Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz negro #32999 üzenetére

    Miert kellene ilyen teren osszehasonlitani? Ez badarsag. A lenyeg azon van, hogy azonos teljesitmeny mellett melyik konstrukcionak jobb a hatasfoka, es melyik a megbizhatobb.

    "Egy turbos benyas ugyanugy jobb egy turbo dieseltol mint egy szivo benyas a szivo d-tol."

    Mar melyikekre gondolsz? Az uj fejlesztesekre, amik 100-150k km alatt szethullanak, lezabaljak a gatyadat?
    Ott van a helyi pelda, BMW -nel a 35i es a 35D viszonya. A 35i persze kicsit erosebb, de a kulonbseg minimalis. Ellenben egy betegagy, ami lezabalja a gatyadat(a 35D majd ugyan akkora teljesitmeny mellett akar 50%-al(atlagban 30%-al) kevesebb uzemanyagot fogyaszt), es mindig attol kell felni, mikor all meg alattad.

    Es igen, egy 2.0 turbo benzin siman hozza egy 3L -es TDi teljesitmenyet, de a nyomatekat meg mindig nem. Es a differencia ott is min. 20% plusz a fogyasztasban.

    Csak csondben megjegyzem, hogy egy diesel auto minimum 2x akkora futasra kepes, mint egy sima szivo benzines. Aztan ha a benzineshez csatolsz egy turbot, akkor ez mar mindjart tobbszoros.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák