Új hozzászólás Aktív témák

  • Daelion

    őstag

    válasz AsakuraDave #94 üzenetére

    Nem tudom mit pörögsz ezen, hogy valójában min renderel ha maga a játékban nem tudod megmondani a különbséget. Felőlem 800x600 is lehetne ha közben a végeredmény ugyan olyan jól néz ki mint most a DLSS Transformer-el együtt.
    Van játék ahol még úgy is be van kapcsolva nálam, hogy nem is kéne az extra FPS mert sztem jobban néz ki mint a native TAA. 'Ami mellesleg még textúra/geometria flickert is csinál sokszor..'

    Összes DOOM-ot végigvittem de itt nem almát hasonlítasz almával, DOOM az ID techet használ ami kb a legjobban optimalizált engine a piacon jelenleg.
    Mutass akár csak egy olyan nagy terű Unreal Engine 5 játékot ami több 100 FPS-el megy minden feature-vel bekapcsolva natívan, sok sikert. :D

    Aki nem látta, hogy ez fog történni BL 4-el az sajnos tájékozatlan vagy naiv volt akárhogy is hangzik ez.. 'Nem poénból vettem új kártyát már előtte, aprón úgy hogy az előzőt beszámították szal így még belefért a keretbe'

    Én játszani akarok a játékokkal a szabadidőmben nem ilyen dolgokon fennakadni, hogy jaj mennyin renderel meg fúúj DLSS/FSR,stb kell hozzá esetleg.
    Kb 3 évente szoktam gépet fejleszteni a ~mid range kategóriában és így mindig el tudok lenni és igen ha szükséges akkor használok mindent ami kell, hogy számomra élvezetes maradjon a játék és kb én itt le is zárom ezt mert nagyon nem hiányzik ez ide. :)

Új hozzászólás Aktív témák