Keresés

Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz Flashget #33156 üzenetére

    nem volt megfelelő a telenor és a telekom tájékoztatási módja, halasztó hatály...stb., küldik majd a következő számlával...stb. a megfelelőt, attól kezdve lesz lehetőség az előírt intervallumon belül jelezni, ha valaki nem fogadja el a kétoldalú szerződésmódosítást.
    ezen a fórumon sokkal jobb és részletesebb témák vannak ezzel kapcsolatban, érdemesebb azt olvasni, mint amit linkeltél.

    rosszul ténykedett a két mobilos szolgáltató, következménye lett, vélhetően így lesz majd a digi esetén is.

    wwenigma; nem a pénzről van szó, de ha ennyire probléma, akkor átadom neki a teljes összeget egyedül.
    szó nincs aljasságról, a szolgáltató jogszabályt sért, viselje majd a következményeket is.
    arról nem is beszélve, hogy nem ismeri el a hibázását, hanem úgy állítja be, miszerint egyedileg tér el az előfizető számára kedvező irányba adott módosítás kapcsán, pedig ez közel sem igaz.
    ez nem így működik...
    védem eleget ezen szolgáltatót más témákban, ha jogosnak érzem, de amikor ennyire egyértelműen sért jogszabályt, akkor nem tudok vele azonosulni.

Aktív témák