-
Fototrend
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 05. 09.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cetelem) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlást a tranzakciót követő nyolcadik napon automatikusan visszatérít a Curve rendszere, ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines). Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lex Icon
senior tag
válasz
kokokka #2055 üzenetére
Nem érted. Ne a véleményem fogadd el, hanem azt, hogy nekem is van. Te írsz valamit én is írok. Ez így működik. Egyébként ha ennyire gond, akkor vegyél prémium előfizetést, tiltsd le a hozzászólásaim és nem kell többet olvasd a hozzászólásaim.
Ha lehet ezt a fölösleges beszélgetést meg fejezzük be! -
Lex Icon
senior tag
válasz
kokokka #2053 üzenetére
Nem eldöntöttem, ez a véleményem. És attól, hogy megint mimózaként hisztizel, még nem lesz más. Sőt. El kellene fogadni, hogy másnak más a véleménye, és ahogy neked van, nekem is lehet, ami esetleg neked nem tetszik. Tehát továbbra is az a véleményem, hogy nem neked való a Curve. A Revolut se, mivel pont abban a topikban leírtak alapján reagáltál korábban itt úgy, ahogy, hiába írsz most mást.
-
Lex Icon
senior tag
válasz
kokokka #2048 üzenetére
Röviden: A Curve (és a Revolut) kártya nem neked való, sajnos nem sikerült úgy megcsinálniuk, hogy a Te igényeidet kielégítse, ezért jobban jársz, ha mindkettőt eldobod/kiregelsz. Használd a hagyományos ker. bankok kártyáit, ha úgy gondolod, azzal kevesebb a hiba.
Mint korábban írtam, nem mindenki való béta-tesztelőnek, mert nem mindenki tudja elviselni a sorozatos hibákat.Ui.: az autós hasonlatod nagyon sántít, mivel tartalék autót nem tudok magammal vinni, míg egy + bankkártya sem nem nagy, sem nem nehéz ehhez.
-
Lex Icon
senior tag
válasz
kokokka #2037 üzenetére
Nem akartam volna tovább ragozni, de nem bírsz leszállni a témáról.
Leírom (bár gzbotli is leírta már), mi a különbség a rinyálás és a normális problémaleírás között, hátha előrébb jutunk. A problémaleírás az, ha a problémáról beszélsz pl.: nem működik, letiltott, elutasított, ezt írta ki, levonta, de hiba történt,... Remélem érthető ennyiből.
A rinyálás, mikor nem a problémáról beszélsz pl.: ez xar nem működik, milyen szolgáltatás ez már, mit képzel a Curve,... azaz amikor a xart dobáljátok.
Bele se gondoltok, a Curve-nél is emberek dolgoznak és feltörekvő fintech cégként valószínűleg nem állami hivatal mentalitással dolgoznak, mert hajtják őket a tulajdonosok és a befektetők. Újként egy ilyen bonyolultságú rendszert nagyon nehéz összerakni és üzemeltetni úgy, hogy rengeteg más cégtől és terméktől függenek (többi bank, kártyaszolgáltatók, internet, nemzetközi és helyi jogszabályok, ...)
Tehát valószínűleg nem a ti szívatásotok a céljuk, hanem egy minél jobban működő szolgáltatást összehozni, ami nem viszi, hanem hozza a pénzt. Ehhez elégedett felhasználók kellenek. Ezt nem nehéz belátni.
Mivel SW fejlesztőként hasonló cipőben vagyok, így látom a másik oldalt és a tieteket is. És azt is tudom, hogy együttműködéssel, türelemmel, tárgyilagos hibaleírásokkal sokkal gyorsabban lehet megoldás találni és előrébb lépni mindkét oldalon. A hibát pedig hozzájuk (is) kellene továbbítani, mert azt olvassák és tudnak rá reagálni.
Ezért is akadok ki a "rinyáláson", ami egyik fél érdekeit se szolgálja, csak olyan kocsmaszinten lereagálja az illető a dolgot, bele se gondolva, hogy neki egyre lilább lesz a feje, a probléma meg nem oldódik meg.
Ha ennyiből se világos, miért akadunk ki, akkor írd le a kérdésed és megpróbálok válaszolni. -
MittuDomain_
őstag
válasz
kokokka #1907 üzenetére
Most kerestem rá, van-e a PH-n Curve fórum, ugyanezért.
Nekem péntek óta nem hajlandó működni a Curve PP alatt, azonos üzenettel:Azóta 6 olyan rendelésem volt, amit "kényszerből" kártyaadatokkal fizettem, hogy ne bukjak az árfolyamon. A legviccesebb, hogy látja a pp a kártyát, tudja, hogy ez az elsődleges, mégsem tudok vele fizetni.
Az Alipay megy továbbra is.Írt már bármelyikőtök az angoloknak, mi a péló van?
-
Clemi
veterán
válasz
kokokka #1994 üzenetére
Az igazság az, hogy már én se használom a Curve kártyát, fizetésre legalábbis soha sehol, csupán arra tartom, hogy ha úgy adódna, akkor KP-t vegyek ki ATM-ből, mert ahol lehet ott az Apple Pay-t használom fizetésre. Eredetileg arra szántam, hogy csak ez az egy kártya a rövidgatyó zsebbe, vagy egy apró kis tárcába az igazolvány mellé és semmi brifkó, semmi telefon, csak minél lazábban mondjuk a vízpartra és az összes kártya biztonságban otthon. Sajnos szembesültem vele, hogy gyakorlatilag szinte minden nap jön az értesítő email, (feliratkoztam az értesítőre) hogy probléma van a szolgáltatás működéssel, vigyek magammal backup kártyát, majd egy óra múlva a következő, hogy a problémát kijavították, öröm és boldogság. Minden nap! Nem hébe-hóba, minden áldott nap van valami gond a rendszerükkel.
-
Lex Icon
senior tag
válasz
kokokka #1994 üzenetére
Tényleg szörnyű ez a Curve. Ingyen adják az alapszolgáltatást, sőt még ők adnak kezdőpénzt és van pofájuk nem 100,00%-os rendelkezésre állást és tökéletes szolgáltatást nyújtani. Hihetetlen mit meg nem enged magának egy ilyen frissen létrejött cég.
Menjetek inkább az otépébe meg a többi ker. bankba, ott nem lesz annyi bajotok jó kis költségek mellett. Ja, de. -
gzbotii
nagyúr
válasz
kokokka #1987 üzenetére
"A nincs fedezet a pénztáros számára azt jelenti, hogy tovább akarsz nyújtózkodni a takaródnál."
És kit érdekel? Összemegy az e-pénisz, mert esetleg azt gondolják rólad, hogy nincs elég pénz a kártyádon? Ennyire látszatnak élni szerintem azért nem kéne.
Több haverom is van, aki havi 500.00+ nettót keres, több számlája van, azon, amit napi szinten használ, 50-100.000 tölt, amikor elfogy, még betol. Nála megesik, hogy kap ilyen üzit, ettől még nincs szegényszaga.
De miért is számít az, hogy az Aldiban a kasszás, vagy bárki, mit gondol, neked mennyi pénzed van, ezt nem igazán értem."Bár javíts ki, ha tévedek, a Curve-nek pont az lenne a lényege, hogy ne vigyél magaddal, csak egyet : a Curve-öt."
Nem.
Ökölszabály, mint minden fintech kártyánál, hogy nem szabad csak arra támaszkodni. Mindig legyen egy backup nálad. -
kokokka
addikt
válasz
kokokka #1907 üzenetére
Megpróbáltam a PP-t kihagyva, direkt kártyával kifizetni. Rányomok a Pay Now-ra, kicsit gondolkozik, majd közli velem, hogy : 1007 75 Please enter correct PIN code Nem is PIN kódot kér természetesen hanem a CVV számot, ezt pedig jól adom meg. Mégis elutasít újra ugyan erre a hibára...
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Egyre csak fejlődik az AI, emberek tízezreit rúgja majd ki a BT
- PlayStation 5
- Linux kezdőknek
- Futás, futópályák
- Autós topik
- Apple iPhone 16 Pro - rutinvizsga
- Apple asztali gépek
- Macron betiltatná az EU-ban a közösségi médiát a 15 év alattiaknak
- Gaming notebook topik
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- További aktív témák...
- Gamer PC - i5 13400f, RX 6700 XT és 16gb RAM
- Szép Hp Pavilion 15-eg Kis Gamer Laptop 15,6" -45% Bivaly i7-1165G7 16/512G FHD IPS Iris Xe
- EJJ! Dell Latitude 7330 -65% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i5-1245U 16/512 FHD IRIS Xe
- i5 10500/ RX6600XT/32GB DDR4/ 512GB m.2 alapú konfig/ garancia/ ingyen foxpost
- Szép Dell Latitude 7320 -60% "Kis Gamer" Üzleti Profi Ultrabook 13,3" i7-1185G7 32/512 FHD IRIS Xe
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÚJ- Lenovo ThinkVision T24i-10 - 24" monitor - Számla, garancia
- AKCIÓ! VALVE INDEX virtuális valóság szemüveg garanciával hibátlan működéssel
- TAVASZI BOMBA AKCIÓK! STEAM, UBISOFT CONNECT, EA APP, XBOX EREDETI KULCSOK 100% GARANCIA
- Csere-Beszámítás! Asus Prime RTX 5060Ti 16GB GDDR7 Videokártya! Bemutató darab!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged