Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
Most úgy néz ki a dolog, hogy van egy form egy spinboxszal és egy gombbal, amit megjelenítek a megfelelő menüpont kiválasztásakor. azt szeretném elérni, hogy ha megjelenik a form, akkor ne lehessen máshoz nyúlni, (vmi Modal rémlik, de hol lehet ezt beállítani?), és ha megnyomom a gombot, akkor hajtódjon végre valami. A gondom az, hogy ez a form nem ugyanabban a Unitban van, mint azok az adatok, amiket meg kéne változtatnom a gomb lenyomásakor.
tehát van egy fő A form, ami a program indításakor látszik. Ez a form a class-ommal együtt a Unit1-ben van. a B form a spinboxszal a Unit2-ben, ezért onnan nem tudok beleírni a Unit1 adataiba. hogy tudnám figyelni a Unit1-ből, hogy mikor csukják be a B formot? -
_thomas_
tag
én még kiegészíteném azzal hogy adjuk meg rendesen a kép elérési útvonalát.
pl.: image1.picture.loadfromfile('d:\kep.bmp');
persze ha nem tudjuk előre ki hova másolja a proginkat akkor kérdezzük le a programunk elérési útvonalát és használjuk azt kiégészítve a kép útvonalával mert gondolom azt a progink könyvtárában tároljuk valahol.
ha meg nem akkor pl.: az opendialog segítségével egyszerűen be tudjuk tölteni a képet. -
Alan
aktív tag
Pont ezt akartam javasolni (Application.OnMessage), csak elaludtam, _AnTi_ megelőzött

Még egyszerűbb egyébként az ApplicationEvents komponens használata, aminek az OnMessage eseményét kell ugyanígy megadni. Arra vigyázni kell, hogy borzalmasan gyakran (akár másodpercenként ezerszer) fog meghívódni az ide helyezett rutin, ezért nagyon áramvonalasra kell megírni. -
lao ce
aktív tag
hat, talan magat a komponenst is bele lehet gyomoszolni, en mindenesetre custom draw-t hasznalnek es magam rajzolnam a progress bart a cellaba vagy sorba (attol fugg ugye hogy mit hasznalsz).
peldaul ha listview-nal maradunk, akkor a CustomDrawSubItem eventben lehet sajatokat alkotni.
nagyjabol arrol van szo hogy:
Item.DisplayRect(drBounds) a negyszogedet adja amit ippen rajzolsz;
Sender.Canvas.Brush.Color es Style amivel beallitod a szint es stilust;
FrameRect es FillRect ami tenyleg kirajzolja a rectangle-t;
aztan ezt akkorara rajzolod amit a progress-ed megkovetel. de teljesen ki tudod elni magad, azt teszel bele amit akarsz
csak elkezdeni nehez, aztan eleg elvezetes rajzolgatni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nintendo Switch 2
- sziku69: Szólánc.
- VGA kibeszélő offtopik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Napelem
- Arc Raiders
- Így változik a Galaxy A37 és A57 kamerája
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- További aktív témák...
- ÚJ!! GARIS! MSI MPG B550 GAMING PLUS
- Samsung Galaxy S25 Edge 256 GB / Bontatlan - 3 év gari
- Macbook Pro M3 Max 14CPU/30GPU 36GB RAM 1TB SSD Magyar bill. - 2027. májusig AppleCare+ garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / 16GB DDR4 / RX 6600 8GB / 512 GB SSD
- Asztali PC , i7 7700 , GTX 1080 , 16GB DDR4 , 256GB SSD , 500GB HDD
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
- MacBook Pro 13, 14, 15, 16, MacBook Air M1, M2 M3 M4 bill magyarosítás lézerrel / sapkacserével
- magyar billentyűzet - 173 - Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) - Intel Core U9 275HX, RTX 5080
- magyar billentyűzet - 162 - 163 - Lenovo LOQ (15ARP9) - AMD Ryzen 7 7435HS, RTX 4060
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

!


