, de a viz nem ment fel az idealis homersekletre.
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
5:13 "oooo OOOOOO! Was ist das denn, ein Porscheee?! (911GT3 - 460hp) Schön! ...... cakk-cakk Tschüss! "
Tudom hogy ez nem egy 1.2-es 60lovas bevásárló kocsi de durva ahogy pályatempónál hogy megugrik.Fiúk, lányok itt a hav itt a BMW vezetéstechnikai tréningek ideje!
Kicsit mindenképp adni kell az érzésnek, a név kötelez..[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #16286 üzenetére
Sztem. akkor is korán elengedhet...88 vagy 92 fokos került bele? Vagy E39-nél már csak egyféle van? Egy jó hatásfokú dízelnél elhiszem, hogy nem melegszik na de egy benzinesnél...10km után én tegnap pólóban vezettem...Nem szeretem a kabátot és a vastag öltözetet a kocsiban...
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #16286 üzenetére
termosztátcsere
hütőfolyadék csere
vízpumpa csere.ez a 3.
nekem a castrol antifreeze van benne.ez a gt3 rs porsche nem 550lovat mond rá??jo 4 tequila bennem van.de vagány a hangja üt bax....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Gebriel
veterán
Na az kircsi lesz.
De várom már, automatával még úgysem driftelgetem...
Tanács, hogy hogy is a legkönnyebb vele..??? -
MPowerPH
félisten
Szóval, arról az általam linkelt autóról. Ugye, nem minden arany, ami fénylik. Az egy majd totálkárra tört autó, újjáépítve. A motorja 1 éve még 1000km alatt megevett 3l olajat, füstölt mint egy chippes diesel. Egyik henger nem ment benne rendesen. Gyenge volt mint a harmat, 200-at nem ment végsebbre. Sufniműhelyben meg lett csinálva, tehát egy bontott motorról beszélünk, ami ki tudja mikor adja be a kulcsot. Még sima M52-es a blokk is. Felújítás után is 11-13l -eket zabál, szóval közel nem 100%-os.
A futómű tropa, 10k km után elég majd ránézni a gumira.A tulajról. Most börtönben ül, kábítószer terjesztésért. Ezzel az autóval meszelték le(ezért tartotta ezt a gépet a 40i mellett) a kommandósok, elég sokáig a rendőrség raktárában állt. Most a haverja a megbízott az eladásra.
A 40i egyébként egészen jó állapotban van, az tényleg becsülve volt.Ez az autó kb. a felét éri annak, amennyiért árulják. Az új tulajt nagy meglepetések fogják érni.
Don't Tread On Me
-
Kh@oSz
aktív tag
Sziasztok!
BMW-t szeretnék venni és egy kis tanácsra lenne szükségem.
Nos az üzemanyagárak miatt a 6hengeres példányok kilőve és egyébként is a tartósság a cél.
E46 lesz mindenképp viszont abban kellene segítség hogy melyik.
99-es évjáratú 316 ami 1,9-es és 8 szelepes vagy szintén 316/318 de már az 1,8-as 16 szelepes.
Olvastam hogy a 8szelepes többet kajál de elég megbízható gép a köbcenti/lóerő arány miatt, a 16 szelepes viszont fürgébb és kevesebbet eszik. De melyik a megbízhatóbb?Előre is köszönöm az infókat!
-
Kh@oSz
aktív tag
válasz Tomics #16298 üzenetére
az lehet de ilyen üzemanyagárak mellett azért mérlegelni kell hogy 10-12 az átlagfogyasztás vagy 7-8
Meg én már kinőttem ebből a májerkodásból, meg köbcentihajhásztatból, ezt meghagyom azoknak akik erre gerjednek.
Nekem egy megbízható költséghatékony verda kell nem sietek sehova.
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
- Politika
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- World of Tanks - MMO
- LEGO klub
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen alaplapot vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- További aktív témák...