Aktív témák

  • Alter

    tag

    válasz Bacusuz #102927 üzenetére

    Hát ez valóban hosszú menet lesz.
    Legalábbis nálam, mert ezt a választ kaptam a hiba részletes bejelentése, és eszközcsere kérése után:

    "Tisztelt Előfizetőnk!
    Az Ön által bejelentett hiba kapcsán távolról ellenőriztük a kapcsolatát, eszközeinek paramétereit, és rendszerünkben hibát nem állapítottunk meg.
    Amennyiben ellenőrizte számítógépét, saját magánhálózatát, és hibát nem talált, egy laptopos vizsgálatot tudunk felajánlani Önnek.
    Szerelő kollégánk a helyszínen, a saját laptopjával csatlakozva az Ön végpontjára teszteli a kapcsolatot, méréseket végez. Amennyiben a hibajelenség tapasztalható, díjmentesen elhárítja azt, amennyiben viszont a kapcsolatot rendben találja, hibát szolgáltatói oldalról nem tud megállapítani, akkor a kiszállási költséget (5.000.-Ft) a következő havi számlán felszámolják Önnek.
    Amennyiben a fenti feltételekkel szeretné kérni a kiszállást, kérjük, jelezze 1272-es ügyfélszolgálati hívószámunkon, ahol kollégáink a nap 24 órájában készséggel állnak az Ön rendelkezésére, vagy a hibabejelento@digikabel.hu e-mail címen.
    Köszönjük megértését!"

    Kérdés az, hogy ha kérem hogy kiszálljon a szerelő, akkor mégis hogy a fenébe generáljak sok kapcsolatot az ő laptopján, amikor próbálja? :D
    Anélkül én is garantálom hogy nem lesz gond a kapcsolattal, tehát minek jön egyáltalán.

    Nem akarok felesleges kört futni, ráadásul 5000,-Ft-ért.

    Valakinek valami tipp? Azt csak nem kérhetem hogy ugyan rakjunk már fel egy torrent klienst, és seedeljen ncore-ról pár torrentet. :DDD

Aktív témák