-
Fototrend
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gézengúz
addikt
Tudod Reményik Sándor aki nem mellesleg MAGYAR meg azt mondta:
[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz Gézengúz #17305 üzenetére
nekem mar csak a te kommentjeid maradnak a hulyeseg kategoriaban, sajnos rengeteg hozzad hasonlo emberrel talakozom otthon/vilagszerte, "le sem tagadhatnad, hogy magyar vagy", pont ahogy egy elottem szolo irta.
az ekezetes karakteren pedig kicsit elgondolkozol rajossz, miert nincs.tovabbi szep irigykedessel es mocskoskodassal teli hetveget kivanok mindenkinek, mentem a tengerpartra.
lenines hasonlatra szintne no komment, viccnek szantam latom atjott.
-
Gebriel
veterán
Off-ba rakta a megjegyzését, tehát elfért volna, hogy milyen szándékkal írta be azt Te sem tudhatod. Erre betámadod egy magyar vers miatt. Persze, hogy ugrik rá.
Nem irigy itt senki szerintem, nincs mire. Ha meg még is az megérdemli.
Neked sem kell magadra venni.Egyébként neked menyi a fogyid?
De a frankót.[ Szerkesztve ]
-
orvil
tag
válasz Gebriel #17310 üzenetére
hogy milyen szandekkal irta mar az elozo kommentekben nyilvanvalo volt, ismerem ezeket a fajta kommenteket, innentol nem reagalok ra, semmi koze nincs a temahoz.
fogyim az 12-14-20 kozott mozog.
rendszam ara attol fugg, hol veszed meg a jogot, hogy hasznald, vannak csunya arak is egeszen a 100ezer fontos kategoriaig, az mar orulet
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #17312 üzenetére
vagy még többet.
nem tudom mér karcoskodsz egy 745i mellett.ha valami elromlik márpedi a benne levő 200-300e km után elfog akkor fizetsz és nem keveset.
525d után én egy e60 30d.be ülnék a helyedbe....ma az számít minnél ujabb és gazdaságosabb legyen egy kocsi.
hehe épp írták face.n hgy a 320d alig olcsobb a 328i.nél.na vajon miért?mert egyik 6ot eszik a másik 12öt. 100km.enként 2500ft vesztesség....ha csak 10e megy egy évbe ami nem valószínű egy ilyne szintű autonál akkor is tessék számolni...egy igen szép nyaralás ára kijön belőle....ennyit nem ér a biturbó meg a +60 ló....szvsz....
és azt ne mondjáok valaki +5-6lityo fogyit lexar, mert kizárt...[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
KINKY_007
aktív tag
válasz dragonfx #17313 üzenetére
A nagy benzinesnek lehet, hogy nagyobb a fogyasztása, de olcsóbb megvenni egy fullost. Ha valaki keveset megy vele, városok között használja, akkor nyugodtan megveheti. A 328i nem fogyaszt átlag 12-t, max városban, vagy ha elgurul a gyógyszer.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
orvil
tag
válasz Gebriel #17312 üzenetére
attol fugg mennyivel nagyobb a suly meg milyen szeles kerekek es milyen minosegu gumik vannak rajta. persze a motortol is fugg, az enyemben eleg keves a km. a kocsi legellenallasa is nagyobb mint a 6osnak, es a futomuve is mas, szerintem tobbet eszik.
tippem varosra ugy 17-19L.nem szeretnem, ha a kov megjegyzesem barmi nemu leszolasnak vagy rosszindulatu ervelesnek tunne, elore szolok, csak egy esz ervet hozok fel:
- a 745 mar olyan kaliberu auto, hogy ha mar a fogyasztason gondolkozol, akkor nem neked valo kocsi.
egyszeru pelda pl az en kerekcsapagyas agyas sztorim, nekiallt ciripelni, -100rongy+szerviz, a szerviz reszet en megusztam. szoval ez egyik naprol a masikra -100, es ez meg csak egy hurka altalanos dolog. 2.5 oras melo volt mert elnyirodott az egyik stab feje, le kellett muteni a csavart. plusz normalis gumik 400rongy korul mozognak, valtoba nem latsz bele, eleg erzekeny a helybol startolasra meg a kickstartra, motoros ulesek hamar feladjak, fed comp hamar feladja (az 5kilo ujan, hasznaltan nem kapsz jot), ilyesmi, en ezeket merlegelnem kocsivasarlasnal. -
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17314 üzenetére
igen, megvenni olcsobb, de a fentartasa horror (benzin nalam havi 2kilo, es nem vettem sem gumit, sem olajat, sem semmit).
kontra diesel, ami dragabb is, igaz par literrel kevesebbet eszik, de ha ott baj van a motorral, akkor siras jon, nagy, fajdalmas, hosszu siras, mert a 3ezres motor szinten nem szereti a tempot, a valto meg foleg nem. -
KINKY_007
aktív tag
A 6-os automaták elvileg már nem igényelnek gondozást, örök életű olaj van bennük-bár szervízben javasolják 120e-ként a cserét.
A régebbi váltók ugráltak szét inkább a 30d nyomatéka miatt, ha jól tudom.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
dragonfx
veterán
válasz KINKY_007 #17314 üzenetére
és duplaturboval, kitünő tuningalapként....közel 250 lóval kinél nem gurulna el?
szerintme pesten beenne ennyit....amig nem látok más screenfotot addig én igy gondolom.
hát az 45i csak hideginditáskor bekap közel egy litert nem?pláne ha van benne 200e km...én ilyenbe hogy örök életű olaj nem hiszek....
egy használt 7es fenntartása horror ezt mindenki elismerheti.olyna mint a szerencsejáték, poker,...vagy belenyulsz és mákos lesz vagy elbukod az egészet.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
KINKY_007
aktív tag
válasz dragonfx #17318 üzenetére
A gyáriak azt mondják, a szervjz meg inkább cserélteti 100+e-ért.
Egy traktormocit minek tuningolni? Elhúzza az ekét, vagy a bodét, kerreg, füstöl, de olcsón elviszi az embert ahova kell.
Az újaknál már agyon van szigetelve, és benzinhangú kipufogót raknak alá- á la soundracer...
A 3.0 turbók benzinnel az igaziak, de erősen le vannak még fojtva a 306 lóerővel...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
Gebriel
veterán
Nem azon gondolkodom csak kíváncsi vagyok.
Vagy ha már érdekel akkor se
Havernak van egy Chrysler crossfire-ja az is ezt a magasságot eszi azért voltam kiváncsi
Én leginkább pályán használnám és két város kötött.
Ha meg veszem, akkor csak is akkor amikor biztos vagyok a "dolgomba" és a melóban a pozíciómat is stabilizálni tudom, akkor konkrétan nem jelent nagy gondot mondjuk - 100.000ft egy szervizre.
Havernak van egy Chrysler crossfire-ja az is ezt a magasságot eszi azért voltam kiváncsi[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #17322 üzenetére
745i? LOL, mi van Veled? Akkor már valami élményautót vennél. Tudom, hogy csábító, mert már 3 milla körül megkapható, na de az nem minden...
645i, jobb kormányos... Áh, nem, inkább Focus RS. Teljesen rákattantam most. Semmi extra, fapad a köbön, de amire csinálták, abban nagyon jó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Gebriel #17324 üzenetére
Hogyha az ellenkező sávban kell haladni... Nekem isten biza, már az E39 is túl nagy. Az más kérdés, hogy az E90 sem sokkal kisebb, súlyban egyáltalán nem. Ritka az 1300kg körüli újabb autó, pedig az ám az igazi. E36 M3 pl. Csak ugye jó lenne az üzemanyag költségekre is figyelni. A diesel-nek meg van egy hatalmas előnye e mellett, mégpedig a nyomaték. Ma újra megtapasztaltam, pedig csak egy 535D-ben ültem, igaz módosított volt a comp, 325le elég jó már, de nem azon volt a hangsúly. Hanem a majd 700nm-es nyomatékon. Ahogy az elindult 1500RPM-től... Na, kicsit más érzés, mint a szívó benzin. Ez már engem is megfogott, pedig nem diesel barát vagyok. De nem kis fegyvertény, váltónak nem sokat kell dolgozni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Rá van írva, hogy szemét? Nincs. Ezt akkor lehet eldönteni, ha kimész, és megnézed, bevizsgáltatod. A képek alapján rendben van, sőt! Biztató, piszok jól néz ki, csak a felniket dobnám le róla. Kint jóval olcsóbbak az autók, mint itthon, ez vitán felül áll. Tudom, hogy ismerősök milyen autókkal járnak, és mennyiért vették.
Ezt is simán megvenném, ha vonzódnék ezekhez. De sem a V8, sem a 6-os formavilága nem vonz, főleg nem a 2. turbo korszakban.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17329 üzenetére
Az 550d-ben már 3 turbó van. Igazából 1 dolgozik. A több turbó csak a kisebb turbólyuk miatt kell, a nagy teljesítményhez 1 nagy is elég, csak közútra nem célszerű. Már régen megcsináltál az 1,6-os 1000LE-s tubómocit-benzinnel.
A V8-ban éppen a nyomaték a szép, meg a hangja, mondjuk a BMW-é szerintem elmarad az amcsiké mellett, de a németek a sallangot jobban megcsinálják.
Érdekes lehet az a közúti élethelyzet, ahova nem elég 333, vagy akár csak 200 le...
Ha nagy nyomatékot szeretnél, akkor nézz villanyautó, és még tankolni is olcsóbb.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17330 üzenetére
Látom nem éreztél még ekkora nyomatékot magad alatt. A diesel nyomaték nem összekeverendő egy benzines nyomatékával. És az az 535D azzal a nyomatékkal 8.4-es átlagot produkál a tulaj állítása, és a comp szerint, míg egy ilyen teljesítményű V8 a dupláját bekapja. Ez a legszebb az egészben. Meg az, hogy ilyen nyomatékkal egy kanyarból kijövet agyon lehet szívatni a nálad nagyobb teljesítményű benzineseket is. (lásd WTCC anno, amikor a diesel Seat-ok megették a benzines BMW-ket, az előnyüket ami volt, mind az apex elején szedték össze.)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Tomics #17332 üzenetére
Persze, tudod, a hülye beidegződés. De már egy ideje írogatom, hogy a 35D más, nagyon más. Elég, ha csak visszaolvasol... Én is kezdem kinőni a csak a benzinest mániámat. És már előtte is írtam többször, hogy ilyen teljesítmény mellett már a diesel a nyerő. És nem csak a fogyi miatt, a nyomaték az, ami letaglóz.
Egyébként nem írtam, a turbo meg tényleg lehalt. És azt az állításomat továbbra is fenntartom, hogy a régebbi, de már új fejlesztésű diesel motorok sz@rok. És ide tartozik az E39-es paletta is, sőt az első szériás E60-as is. Soha nem kellene diesel E39-es, de mondhatnám az E46-ost is.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17330 üzenetére
Egyébként erre visszatérve, tudom mi a V8 nyomaték. Apa céges 4.2FSi-je 350 ló, és van mellé 440NM. Benzinesnél az már egész jónak számít, de az érzés, ahogy leadja nem hasonlítható össze egy erős diesel-el. Az Audi is csak akkor megy, ha pörgeted, és bizony egy 35D majdnem elpics@zott anno...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17329 üzenetére
3.5millaert hatost? igen, ra van irha, hogy szemet. a jo hatos 6 milla felett indul otthon, aminek volt is gazdaja. 2005tol szabad venni, 04-est nem, tele van hibakkal (olaj szivarog szenzoroknal, valto olajdekli elreped, idrive megorul, szintszabalyzo lampaban beorul, stb).
kepek alapjan sem volt rendben, foleg, hogy ez a kocsi kissebb-nagyobb idokozonkent fentvan hahun mar vagy egy eve.
ennyiert igaz, mar van kint ez a tipus, de azokat messzirol el kell kerulni.ami mellette szolt, hogy a 18 eves gyerekek biztosan irigykednenek a parkloban, mert fekete, fustoveg, fekete felni, meg bejemve.
-
MPowerPH
félisten
Nem tudok Ve4led egyet érteni, mivel a látottak alapján teljesen rendben van. Mondj egy hibát, ami Téged bizonyít. A hirdetésbe meg egyikünk sem láthat bele, de egy dolog benne van, amiért ez nem egy szemét, hanem egy piszok jó vétel.
"VEZETETT SZERVIZKÖNYV ÉS ÖSSZES SZERVIZ SZÁMLA!"
Miről beszélünk?
6 milla alatt, szintén kifogástalan.
Kint pedig egy rakat 6-os van 4 milla környékén...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Igen, most már kétszer is, ahogy azt tegnap le is írtam. Azt is hozzá tettem, hogy a 4.2-es A6-ost ütik, olyannal viszont sokat megyek/mentem. Az első az klubbos, a régebbi verziós 272 lóerős, stock, a másik a 286 lovas volt, chippelve.
mod: Annyit tesz, hogy lejártak az okmányai. Az enyémen is lejártak, amikor elfelejtettem megnézni a dátumot, és fél hónapig úgy autóztam. És a vezetett szervizkönyv mit jelent? Magában semmit, mert könnyen hamisítható, de a számlákkal együtt biztos garancia.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17340 üzenetére
melyik okmanyai jartak le, en arra lennek kivancsi. mert hogy milyen okmanyai vannak egy kulfoldi autonak, amik lejarnak, pl egy angolnak?
dieselre visszaterve, szerinted hogy menne egy 3000ezres benzin biturbos bmw? felesleges a diesel traktort a benzinhez hasonlitani, 535-ben ket turbo van, 2, nem 1, nem 0.
az atlag benzin bombiben pedig 1 sem. meddo vita, mint kb a 4T - 2T hasonlitgatas motorban. -
MPowerPH
félisten
Igen. De míg az Audi 14l alatt ritkán eszik, addig a traktor 9l alatt beéri, élmény majd ugyan az.(saját szememmel láttam, 180-nál 7,8l...) És egy 35i is bőven 12 fölött eszik, cserébe jobban megy(egy kicsit). Azt már meg sem említem, hogy az is csak 400NM-t tud, igaz szintén megjön már 1300RPM-en.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
orvil
tag
válasz MPowerPH #17342 üzenetére
ezek szamok Nm, stb szimpla szamok. automatat alig venni eszre, hogy valt, csak huz.
szamold ossze, mennyit koltottel a kocsid MOTORJARA az elmult evekben (adagolo, turbo, csucsok, izzittok) - 0ft. mert a benzines motorjara nem kell kolteni.
lehet ha en is annyit mennek, mint Lepke, akkor megerne, addig nem kell a felesleges problema.
mellesleg a fogyasztas neki jelentos penzt, nekem nem, mert nem megyek ennyit, meg szerintem mas sem :-D jah, es kb ujonnan vagy ujszeru allapotban vette, nem 7-8 evesen, ahol mar E60nal csunya koltesek lesznek, ennyit 535d-rol.okmanyokra visszaterve angol papiros kocsinak 1 okmanya van, a V5, vagyis tulajdonlap, ami nem jar le, pont ugy, mint a hazad tulajdon lapja sem jar le. forgalmi nincs. MOT van, ami egy eves kotelezo ellenorzes, majd kinyomtatnak egy papirt, hogy OK, de az kulfoldon nem jatszik es nem is okmany, csak egy igazolas. biztositas kocsira nincs, tulajdonosra van.
szervizkonyvet pedig 100 fontert szerzek neked ha kell Ferrarihoz is vegig vezetve tegnapi nagyszerviz pecsettel a szerviz adatbazisaban is
mint mondtam egy normalis 6os normalis futassal normalis tulajtol kituno allapotban (az alatt nem erdemes kcsit venni, foleg nem kereskedesben, ahol csak disznek van a kocsi, hogy a betevedo skoda fabia vasarlot elvarazsolja 5 percre) szal ugy min 6 milla, mindegy hol a kormany, kint tobb a szar, mert tobb is a 6os, 22 eves kis buzik hajtjak oket, gumira meg nincs penzuk ....[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Ez is tény. Plusz ugye Lepke -nek is már volt kisebb-nagyobb költsége. De ez benne van...
Én a több mint 7 év alatt semmit nem költöttem a motorra az olajon, gyertyákon és szűrőkön kívül."szervizkonyvet pedig 100 fontert szerzek neked ha kell Ferrarihoz is vegig vezetve tegnapi nagyszerviz pecsettel a szerviz adatbazisaban is "
Ez igaz, előbbiekben utaltam is rá. Azért jó az, ha a számlák is ott vannak az összes javításról. Tökéletesen össze lehet vetni a számlákat a szervizkönyvvel. Így nem lehet csalni, ez volt a kulcs.
E60-at nem ismerem még részletesen, nem tudom milyen nyűgjeik vannak. De nem értem, hogy ez miért csak az E60-ra vonatkozik, mikor az E63/64, E65/66 is ugyan az a technika?! Sőt, szerintem az E90 is ezen alapokon nyugszik, annyi, hogy az kicsit később jelent meg. Nekem elsődlegesen egyébként is az E92 az etalon, nem az E60. Nem kell többet olyan nagy autó 1500kg fölött.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17342 üzenetére
Az audi egy elég régi konstrukció, és a kaszni sem egyforma. Az 1.0 swift sohasem fogyaszt 9 liter, na bumm.
A8-as 4.2-es audi mennyibe is kerül? És mennyibe kerül egy 535d? Mennyi idő alatt autózod el a különbséget?
A turbós diesel tényleg kicsit jobban megy-érzésre meg sokkal, mint egy hasonló lökettérfogatú, vagy kicsit nagyobb szívó motor.
A használt turbódízel hatalmas nagy rizikó, de nyilván abba is bele lehet nyúlni.
A versenysport megint más tészta, ott egy motorcsere sem tétel.
Egy példa a mostani szériából:
Az alap 320d-t a gyári 184 lóerőről 218-ra erősítik, a nyomaték 380-ról 435 newtonméterre nő. A 328i benzines 245 lóerős, de a Kelleners-kúra után a teljesítménye 294 lóerőre nő (a nyomaték 350-ről 420 Nm-re emelkedik.
A 3.0-esek tuningolva már nem teljesen közútra valók.
Az vegyen erős diesel autót, akinek mondjuk kamionos/mezőgazdsági cége van, mert ott a 9 literes fogyi sem annyiba kerül.
Nekem a villany/hibrid autó sem jön be, hiába erősebb, olcsóbb közlekedni vele.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #17345 üzenetére
Az Audi egy régi konstrukció? Ember, 2005, 4.2 FSI(már közvetlen befecskendezéses), 32V, nem a régi típusú 40V. Jelenleg ez az Audi legmodernebb benzines erőforrása.
Az, hogy 2005-ben mit keres az FSI motor az autóba, megint más tészta...[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17346 üzenetére
Lehet rosszul tudom, de a V8 audi motorja 2 db VW gti blokk volt és azután az a8-hoz fejlesztették a 4.2-es blokkot. Aztán 99ben kapott 5 szelepet, 2005-ben közvetlen befecskedezést.
Gondolom a 535d bmw nem összkerekes automata volt, amiben ültél. Számolj rá még min. 1-2 litert a fogyasztásra.
Tényleg nagy a nyomatéka dieseleknek, de agyon kell szigetelni őket, hogy ne kerregjenek. Egy felhúzott 1.9 tdi is elég sokra képes, ha csak a gyorsulás kell.
Nekem egy/a bmw másról szól.
Van olyan élethelyzet, amikor én is elgondolkoznék egy 35d-n. Ha Németországból sokat kellene ingáznom több száz km-t, akkor látnám értelmét a nagy dupla/tripla turbós dieselnek, de addig...
Ezekhez már mind min. 18-as hengerek kellenek, egy-két jóízű gyorsítás, kanyar megállás megeszi a 80e-s gumikat(30-40e km), éves futásteljesítmény 100e+, meg szervízköltség, plusz üzemanyagköltség. Aki megteheti, hogy normálisan fenntartja, az meg nem használtat vesz szvsz... Aki meg nem így használja, annak nincs rá szüksége.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
orvil
tag
válasz KINKY_007 #17347 üzenetére
itt a pont, hasznalt diesel zsakbamacska, hiaba vannak szamlak, azt is hozok full felujitasrol hasonloan, aztan lehet orulni a kocsinak, ami megkotlik nemsokara, de van szervizkonyve meg vegig szamlak, allapotfelmeres meg olyan, amilyen a szerelo az aktualis szervizben, gondold el annyi penzert ki dolgozik ott, mekkora "szakember". aki jo szerelo, mar reg sajat praxisa van, inkabb oda hordom, mint "markaszervizbe".
en pl csak gyari bmw alkatreszt veszek a kocsiba, arrol megorzom a szamlat, az mar hiteles, es raadasul mi rakjuk be amit altalaban lefenykepezek, ergo vegig van dokumentalva.
de pl eurocarparts szamlat meg a kiralyno mufogarol is szerzek secperc alatt, akinek hiteles forras, az igy jart
gazolajat a kalyhaba meg a traktorba, rendes bmw-be benzint kell tankolni (hacsak nem ingazol havi 5000km-et, akkor viszont mar munkarol beszelunk). -
MPowerPH
félisten
Számlával nem tudsz így variálni, ezt ne akard nekem megmagyarázni... Számlát tudsz szerezni? Ki az az őrült, aki fiktíven kiállít Neked visszamenőleg annyi számlát??? Azért maradjunk a földön, nem valami mesében vagyunk.
De akkor tovább megyek. Márkaszervizben az összes ott szervizelt autó adatait letárolják, megvan tételesen hogy mikor kit cseréltek rajta, km állás szintén jegyezve. Ezt az infot kiadja bármelyik márkaszerviz némi térítés fejében.
Kár ezt magyarázni, ahogy Te is elrakod a számlákat, a linkelt 645i -ről is megvannak a számlák, ráadásban márkaszervizről lévén szó, szintén BMW alkatrészeket kapott. Tehát jó vétel, mert ennyiért ritka az ilyen karbantartott, makulátlan autó. (és még mindig nem hoztál fel semmilen érvet a mellett, hogy miért nem jó, csak mondod a magadét)[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #17349 üzenetére
A számla/szervízkönyv önmagában az egy papír. Te nem tudsz nyomtatni?
Az a lényeg, hogy az állapotot kell megfizetni, nem a papírt. Ha kereskedőnél nézel valamit, akkor nem tudod, hogy ki volt, aki előtted használta a kocsit, ergo nem tudod még elképzelni sem, hogy mit kapott. Az adatbázis működhet az első években, de 6-8-10 éves BMW-t nem sokan visznek már márkaszervizbe.
Ha egy kereskedő 3,5-öt kér egy 645-ért, amin van szép haszna, akkor az mennyit érhet? Szerintem Orvil jószándékből írta csak, hogy nem az alját kell nézegetni a kínálatnak, mert az általában olyan is.
És az AUDI 4.2-es blokk 91-es fejlesztés, ha jól jártam utána.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer