-
Fototrend
Sztorit kibeszélni használd a spoiler taget!
Új hozzászólás Aktív témák
-
shotika
őstag
válasz olymind1 #608 üzenetére
Nekem jobban bejön a balra tolt UI, de jó lesz ez így, hogy ki-ki úgy rakja, ahogy kedve szottyan (tudom, régi hsz, de egy ideje nem olvastam D4-es híreket, és nekem ez új )
Ütős kép
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
"One last thing we want to point out is that players will not be able to acquire every Skill Tree node. We’re currently aiming for 30~40% of the nodes filled in for end game, so that players can have very distinct, and different ways they build out their character"
- gondolkozós smiley
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
"Az lenne a minimum, hogy a piacon lévő közepesnél jobb hasonló játékokat tolják végig. Érezzék, mik működnek, mik nem."
Torchlight féle odaadom az eladhato itemeket a petnek es visszaszalad vele a varosbaShotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz Reinhardt #651 üzenetére
Te addig bírtad? Én már akkor megijedtem, amikor megszólalt... majd pedig előkapta a sniccert és vigyorgott a hófehér műfogaival, azt hittem a Bárányok hallgatnak női filmváltozatát nézem.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz aerosmith #664 üzenetére
Amúgy tetszik az irány, amerre haladnak. Ez az angelic-demonic féle megoldás kidobása részemről támogatva, felesleges határokat szabna a karakter-alkotásnál.
Ahogy az a vonal is tetszik, hogy az elején még könnyedén átpakolászhatjuk azokat a skilleket, amik nem jönnek be, később viszont, ahogy nőnek a költségek, már meg kell gondolnunk, hogyan alakítjuk át. Ez azért tetszik, mert támogatja a betanulást, ugyanakkor mélyíti az endgame-t, meg talán nem az lesz, hogy csak lelesünk egy buildet a netről, aztán orrba-szájba variáljuk.Illetve kicsit fejlődtek, jobban néznek ki a tárgyak ikonjai is
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
Ezt úgy írod, mintha a PoE nem nyúlt volna a stílusú hasonló játékokból...
A skilltrees ötlet amúgy tényleg jó, csak nem túl kezdőbarát. Pedig valóban sokféle karaktert lehet vele csinálni, csak hát érted, leülsz elé, eléred a 3. szintet (csak példát mondtam) és odabasz eléd egy 5 képernyőnyi képesség fát. Ezt például a Diablo 3 sokkal profibban oldotta meg, szépen bevezette a játékost, hogy kitanulja a rendszert, és csak utána kezdte tolni a többi dolgot.
(persze biztos vagyok benne, hogyha kitanulja az ember, akkor kurva jó, de nekem nem volt hozzá türelmem)Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
Nekem azt csinálja a game, hogy random lelövi a monitort. Szól a zene, de nem reagál semmire a játék, csak a reset.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz wjbhbdux #1660 üzenetére
Nincs új a nap alatt...
"sokáig egy nő megerőszakolását is bele akarta erőltetni" mondjuk ez meg nem csoda hogy ma nem megy át a cenzorokon egy ilyen játék esetén. (habár a Witcher 3-ban ennél sokkal betegebb dolgok voltak, de az ízig vérig európai játék)
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz Fitzgerald #1858 üzenetére
"Viszont most a marketing sem pörög annyira, meg úgy általában a hájp is talán tizedakkora, mint D3 előtt volt"
Szerintem óvatosabbak, nem bíznak a nyári megjelenésben. De ne legyen igazam.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
Szerintem a Ray-tracing a tükröződő felületeknél a leglátványosabb - na most ebből nem sok van a Diablo 4-ben
Az árnyékok terén viszont nem ad akkora pluszt, mint amekkora teljesítményt kér cserébe.De meglátjuk ha kijön.
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
Este 7 fele értem haza, akkor kiírta hogy 2 óra sorban állás, szóval bedöglöttem szundítani, és este fél10 fele már tudtam is játszani. Majdnem 7 óra játék után én nem találkoztam semmiféle problémával, nem írt ki hibát, nem disconnectelt, még az FPS is csak néhány helyen esett be 110 körülre, de amúgy általában stabilan tartotta a 144 fps-t.
A grafhoz én nem nyúltam, mindent magától feltolt maximum értékékre.
Én már ősszel próbáltam az alfát, tehát olyan sok újdonság nem ért, viszont ahhoz képest kevesebb laggal találkoztam. Próbáltam a Druidát, de az nem adta annyira, viszont barbárral és wizzel elvittem kb 15-16-os szintig. Barbinak a wizz után álltam neki, itt érzésre kicsit gyengébbnek tűnt a varázslóhoz képest, de amint ráállt a kezem, és kezdtek potyogni a cuccok, azzal sem volt nehéz.
Egyetlen dolog zavar még mindig, hogy túl közel van a kamera a karakterhez...
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
Nálam most hétvégén sem volt semmi probléma, pedig fullra van rakva a játék.
Más.
24-es szintig húztam most a Nekrot, de még van bőven mellék és főküldi is. Először tartottam tőle, hogy más játékosokkal is lehet majd találkozni, de egyáltalán nem vészes az a mennyiség, ami van. Town portal, kovács és a láda környékén szoktak viszonylag többen dekkolni.
Főküldik nekem eddig nem adták annyira, a mellékküldiket mintha sokkal részletesebben kidolgozták volna. Ezeknél mintha a helyszínek is jobban ki lennének dolgozva. Kicsit olyan érzésem is van, hogy ezeket csinálták meg előbb, a főirányra jutott a kevesebb idő, hogy kész legyenek a nyárra.Ami még tetszett, hogy a Legendary Powereket dungeonokból kell összeszedni, így aztán mindenki eldöntheti, miket akar megcsinálni.
A map hatalmas, még mindig nem járta be minden szegletét - kiváncsi vagyok, hogy a többi Act során megnyílnak-e még térképek, vagy végig ezen kell majd mászkálnunk.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
"A grafikán fanyalgóknak, fejlődést megkérdőjelezőknek meg ajánlom, nézzenek meg egy D3 vidit vagy vegyék elő játszani, mert az idő bizony megszépíti az emlékeket,"
Na igen, és hát a Diablo 2 se úgy nézett ki, mint a Remasterben 640x480-as felbontással 2000-ben...
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
Engem is annyira berántott a D4 béta, hogy most minden más ARPG valahogy még szegényebb lett. Wolcent anno nagyon vártam, de a skill tree-ig eljutva idegbajt kaptam. POE szintén, ott ráadásul kb fél méterről kell nézni a karaktert és van egy olyan inventorym, amibe 3 item fér el. Kuka.
Grim Dawn még egészen sokáig bírta, de az még annyit se magyaráz a rendszerről, mint az előző kettő...Szóval maradnak a más műfajok, most a Resi 4 remake ami egész jól sikerült.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
Frozen Orbot próbáltam, de a Chain Lighting sokkal hatékonyabbnak tűnt. Viszont a tüzes ág a D2-höz hasonlóan szarnak tűnt, és nem feltétlen a sebzésre gondolok, hanem bénák a skillek - kivéve a Hydra.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz nanofocus #3567 üzenetére
Viszont arra érdemes figyelni, ha komolyabb upgrade-re szorulna a játék a másodikai megjelenéskor, akkor kb bukó néhány előrendelői bónusznap, mert hétvégén hozzá se fognak nyúlni a játékhoz.
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz Bencus88 #3615 üzenetére
Szerintem ebben semmi szomorú nincs. Én se tervezek utazni sehova a nyáron (persze ez még változhat), nekem is megfordult a fejemben, hogy launchra kiveszek pár napot.
Ha meg behal a game, mert sokan rácuppannak - és hát erre nagy az esély, mert még se évente jön új Diablo -, akkor van B terv.Egyébként Diabloról van már info, hogy tiszteletét teszi az negyedik felvonásban is, vagy Lilith az abszolút főgenya?
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
Nekem a túlzott gyorsaság mellett a lootolás nem tetszik benne. Lényegében pár óra alatt össze lehet rakni a karaktert, és utána már csak ugyanazokat a cuccokat keresed jobb statokkal.
Pedig pont az itemek, a lootolás az ami a mai napig életben tartja nekem a Diablo 2-őt.Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
Hogyne, ráadásul én szinte teljesen soloban játszom, nagy ritkán cserélek egy-egy itemet. Nem mondom, hogy ilyen legyen, de örülnék ha lennének ismét nagyon nehezen megszerezhető tárgyak.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
Én nem így látom. Beta alapján az elején még elég sok manát elszívott, de utána én már lényegében végig channeltem a hordákat. Most még damage buffot is kapott, meg ugye a passzív 10% reduction. Jó lesz ez.
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
Server Slam trailer vótmá?
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
Én a D1-el vagyok így. Annak idején kimaradt, és pár éve egyszer bepróbáltam, de nagyon rosszul öregedett. A D2 viszont nagy szerelem, a grafika, a hangok, a zene, a karakterek, úgy minden ami mindig visszavisz, meg persze az, hogy ott aztán tényleg nagy kincs egy-egy ritka tárgy.
D3-ra néha visszanéztem az elmúlt években, de a D2R szerintem annyira jól sikerült, hogy meg is ölte a harmadik részt.
Próbálkoztam én is mindenfélével az évek alatt (Wolcen, PoE, Grim Dawn, Wolves of Midgard - mondjuk ezt a kevesek által ismert cuccot 1x kellemes volt végigvinni - stb) de nagyon úgy néz ki, hogy egy Diablo játékot, csak egy másik Diablo játék tud felülírni[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
Druidát meg Nekrot próbálgattam. Előbbinél érezni a buffot, sokkal haladósabb lett a karakter. A Nekrot viszont szörnyű látni, mennyire lenerfelték. A csontvázak lényegében kb egy harcot se élnek túl, folyamatosan élesztgetni kell őket...
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz BoneDragon #4276 üzenetére
Mondjuk, ha baltával nerfelnek, akkor én nem csodálkozom, ha kiakad az embereknek egy része. A nekronál early game-ben elég látványos a visszaesés. Level 1-2-es enemyk bedarálják a csontvázakat. Én értem, hogy valóban nagyon tank volt az előző bétában (bár azért ott sokkal jobb cuccok is estek), de most megint nem találták el az arányt. A druidán például nem éreztem azt, hogy hirtelen mindenen átmegy, ott valahogy jobban figyeltek a buffolgatásra.
Bár csak pár szintet léptem a nekroval, elképzelhető, hogy később megerősödik.Barbárt húztam fel 18-as szintre este, WW ágon. A power managmentje sztem jobb lett, bár a bossok macerásak voltak, mert a WW nem üt (még) annyit.
Maga a játék stabilabbnak tűnik, mint múltkor. Megszűntek a mikroakadások, laggal se nagyon találkoztam - ezáltal sokkal folyékonyabb a gameplay.
Ez a pár óra amúgy bőven elég volt most a D4-ből, ez csak egy teljesítmény teszt volt, azon szerintem átment. Balanszolgatni meg van még idejük.
Annak mondjuk örültem volna, ha kicsit kijjebb lehetne tolni a kamerát, nem is értem, miért nem építenek bele valami csúszkát erre.
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz olymind1 #4492 üzenetére
"-Nekem hiányoznak belőle a szörny bestiárium lapok, "
Ezt mondjuk én is adnám. A Witcher 3-ban imádtam elolvasgatni a szörnyek hátterét (mondjuk ott kellett is, mert kb csak onnan derült ki, hogy melyiknek mi a gyengéje)
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz Peddy789 #4509 üzenetére
Vannak átfedések a D3-mal, de én nem érzem, hogy egy "kicsit újított D3" lenne.
"Ha megnezem mi tortent a D2 (release 2000) - D3 (release 2012) kozott, a kulonbseg hatalmas volt, nagyon sok ujdonsag, real money AH etc, vadiuj grafika, uj class design, vadiuj skillek.
gy megint 10 evvel a D3 utan, pedig elso ranezetre megkaptunk egy nagyobb kiegeszitot a D3-ra, kicsit lebutitva, lagalabbis egyelore. A grafika nagyon hasonlo. Az interface szinte ugyanaz, az itemek nagyon hasonloak. Sok grafika nagyon hasonlo, de valoban ujiott."- Valóban hatalmas ugrás volt, főleg gameplay és grafika terén. Nagyon-nagyon elütött tőle, és könnyebb volt kontrasztba állítani a két epizódot.
Viszont már akkor is vegyes érzéseim voltak a grafikával, mert nagyon szép is tudott lenni, máskor viszont rettenetes ocsmány volt, vagy éppen teljesen fantáziátlan. Főleg az Act3-ba érve, dögunalmas, ötlettelen terepeken kellett végig menni. Komolyan, az első 2 gyönyörűen felépített Act után az Act 3, de még a 4 is, mintha teljesen más csapat csinálta volna.
Ráadásul a játék kinézetére nagy hatással volt az akkor csúcson lévő WoW grafikai stílusa, s bár érezni, hogy megpróbáltak egyensúlyozni a készítők, sajnos nagyon túlzásba estek sokszor ezzel a low-poly, rikító színes, baltával faragott képi világgal. Ugyan a 2016-os DX11-re váltással csinosabbá tették a látványt, ez a rajzfilmes stílus (vagy hogy jellemezzem) ugye megmaradt.
Azért ezt a, mára talán klasszikus képet, berakom, hogy látható legyen az, hogy az idő sok mindent megszépít:Szvsz a Diablo 4 grafjával semmi gond nincs. Persze, lehetne szebb, de így is jelenleg a legszebb izometrikus ARPG a piacon.
És itt pár kép, csak a jobb kontextusba helyezés miatt - és még "csak" Full HD textúrák.
Részletes textúra modellek, fejlett árnyékolási rendszer, és egy olyan grafikai stílus, amire szerintem sokan vágytunk már. Az képernyő alján levő interface-től eltekintve szinte teljesen máshogy fest, mint a D3.
Játékmenetben pedig a D3 kb arról szólt, hogy fosod ki a skilleket, ami a csövön kifér, míg a D4 egy komplexebb mechanikát használ erre."A skill tree szeritnem jo otlet, de a skillek szama nagyon kiabrandito, a barbarnak van 3-4 sima atackja, 3-4 spender, es ennyi ? A tobbi meg coldown alapu neha megnyomod gomb. Ebbol sok ugyanaz mint ami D3-ban volt igy memoriabol, hammer of the ancients, whilwind, flurry."
A skill treet én is adom, én nagyon szeretek agyalni, hogy mikor mire adok pontot és ez sokat hozzátesz az élményhez a leveling alatt, és értelmet is ad annak, hogy új karaktereket is indítsunk. Valahogy jobban kötődőm így a karakterhez - bár hozzáteszem, én azt is megértem, aki inkább a D3 "bármit-bárhol-bármikor" átrendezős rendszerét tartja jobbnak.
Viszont skillek terén nem értek egyet. A D3-ban, vegyük pl a barbárt, volt 23 aktív skilled (a rúnákat leszámítva), a D4-ben szintén 23 aktív skill közül tudsz válogatni. A D3-ban a skilleket a leginkább a setekkel és a hozzájuk tartozó legendarykkel lehetett igazán kimaxolni. A D4-ben (egyelőre?) nem lesznek setek, hanem a kifarmolható unique cuccok és variálható legendary tulajdonságokkal építhetjük meg a karaktereket.
Visszatérő skillek pedig eddig is voltak, a D3 is sokat visszahozott az első két epizódból.A D4 megtartotta a D3-ban behozott harcrendszert (tehát primaryvel töltöd a resource, és secondaryval csapod a nagyot), itt ugye kisebb volt a kontraszt mint a 2-3 között, amikor mana potionokról váltottunk erre. Én azt is szerettem, meg ezt is, de hogy ezek helyett mit lehetne kitalálni, hát passz.
"Ez nagyon gyenge, 10 ev alatt ennyi uj otletet sikerult kipreselni? Ha nem megy az otleteles, azert csak lehetett volna kmasolni innen onnan. (lost ark / poe)."
Vettek is át rendesen, de ezeknek a jó részét nem láttuk a bétában, még csak kimaxolni se tudtuk a karaktert. (Én mondjuk játszottam az őszi alfával is, ott azért több mindenhez engedtek hozzáférni.)
Úgy kérd számon az újdonságok számát a Diablo 4-en, hogy a csapat lényegében a közösség visszajelzéseit beépítve fejlesztette a játékot az elmúlt években, és folyamatosan kommunikálta, mikor hol tartanak. Ez olyan tekintetben kockázatos, hogy mire megjelenik a játék, nem lesz akkora hatás, mintha kvázi a "semmiből" elénk vágnak egy új játékot. Anno mi volt a D3-nál? Kicsaptak egy 20 perces gameplay-t 2008-ban, aztán 12-ben megjelent a játék, és nem volt jó. Újszerű volt? Igen. De az ördög a részletekben rejlik, és mint kiderült akkoriban rengeteg dolgot nem dolgoztak ki megfelelően, nem találták meg az arányokat. Évekbe telt mire olyan lett, amivel tényleg nagy élmény játszani.Még egy dolog: hosszabb távra (izometrikus) ARPG-t csinálni baromira nem könnyű feladat. Mind láttuk hogyan csuklott össze a szép reményű Wolcen lényegében pár nap alatt, vagy hogyan rettentette el a kezdő játékosok nagy részét az egyébként remek Grim Dawn, és hogyan lehet átesni a ló túloldalára (Path of Exile).
Azt hogy mennyire tud majd ott tartani a játék endgame terén, azt még senki nem tudja. De szerintem, amit eddig láttunk, az eddig nagyon pozitív, és nagy az esély arra, hogy ez a rész is évekig fenn legyen a gépen
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
-
shotika
őstag
válasz Jacktor #4512 üzenetére
Azért az mondjuk kellemes, hogy egy 1060-al a játék játszható a játék (nekem is volt olyan kártyám, nagyon szerettem). Fulld HD-n nem kell hozzá erős gép, és jól skálázható a cucc.
"- Nem tudom mást mennyire zavar hogy itt konkrétan kilométerre vannak egymástól a kovács/ékszerész/láda/stb. Most még annyira nem volt zavaró, de később a nagy farmoláskor ez a táv lehet kicsit jobban kijön majd. Vagy a ló ennyivel gyorsabb lesz?"
Alfában volt lovacska, én egy idő után, ahol lehetett, azzal mentem
Magamból kiindulva, egyelőre csak simán visszateleportálgattam a fővárosba eladogatni/fejlesztgetni, de egy idő után biztos, hogy kikeresem azt a kisebb várost, ahol jobbára egy helyen vannak a legfontosabb árusok, és rá fog állni a kezem. Vagyis már a hétvégi bétában is többször csináltam, hogy a térkép alján levő Margrave falucskába mentem vissza cuccolni. Legendary addokat ugyan nem lehet, csak a fővárosban (legalábbis így emlékszem), de azokat amúgy is ritkábban módosítom.Én mondjuk nem jártam minden helyet, kb csak a képen látható helyekre tértem vissza többször - egyszerűen nem volt időm rá munka mellett.
[ Szerkesztve ]
Shotiii#2629 Gainward GTX 3060TI 8GB, Corsair 2x16GB DDR4 3200mhz, i5-13600KF, Asus TUF B660M-D4, EVGA 750GQ
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Napelem
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- E-roller topik
- GoPro Topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Villanyszerelés
- Windows 11
- További aktív témák...