-
Fototrend
Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik! Ha más, de hasonló nevű szolgáltatásról szeretnél kérdezni, kérjük használd a megfelelő fórumot:
Digi Internet
Digi Mobil
Műholdas (tányéros, DVB-S) digiTV
Digitális Földfelszíni televízió (Mindig TV, DVB-T)
Aktív témák
-
Watt25
veterán
-
-
-
-
Flashget
félisten
válasz
Gaborz1 #44095 üzenetére
2012 december óta biankóznak...akkor tesznek be vagy raknak ki amikor akarnak.
Az új csatorna bekerülést amúgy sem kell 30 nappal korábban bejelenteni, ha meg kidobnak olyan csatornát amivel szerződésük van még, kapnak 5 millás bírságot vagy mint legutóbb a Pr.Telekomot kötelezték a Hír TV visszarakását a csatornalistába. -
-
-
McLaca
őstag
válasz
Gaborz1 #32264 üzenetére
Továbbra is a Te hozzáállásoddal van a gond. Több tv - többfelé osztott kábel, ami analóg esetben jelentősen befolyásolja a jelminőséget és ez a szolgáltató számára fontos infó. Két dolgot nem értek: egyrészt miért zavar téged ennyire, hogy tudni akarta, hány tv van a házban és ez miért annyira titkos információ, másrészt miből tartott volna "jobb a békesség alapon" foghegyről odaböffenteni egy számot? Az indokolatlanul makacs elv-ellenállást sosem értettem az emberekben. Saját dolgukat nehezítik meg.
TomSawyer79: úgy érted, képernyőhöz igazításnál kétoldalt ott a két fekete sáv, de a kép tetejéből és aljából is levág egy kicsit? Vagy kétoldalt képernyő széléig ér a kép és hogy ne torzuljon, alul-felül vág?
Manualja szerint van "alapkivitel, képernyő kitöltése, képernyőhöz igazítás", a speciálisban pedig "utolsó beállítás, eltolás, zoom, nyújtás". Utóbbiak közül nem aktív valamelyik, amikor a képernyőhöz igazítást választod?
A digi a felbontásnak megfelelően küldi a jelet, a tv dolga azt megfelelően interpolálni, ha nem natív a felbontás.Üdv!
-
McLaca
őstag
válasz
Gaborz1 #32258 üzenetére
Erre csak akkor tudnánk válaszolni, ha hallottuk volna a beszélgetést - tehát azt is, amit Te mondtál -, de amit írtál, abból - nem rosszindulatból írom - valószínűleg Te is olyan telefonáló vagy, aki mindent jobban tud az ügyintézőnél, esetleg el is mondja, mit és hogyan végezzen az ügyintéző. A rendszerüket nem ismered, mégis feltételezésekbe bocsátkozol és azokat tényként kezeled. Két tippem van, miért ért véget a hívás, egyik a magánvéleményem, így megtartom magamnak, a másik, hogy technikai okból megszakadt (már az ügyfélszolgálatok is voipoznak, ott előforduhat ilyen). Lecsapni nem tudja, mert nincs kagylója.
Üdv!
Aktív témák
1. Olvasd el a téma összefoglalót!
2. Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik. Nem a műholdassal és nem az internet szolgáltatással.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R7 1700 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT Rampage SHIVA Zalman 500W
- AKCIÓ! ASUS TUF Gaming FX707VI GAMER notebook - i7 13620H 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB W11
- Android 4K TV okosítók / új állapotban / 12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest