Új hozzászólás Aktív témák
-
icon
senior tag
Én csak az enchanced-hez keresek Steamre működő magyarítást.
Mert olyanokat találtam csak amik után nem indul a játék... -
MasTer
tag
Miután annyiszor játszottam az új kiadással, kipróbáltam a régit. Kicsit mintha könnyebb lenne, és a fegyvermenű is logikusabb. Viszont nálam csak 60 fps-el fut, nehezebb célozni, mint az újjal.
-
MasTer
tag
Nekem mindig Roland volt a kedvencem, most is azzal játszom újra sokadszorra a Bl1-et. Géppuska és gépkarabély kombóval szoktam nyomulni, a karabély távolra, a géppuska közelre. Mindig single player. Mintha csak az első rész adna bónuszokat a gyakran használt fegyvertípusra, ezért a többi fegyvert hanyagolni is szoktam. A kettes nem tetszett, viszont nekem bejött a hármas, azzal is játszom hetente egy kicsit, szigorúan single
-
válasz
TESCO-Zsömle #4660 üzenetére
Jah. You never forget your first... Volcano
Mondjuk látványban sem utolsó, meglövöd a mobot, és látod a scope-ban, hogy valaki a fejére önt egy vödör lávát...
-
válasz
TESCO-Zsömle #4658 üzenetére
Na ja, ez egy jelentős különbség nálam - a hatékonyság másodlagos, harmadlagos szempont, a lényeg a fun. Ha valahová assault rifle-lel tűnik a legmókásabbnak becsattanni, akkor azzal fogok, akkor is, ha a sniper point blank pofánlövésekkel hatékonyabb. A legutóbbi BL1 végigjátszáskor eléggé az elején kaptam egy +3-as Volcano-t, azzal kb. az egész alapjátékot végig lehetett volna tolni, pár kivétellel - de rohadtul unalmas lett volna.
Karaktereknél ue. pepitában. Elhiszem, hogy Roland vagy Lilith bizonyos kiépítésben überop, de Rolanddal untam játszani, és Lilith-et sem úgy "használtam" ahogy az a nagykönyvben meg van írva. -
TESCO-Zsömle
titán
Egy AR sose lesz olyan pontos vagy sebez annyit, mint egy sniper, ellenben, ha skill+SDU miatt 100 helyett 300+ lövedéket tudsz vinni, akkor nem olyan vészes, ha amúgy a fegyver másodpercenként 3-4 golyót köp, mert mondjuk most darálni kéne. Sok skill/bónusz csak sniper-re van, így ott nem opció, hogy "akkor... wait for it... előveszek egy AR-t!!4!4!!", mert nem akarod a skilleket dobni a levesbe.
BL1-ben kb Roland a legerősebb karakter DMG-re és group-healer-ként is. Weapon-profficiency-ben és a saját skill-jeivel olyan szinten lehet kigyúrni sörétesre, hogy ilyen +100-200% DMG meg accuracy. Beteszel egy Crimson vagy Hunter shotit és ilyen 80-90% pontosságod lesz, raksz mellé egy terrible shredder-t közelharcra meg tápolni és lövésenként a DMG 30%-át tudod beletolni a csapattársakba mikor sebzel ezreket.
-
válasz
TESCO-Zsömle #4654 üzenetére
Hát ez az, én elég finnyás vagyok
Egyrészt a first person melee nem igazán a szívem csücske (kivéve Zeno Clash, de az más kategória, és sokkal rövidebb), másrészt az, hogy a sniper rifle-t AR-ként lehet használni, az pont elővetíti azt a katyvaszt a fegyverclass-ok között, ami a 3-asban iszonyúan irritált. Ha nem lenne annyi célirányos running mob, akkor én egy Skullmasherrel, Volcanoval vagy esetleg Bessie-vel boldogan ellennék. Ha meg AR-t akarok használni, akkor... wait for it... előveszek egy AR-t!!4!4!!
A BL1-ben remek AR-ek voltak, sajnos a BL2 ebben katasztrófa volt.
Karakterek terén sem vagyok mindenevő - Roland és Axton teljesen nem jött be, Brick rendben volt, de meguntam a játék felénél, Zer0 és Krieg meg nem passzolt a stílusomhoz. Kriegnek mondjuk tényleg hatalmas upside-ja volt a duma az elején, bár vszleg egy idő után unalmassá válik a sok nihilista és / vagy szadista és / vagy mazochista pofázás. Viszont Salvadorral ütős audio-kombót alkotnak
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[Prolixus] #4655 üzenetére
Passzolok. Vagy azért, amit a szövegek tartalmaztak, vagy azért, mert túl hosszúak voltak, de a Raving Retribution összes monológját kicsapták.
Mondjuk el tudom képzelni, hogy inkább az utóbbi, mert ph ha 2-4 Krieg beugrik a csatában és elkezdik kánonban tolni a 3-soros monológokat, az zavaró lehet. -
[Prolixus]
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #4654 üzenetére
Kivettek Krieg szövegeket? Nem már.
De miért?
-
TESCO-Zsömle
titán
+ Zer0-t kihúzza a szarból, hogy amúgy elég komoly melee karakter igény szerint melee ultival, ha nagyon úgy akarod, neked nem is kell fegyvert venned a kezedbe. Nyilván nem egy Krieg, mert az a karakter maga a két lábon járó apokalipszis, Salvador fegyver nélküli változata, de azért használható. És -szintén igény szerint- annyi buff-ja van sniper-re, hogy kb AR-ként lehet vele használni őket, amire rátesz, hogy talán a Vladoff-nak forgócsöves gatliv-sniper-jei vannak tetszés szerinti elementállal.
Én szinte minden karakterrel nyomtam, nincs szar karakter csak sima meg OP. Minde nattól függ, hogy mit preferálsz. Nyilván salvador az abszolút OP, de ha a raid bossokat kiveszed a képből, akkor Krieg kn 35-ös szinttől gyak halhatatlan. Ha meg tűzjárót csinálsz belőle és a hátára teszed a Flame of the Firehawk pajzsot (amire kb a fél tüzes skillfa van építve) akkor gyakorlatilag fegyvert se kell a kezedbe venni. Esküszöm nekem azért volt gránátvetőm, hogy a saját HP-mat le tudjam lökni 33% alá, hogy végtelenített loop-ba lehessen tolni a Mutáns Psycho képességet.
És azok a szövegek...
...amiket 1.6-ben kivettek...
Raving Retribution. -
válasz
TESCO-Zsömle #4652 üzenetére
Hát, ennek a postnak igen nagy %-ával teljesen egyetértek
Annyi a különbség igazából, hogy a BL2 néhány komolyabb hibáját észre sem vettem, elfedték őket egyéb lehetőségek, csak a 3 hasonszőrű (el nem fedett) gondjai után tűnik fel, hogy ez igazából a 2-ben is gond lehetett volna.
Zer0 nagyon fájt... volna, ha nem lett volna 3 karakter, amikkel szuper volt játszani, így könnyebb volt elengedni a sniperkedést.
A mesterlövészet szörnyű a 3-ban, és zavart a 2-ben... volna, csak éppen egyik karakternél sem volt érdekes - Salvadornak édes mindegy, honnan lövik, Maya-val a phaselock + converge kibillentett nagyobb csoportokat, Gaige esetében meg lőtte a robotot a sok "nagymester".
-
TESCO-Zsömle
titán
Nekem a 2-nél volt azzal bajom, hogy Zer0 mint sniper élhetetlen a BL1-es Mordecai-hoz képest pusztán az aggro miatt. BL1-ben 100-200m-ről simán ki lehetett irtani egy komplett tábort. BL2-ben 200m-ről, szikla mellett, bokorban guggolva meglősz valakit, és az egész tábor azonnal rádront, mint dúvad a záptojásra. Ezt tetézi, hogy sima AR-rel meg SMG-vel el is találnak, te meg örülsz, ha a sniper nem lő mellé.
BL1 egyetlen NMY-je, ami nagy távolságból is tudott sebezni az a Psycho volt a Tomahawk-kal, de az ugye meme, hogy 500m-ről is eltalál vele.
BL3-ról nem tudok véleményt mondani, mert kb a játék feléig se volt aktívan nehéz a cucc, utána a mellékszálak mioatt annyira overleveled lettünk, hogy tényleg csak saját faxságunk miatt haltunk. PT2-ig nem jutottunk el, mert havernak nincs ideje, én meg egyedül nem akartam játszani*.
* - A BL1 volt az egyetlen, ami rá tudott venni, hogy egyedül játsszak, a kettő már nem. Mondjuk lehet azért, mert azt eleven vagy 30x vittem végig haverokkal, így nem volt úgy "igény" rá.
A másik gondom BL3-mal az, hogy túl nagyok a map-ek, amin nem ad járművet. Mocsoksokat kell kutyagolni meg backtrack-elni, ha mindent egy run-ból akarsz.
Sok esetben az az érzésem, hogy a BL3-mal ugyanazt akarták csinálni, mint a BL2-bel: "Legyen minden IS több" És átestek a ló túloldalára, ahol már a kevesebb lenne a több. -
válasz
TESCO-Zsömle #4650 üzenetére
Igen, az egyedi animációk valóban jók, bár ezek inkább a játék elején hatnak, később ehhez is hozzászokik az ember.
A járműves harcot már az 1. részben is utáltam, úgyhogy arról nem tudok nyilatkozni - Mad Melt is mindig gyalogosan intéztem el a Dahl Headlanden
Káosz - valóban. A csatatér tetszőleges pontjára egy pillanat alatt eljutó mobok, valamint a legváratlanabb helyeken elhelyezett spawn pontok tényleg a káoszt fokozták - az más kérdés, hogy ez fejlődés-e. Szerintem nem, de ymmv. Vszleg szórakoztatóbb lett volna a dolog amúgy, ha van egy gunzerker típusú karakter, akivel belerohanok a tömegbe, és a szélrózsa minden irányába egyszerre szórom az áldást - Amara-val csak szimplán irritált ez a fajta káosz, Moze-zal meg Fl4k-kel meg elég hamar abba is hagytam, annyira nem volt fun az egész. -
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[Prolixus] #4648 üzenetére
Azért én merem remélni, hogy pl az Asimov és Tolkien utalásokat 50 év múlva is fogják érteni.
"First law diabled!"
A DLC-k is szvsz a másodikban legerősebbek az egész szériából. De a Tina-s mindenképp, azt ugye ki is adták standalone-ként ingyen. Gyakorlatilag a teljes fantasy világot átöleli Artúr királytól a modern fantasy-ig bezárólag minden van benne, csak győzd megérteni.
#4649gbors: Nem valósághűbb, kidolgozottabb. Sokkal több fegyver kapott egyedi animációt, a harc is fluidabb lett, a hangoknak súlya van, főleg a járműveknél szembeötlő a különbség. Általában véve gyorsult a harc is az új elemekkel, sokkal több, sokkal nagyobb a káosz a csatatéren, ahol ha kiesel a "flo-ból" akkor legyen melletted valaki aki felhúz, mert véged.
Ami para az az overleveling, de erről nem tudok nyilatkozni, mert kb PT1 végéig jutottunk haverral, aztán azóta se semmi. -
válasz
[Prolixus] #4648 üzenetére
Szívesen elhiszem Nektek, hogy valósághűbb lett, de ez a része engem pont nem mozgat - engem a "fluidság" meg a helyzethez alkalmazható fegyverzet érdekel a gunplay-ben, a valóságosság egy bizonyos határon túl nem. Az első terén jó a BL3, de nem látom jobbnak a korábbiaknál. A fegyvereket meg annyira próbálták változatossá tenni, hogy sok helyen összemosták a classokat, pl. van olyan pisztoly, ami pisztolyként, van, ami SMG-ként, és van, ami meg AR-ként működik. Ha sokat kutatok, lehet, találok rakétavető-üzeműt is
Akkor minek a classok?
Ja, és ezt sikerült megfejelni azzal, hogy csak nagyon sokára adta meg a 4. weapon slotot, úgyhogy a jól bevált, kényelmes, kézreálló kiosztásom is ment a levesbe jó sokáig. -
[Prolixus]
addikt
válasz
TESCO-Zsömle #4646 üzenetére
Igen a második sem tudta ütni hangulatban az elsőt, de pont ahogy mondod az a sok egyéb dolog kompenzált, Handsome Jack továbbra is az egyik legjobban írt főgonosz evör, egy olyan játékban ahol a sztori meg karakterek másodlagosak (lennének) végülis. Anniy, hogy a második rész viszont sokkal változatosabb volt, ami egy 50-60 órás végigjátszásnál már inkább előny szerintem, de tény hogy olyan erős hangulata egyik pályának sem volt mint a Bl1 legjobb pillanatai.
Amúgy szokan szidták Anthony Burch-öt hogy telefosta meme-ekkel a játékot, amit aztán 15 év múlva már senki nem fog érteni szóval mire volt az jó, de ennek ellenére nagyon jól tudta a karaktereket írni. Szvsz Tiny Tina a legjobb példa erre, hiába van benne a Bl3-ban vagy az előfutárként kiadott utolsó Bl2 DLC-ben, már feleolyan vicces sincs szerintem.
#4647gbors
"Ez nem tény, hanem sokak szubjektív véleménye. Én pl. nem értek vele egyet"
Szerintem is sokat fejlődött, de annyit szerintem sem hogy elvigye a hátán a játékot úgy hogy ezen kívül mindne más leromlott. Nagy szenvedve fejeztem be a Bl-3at mert már nagyon-nagyon untam, hiába az első pár órában még megvolt a wow faktor, hogy lehet csúszni, kapaszkodni, fegyverek jól szólnak, rendesen ütnek, van továbbgondolt érdekes mechanika stb. A borzalmas sztori, fájdalmasra írt karakterek, fantáziátlan pályadesign, és a kb semmit nem fejlődött küldetésdesign hamar elefledtette azt hogy a minute-to-minute gunplay valóban fejlődött.Ezt a Wonderlands akármit próbálta valaki amúgy? Olyan rossz mint a Bl3?
-
válasz
[Prolixus] #4645 üzenetére
Igen, az tényleg nagyon magasra tette a lécet
A 2-es rész teljesen más miatt volt jó, ha valaki ezt várta vissza, az biztosan csalódott.
#4646 TESCO-Zsömle:
viszont én nem tudok elmenni a tény mellett, hogy a gunplay és a hangok úgy általában mekkorát lépett előre az előző részekhez képestEz nem tény, hanem sokak szubjektív véleménye. Én pl. nem értek vele egyet
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
[Prolixus] #4645 üzenetére
Nekem az első hangulata után a második részt is erősen rágnom kellett a felpörgetett csillámfaszláma hangulattal, de azt a töméntelen mennyiségű őrültség és a végtelen számi trivia és popkulturális utalás az elmúlt 10-50 év minden területéről elvitte a hátán és a karakterek is jobban ki lettek bontva, mint az első részben, ide értve az első rész karaktereit is.
A 3 értelem szerűen ezt már se megugrani, se überelni nem tudta, a témaválasztása megosztó az aktualitása miatt, viszont én nem tudok elmenni a tény mellett, hogy a gunplay és a hangok úgy általában mekkorát lépett előre az előző részekhez képest. -
[Prolixus]
addikt
Egyébként azt az iszonyatosan erős hangulatot ami a Fyrestone pályán köszönt minket az első 40-60 percben, azt azóta sem tudta reprodukálni semmi nálam. Mindent megesz a rozsda, a roncstelep peremét szétveti az űrwestern. Kopár világ, de érzed hogy jó skulókkal itt azért lehet pénzeket keresni, és ki tudja milyen agyament dolgok várnak.
Sajnos ez a hangulat a BL3-ra teljesen kiveszett a szériából. Az új Tina-s wonderlands akármire meg már rá se néztem.
-
Rámtört a nosztalgia, és elővettem a játékot - aztán le se tettem
Az alapjáték még mindig kiváló, és a zombis DLC is remek, viszont a többi DLC sokkal kevésbé bűvölt el, mint anno. Az arénaharc eleve más stílus, az már eredetileg sem igazán az én műfajom volt, a Knoxx-ot valamennyire menti az atmoszféra meg Crawmerax, de a harc elég szar benne, a robotos pedig az elejétől a végéig kínlódós.
Szóval jól öregedett a game, de csak részben -
Dendytv
senior tag
válasz
SenorGrande #4642 üzenetére
Goty. Minimumhoz 256mb kártya kell komolyan nem menne nekem ? Skyrim simán elfut ac 3 simán elfut, witcher 3 minimumon 25fps. Nem értem akkor
-
Dendytv
senior tag
Itt valami gubi lesz, Intel i5 7200U Nvidia 920mx 8gb ram és full low-on 15-20 fps-em 1360x768 as felbontáson van a Borderlands 1-ben Goty edition. Ilyen létezik ?
-
Dendytv
senior tag
köszi nektek. Tuti fogom játszani akkor majd jelentkezem itt ismét, most a sok munka mellet Oblivion plusz Gwent eléggé lefoglal, de ez is nagyon tervben van.
-
MasTer
tag
válasz
Dendytv #4636 üzenetére
A Bolderlands egy looter-shooter, vagyis egy olyan fps, ahol rengeteg típusú felvehető tárgyat dob a játék. Egyike az első fps-eknek, ahol megjelentek az rpg elemek is (4 különböző képességű karakter, szintlépés, karakterfejlődés, képességfa, mellékküldetések stb). Kicsit az első Diablóra (csak ezzel játszottam) emlékeztet a mechanika, csak fps-ben. A lehetőségek tényleg lenyűgözőek, van rengeteg fegyvertípus, amiknek több különböző paramétere (sebzés, tárkapacitás, tűzgyorsaság, tárcsere-idő, pontosság stb) van, ezeken felül lehetnek elemental típusú sebzések (sav, tűz, robbanás, elektromos villám) is a fegyvereknek. Mindegyik karakternek van egyedi képessége is, amit jól lehet használni a harcban. Van történet is, elég nagy a világ, meg az egyes pályák is, lehet bolyongani, felfedezni. Van coop mód is, akikkel eddig játszottam (random emberek), mind segítőkészek voltak, a játék egyszerűen olyan, hogy segítesz a másiknak. Nekem nagyon tetszik az első rész és a harmadik is, a második nem.
-
Dendytv
senior tag
Valaki játszik itt még
-
Anonymusxx
senior tag
megvan amit akartam, Találtam egy ilyet, ha valakit érdekelne a sztopri:
https://leet.hu/2019/08/28/pandora-kronikai-borderlands-tortenet-osszefoglalo/ -
Anonymusxx
senior tag
Most vittem végig, elég érdekes a befejezése, valaki értette? Mi az a műhold pl?
Próbáltam itt utána keresgéélni, de nem találtam semmi használhatót. -
Anonymusxx
senior tag
válasz
Anonymusxx #4630 üzenetére
Próbálgattam, de nem sikerült megcsinálni..
-
Anonymusxx
senior tag
válasz
Anonymusxx #4629 üzenetére
Találtam egy olyat Oasis Map Hub, és egy ilyet:
https://steamcommunity.com/app/729040/discussions/0/1813170373227925234/
Jól értem hogy ezzel jobban lehetne használni a gyorsutazást?
-
Anonymusxx
senior tag
Az első rész enchanted ed.-hez szerintetek nincs valami fast travel mod, amivel a dlc-ben is lehet gyorsutazni?
-
Šolaire
veterán
válasz
ForRedGlory #4627 üzenetére
Így van. Erre akartam kijukadni.
-
Šolaire
veterán
válasz
ForRedGlory #4625 üzenetére
A 2019-ben megjelent enhanced goty kiadás?
-
ForRedGlory
félisten
Manapság még működik a magyarosítás hozzá? Feltettem a fixekkel együtt, de a menüpontok hiányosak, a bádogdoboznak nincs hangja, stb. Eredeti Steam GOTY. A launcher helyből hibákat dob, az exe indításnál elindul egy rakás figyelmeztetés után.
-
DownHaHa
csendes tag
Steamen vettem meg 6 dollárért az egészet, szvsz nagyon megérte. Óriási Borderlands fan vagyok, de most hogy lelett árazva éjjel nappal ezzel tolom
. Annyi a kérdés, hogy megöltem a végéb B2ben akit megkell (spoiler) és utána egyből átmentem 31sen, az ultra módra! Itt nagy hibát követten el, vagy így is haladni fogok szépen lassan. Itt arra gondolok, hogy nem farmoltam le Warriort, és nem fejlődtem tovább. Másrészt, mivel már végig vittem a játákot érdemes átnéznem a DLCs pályákra?
-
prolad
addikt
válasz
[Prolixus] #4618 üzenetére
Valahogy a kettőt kéne összegyúrni. BL2-ben nagyon jól sikerült a pályatervezés és változatosság (bár én a havas pályákat hamar meg tudom unni, Fridge/Highlands részig komoly szenvedés tud lenni néha), sokkal modernebbnek érződik (+ugye a játékmenet, de ez most annyira nem lényeg). Viszont hiányzik belőle az a kissé komor, Mad max szerű érzés, valahogy Pandora nem érződik annak a mocskos és visszataszító helynek, ami az első részben megvolt. Ha lenne egy-két ilyen map a 3-ban (és a trailerben úgy láttam lesz) akkor már elégedett leszek. Meg akármennyire is imádom a Borderlands humort, meg a színes szagos effekteket, egy picit visszavehetnének majd mindkettőből.
MasTer
A turretnél nekem az a bajom, hogy a 2-ben már teljesen jól megoldották Axtonnál, itt is kicsit felokosíthatták volna, ha már belenyúltak a játékba. Legalább 360 fokban tudna forogni, vagy a cooldown kisebb lehezne alapból (tudom, hogy van erre perk, de itt 100sec a default érték, 2-ben meg talán 40,sokkal jobban érvényesülnek a turretes skillek). -
MasTer
tag
A turret valóban figyelemelterelésre jó csak, de arra nagyon, ha sok vagy erős ellenfeled van. 50+ szint felett viszont az összes jó tulajdonságát meg lehet szerezni. Az ellenfelek megölése után járó armor visszatöltés, tűzgyorsaság növekedése, healing visszatöltés nagyon vonzóvá teszi, csak győzzed lőszerrel. Ebben segítenek az ammo regeneration modok, esetleg plussz magazine size-al. A képi világ lehetne valamivel színesebb, de hát ez egy porlepte bolygó, még a növények sem annyira zöldek. Mivel nagy nyitott terekben játszódik a játék (meg barlangokban) szerintem korlátozott volt a játéktér beépítési lehetősége hardveres megfelelés miatt és esetleg az engine korlátai miatt. Emiatt is lehet ennyire kopár.
-
MasTer
tag
válasz
Wolteri #4619 üzenetére
Kicsit élesebb textúrák és ikonok, felújított, a későbbi részekre jobban hasonlító fegyvermenü (nem is tetszik), szerintem picit agresszívebb ellenfelek, picit nehezebb játékmenet, mintha a lootboxokban jobban eltalálná a játék, hogy milyen lőszerből van hiány, több és változatosabb fegyvereket dob a játék és többféle cuccot lehet vásárolni is (páncél stb). Szerintem ennyi, de még nagyon az elején járok. Ja, és kijelzi a játék, hogy milyen messze vagy az adott küldetéstől méterben (ami szerintem kissé gagyi, de persze érdekes is egyben).
-
Wolteri
csendes újonc
Sziasztok srácok!
Olyan kérdésem lenne, hogy amit megkaptunk Borderlands enhanced edition, az végülis mibe tud újat mutatni nekünk? Reworkölték a grafikát vagy valami más rendszert? Nagyon elkezdtem gondolkodni hogy leporolom már a játékotVálaszotokat előre is köszönöm
-
[Prolixus]
addikt
Fura dolog ez a vizualitás, mert én is azt mondom, hogy az első rész Fyrestone-os pályájánál hangulatosabb dologgal én még nem találkoztam, az annyira ott van hangulatilag, hogy azóta sem sikerült überelniük semmivel. És igen, ha valaki kimondja hogy Borderlands, nem a Caustic caverns vagy Liar's Berg jut legelőször eszembe, hanem Fyrestone.
Szóval az első rész atmoszférát tekintve brutálisan erősen kezd...viszont azért 30+ óra után nagyon repetitívvé válik az egész, és kifullad ilyen téren a játék. Nem is emlékszem sokszor hogy egyik pálya meg adott másik pálya között mi a különbség, sokszor annyira egy kaptafa az összes. Nagyon későn jön a játék végén az Eridian-os szekció.
Úgyhogy összességében szerintem jól tették hogy a Bl2-vel sokkal változatosabb helyszíneket csináltak, hosszú távon, mindent összevetve nagyobb élmény vizuálisan az a játék. Viszont igen, a vegytiszta Borderlands hangulat mégis csak a Bl1 eleje.
-
prolad
addikt
Igen, az úgy stimmel, hiába lassabb folyású ez a rész, mint a későbbiek, azért itt is kell mozogni
Roland jó karakter, de a turret nagyon gagyi, inkább csak healing miatt jó, meg néha elvonni az ellenfelek figyelmét. Cserébe szuper class modjai vannak, ammo regen, bonus XP, meg a hatalmas magazine boost. A kedvenc marad Lilith, pont azokban jó, amik egyértelműen OP-k ebben a részben (SMG és elemental, egy double anarchy és egy hellfire, mád nem is kell
) + a phaseblast miatt nagyon mozgékony karakter.
Viszont ismét rá kellett jönnöm, hogy az első rész képi világa és atmoszférája sokkal jobban bejön, mint a 2., szerencsére ahogy nézem a 3.résznél kicsit ehhez is visszanyúltak.
-
MasTer
tag
Bocsánat, agresszív ellenfeleket akartam írni, nem okosokat. A lost cave nekem nem barát, túl sok és erős skag van benne. Szeretem magasabb szinten megoldani azt a pályát, még úgy is folyton vissza kell mennem lőszert venni. Sledge meg az esetek felében szokott sikerülni elsőre, néha inkább újrakezdem a pályát. Öreg vagyok én már ehhez... Egyébként én csak Rolanddal játszom, a géppuskák miatt
-
prolad
addikt
Lehet azért mert megcsináltam a sidequesteket (meg az elején a DLC-ben gyorsan léptem pár szintet), de nem igazán van kihívás azon a pályán (meg úgy általában a játékban, mindig elfelejtem BL2-höz képest mennyivel könnyebb ez a rész). Persze alá lehet szaladni, az a map talán pont olyan, hogy ott magasabb szintűek az ellenfelek, meg Sledge tud problémás lenni karaktertől függően (most Rolanddal tolom, nála a turret miatt elég könnyű).
A lost cave (gondolom nálad az a crystal cavern) meg szigorúan azonnal, amikor a quest megjelenik. Aminél általában 12-es szintű a karakterem, az ellenfelek meg 15-16. Na abban van kihívás bőven, de gyorsan lehet szintet lépni meg jó fegyvereket szerezni.
Amúgy az ellenfeleket nem érzem okosnak, (sőt, kifejezetten buták), többnyire csak egy helyben állnak és lőnek. De cserébe vagy minden irányból jönnek, vagy egy kupacból lőnek a szűkebb pályarészeken (ebből elég sok van ebben a részben), ami okozhat gondot.
-
MasTer
tag
Most járok Sledge pályáján. Szerintem az ellenfelek "okosabbak" lettek, és nehezebbek is. Ezen a ponton a játék az eredetiben is nehéz volt, az újban meg nagyon vért izzadós. 15-ös szinten kezdtem a pályát, 17-es ellenfelek jönnek szembe. Természetesen a melléküldetéseket, amiket lehetett, megcsináltam, Moe and Marley, és a Chrystal cavern még várat magára, annyira nem szeretem a kihívásokat. Kiléptem, hogy lenyugtassam a kedélyeket, később persze mindenképpen folytatom majd
-
prolad
addikt
válasz
[Prolixus] #4612 üzenetére
Ennek annyiból örülök, hogy nem rég raktam össze a gépet és pár OC beállítást még tesztelek, amik más programnál teljesen jók. Jó tudni, hogy nem azokkal van a gond.
Remélem hamar javítják, ezekkel a módosításokkal pont annyira élvezem a játékot, mint amikor először megjelent 10 (?) éve.Már csak egy Pearl itemet kéne szerezni, sokszáz óra alatt még nem sikerült.
-
prolad
addikt
Nekiálltam tegnap a remasternek, nagyon tetszik, nem nyúltak sokat hozzá, de így is sokkal szebbnek, modernebbnek érződik. Meg mintha egy picit gyorsabb is lenne minden, de lehet csak a szélesebbre vett FOV miatt. Viszont elég gyakran fagy/összeomlik teljesen véletlenszerűen.
-
- = Zk = -
félisten
válasz
SenorGrande #4609 üzenetére
....
szerk
hát, nem sok mindent vettem észre benne. igaz, megjelenése óta nem toltam a B1-gyel
grafika ua szvsz -
SenorGrande
senior tag
válasz
- = Zk = - #4608 üzenetére
Nem kell a sima, az új egyben van, tartalmaz minden DLC-t.
-
- = Zk = -
félisten
szevasztok... buta kérdés, tippem van, de ink kérdezek
akkor most le kell szedni a simát is és az enhancedet is?!.. csak mert ugye az enhanced-nél nem tudok kijelölni dlc-ket.... -
Šolaire
veterán
Most néztem a könyvtáramban van a játék.
honosítás kiváncsi vagyok jó vajon e hozzá bár kétlem.
-
Bazsi1987
őstag
Rolandal tolom valaki tud küldeni egy jó solo buildet! köszönöm 😊
-
laceszgamer
addikt
Én is nekiestem még tegnap este, mondjuk rögtön két bugot is sikerült találni egy óra game alatt.
Egyrészt ha a menüben csináltam valamit, pl talentet raktam ki, valamiért mindig rakott egy saját markert a mapra, illetve amiket három fegyvert adtak előre, egyiket mikor lecseréltem szőrén-szálán eltűnt a táskából is.
De ezenkívül tökéletes, jó kis nosztalgiázás.
-
MasTer
tag
Pár pillanatra belenéztem az új verzióba. Néhány extra terepelem megjelent (ládák ott, ahol eddig nem voltak), a játékon belüli fegyvermenü átalakult (szerintem hátrányára), és eddig többféle fegyvert dobott a játék. Még nem tudom, tetszik-e. Új játékot kezdtem Rolanddal, most vettem gránátot; T. K. küldetés.
-
Polllen
félisten
válasz
laceszgamer #4599 üzenetére
Már feloldották és külön játékként szerepel.
Borderlands GOTY EnhancedMost jön még csak le, félek nem lesz save game transfer...
Új hozzászólás Aktív témák
- HIBÁTLAN iPhone 13 512GB Starlight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3075
- BESZÁMÍTÁS! Logitech G920 Driving Force Racing Wheel + Shifter garanciával hibátlan működéssel
- Kodak PD460 Instant Dock Printer / Számla és Garancia
- Lenovo Thinkpad L14 Gen 4 -14"FHD IPS - i5-1335U - 8GB - 256GB - Win11 - 2 év garancia - MAGYAR
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest