-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
kokokka
addikt
Napok óta hiába hiába próbálom használni a kártyámat, minden vásárlásomat elutasítják 50 es hibakóddal. Két kártya is van alatta mindkettő OTPs. Nincsenek letiltva, van rajtuk fedezet, két héttel ezelőttig még hibátlanul működtek a Curve-vel. Annyi változás történt hogy hónap végén lejárt a személyim és kaptam újat. Ezt ma meg is írtam A supportnak akik viszonylag gyorsan válaszoltak miszerint látják az elutasított tranzakciókat, de azok a bankom miatt vannak. A kérdésemre viszont nem válaszoltak hogy van e bármilyen teendőm az új személyi igazolvánnyal kapcsolatban. Szerintetek mi lehet a gond? Vagy járt valaki így mostanában?
-
kokokka
addikt
válasz
Lex Icon
#2050
üzenetére
És akkor megint, látod? Nem nekem való? Miért neked kéne ezt eldöntened? Nem értem, miért hiszed azt, hogy Te vagy itt a megmondó ember? Ki a fene mondta azt egyébként, hogy a Revolut-tal bajom van? Napi szinten használom, szintén három kártyával regelve. Hibátlanul működik, érdekes módon ezzel még szinte sosem volt problémám. És bocsáss meg, ha ellentmondok neked, de igen is használni fogom a Curve-öt is, mert mint írtam, a hasznossága miatt regeltem rá. Ha egyszer fixen jó lesz és megbízhatóan fog működni is, mert az egyik legnagyobb ötlet, amit kitaláltak eddig.
-
kokokka
addikt
válasz
Lex Icon
#2046
üzenetére
Nem értelek! Az a rinyálás, hogy leírtam : nem használom, mert többször egymás után csalódtam benne, mert nem működött? Nem nem jól működött, hanem egyáltalán sehogy sem. Leírom, hogy értsd :
Nem működik = elutasít, megszakad, ledob úgy, hogy egyébként minden feltétel adott a fizetéshez, kivéve a Curve alkalmatlanságát. Persze, hogy szeretném használni, szerinted mi a fenének regisztráltam és kértem? Három kártyám van alatta, és csak azért nem négy, mert az OTP-s Maestro-t nem lehet regelni. De amikor többedszerre sem sikerül vele fizetnem, akkor miért ne tenném félre és használnám a bevált kártyákat? Ha téged folyton cserbehagy az autód és napokon keresztül minden nap áldott lerohad az út szélén, attól még ugyan úgy használod? Beleülsz bizalommal, hátha ma nem fogja megtenni? Szerintem nem, hanem megvárod, mígy a szerelőd aki ért hozzá megjavítja. Azt nem tudom, hogy a Curve szerelői hogy állnak de mivel, mint írtam nem dísznek szerettem volna a kártyát, majd megpróbálom megint használni. És reménykedni, hogy működni is fog. Hogy amire kitalálták, amivel bevonzottak minket, ami a szlogenjük az működhet napi szinten is.
Ez a véleményem, ezt írtam már korábban is, erre jött a fürdőskurvázás. Mi a fene ebben a rinyálás? Miért nevezed annak? Komolyan mondom, SW fejlesztőként lehet, hogy egy kis fórumetikát is át kéne venned, mert nem csak itt, de más topikokban is úgy szólsz hozzá számodra ismeretlen emberekhez, ami (lehet, hogy csak nekem, de) igencsak szemet szúr. Fennhéjazós vagy lekezelő és lenéző! Azt persze nem tudhatom, hogy a valóságban is ilyen vagy-e vagy csak az ismeretlenség mögé bújva játszod ezt, de nagyon nem szmpatikus, Mégha Téged ez nem is érkelel esetleg.... -
kokokka
addikt
válasz
gzbotii
#2039
üzenetére
Nem olvasom. A lényeg lejött, mióta itt vagyok. Azt is elhiszem, hogy idegesítő ha sokszor olyanokkal találnak ide ami egyértelműen le van írva mondjuk az összefoglalóban, és századszor is el kell magyarázni. Azt is, hogy topikkazda létedre több mindenre oda kell figyelned. De Eagle kollága hsz-ére adott kifakadásodat nem tudom megérteni. Semmi olyat nem írt, ami miatt ilyen hangnemben kellet volna válaszolnod. A fürdőskurvásozó kollégáról meg nem is beszélek....
-
kokokka
addikt
válasz
Lex Icon
#2027
üzenetére
Igen. Így, hogy tudjuk mennyire megbízhatatlan a kártya biztos, hogy kínosan fogunk ügyelni rá, hogy legyen nálunk egy másik. Egy olyan, amit pont ennek kéne kiváltania. De lásd be, ennek nem így kéne működnie még akkor sem, ha egy fintech cég kártyájáról beszélünk. Nem azt mondom, hogy nem lehetnek néha fennakadások, hisz az mindig, mindenhol jelen van az életben, de mint írtam azért sem használom egy ideje, mert folyamatosan gond volt vele és én meguntam. Biztos, hogy nem vagyok vele egyedül, Eagle példája is mutatja. Csak sokan lehet, hogy le sem merik írni ide, mert egyből nekiestek a "panaszkodóknak" (akik nem is azok, csak elmondják a negatív történéseket is), és nem csak Te.
gzboti Topik gazda létére még Te is, pedig semmi olyat nem írt a kolléga, ami miatt úgy kellett volna reagálnod! És akkor még leírod utána :Ha valaki leírja a problémáját, azzal semmi baj.
Leírta, hogy járt. Mi ebben a szentségtörés? -
kokokka
addikt
válasz
MittuDomain_
#2031
üzenetére
Igazából úgy 10 próbálkozás után hagytam is a fenébe, azóta meg elfelejtettem. Most megpróbáltam, de nem megy : se Revolut-ra nem tudom kivenni, se levásárolni nem tudom. Nem vág földhöz az a 10 font, de tök feleslegesen áll ott, inkább vennék rajta valamit. De ezzel még várnom kell úgy látszik

-
kokokka
addikt
válasz
gzbotii
#1991
üzenetére
"Bár javíts ki, ha tévedek, a Curve-nek pont az lenne a lényege, hogy ne vigyél magaddal, csak egyet : a Curve-öt."
Nem.
Ökölszabály, mint minden fintech kártyánál, hogy nem szabad csak arra támaszkodni. Mindig legyen egy backup nálad.Az az igazság, hogy mindig nálam vannak a kártyáim, főleg azért, mert ezzel a Curve nevű valamivel már befürödtem párszor! Így aztán vagy egy hónapja elő sem vettem, mert sokszor mindenhogy működik, csak úgy nem ahogy kéne! És nem csak arról van szó, hogy a pénztáros mit mond (bár én sokszor vásárolok olyan ALDI-ban és LIDL-ben ahol ismerős ül a kasszánál), hanem az, hogy van mögötted 10 méteres sor akik ugyan úgy sietnének mint te. Vagy, hogy lehet, hogy nincs is nálad a másik kártya (volt, hogy a kocsiban felejtettem és paráztam is miatta, de nem volt gond a Revolut-tal) és mehetsz ki érte. Persze nem "nagyon égő, de kellemetlen. Neked biztosan nagyon vastag ott a bőr....
Az mindenesetre érdekes, hogy neked egyből egy péniszes asszociáció jutott esezdbe erről az egészről....Lezártam.
-
kokokka
addikt
válasz
gzbotii
#1986
üzenetére
A nincs fedezet a pénztáros számára azt jelenti, hogy tovább akarsz nyújtózkodni a takaródnál. Hiába tudod, hogy ez nem így van, akkor is kellemetlen az ilyen helyzet. Mégha van is másik kártya nálad. Bár javíts ki, ha tévedek, a Curve-nek pont az lenne a lényege, hogy ne vigyél magaddal, csak egyet : a Curve-öt.
-
kokokka
addikt
válasz
XboxGamePass
#1913
üzenetére
Tegnap előtt sem ment, pedig egy itteni fórumtárs simánmegoldotta előttem ugyan ezt a Revolu-tos bekérős verziót, amit az előbbi hszemben írtam...
-
kokokka
addikt
válasz
kokokka
#1907
üzenetére
Megpróbáltam a PP-t kihagyva, direkt kártyával kifizetni. Rányomok a Pay Now-ra, kicsit gondolkozik, majd közli velem, hogy : 1007 75 Please enter correct PIN code Nem is PIN kódot kér természetesen hanem a CVV számot, ezt pedig jól adom meg. Mégis elutasít újra ugyan erre a hibára...
-
kokokka
addikt
Harmadik napja próbálkozom kivenni a Revolut-ra a Curve-ön lévő 10 fontomat, de mindig elutasít. Ma megpróbáltam levásárolni, de amikor a PayPal-ban fizetni akarok (kártya hozzáadása) ezt írja ki :
A kártyát kibocsátó bank elutasította a kártyát. Próbáljon meg egy másik kártyát, vagy kérdéseivel forduljon a kártyakibocsátóhoz.
Mi lehet a gond? Járt már így valaki?
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Lenovo P500 - 1650-2690 v3 akár 12 mag/24 szál, 32GB DDR4 RAM, 490W 80+gold táp, számla, 6 hó gar
- HP ProDesk 600 G5 i5-9500 8GB 256GB 1 év garancia
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RX 9060 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest



pictigjis
