-
Fototrend
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Aktív témák
-
Alter
tag
válasz
Bacusuz #102927 üzenetére
Hát ez valóban hosszú menet lesz.
Legalábbis nálam, mert ezt a választ kaptam a hiba részletes bejelentése, és eszközcsere kérése után:"Tisztelt Előfizetőnk!
Az Ön által bejelentett hiba kapcsán távolról ellenőriztük a kapcsolatát, eszközeinek paramétereit, és rendszerünkben hibát nem állapítottunk meg.
Amennyiben ellenőrizte számítógépét, saját magánhálózatát, és hibát nem talált, egy laptopos vizsgálatot tudunk felajánlani Önnek.
Szerelő kollégánk a helyszínen, a saját laptopjával csatlakozva az Ön végpontjára teszteli a kapcsolatot, méréseket végez. Amennyiben a hibajelenség tapasztalható, díjmentesen elhárítja azt, amennyiben viszont a kapcsolatot rendben találja, hibát szolgáltatói oldalról nem tud megállapítani, akkor a kiszállási költséget (5.000.-Ft) a következő havi számlán felszámolják Önnek.
Amennyiben a fenti feltételekkel szeretné kérni a kiszállást, kérjük, jelezze 1272-es ügyfélszolgálati hívószámunkon, ahol kollégáink a nap 24 órájában készséggel állnak az Ön rendelkezésére, vagy a hibabejelento@digikabel.hu e-mail címen.
Köszönjük megértését!"
Kérdés az, hogy ha kérem hogy kiszálljon a szerelő, akkor mégis hogy a fenébe generáljak sok kapcsolatot az ő laptopján, amikor próbálja?
Anélkül én is garantálom hogy nem lesz gond a kapcsolattal, tehát minek jön egyáltalán.Nem akarok felesleges kört futni, ráadásul 5000,-Ft-ért.
Valakinek valami tipp? Azt csak nem kérhetem hogy ugyan rakjunk már fel egy torrent klienst, és seedeljen ncore-ról pár torrentet.
-
nrg_52
addikt
válasz
Bacusuz #102927 üzenetére
hiaba zartak le a hibat:
6.2.2. A Szolgáltató felelőssége a hibaelhárításért
Nem minősül elhárítottnak a hiba, amennyiben az
előfizető az eredeti hibabejelentés szerinti hibát
ismételten bejelenti a hiba elhárításáról szóló
szolgáltatói értesítéstől, annak elmaradása esetén a
hibaelhárítás időpontjától számított 72 órán belül
azzal, hogy ebben az esetben nem számít be a hiba
kijavítására rendelkezésre álló határidőbe a hiba
elhárításáról szóló szolgáltatói értesítéstől, annak
elmaradása esetén a hibaelhárítás időpontjától az
előfizető által tett ismételt hibabejelentésig eltelt
időtartam. -
Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- Star Trek
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Elemlámpa, zseblámpa
- Nem tetszik pár profi eSport játékosnak, hogy Intel CPU-val kell játszaniuk
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- Itt a Battlefield 6, óriási az érdeklődés
- Amazon Kindle JailBreak
- Anime filmek és sorozatok
- Windows 10
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Lenovo ThinkPad X13 Gen 2 i5-1145G7 16GB 512GB FHD+ 100% sRGB - 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 6700K 4mag 8szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3242
- BESZÁMÍTÁS! 16GB (2x8) Kingston HyperX Fury 1600MHz DDR3 memória garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i5 10600KF 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3060Ti 8GB Rampage SHIVA Enermax 700W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest