Új hozzászólás Aktív témák
-
Canela88
újonc
Köszönöm, meg is értettem a stepsTaken lényegét.

int sum = 0;
int stepsTaken = 1;
for (int i = 0; i < myVector.size(); ++i) {
for (int j = 0; j < myVector[j].size(); ++j) {
if (stepsTaken % 2 == 1) {
sum += myVector[j];
}
stepsTaken++;
}
}
std::cout << sum << std::endl;most ez a kód, és nem megy... 29-t ad ki. stepstakent is felvettem 1-re, mert úgy tűnik logikusnak. de mindhiába...sehogy sem akar 30 lenni..

-
Canela88
újonc
Ne haragudj nem értem, hogy honnan tudná, hogy mi a pozíció és nem is jön ki. A vektornak meg kell adjam az i indexét is, mert különben pirosan feszít itt nekem.
Nekem főleg most a megértéssel van a problémám.int sum = 0;
int position = 0;
for (int i = 0; i < size; i++) {
for (int j = 0; j < size; ++j) {
if (position % 2 == 0) {
sum += myVector[j];
position++;
}
}
//sum = myVector[0][1] + myVector[1][0] + myVector[1][2] + myVector[2][1];
}ezt írtam. Jó ez így egyáltalán?

-
doc
nagyúr
egyreszt mert az a felveteseddel ellentetben rohadt nagy

masreszt meg az tanulni nem igazan jo, inkabb referencia, ha szeretned az alaptudast felboviteni, akkor rengeteget kell olvasnod belole hogy tenyleg belemelyedj. igaz, abban a konyvben minden benne van amit a C++ -rol tudni kell/lehet
a Linuxos vonatkozas megint mas, ez nem a nyelvtol fugg, hanem attol hogy milyen headereket/libeket hasznalsz. a hasznalt eszkozoket jol megvalogatva nem kell foglalkoznod azzal, hogy milyen OS van alattad, az en Qt-s es SDL-es programjaim platformfuggetlenek, az SDL-es jatekomat leforditottam mar pl. IRIX-re (Silicon Graphics) es WIZ-re (ARM procis jatekkonzol) isegyedul akkor kell komolyan foglakoznod a nyelv es az OS kapcsolataval, ha rendszerszintu fejlesztesben gondolkodsz (pl. kernelmodulok, driverek, stb), errol is van szakirodalom
-
-
doc
nagyúr
idehaza? vannak konyvesboltok (pl bookline talan) akik kulfoldrol hoznak be konyveket
de ha gyorsan kell, akkor marad a letoltes elektronikusan...
nem konkretan C++, de C++-os Qt programozasrol van ingyenesen elerheto konyv (pontosabban az elso kiadas letoltheto, a masodik csak papiralapon erheto el legalisan), valahol a Qt oldalan meg is van ra a link -
bdav
őstag
szerintem nem tudsz lényegsen jobbat alkotni ennél (üres függvények irkálása sztem elfogadott OO világban). Hatékonyság szempontjából ez nem rossz azért
alternatíva hogy csinálsz egy getType() jellegű virtuális függvényt, ami 0t ad vissza síkra, 1et gömbre mondjuk, és ha gömb akkor castolsz és hívsz gömb függvényt. Ez a rondábbik opció, és lassabb is valamivel.
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Milyen autót vegyek?
- SSD kibeszélő
- VR topik
- Formula-1
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Renault, Dacia topik
- Xbox Series X|S
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- További aktív témák...
- Poseidon D60 Dolby Atmos hangprojektor távirányító nélkül / 12 hó jótállás
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Samsung Galaxy A54 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest




