Új hozzászólás Aktív témák

  • molnarpeter

    nagyúr

    válasz Tsebacsi #59104 üzenetére

    Aztán ott vannak a szűrők különböző tulajdonságai, amit senki nem mér meg (gyártón/beszállítón innen), csak látjuk, hogy nem tiszta = rossz. Csak mondjuk közben a tervező a hosszabb periódus mellé annyival nagyobb felületet is számolt, hogy ne lógjon ki a lóláb. User meg cserél, mert nem fogja laborba küldeni a pár ezer forintos szűrőt bevizsgáltatni, hogy mennyit bírna konkrétan az ő használati módja mellett, hiszen olcsóbb tudatlanul cserélni. Nagyobb gépeken, amik tényleg poros környezetben dolgoznak, szokott lenni szenzor is, ami jelzi az eltömődést (meg dupla szűrő, meg szabad kifújatni is). Aztán az olajtükrös megoldás is rémesen költséghatékony, csak a papírbetéteset többször el lehet adni ;] Cserélek én is amúgy kocsiban, mint a katonatiszt (olcsóbb egy turbónál), csak kiírtam magamból, hogy számok nélkül nehéz pontosat mondani... Nyilván a kihagyott szerviz egyértelműen gáz :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák