-
Fototrend
FIGYELEM

A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2025. 11. 17.): [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis "levonták" az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha sajnos zárolásban is ragad (a lenti bal oldali képen látható felirat esetén fordulhat elő), aztán napok múlva automatikusan felszabadul. A napok száma bankfüggő: a Revolutnál például 7, a K&H-nál 10, az Ersténél 15 nap, de egyes bankok (Raiffeisen, OTP, Cofidis) még hosszabb ideig, akár 30 napig is zárolásban tarthatnak egy-egy tételt.
Ha a sikertelen vásárlás után mégis lekönyvelik az összeget (ez jóval gyakoribb, a Go Back in Time menü aktívvá válása jelzi, hogy ez meg fog történni), a levonás mellett később lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Mostanában az elutasított, a bankod által mégis lekönyvelt vásárlásokat legkésőbb a tranzakciót követő 15. napon téríti vissza automatikusan a Curve rendszere (ezt a lenti jobb oldali képen látható felirat jelzi), de egyes esetekben már a kilencedik napon elindul a visszatérítés. Ha 15 nap után sem történik semmi, érdemes panaszt tenned. Ha írsz a supportnak, a visszatérítési folyamat talán meggyorsítható: az appban tegyél bejelentést (Launchpad -› Support -› Chat -› New Conversation -› Transactions -› Declines), de készülj arra, hogy kérni fognak valamilyen igazolást/bizonylatot arról, hogy a tranzakció sikertelen volt, és arra is, hogy képernyőmentéseket már nem fogadnak el elutasított internetes vásárlásokról. Ha egy vásárlásod zárolásban ragadt, ugyanezen az útvonalon megpróbálhatod elkérni a zárolás Curve általi visszavonását igazoló RRN (Retrieval Reference Number) tranzakcióazonosítót, amelynek birtokában a bankod ügyfélszolgálata tud segíteni a zárolás manuális feloldásában.
Ha az elutasított tranzakciónál szintén a jobb oldali képen látható feliratot látod rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ez azt jelenti, hogy a Curve rendszere már vissza is térítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A visszatérítés elindítása után csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap).
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Belba
őstag
válasz
Lex Icon
#2054
üzenetére
Kedves Lex Icon!
Be kellene már fejezni ezt a meddő vitatkozást, amit úgy látom te nem tudsz befejezni...
Egy ideje olvasom a topicot, hogy hasznos információkat gyűjtsek be a Curve kártya használatával kapcsolatban...Számomra nagyonis hasznos volt kokokka hozzászólása, amiben leírta, milyen sokszor nem tudta eddig használni a Curve kártyát!...
Az viszont egyáltalán nem hasznos hozzászólás számomra, hogy te emiatt földbedöngölöd és erőszakosan azt súlykolod belé (és belénk is!), hogy a nemműködő szolgáltatást el kell fogadni, ne rinyáljunk ha nem tudunk fizetni a bankkártyánkkal, és aki ezt nem tudja elfogadni, az húzzon el máshová...
Szerény véleményem szerint azért vagyunk itt, hogy az esetleges problémáinkat megbeszéljük, segítsük egymást, nem pedig azért, hogy ha valakinek problémái vannak, azt elküldjük a sunyiba!...

Én a magam részéről tökéletesen egyetértek kokokka-val : elfogadhatatlan, ha egy szolgáltatás heti-napi rendszerességgel nem működik!!!... Én 25 éve használok bankkártyákat, de eddig még SOHA nem fordult velem elő, hogy a pénztárnál nem tudtam fizetni a kártyámmal és a legrosszabb rémálmomban sem szeretném megélni, hogy ez velem megtörténjen!... Ha ez mégis megtörténne, akkor nekem nem lenne mentség, hogy "minden ember tévedhet", "ott is emberek dolgoznak", "a lónak is négy lába van", stb...
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- Kezünkben a OnePlus 15 és az Oppo Find X9-ek
- Direct One (műholdas és online TV)
- BestBuy topik
- Hyundai, Kia topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Autós topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- 3D nyomtatás
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
- Új Biztosító Által Cserélt iPhone 14 Pro 128GB Független Lila/3 hónap gar./p4612
- DJI Mavic 2 Pro drón +koffer +szűrők +landing pad +SD kártya
- Oneplus Pad lite 128 Gb Új, bontatlan
- Latitude 7440 27% 14" FHD+ IPS i7-1365U 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- OnePlus 12 256Gb 1 éves, 2027. szeptemberig gaarnciális MAGYAR vásárlás
- billentyűzetek - kiárusítás - Logitech, Corsair, ASUS
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
- iPhone 12 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3581, 100% Akksi
- REFURBISHED - HP USB-C Universal Dock G1 (DisplayLink)
- LED Neon kötél 5 méter 8W/méter / 12 hó jótállás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi



pictigjis
