Új hozzászólás Aktív témák
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
Remélem igaz:[link]
-
G@ben
addikt
Üdv!
A 2.0TFSI durva tuningjáról (500+ LE) tud valaki valamit? Érdekelne, hogy mit bír.
Eddig ezt találtam, de ez "csak" 417 lóerő. -
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
-
CYBERIA
őstag
Valahol már láttam ilyen vaskeresztes kocsikat, kemény
-
trassher
addikt
-
CYBERIA
őstag
Kezdem szégyellni magam, de mindegy:
-
CYBERIA
őstag
Úgy látom inkébb a japán autók menők.
Na mindegy, itt egy conceptio: -
oettinger01
őstag
ph-s gokart versenyt szervezek, ha valakit komolyabban érdekelne:[link]
-
CYBERIA
őstag
Itt az új S-Klasse.
Már ha valakinek megtetszene. -
nagash
senior tag
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Nekem ő a szívem csücske! -
G@ben
addikt
''Der Motor ist ein 2l 16V Monoturbo mit Dieselblock und fährt bis zu max 4 Bar Ladedruck bei Stärkster Abstimmung.Der Turbolader ist komplett als Sonderanfertigung gebaut, den brauch man nur anpusten dann dreht er ,genaue daten weiß ich leider nicht mehr,hab ich vergessen.''
Ennyit találtam róla, de ez azt jelenti, hogy 4 Baros nyomással megy? Az ''kicsit'' sok.Egyébként itt találtam meg: Bővebben: link, csak a fórum keresőbe be kell írni, hogy 543.
-
#16741888
törölt tag
Azért ez komoly
-
#16741888
törölt tag
Majd nézek valamit
De addíg is a fenti Rallys linkemhez ez még asszem szervesen hozzátartozik, az oldalt már linkeltem, de most nézzétek meg a 25Jahra Quattro linket, érdemes, tele van szebbnél szebb 1600as képekkel, kötelező:
Bővebben: link
nekem ez a DTMes 90es jön be nagyon.
Bővebben: link
Tud valaki valamilyen infot arról hogy az ilyen szintű ''wide body kit'' mennyire megengedett? -
G@ben
addikt
válasz
#16741888 #140 üzenetére
Szerkesztettem, most már nagyobb képek is elérhetőek.
Pénzem az nincs, de álmodozni jó, meg autógépész tanulóként érdekel ennek a motornak a lelkivilága.
A Rothe oldalt ismerem, de ott nem igazán írnak erről a gépről.
Szerk: Ezen felül kéne nekem adat.Németül gagyokok annyit, hogy a nagy részét megértsem, de ez nekem kevés.
[Szerkesztve] -
G@ben
addikt
Erről az autóról tud valaki egyéb adatot?
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Minden érdekelne róla a teljesítménygörbétől kezdve a menetteljesítményeken át az esetleges videókig.
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
Minden németül tudó, autómániásnak kötelező ez a video...
Bővebben: link
Quattro Sieg einer Idee ~ Quattro egy ötlet győzelme
50perces kis filmecske az Audi egész rallys pályafutásáról, Moutonnal, Bielával,meg az összes többi cseszett jó pilótával. A B csoportról is van benne egy rész, többek között benne van a legendás S1es, amelyik rallyautó létére, csak 4mpel volt elmaradva egy forma1es autótól.Az is érdeses mondjuk hgy ahol elindultak azt megnyerték.
-
Viszlát
addikt
Szóval:
automata digit légkondi, 6 légzsák, ködlámpák, ABS, CD - 8 hangszóró, ülés-kormánymagasság állítás, gyári alufelnik, asszem nagyjából ennyi...
egyébként kicsit paráztam tőle, mert ez a DI változat ''csak'' 83 lóerős, de aztán kipróbáláskor elmúlt a félelmem, megy ez rendesen, főleg 2000-3500-as fordulatszám tartományban2 milkó volt kereken.
Próbáltam keresni árat vezérműszíjra meg görgőkre, de sehol nem találok. Ez lehet, hogy azért van, mert láncos? -
Viszlát
addikt
Szia!
Csak mobillal készült képem van, íme:
Én sem értem igazán, hogy miért kellett, bár sejtésem van, talán némi moderátorrá való avanzsálási akarhatnék bújik meg a dolog mögött
8000 km-ként?? az durva5 éves az autó, 83.000 km van most benne, nem hiszem, hogy bármit is cseréltek benne, akár olaj, akár szűrő, szóval ezzel fogom kezdeni azt hiszem...
Szerk.: Nem fért ide az egész kép, szal inkább linkelem:
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Csazsol
senior tag
Hali
Gratula az új autodhoz.Képet tudsz róla? Vectrakat nagyon kedvelem. Nekem benzines volt.
Disel autóknál a szervizintervallumra kell figyelni. 8000 km-enként olaj+szűrő csere ez otthon is elvégezhető. Évente legalább egyszeri gázolajszűrő csere, ez is mehet háznál, bár jobb ha ezt valaki először megmutatja. Télen, ha nem kútnál tankolszmehet bele egy kis dermedésgátló. Izzítógyertya csere - ezt észrefogod venni mikor szüséges
Vectranak a hátsó sárvédőív és a hátsó váznyulvány a gyenge pontja - vagyis hajlamos a rozsdásodásra.
És még valami a topic cime nem fedi a kérdésedet, ezért nem értem miért kellett ZÁRNI a topicodat. Lényegében te egy tipust jelöltél meg, lehet ez nem teccet.
Nos, ha gondolod nyiss egy ''Diesel autók'' c topicot ott nyugodtabban és körültekintőbben ki lehetne vesézni a témát. Szerintem...
[Szerkesztve] -
aDM|RaL^
őstag
válasz
oettinger01 #123 üzenetére
teccenek az ajtók
bárcsak meglenne már a fránya jogsim+ megnyerném a lottót -
Viszlát
addikt
Jónapot!
Most sikerült beújítanom egy Opel Vectra B2-t, 2.0 Di 16V-t és szívesen vennék minden jótanácsot akár a típussal, akár a dízelautókkal kapcsolatban, mivel még sosem volt dízelem. So, mire kell figyelni, vigyázni, kötelező cserés, mindenképp nézessem meg és hasonló kategóriák érdekelnének.
Előre is köszönöm, ha valaki időt szán a kérdéseimre -
Boxer001
veterán
válasz
oettinger01 #125 üzenetére
az enyémet elnyerte, már ''csak'' pénz kéne hozzá
-
oettinger01
őstag
válasz
oettinger01 #123 üzenetére
-
nagash
senior tag
Na, csak hogy idekeveredtem.
Megvan az örökségem és szeretnék valami autót venni.
Igazi vágyam egy Corrado G60, de egy Sciroccoval is kibékülök végszükség esetén.
Valaki valami véleményt az elsőhöz? Netán tudna valaki eladó, jó állapotú példányt? -
oettinger01
őstag
remélem ez elnyeri tetszéseteket!?
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link -
CYBERIA
őstag
UP!
Nehogy már a japó topic lerohassza ezt? Annyira azért nem jók azok a rizsrakéták.
Hogy valami értelmes is legyen, Mercedes CLS, nem a csúnyábbak közé tartozik (távol keletiek közül simán bármelyik típust veri, formára) -
CYBERIA
őstag
Nem tudom, ez jó kocsinak számít?
[Szerkesztve] -
B.Kox
tag
válasz
#16741888 #116 üzenetére
Most 7végén BMW talira megyek, de sztem jövő7 eleje jó lenne, majd még lezsírozzuk a dolgot.
Egyébként javítanivaló az enyémen is van bőven, a fényezése képről szépnek tűnik de a kerékjáratok felett fel van hólyagosodva, meg az első spojler le van zúzva, de még müanyagos álatal javítható, a jobb első sárvédő is be van horpadva egy picit, stb, stb... Szal lesz vele meló bőven. De a Lényeg hogy a kasztni nincsen átrohadva, csak kerékjáratoknál van kis felületi rozsda, de az bőven javítható. -
B.Kox
tag
válasz
#16741888 #114 üzenetére
A kocsit 130K -ért vettem, 318i, 20i főtengellyel(tehát most valójában 2.0 literes), 5gangos váltó, oldalsó schiebedach, 323as futómű van alatta, a felnik 15ös alpinák, de ezt vissza kell adnom a tulajnak, viszont ad helyette pókhálós BBS-t, ugyancsak 15öst. Belülről elég zsír állapotban van csak a műszerfal borításon van pár kisebb repedés. Majd valamikor talizhatnánk és akkor megmutatom, te meg a VW-t.
-
B.Kox
tag
Jah, egyébként kedden megvettem a bordó E21-et.
-
Type-R
őstag
Technische Daten Kelleners M3 3.4
Motor R6
Einbaulage vorn längs
Ventile/Nockenwellen 4 pro Zylinder/2
Hubraum 3383 cm³
Bohrung x Hub 87,0 x 94,9 mm
Verdichtung 12,0 :1
kW (PS) bei U/min 296 (402)/7800
Nm bei U/min 429/4800
Literleistung 119 PS/Liter
Leistungsgewicht 3,7 kg/PS
Bremsen vorn 380 mm/bel./geschlitzt
Bremsen hinten 345 mm/bel./geschlitzt
Getriebe 6-Gang
Radgröße vorn/hinten 9x19/10x19
Reifen vorn 225/40 ZR 19
Reifen hinten 255/35 ZR 19
Reifentyp Dunlop SP Super Sport
Länge/Breite/Höhe 4492/1780/1372 mm
Radstand 2731 mm
Spurweite vorn/hinten 1508/1525 mm
Wendekreis links/rechts 11,1/11,1 m
Tankinhalt 63 l
Leergewicht 1500 kg
Zuladung 500 kg
Höchstgeschwindigkeit 295 km/h
0-100 km/h 4,7 s
A teljes cikk: Bővebben: link -
#16741888
törölt tag
Minél többet megyek a Passatommal, annál inkább megkedvelem.
Hihetetlen hogy egy elhanyagolt 23éves autó, de ha rárúgsz még mindíg odaszegez az üléshez.
Asszem nyár végén meg lesznek a vezethetőségi dolgok csinálva, és le lessz újból vizsgáztatva, aztán ahogy pénzem lessz mindíg csinálgatok rajta valamit.
második fázis lessz a motor/kipufogó stb, ami ebben a körben van, 3. a külső fényezés rendbehozás, stb. és negyedik meg a belső kárpitozás, esetleg egy újabb műszerfal csere, de ez még nagyon messze van örülök ha jövő ilyenkorra eljutok ideáig.
[Szerkesztve] -
B.Kox
tag
Hmmm, ez egész jónak néz ki: Bővebben: link
-
-
-
B.Kox
tag
válasz
#16741888 #95 üzenetére
Nem egészen, de ez is egy lehetőség. Veszek egy széthullott 323i-t, meg egy egész jó állapotú 318ast. A 23i-ből jön át a motor, váltó, futómű, fékek, sperr difi, meg ami még kellhet. A 23i- ben sajni főtengelyes a motor, de nem baj mert ingyért tudok hozzá 25i főtengelyt szerválni és ugye az helyből pár lóerő plussz a 23i-hez képest. Persze ez még csak elmélet, de a 23i -t valószinűleg holnap megveszem.
-
#16741888
törölt tag
Láttam bizony, szép nagyon tetszik is, csak hát az a baj hogy motorcserével kéne kezdeni...
Bővebben: link valami hasonló műalkotást csinálni. -
Viewsonic
aktív tag
ugyan Bmw buzi vagyok de van itt pár nagyon durva vas is
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
B.Kox
tag
válasz
#16741888 #85 üzenetére
Ezt láttad már?? Bővebben: link - egész jónak néz ki
-
#16741888
törölt tag
Audi S6 AVANT QUATRO 4.2 - Személyautó EUR 11 112,-
Ár: 2.750.000 Ft
Évjárat: 1997
Futott km: 163000 km
Állapot: Normál
Üzemanyag: Benzin
Hengerűrtartalom: 4172 cm³
Teljesítmény: 240 kW (329 LE)
Kivitel: kombi
Szállítható szem. száma: 5 Fő
Szín: kék
Összsúly: 2295 kg
Felszereltség: Automata klíma, napfénytető, riasztó, szervokormány, színezett üveg, tempomat, centrálzár, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, fűthető tükör, immobiliser, könnyűfém felni, full extra, ülésmagasság állítás, bőr belső, fűthető ülés, memóriás vezetőülés, vezetőoldali légzsák, utasoldali légzsák, ABS, ködlámpa, ASR (kipörgésgátló), autóbeszámítás lehetséges, törzskönyv, hölgy tulajdonostól. -
Type-R
őstag
válasz
#16741888 #82 üzenetére
Elképzelhető, mint bármely más autógyárnál is, de ez hatalmas bukás lenne, hogy egy rosz motor konstrukciót dobtak volna piacra, főleg egy M esetében, amúgy én eddig erről még nem olvastam semmit.
A M3 CSL egy versenyautótól kapta az utolsó 3 betüt, ez volt a CSL 3.0, a jelentése coupé(C), sport(S), leichtbau(L). Ez a verzió az alaphoz képest 110 kilóval könnyebb, kidobtak belőle mindne extrát, kapott egy karbon tetőt, a hátső szélvédő is nagyon vékony és könnyű anyagból van, stb...
A 32 6S blokkon is változtattak egy kicsit, magasabb fordul(7900rpm)t, állitottak a befecskendezésen, és igy lett 343-ból 360LE.
[Szerkesztve] -
válasz
#16741888 #82 üzenetére
keverhető a dolog, de M3 CSL lesz az. a CLS valóban Merga, a CSL meg azért CSL, mert hiperszuper meg lett könnyítve 110kiloval a sima M3-hoz képest, piszkált motor, miegyebek. ittvan:
Bővebben: link
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
Én most lehet hogy rohadt lúzer vagyok BMW téren, (biztos
) de a CLS az nem Merci?
Egyébként a BMW M5el nincs minden rendben, pont valameliyk topikban tárgyaltuk hogy túl hosszú a löketthossz, és a magas fordulatszámokat nem bírják a motorok, és egy csomót kellett visszavinni... Ezt jól tudom?De nem akarok egy BMW flamet indítani....
-
#16741888
törölt tag
nem nyitok új topikot, mert engem is lecsesznek, elvileg nekem is van autóm
, igaz ha nem teszek sürgősen valamit akkor nem sokáig, mert szeptemberben lejár a műszakija.
A delikvens, egy 82es frankó combi Passat, birom nagyon, de kellene pár alkatrész hozzá, nem is kevés.
Most is megy, csak 140felett olyan szinten halálfélelmem van hogy had ne mondjam. Akinek van VW bontós, vagy akármilyen bontós ismerőse az jelentkezzen plííz.
nem kell sok minden csak kormánymű, komplett futómű(lehetőség szerint syncro), komplett fék, cakli pakli. Kezdésnek ennyi elég, ha ez meglenne már boldog lennék, mert havernak megveszem az elfekvő BBS felnijeit, és alázni fogok.Egyenlőre belsőleg akarom idén rendbehozni, (feltéve ha lessz rá cashem), jövőre meg lehetne esetleg fényezni, de igazából azt leszarom, mert én úgyse látom.
Akkor inkább egy frankó hifire költök.
Jaa és ha valaki tud valami infot, a 82es Passatról szívesen venném nagyon, mert én inkább csak Audikkal vagyok tele.
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
-
#16741888
törölt tag
Háát erre nem nagyon lehet mit mondani.
nézd meg ezt, összeakadt egy RS4 meg egy M3 a Nordschleifén.kegyetlen, ahogy rárúg kettesben, nem semmi.
Persze nem olyan brutal mert ez még megmarad a belátható határokon, azért.
Bővebben: link -
B.Kox
tag
BMW E34 M5, 1129lóerő:Bővebben: link
-
#16741888
törölt tag
Hmm pörgessük a topikot...
Audi mániásoknak kötelező oldal.... eredeti Audi prospektusok... nekem bejött nagyon, szedegettem is lefele jó sokat.
Bővebben: link -
B.Kox
tag
Foswagen/Óudi fanoknak:Bővebben: link
-
Garfield
aktív tag
Ez a topic tényleg pang ! nem ugy pereg mint a rizsrakétás !
-
#16741888
törölt tag
Persze hogy nem veszünk össze, előbb utóbb nekem is lessz majd egy és eggyütt megyünk Sirci talira.
Báár engem az Audi Coupe lehet hogy elcsábított.Főleg ezért mert 1esből nem nagyon lehet egy normális darabot találni, mivel a legtöbb elég rossz állapotban van, és kb úgy kéne felújítani, mint a linken szereplő autót, ahhoz meg kevés pénz kéne. De ez egyenlőre a jövő zenéje.
-
Bikeman
aktív tag
Ha minden igan holnap lesz szerencsém kipróbálni egy 645Ci kabriót, asszem ilyen lesz:
...
Majd beszámolok.. -
#16741888
törölt tag
-
-
#16741888
törölt tag
-
#16741888
törölt tag
Háát én egy izmosabb motorral, kezdeném
, 1.8 16V motort teljesen olcsón meg tudod kapni, váltóval cakli pakli, és reflexből belepakolnám.
Igazából a G60as lenne a kira de az drágább is meg problémásabb is.
Ha érdekel, itt van egy link egy Scirocco felújításról:
Bővebben: link
itt meg az eggyik kedvencem:
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
B.Kox
tag
válasz
#16741888 #52 üzenetére
Ezekszerint nem vetted meg azt a sárga GT -t amit akartál. Pár hete egyik nap a házunkkal szemben parkolt az a kocsi, legalábbis szerintem az volt... Az első tetőoszlop tövében olyan szinten szarul volt lakatolva hogy majdnem sugárban hánytam tőle, lehet hogy borult a kocsi. Belül meg széjjel voltak szakadva az ülés bőrözése, meg az egész kocsi egy lelakott szarnak tünt. Szal sztem nem vesztettél vele túl sokat.
-
Garfield
aktív tag
Nos egy ilyen ''csodát'' sikerült a minap vennem ! kicsit utott kopott, de ahogy penzem es munkam engedi fel fogom javitani ... sot optika es egyeb tunningra birni
Akinek van ilyen autoja es tudja mit erdemes ''javitani'' rajta hol lehet alkatreszeket kapni hozza(eleg ritka autorol van szo, a VW-nek egy regebbi Sport Coupe autojarol van szo ...aki ismeri ezt az autot tudja mirol beszelek ennek az autonak egy kulon nimbusza van MO.-n nem is forgalmazták) egy GT autorol beszelunk ''termeszetesen''
Lenyeg akinek ilyen autoja van az jonnon ebbe a topicba tegyen be kepet, en is folyamatosan szurok be kepeket az auto fejlodeserol !
Most ami kene egy hatsolapma burkolat ! tud valaki olyan boltot ahol lehet kapni ? Esetleg karosszeria elemeket melyik bontoban ill boltban lehet kapni ?
Jelenleg is jarokepes a verda termeszetesen ! (Pirosnal indulaskor szoktam vele gyalázni )
Manualis valto 1.5-ös 4 hengeres 8 szelepes motor 70LE!
Csak nekem csak most 100K volt -
#16741888
törölt tag
Bocsi, el is felejtettem a topikot
, mert törlődtek a sütijeim.
nyugi ezentúl nem lessz haynagolva a topik, főleg hogy Garfiel kolléga is hozzájutott egy Scitroccohoz.
Garfieldaz előző topikba akartam csak akkorra már bezárták):
''Szerintem nálam nagyobb Scirocco ''buzit'' nem fogsz találni a fórumon.Sajna nekem még nincsen, de a családnak volt 10évvel ezelőtt, ezzel tanultam 8évesen vezetni...
Linkek is érdekelnek?
van egy rakás linkem hozzá, báár engem főleg az eggyesek érdekeltek, de a Ii est is bírom, csak kevésbé.''
-
B.Kox
tag
Szólaljon már meg valaki!!!!
Nem igaz hogy a rizsrakéta-tuningos topicban folymatosan van élet ez meg halott!!!!!
Nah akkor ismételten mutatnék egy ''elég'' szép E21et:Bővebben: link hátha beindul a topic. -
B.Kox
tag
Hát ide meg miért nem ír senki???
Mit szóltok pl ehhez: Bővebben: link
PumPi: Mi a helyzet Sciroccoval amit meg akartál venni??? -
#16741888
törölt tag
Húhú, igazi gyöngyszemet találtam, adjon valaki kölcsön 1milkát
kegyetlen durva ez az autó, hogy mehet ez
mint a barom, és mennyi tartalék van benne
, simán meg lehetne belőle csinálni, MO. legjobb, drag utcai autóját, tehát gondolok itt olyanra amit mindennap is lehet használni... tudna annyit mint az S2ők csak 500kiló minusszal.... nyámmi...
Bővebben: link -
zoley[HUN]
tag
de azert a bmw-nel is szivesen dolgoznak
[Szerkesztve] -
zoley[HUN]
tag
azt hiszem felesleges azon gondolkodni hogy az audi vagy a bmw a jobb. mindektto az autoipar csucsa. mindketto a hagyomanyos europai autoepites gyongyszeme. sajnos miota mernokhallgato lettem tobbet mar nem tudok ugy rajongani egy-egy autoert mint ti, elveszti a dolog a varazsat ha ismered minden egyes reszletet. viszont teljesen uj oldalarol ismerem meg a dolgokat, es remelem mar par ev mulva az audinal leszek fejlesztomernok, es eloszor en elvezkedek az uj S6-ban
-
Type-R
őstag
Képek az új S6-ról:
-
wnix
senior tag
Ez is német gyártmány: Bővebben: link
-
#16741888
törölt tag
válasz
Sir Pocok #39 üzenetére
ja, csak eredetit, nem biztos hogy fogsz kapni
, abból a 238darabból amit legyártottak.
a magyar srác is építettett magának eggyetBővebben: link -
Sir Pocok
őstag
AUDI vs. BMW?
-
B.Kox
tag
Ez is E21
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
válasz
Sir Pocok #35 üzenetére
Akkor csemegézz
, ezek voltak azok amik nagygából befértek, de csak erős közepesek
Bővebben: link
gallery/quattro
Azért, 138ló 1000kghoz, nem kevés annyira, magyarul biztos megy mint a barom.
[Szerkesztve] -
behappy
aktív tag
válasz
Sir Pocok #30 üzenetére
nekem ez tetszik most nagyon: Bővebben: link
...mivel elvitték amit meg szerettem volna venni: Bővebben: link -
#16741888
törölt tag
ha hiszed ha nem, néztem is, nem is lenne rossz, sőtt..
nekem nem derült ki hogy 4kerék hajtás vagy nem? ert ha az lenne akkor erősen gondolkodnék, mert most tudtam meg hogy valószínüleg megkapom a család régi féltett, 23éves Passatjat, elcserélném erre? zsír
Abból kiindulva hogy 4kerékhajtás, 6-700ezerből olyan gyorsulási bajnokot lehetne belőle csnálni hogy csak néznének az imprezások...
[Szerkesztve] -
B.Kox
tag
válasz
#16741888 #25 üzenetére
Én a helyedben ezt venném meg: Bővebben: link Egész jónak néz ki. Persze ha zsír gépet akarsz belóőle csinálni akkor költeni kell rá...
-
#16741888
törölt tag
megvettem ma ezt az újságot:
Bővebben: link
azért egy ilyen nagy csatahajóval is eljárkálnék.
Sajnos nem mükszik, na mind1, egy nagy Audi200 Combiról van szó, nézzétek meg az inhaltsverzeichnisbe... érdemes, 19colos kerekeken...
[Szerkesztve] -
B.Kox
tag
-
#16741888
törölt tag
Háát, én a Bmwvel kevésbé
, de az Audi minden mennyiségben.
Jól gondoltad, 50egész darab van még belőle, németben, a világon külön ennél kevesebb, tehát olyan 100darab létezik még belőle, össz vissz 3000dbot gyártottak.
Akkor gondolom, a Padlógáz bejött neked nagyon.nekem is.
-
B.Kox
tag
Hát sajnos télleg nanon nehéz normális állaopotút találni, olyat ami nimcs szétrohadva, és nincs elszállat ára. Én ha veszek akkor egy lapukkant de nem szétrohatt példányt fogok venni, de nem naon látok eladó példányokat csak 315, 316, 318ast, engem meg egy 323as éredeklene.
A tiédben milyen motor volt? -
B.Kox
tag
Az én szerelmem:
BMW E21: Bővebben: link
[Szerkesztve] -
#16741888
törölt tag
ha már az old timereknél tartunk...
nem tudom valakinek ismerős e AUDI 80 GTE
Bővebben: link annyit mondok hogy burtális... -
Type-R
őstag
BMW M5 Touring fantom képek:
-
#16741888
törölt tag
ahogy nyilván már mondtam, nekem a gyengém 1 bizonyos tipus az adott mrákából
Bővebben: link
Igazi hardcore kis oldtimer, 210lóval, és 700kilóval.
[Szerkesztve] -
Viewsonic
aktív tag
M5Board.com --->Bővebben: link
DTM power --->Bővebben: link -
Type-R
őstag
Pár BMW videó:
BMW M3 auf der Nordschleife: Bővebben: link
Driftung mit Lateral G Lacing: Bővebben: link
BMW M3 bei Auto Live: Bővebben: link
(jobb klikk, mentés)
Ha nem mükszik akkor innen: Bővebben: link
[Szerkesztve]
[Szerkesztve] -
illusiON
őstag
jeh, tleg megnyitottad, bár én inkább vmi rkaft' cimet adnék
mind1, azér azt mégis dieirom, hogy hajrá bömbi, és le chris bangle-lel!
-
Type-R
őstag
Ich bin der dritte
BMW hivatlos honlap:Bővebben: link -
#16741888
törölt tag
Szóval, megnyitnám azt a topikot, a Japanese topik mintájára. Ne az legyen német témákkal szétoffolva, hanem inkább ide írjanak azok akik komálják a német autókat. A sok amcsi film véleményem szerint teljesen háttérbe szorította a német autókat, pedig teljesítményben simán felveszik a versenyt a japán rizsrakétákkal. Sőtt, véleményem szerint hazánkban sokkal inkább a német autókat választják pl. a tunerek, és a sebesség megszállotjai, azon egyszerű oknál fogva mert sokkal olcsóbban lehet azonos teljesítményt kihozni, mint a japánokból. Arról nem is beszélve, hogy több tuningcég is foglalkozik a német autókkal, hazánkban, bár ez mint mondtam szerintem maximálisan az ár miatt van.
Akkor lássunk pár linket, a turbós autókkal foglalkozó, király kis oldal:Bővebben: link, ehhez szervesen kapcsolódik a magyar srác Sportquattros oldala:Bővebben: link, szerintem megéri végigolvasni, nem semmi a srác, nem kicsit Audi fanatikusBővebben: link.
Ám aki tökéletes kivitelezést akar, az indolhat is Németországba, delkeresni pár ottani profi tuningcéget pár 100LE többletért.:Bővebben: link Több mint 500lovas S2es Audit prezentálnak.
Itt egy másik turbos tuningcég:Bővebben: link, érdemes átnézni, nem semmi munkáik vannak.
árakkal is megspékelt, honlap, érdemes megnézni, hogy arányaiban viszonylag olcsón juthatunk pár100Le többlethez.Bővebben: link
Erre a mindent ütő teljesítményhez kétség sem férhet, ezt bizonyítandó nézzük csak meg a gyorsulási adatokat:Bővebben: link a csak autók menüpont alatt, megszemlélhetjük hogy az első 10autó között 6. AUDI van.
Aki csak hátterekre vágyik, az itt mazsolázhat kedvére:Bővebben: link
Tudtam hogy elfelejtem, hogy hazánkban aktív klubélet is van.Bővebben: link
Bővebben: link
Engem ezek érdekeltek, Golfosok is vannak, meg Bogarasok is, pár ezren
, óriási múlttal..
Én most inkább csak AUDI&VWre koncentráltam, de természetesen akik a Mercire izgulnak azoknak a brabus áll rendelkezésére:Bővebben: link
tehát akkor induljon a banzáj, elfér itt minden brutal autóktól kezdve, árakig, minden...
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone 14 Pro 128GB
- Asztali PC , R5 7600X , RX 6700 XT 12GB , 16GB DDR5 , 512GB NVME , 1TB HDD
- iPad Pro smart case tokok gyári!! iPad Pro és mini modellekhez
- Intel Core i9-9900K 8-Core 3.6GHz (16M Cache, up to 5.00 GHz) Processzor!
- Asztali PC , R5 8400F , RX 5700 XT , 16GB DDR5 , 512GB NVME , 500GB HDD
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- ASUS TUF F15 FX506 - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 32GB - 1TB - RTX 3050 Ti - Win11 - MAGYAR
- Update 09.23. - Bomba árak 2025-ben is! Üzleti - Consumer laptopok DELL FUJITSU HP LENOVO
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- 8 GB-os GeForce RTX 2060 SUPER (OEM HP) - garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest