Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • spiritex

    veterán

    válasz spiritex #13097 üzenetére

    Na végre, így 4 nap után válaszoltak a csehek, az Evolve (ha jól értem most már Abacus) support központból. Kezdtem ideges lenni, hogy dícsérik itt magukat, meg a termékeiket, meg bizonyos termékek Lifetime garanciával duma, stb, support meg nem létezik... A magyar oldal egy zsákutca, mert nincs GYIK, amire hivatkozik, és az ftp szerver is halott, amit linkel. Nincs e-mail cím, és nincs Kapcsolatfelvételi lap sem, amiről hablatyol. Tehát az angol verzión levő cseh fazonnak írtam egy e-mailt, de senki rám se bagózott 4 napig, amíg ma azt nem írtam, hogy nagyon megbántam, hogy evolve terméket vásároltam, mert sok a bibi evvel az Andromeda dvb-t-vel, support meg nem létezik. Na erre írtak utána gyorsan, hogy megkapták a hiba leírásaimat, és várják a fejlesztőktől az új firmware-t, amit majd az ftp oldalukon fogok megtalálni. Na kíváncsi leszek... mert egyelőre az ftp-jük is halott.

Új hozzászólás Aktív témák