Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz MPowerPH #31022 üzenetére

    Én ugye most ismerős 440i xdrive cabrio-jában ültem, és ugyan nem akarom fikázni a kocsit, de 25millióért én többet várnék na. Szép-szép, de anyós ülésből nézve olyan idegen az egész középső konzolrész, mintha egy különálló modult illesztettek volna be. Az sem tetszik, hogy fixen kint van a navi, és nincsen körbebunkerezve a nap elől, így napfényben necces látni. A bézs bőrön 1300km-esen már látszódott a farmernek a nyoma, tehát max 5ezer km-enként lehet szépen pucolni.
    Én zörgést és társait nem fedeztem fel (ez ugye idővel előjöhet), sőt 1fokkal halkabb volt mint az enyém, a nagy hifi pedig ugyan nem szól akkora erővel mint nálam, de tisztábbak a hangok.
    Nekem eleve nem bejövős még az automata váltó, de ismerős is mondta, hogy idegenkedett tőle, de most már nem venne manuális váltós kocsit, annyira megszokta és megszerette.

    Tetszik viszont az adaptív ledes lámpa, teljesen más karaktert kölcsönöz a kocsinak, mint a sima bi-xenon lámpák. A nyaksál is jó ötlet, igaz eleinte felmerült bennem h mekkora gáz h csak fűt és nem hűt, de így a logikus, mert a meleg szél kellemes mikor a tarkóhoz ér, míg ha hűvösebb van, akkor elég fázós érzetet okoz a hideg levegő, ez pedig ugye kiiktatja, tehát jó dolog. A lenyitott tetőnél csomagtartó nyitás után megemelhető összecsukott tető ötlete nagyon-nagyon praktikus ha csomagok ki-bepakolásáról van szó, ám nagyon törékenynek tűnik, félek idővel eltörhet vagy nemtom, de biztos jól kitalálták, gondolom én.
    A vezetésről még nem tudok nyilatkozni.

    Nekem az az érzésem, hogy nincs akkora előrelépés (főleg m-pakettal) megjelenésben és funkcionalitásban, hogy ezért ismét zsír új autót vegyen az ember, bőven jó egy E92-E93as használtan jól felextrázva, és semmivel sem lesz az ember szegényebb. Jó-jó, jött pár értelmes extra, és más a megjelenés, de ez így ebben a formában csak e46-ról váltóknak jó vétel. Ugyan én nem ültem még A5-ben, E-kupéban, de a merci belső egyértelműen nem tetszik, főleg ezekkel a tabletokkal középen (tudom, e-kupéban még a tablet előtti korszak van, az sem tetszik), míg a kifutó A5 szintén nem bejövős, ÁM az új A5-össel pedig már az a probléma, h kb. ugyanúgy néz ki. Belül ugyan most sokkal szebb, és kérhető a digitális műszerfal ami tetszik így képek alapján, és maga az a technokrata hangulat bejövős. Az azért szégyen a bmw részéről, hogy ülésszellőztetést még mindig nem adnak a 4es szériához, míg a konkurencia ad, a következő generáció pedig kabrió esetén vászontetős lesz... Ja és hiába volt talán -70kg-mal könnyebb a 4es széria a 3as coupe-hoz képest, ha a cabriók ugyanolyan nehezek lettek, ezt bezzeg nem reklámozták.

    Azért a 8fokozatú automata is, és az elektromos szervo is nagyban hozzájárul ahhoz, hogy 0,5-1literrel kevesebbet kérnek már ezek a kocsik, és a 0-100as sprintidő is javul nagyon hasonló motorokkal kb. 0,5másodpercet. Sok pici pedig sokra megy ugye, de még mindig nem elég ahhoz, hogy E92-93ról megérje váltani, és szerintem ezt is érezhetted, én legalábbis ezt érzem úgy, hogy még nem vezettem 4est.

Új hozzászólás Aktív témák