Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz Gebriel #16449 üzenetére

    Szerintem nem személyeskedtem. Leírtam, hogy az ilyen sufnituningos műhelyek nagy ívben kerülendők. A módszerüket meg Te is olvashattad. Ha kicsit is tisztában vagy, miből is áll egy ilyen művelet, akkor tudhatod, hogy ez nem csak annyiból áll, hogy OBD-n átírják az agyát.
    Amit Neked címeztem üzenet, az teljesen másról szólt, és írtam is, hogy én nem így gondolom. Csak a pár ember gondolkodási módjával fogalmaztam meg egy hozzászólást. Pont ugyan akkora hülyeség volt, mint a Ti LPG ellenes irományaitok.

    Stukker1987: Ez bizony típusfüggő. Egyértelműen válaszolni sem lehet. Dieselnél ha a turbo egy sikeres chippelés után elkezdi szemezgetni az olajat, majd egy idő után szépen fel is kapja, akkor annak a blokk sem örül. De a legnagyobb veszélyt a nyomaték jelenti, a váltót könnyen gajra tudja tenni. Lásd pl. E39 530D, ahol az automata alapjában véve is alul méretezett, mert a gyári értékei gyengébbek, mint a motor paraméterei. Aztán a tulaj erről mit sem tudva beáll egy sufnituning műhelybe, ott jól feltolják neki. És akkor csodálkozik, hogy pár hónap múlva szétesik neki. A műhelyben meg szétteszik a kezüket, hogy ugyan ez már nem az ő dolguk. Pedig az, csak a hozzáértés náluk is hiányzik.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák