Új hozzászólás Aktív témák

  • cadtamas

    tag

    Rectangle::Rectangle(int top, int left, int bottom, int right) //konstruktor, idáig rendben vagyunk
    {
    itsTop = top; //Ez elvileg az implementáció, amit nem taglal a könyv, hogy miért kell és később miért nem használjuk semmire.
    itsRight = right;
    itsLeft = left;
    itsBottom = bottom;

    itsUpperLeft.setX(left);
    itsUpperLeft.setY(top);

    itsUpperRight.setX(right);
    itsUpperRight.setY(top);

    itsLowerLeft.setX(left);
    itsLowerLeft.setY(bottom);

    itsLowerRight.setX(right);
    itsLowerRight.setY(bottom);
    }

    Ugye az implementáció azért kell, mert az alapján fog elkészülni a négyszög. Gyakorlatilag automatikusan lefutnak ezek az utasítások, amikor egy négyszög objektumot létrehozunk.
    Viszont az első 4 változó privát elérésű tag. Itt mégis lehet nekik közvetlenül értéket adni?
    Vagy ez ilyenkor nem számít? Vagy ez a négy változó nem is az a változó amit a .h fájlban deklaráltunk, hanem valami helyi dolog?

    Elnézést a hülye kérdésekért, de ha ezeket nem rakom tisztába, később tutira nem fogom érteni, hogy mi történik.

Új hozzászólás Aktív témák