-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
félisten
Rúnát. Fegyvert nyilván kell, ha nem 100% drop és használni akarom.
Btw, így 300 óra után tűnt fel, hogy eladásnál a golden rune-okat 1:1-ben váltják az árusok, szóval sokkal jobban megéri szimplán eladni nekik, mint fajtánként elpattintani őket végigvárva a fölösleges animációt minden alkalommal.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Annyira nem korai, szerintem a 10. óra környékén lehetek. Kinyírtam Godrickot meg Rennalát gyorsan, összeszedtem a medál két felét, utána egyenes út vezet a fővárosba és ott rögtön van egy nagy dundi, akitől lehet farmolni a fegyvert.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Phoen|x #3527 üzenetére
Nagyon fun.
Itt tesztelgettem kicsit egy emberke meg egy troll ellen. A buborékok stagger potenicálja brutális.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Na ez az Envoy's Long Horn azt gondoltam egy jó kis gimmick fegyver lesz, de a valóság az, hogy ez egy nukleáris csapás nagytestű ellenfelekkel szemben és mellette kalapácsként sem gyenge.
Arra lennék kíváncsi, hogy vajon a Winged Sword Insignia talizmán hatással van-e a buborékokra? Mert ha igen, az game changer lehet.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz DanielLong #3521 üzenetére
Az Ivory Sickle meg a Carian Knight Sword relatív könnyen megszerezhető még az Akadémia meg a Caria Manor előtt. Előbbi tök jó a quickstep skill meg a dex C, int C scaling miatt, viszont mivel dagger, bele kell mászni az ellenfelek arcába és csak sima smithing stone-nal fejleszthető sajna, utóbbi egy nagyon szolid kard D-D scalinggel, pusztító, de lassú skillel.
Ami szerintem megérhet egy próbát, az a Lazuli Sword, az Akadémián járőröző kardos-pajzsos mágusok fegyvere. Alap skillje a glintstone pebble, szóval meg lehet azt oldani, hogy karddal-pajzzsal zúzol, de nem kell lemondani a távolsági támadásokról sem, rögtön tudsz lövöldözni fegyverváltás nélkül. Annyi baj van vele, hogy nem fele-fele a fizikai és mágikus sebzés, hanem magasabb az utóbbi, szóval ha valaminek erős a védelme mágia ellen az szar ügy.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
El tudsz futni mellettük, nem kell foglalkozni velük.
Flaska mennyiség növeléshez golden seed kell, azt ilyen kicsi arany fák tövében találod.
Lehet növelni a visszatöltendő mennyiséget is, ahhoz sacred tear kell, ami templomromokban van, a térképen elég jól látszanak ezek.
A tenyleges módosítás meg ahogy wolf13 írta.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
A koop minden rejtélyére csak mi nem jöttünk rá ismerőssel, vagy szimplán egy kalap szar? Néhol működik gond nélkül, jelszó beír, summoning pool aktiválás mindkét oldalon, egyik oldal lerakja a jelet, másik oldal finger remedy-vel megcsörgeti a poolt és mehet is a móka.
Máshol valamiért nem tudja egyikünk aktiválni a poolt, vagy nem jelenik meg a jel, vagy odébb jelenik meg, vagy láthatatlan de interakcióba lehet vele lépni, szóval egész széles skálán mozognak az érdekességek, amiről nem tudjuk még eldönteni, hogy bug vagy feature.Szerk.: most nem Leyndellre gondolok amúgy, az tiszta sor, miért nem működik, mikor már a sztori két markánsan eltérő pontján vagyunk.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3460 üzenetére
Erre mit lehet mondani? Ha a Monster Hunter rendszere tetszik, akkor Monster Hunterezz.
A From játékai mindig is trial and error alapon működtek és még így is egy sokkal-sokkal kommerszebb, megengedőbb játék az Elden Ring, mint a Dark Souls sorozat volt (főleg az első része).Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Most viccelsz, ugye? Odamész valamihez és megütöd. Majd megütöd két kézzel. Odamész ugyanahhoz a valamihez a másik fegyverrel és megütöd. Majd megütöd két kézzel.
De ezt az egész témát nem igazán tudom hova tenni, a scaling is eltér(het), ash of wart is tehetsz bele, azzal is tudsz scalinget változtatni, ezerféle talizmánnal változhat a sebzés...
Továbbra is az az alap igazság, hogy rossz fegyver nincs, rossz játékos van.Nem kell rágörcsölni a statokra, a From játékai mindig is a stílusról szóltak.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3450 üzenetére
Viszont ez a colossal kétkezes sebzés ilyen hidden feature jellegű, sehol nem jelenik meg, nem figyelmeztet rá a játék.
És ezt egy FromSoft játéknál nehezményezed. Ebben semmi irl szemlélet nincs, egy apró balansz változtatás, ami használattal észrevehető.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3439 üzenetére
Legyünk őszinték, a From Software-ről beszélünk, akik nem csak, hogy benne hagyták az egyik játékukban ezt a hitboxot, de utána a kvázi remastered változatban sem javították pár évvel később.
Nagyon sok párhuzamot lehet észrevenni a DS2 meg az ER között, mindkettőről ordít a megfelelő play test hiánya és kiindulva a From korábbi patchelési szokásaiból, nem számítanék óriási változásokra, inkább finomhangolások lesznek a jövőben is.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3426 üzenetére
A nehézség önmagában nem erény és nem hiba. Ahogyan elérték a nehézséget, az hiba. Tényleg nagyon jó videók vannak már a témában, és órákon át lehetne elemezni mindenféle szempontok alapján, de ami végső soron fontos lenne, hogy mennyire fun, ezt meg úgyis mindenki érzi.
Szerintem túl sok sebből vérzik a legtöbb boss ahhoz, hogy fun legyen.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz MikeWazowski #3416 üzenetére
Melyik az az armor?
TargothValamint ha az elején megolod Alexandert, mit ad?
Warrior Jar ShardÉn véletlen fiat öltem meg, az olelgetos asszonyt, így már a sárkányt nem tudom leolni?
Hogy a tökömbe tudtad megölni Fiát? A quest 90%-ában olyan helyen van, ahol nem is tudsz támadni.
Amúgy nem, így nem tudsz átlépni a sárkányhoz.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ThySoul #3413 üzenetére
Nyilván hátránya hogy baromira be kell tanulni hol van akkora időkeret ahol meg tudod ütni az adott bosst úgy hogy működjön a dolog
És akkor itt vissza is kanyarodtunk az átlag játékos témájához. Míg egy Rivers of Blood meg Moonveil weapon artot orrvérzésig tud bárki spammelni nagyobb hátrányok nélkül, addig ennél meg kell találni a megfelelő időpontot.
Biztos erős fejlesztett karaktereknél is, lehet köré buildet építeni, nálam a GS többet sebzett akkor, úgyhogy ment a kukába.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3404 üzenetére
Bármivel érdemes menni, mindennel végigvihető a játék a kezdő kiskéstől kezdve buborékfújón át a Moonveilig.
Viszont a frost, bleed, rot magasan a három legjobb lehetőség ebben a játékban akár ash of war, akár varázslat, akár consumable cuccok adják az effektet.Bloodhound's Fang az egyik legjobb fegyver a játékban, hülyebiztos választás szinte minden esetben.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz DanielLong #3402 üzenetére
A frost op ebben a játékban. Igazából minden status effect op, az egész játék érzésre ekörül forog.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nálunk az oldotta meg, hogy beírtuk ugyanazt a jelszót a multiplayer menüben. Én lerakom a fingerrel a jelem az egyik summoning poolnál, a másik megcsilingeli ugyanazt a poolt a remedy-vel és meg is jelenik nála a jelem.
Egyedül Leyndell két különböző verziójánál nem működik.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Hát a chalice-októl szerintem sokan befostak.
Mond hülyeségeket, pl. most toltam végig a DS1 Remasteredet és nézegettem videókat, ki hogyan oldja meg a Bed of Chaost. Ő például az UGS karakterének adott egy kis kardot, hogy azzal vagdossa az ágakat. Mondom ez hülye, hát mikor csúszol le a csúszdán direkt odaraktak a fejlesztők ugyanolyan gallyakat, hogy lásd ahogy a karaktered épp csak nekik megy és összetörnek.
Viszont máskor vannak tök jó megoldásai, meg a 100% végigjátszásainél tényleg minden szart összeszed.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz lastmohican2 #3331 üzenetére
Én fightincowboy-t ajánlomyt-on, neki DS3-hoz van sima felfedezős meg egy 100% végigjátszása is. De ha csak maga a játék érdekel, hogy milyen, akkor elég megnézni pár tesztet, jól összefoglalj a legtöbb.
Amúgy ha az Elden Ring teszett, akkor szerintem nem tudsz a DS3-mal melléfogni, mechanikailag 95%-ban megegyezik a két játék. Amit én nagyon különbségnek éltem meg az a dedikált ugrás gomb meg az ash of war rendszer, ezek így nincsenek a korábbi részekben, meg persze az open world lóval, mindennel együtt hiányzik.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz DanielLong #3332 üzenetére
A játék nem lineáris, úgyhogy tényleg az a legjobb a fősztori szempontjából, ha a grace-ek csóváját követed. Azok egy idő után elfogynak, de akkor már a játéktér is beszűkül egy ponton és egyértelmű lesz, merre kell menni (bár lehet még ott is jelzi az irányt a fény, ezt most fejből nem vágom).
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Úgy értem a grafika szerencsére még csak két opciós általában.
Erről az jut eszembe, mikor valaki beírta az Xbox topikba, hogy jó a gunplay a Halo Infinite-ben, de a Destiny 2-ben jobb, én meg csak mosolyogtam magamban, mert a D2-ben van két csúszkád, az Infinite meg ad másfél oldalnyi részletes beállítási lehetőséget csak a kontrollerhez.
Előbbi alapból jó így, utóbbi meg a használhatatlantól a tökéletesig állítható. Szerintem egyértelmű, melyik a jobb hozzáállás.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Elden Ring Bosses: An Unbalanced Disappointment
A tegnapi téma margójára. Nyilván spoileres, de az nekem is új info, hogy mindössze 9 egyszer előforduló boss van a játékban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3307 üzenetére
Játékélmény meg a From játékokkal járó frusztráció szempontjából tényleg jó, hisz, ahogy írod, on the fly adaptálódhatsz minden helyzethez.
Viszont (vigyázat, megint markáns vélemény következik) ezzel teljesen megszűnt komoly szerepjátéknak lenni, hisz nincs semmilyen következménye a döntéseidnek, cserébe a sandbox jelleg sokkal erősebb, mint korábban.
Nyilván ez is egy fontos tényező a nagyobb játékosbázis felé nyitásnak, meg ez is egy hosszabb folyamat volt a DS1 teljesen végleges döntéseitől.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3294 üzenetére
Rá kellett néznem, mire gondolsz, de értem. Hát a FromSoft sosem a könnyen értelmezhető meg intuitív menüiről volt híres, de azért elég sokat fejlődtek a DS1 óta. Ott a fegyverek fejlesztését máig nehezen értelmezem, ezerféle ember, ezerféle upgrade material és utána négy különböző kovács közül egynél reinforce, modify, reinforce, modify, reinforce és akkor vagy kész.
Elden Ringben nekem a crafting menüpont felépítése volt csak fura, elég kis gagyi. Míg a hasonló nézetű inventory-ban majd' minden fül jól érthetően és automatikusan szortírozva vannak az itemek alapból, addig a craftingnál csak oda van hányva minden egyben és ugyanez igaz az inventory crafting material menüpontjára is. Navigálható, használható, csak nem szép, meg egy idő után elvész, hogy miket is adnak a sokadik cookbookok.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz vorosmarti #3290 üzenetére
Teljesen igazad van, igazából csak arra gondoltam, hogy nem történt forradalom azzal, hogy dedikált gombot kapott az ugrás.
A menüvel mi volt a baj?
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz MikeWazowski #3284 üzenetére
Rune Level 1. Nem lép szintet.
Más: ezen besírtam. Malenia pls...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Ha Radahnnal gondja lenne még valakinek, itt egy vicces cheese.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3278 üzenetére
Mégis valahogy azért csak van egy összkép, ami több mint az egyes kiragadott részek külön külön szemlélve.
Na, én ez alapján teszem kicsit lemaradva a másik négy mögé, de kilométerekkel a DS2 elé.Jelenleg éppen ott tartok, hogy az egyik Caelid dungeon végén a dupla tűzöpő varázsoló macska szobrokat kéne levernem...
Rohadt jó, hogy mindenki (velem együtt) macskának nézi őket.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Woodslave #3272 üzenetére
Mind a kettőről kilométereket lehetne írni, hogy miért rosszak dizájn szempontból és ellentétesek a korábbi From filozófiával.
(Mielőtt valaki nekem esne: korábbi játékokban is voltak rossz bossok.)
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3269 üzenetére
Szóval ha van egy lista 6 címmel és abból valami az utolsó helyre kerül az azt jelenti, hogy szar? Lehet, hogy számára a DS2 egy fasza játék, a többi még faszább, az Elden Ring meg szimplán csak jó. Az objektív értékrend addig ér valamit, amíg a játékélmény felül nem írja.
Hogy elemzed objektívan a bossokat, pláne összevetve más játékok bossaival? Mégiscsak egy központi, fontos eleme a játéknak.
Hogyan fogod fel a tucatszor újrahasznosított mobokat meg bossokat? A játék kétharmadát követően asszem 6, azaz hat darab új ellenféltípus lesz, amikkel korábban még nem találkozhattál. Persilnek pl. belefér, nekem nem, melyikünknek van igaza?
Hogyan osztályozod a repetitív open world dizájnt? Minden dungeon ugyanolyan, mindben ugyanazt csinálod és van belőlük vagy 50. Neked lehet belefér, de objektíven ez egy jó open world? A felfedezés etalon, tanítani való, viszont ez csak egy része egy nyílt világnak, a mit fedezel fel legalább ennyire fontos lenne.
Hogyan értékeled a zenéjét? 5 év múlva emlékszel-e belőle valamire? A főmenü tuti megmarad, hisz milliószor hallhatjuk és tényleg jó, de a többi? Ha most azt mondom, Abyss Watchers, akkor szerintem sokaknak a fejében el fog indulni egy bizonyos dallam és nem ez az egyetlen.Persze, valamit lehet objektívan szemlélni, grafika (jó), effektek (nagyon jó, a tűz kifejezetten), UI (folyamatos fejlődés látszik DS1 óta, letisztult, könnyen használható, az inventory osztályozása külön plusz pont), meg az optimalizáció milyen (na ez szar, még konzolon is megröccen sokszor), de minden más felfogás kérdése.
(Azt csak zárójelben jegyzem meg, hogy elég nehéz úgy érvelni, hogy nem tapasztaltad még meg, amit pl. én kifogásolok a játékkal kapcsolatban és ami miatt én gyengébbnek éltem meg, mint a DS1, DS3, BB kombót. Emlékszem, a sorozatos topikban te is szóltál valakinek, mikor beírta, hogy két rész után kukázná az Arcane-t, hogy ne tegye, mert utána indul be igazán. Na most ugyanez zajlik le, csak fordítva, később fog beindulni a lejtmenet és az az igazi problem. )
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz MikeWazowski #3247 üzenetére
Ahogy persil is írja, ez gyakorlatilag egy hibajavító patch volt eladva teljes áron. De legalább tényleg javítottak a játékon sok helyen, nem úgy mint a DS2-höz a Scholar of the First Sin, amiről megoszlanak a vélemények, hogy jobb vagy rosszabb lett tőle a játék.
Egy abszolút tapasztalatlan kis lengyel fejlesztőcsapatra bízták, pletykák szerint nem is volt közvetlen kontaktjuk a Frommal. Shadereket, effekteket cseréltek, optimalizáltak a kódon és kiadta a Bandai. A Ninja Gaiden Black Xbox One X patch-e több változást hozott, mint a DS Remastered.
Az lett volna ütős, ha a DS3 motorjára átültetik az egészet, csak hát az sok erőforrás, ez a Remastered viszont kijött egy mekis menü árából...
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz MikeWazowski #3255 üzenetére
Mind a kettő olyan, ami eltűnik, ha eleget sebzed és egy másik ponton lehet velük megütközni újra.
A Three Sistersnél lévő (Adula) Ranni questjéhez kapcsolódik lazán és a liurniai magaslaton jelenik meg újra, az Altus Plateau-n eltűnő (Lansseax) Leyndell külső fala körül lesz valahol.
Amúgy Lansseax egy baromi jó incantationt ad, azért érdemes legyakni, ha valaki faith karit játszik.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz ThySoul #3254 üzenetére
Nem akarok hülyeséget mondani, rég volt már, de rohadt sok idő kellett, mire kiderült, mi is a gáz és akkor is egy csávó a játék fájljaiban turkálva találta meg, hogy amúgy az iframe-ek számát is befolyásolja az ADP.
Csak akkor a kérdés az, hogy a bossok movesetjét és a timingot milyen ADP értékhez lőtték be? Mert ha minimum, akkor kínszenvedés a játék, ha maximum, akkor meg kvázi szellemként gurulgatsz a legtöbb boss körül.A turning snap pointok csökkentését is így vették észre, az elején a játékosok csak azt érzékelték, hogy nem fordul olyan pontosan a karakter, PS1 érát idézően cikkcakkban kell szaladni néha.
A kieget én végig se vittem, Sir Alonne grab hitboxa kikészített lelkileg, ott elengedtem végleg, azóta se nyúltam a játékhoz. Órákig lehetne elemezni, technikai értelemben egy CP2077 szintű selejt.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz cyberkind #3241 üzenetére
Ugyan, az az igazi kihívás, nem elég, hogy szar az összes hitbox, egy fölösleges statot kell húznod először, de még a karaktered sem arra megy, amerre te akarod köszönhetően a harmadával csökkentett snap pointoknak.
Git gud.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz cyberkind #3237 üzenetére
Amúgy meglepő, hogy mennyi minden jön egyenes ágon a Dark Souls 1-ből animációktól kezdve modellekig. Szimultán játszom most a Dark Souls első részét meg az Elden Ringet és nagyon látványos.
Bár ez őszintén szólva inkább a DS-nek dicséret, fantasztikus játék még mindig, hiába használhatatlan a menüje, túlkomplikált sok helyen, csúnyácska és gagyi néhol.
Artoriasnál volt, hogy direkt meghaltam inkább, hogy még egyszer nekimehessek, annyira epic az a harc.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Döglött Róka #3231 üzenetére
Elvileg az ugrás sem teljesen új, a korábbi futásból ugrás nyomorékoskodás animációja lett átalakítva és külön gombra bindelve.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3224 üzenetére
A lávagyík a legkisebb, abból csak három van.
A Monster Hunter sorozat fősodorbeli játékai a kezdetektől fogva farmolósak voltak. A soulslike eredendően nem ilyen.
Amúgy emiatt jár a pacsi a fejlesztőknek, mert nincs farmra kényszerítő acsi az Elden Ringben. El nem tudom mondani az agybaj mértékét, mikor a DS1-ben a minap a Silver Knight kardot meg lándzsát farmoltam (2% eséllyel dobják mindkettőt...).Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3219 üzenetére
Arányaiban is több a copy-paste. Erről már írtam itt korábban, bárhogy vizsgálod (100%, vagy csak a kötelezők, vagy csak a remembrance-t adók), több lesz az újrahasznosítás.
Annyi viszont továbbra is áll, mint a korábbi játékokban is, hogy a mainline, sztori szintű bossoknál teljes egyezés nincs nagyon, csak részleges, max a 3D modell ugyanaz.
De amúgy persilnek abban igaza van, hogy ha valakinek magas az ingerküszöbe ezzel kapcsolatban, annak nem gáz, ezért nem is írtam az eredeti, problémákat soroló kommentbe.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3211 üzenetére
A mérték a lényeg. DS1-ben van egy darab copy-paste boss három helyen, ez a játék meg tele van velük. Olyan van többször minden részben, hogy egy korábbi boss később sima mobként tér vissza.
Amúgy az igaz, hogy az open world gyakorlatilag kihagyható egy átlag játékos számára is, nagyjából szintben tudja végigvinni felfedezgetés nélkül.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Valami kedvenc és valami jó az két külön dolog.
A DS2 is lehet valakinek a kedvence, simán el is fogadom, de ha azt mondja, hogy az a legjobb a sorozatban, akkor udvariasan megkérem, hogy ne beszéljen hülyeséget.Ne akarjuk már védeni azt is, ami objektív szemmel gyengébb a játékban pls. Vannak nagyon jó elemei az Elden Ringnek és vannak kevésbé jók.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3203 üzenetére
Bossok tekintetében marad el a korábbiaktól. Sok szempontból nem lehet összehasonlítani ezeket a játékokat, de ebből a szempontból nagyon is egy kalap, olyan szinten, hogy egy itteni boss az első részből Sif movesetjét használja, egy másiknál meg a moveset felét a Nameless Kingtől vették át.
Vannak nagyon jó harcok amúgy itt is, ahogy a DS2-ben is voltak, de az összképet rontják a fejlesztők hibás döntései.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3199 üzenetére
Nem volt minden From játékban ilyen, a bossok ebben a játékban objektív szempontok alapján is alulmaradnak a korábbiaktól pár kivételtől eltekintve. Vannak fundamentális problémák és vannak szimplán dizájn gondok.
Fundamentális probléma az AI, ezen belül a move spam, input reading, ami korábban ennyire nem volt jellemző.
A move spam sokszor glitchnek tűnik, mikor négyszer ötször ugyanazt a mozdulatot viszi végbe az AI, pedig már nem is vagy reálisan hit távolságban.
Az input reading egy agyrák ebben a játékban, a flaskázás büntetése a legismertebb példa, mikor megnyomod a gombot és az ellenfél megszakítja vagy módosítja a futó animációt, hogy megüthessen, akár távolságon kívül is (avagy a 20 métert korcsolyázó Crucible Knight esete).Dizájn hiba a rengeteg duo, trio meg gang boss (lásd még: DS2), meg a sok area of effecttel rendelkező támadás szinte minden bossnál.
A dupla, tripla meg gang bossok szimplán kreativitás és idő hiányra utalnak, nem tudtak kitalálni már mást, úgyhogy teleszórták a térképet ugyanazzal az asset állománnyal, ezzel néha tényleg unfair harcokat kreálva. Megoldhatóak? Persze. Jó élmény, mikor három Crystalian gang rape áldozata leszel, vagy két Crucible Knight elől kell futkosnod egy nagyobb nappali szoba méretű arénában? Távolról sem.
Az aoe effektek valszeg nehezítésnek lettek berakva, de ettől nem nehezebb lesz a játék, hanem idegesítőbb, mert nem tudsz egészséges távolságot tartani, nem a tényleges támadásokra, hanem a hozzá kapcsolódó, sokszor késleltetett aoe effektre kell reagálnod, ergo defenzív vagy passzív játékra sarkallja a játékost. Fun fact: van olyan boss, aminek az aoe támadása az aréna harmadát lefedheti.Friss, idei élmény a DS3, Sekiro, DS1 Remastered, ezekhez mérem és ezektől elmarad. Voltak szar bossok mindenhol, voltak copy paste területek és ellenfelek is, de nem ilyen mértékben és minőségben, mint itt.
(Az pedig csak az én markáns és teljesen szubjektív véleményem, hogy egy olyan játék nem lehet jobb a DS1, DS3, BB triónál, amihez az utolsó bosshoz kompletten buildet kellett cserélnem, mert amivel 70 órán keresztül mindenhol gond nélkül boldogultam, az nagyjából hatástalan volt az end boss ellen.)
Spoileres konkrétumok nélkül ennyi a lényeg.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3189 üzenetére
De ezek rpg elemek, még ha kevés is. Szerintem abba a játékba nem is kellett több. A Days Gone-nak a sztorija tényleg jó volt, de az open world nálam megölte.
Nekem személy szerint amúgy az Astral Chain volt a 2019-es év játéka, illetve a Disco Elysium, mert azt ugyan most a konzol megjelenéssel játszottam csak, de mégiscsak 2019-es.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3183 üzenetére
Pont ez volt az egyik zavaró pont nálam, hogy ez nem RPG, ez egy sima akció-kalandjáték, semmi rpg nincs benne. Annyira rpg, mint egy DMC vagy hasonló játékok.
Vicces, hogy a minimalista szót kihagytad. Van benne rpg, csak nem egy olyan kiterjedt rendszer, mint amit manapság beleerőltetnek egy egyszerűbb játékba is.
Ez a másik, hogy csak a parryra épít, nagyon unalmas volt nekem ez már 10 óra után, ezt lehet fú passzí-agresszív zseninek is nevezni, de szimplán annyi, hogy egy mechanikára épül és kész. Konkrétan nekem tönkre ment az xbox kontrolleremen emiatt az L1 gomb amivel parryztem, mert annyira gyakran (gyakorlatilag végig a játék alatt folyamatosan) azt kell spammelni, szerintem ha ennyire egy valamire épül egy játék az nem jó mechanika.
A deflect egy alap eszköze a karakternek, de ezer más dolgot is használhatsz. Az egész shinobi prosthetic ezért került be a játékba.
Maga a deflect rendszer meg az Arkham-féle freeflow combat óta a legzseniálisabb harcrendszer, amit játékban alkalmaztak, a fent leírt okok miatt. Az külön dicséretet érdemel, hogy két gombbal megoldották az egészet.Persze év játéka lett, mert hát miylen év volt az? Semmilyen jó játék nem jelent meg abban az évben, ööö jah dehogynem a Days Gone, egyébként annak kellett volna nyerni méltánytan sorsra jutott játék az, amit csak a PC-s megjelenés után kezdtek elismerni, rájönni, hogy "jah amúgy ez egy kur*ajó játék, PS-en ezt valahogy nem vettük észre".
Death Stranding, Control, Astral Chain, Fire Emblem Three Houses, Outer Worlds, stb. Voltak jó játékok abban az évben.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3178 üzenetére
Nem a nehezedés a baj, boss design, mechanikák, repetitív jelleg, kidolgozatlan területek. Rohadtul bejött amúgy, egy fantasztikus élmény, összehasonlítva a DS3-mal rengeteg olyan quality of life fejlesztés van az Elden Ringben, amit az ember először észre sem vesz, de nagyon kellett már. Viszont csomó mindenben nem fejlődött semmit, az újdonságok egy része hit and miss, valamiben meg szinte visszatértek a DS2-höz.
Szóval nem azt mondom, hogy tűzrevalóan rossz játék, inkább egy új irány, amire építkezni lehet. Mint a Demon's Souls volt anno, az is év játéka lett meg a PS3 éra egyik legjobb címe, de látjuk, milyen sokat fejlődött a sorozat azóta.
Szeretne sok fejlesztő olyan B csapatos indie játékot, mint a Sekiro.
Gyakorlatilag a világ legjobb akció kalandjátéka, megoldást talált arra a több évtizedes problémára, hogyan jutalmazza az offenzív és defenzív játékot is úgy, hogy bünteti a passzivitást, mindezt DMC meg Arkham-féle pontrendszer nélkül. Tűpontos deflect rendszer, tökéletesen összerakott világ, minimalista, de mégis az egész játékra kiható rpg rendszer.Szerintem akkor értékeld az Elden Ringet, ha már nagyjából minden megvan és a végére értél legalább egyszer. Az első 50 óra rohadt nagy beetetés.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3173 üzenetére
Szerintem játszd előbb végig. A játék első harmadában én is ezt gondoltam, meg itt sokan mások is.
(Unpopular opinion: az Elden Ring a From Souls játékok közül a második legrosszabb. Vagy ötödik legjobb, hogy pozitív legyen a szemlélet. )
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
A Nagakiba sebzése így megoszlik mágia meg fizikai között, a mágiánál meg rohadt kevés a scalingből adódó plusz az első képed alapján, gondolom nincs pont intelligence-en.
De mondom, ha neked ez így jó és működik, akkor használd így.Amúgy az a 38+74 bleed build up nem karcsú egy kicsit? Két curved sworddal fejeztem be anno, a kettő együtt 230-as build upot tudott, gyakorlatilag egy L1 kombóból elvérzett Farum Azulában minden szörnyszülött.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Nem lehet mindent egyszerre. Ha a fontossági sorrend katana - blood loss - frost, akkor erősen kompromisszumos lesz a karakter ebben a formájában, kevesebbet fogsz sebezni és lassabb lesz a blood loss és frost buildup is. Optimálisabb, ha marad a Nagakiba eredeti állapotában és freezing grease-t raksz rá, ha kell. Így marad a fasza scaling, fasza blood loss és lesz valamennyi frost.
Meg amúgy ha már katana power stance, akkor én inkább a Nagakibát venném jobb kézbe, duplázod a támadási távolságot az R2 támadással.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz MikeWazowski #3140 üzenetére
Ha bill egérrel is ugyanaz a kiosztás, mint xbox kontrollerrel, akkor elméletileg az a gomb, ami a pajzzsal védekezés, ha pajzs van a balodban.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3118 üzenetére
Biztos, hogy megvolt előtte, csak nem tűnt fel. Minden fegyvernek van egy alap képessége és a legtöbb ilyen képesség el is van szórva a térképen ash of warként, illetve vannak olyan ash of warok, amik csak így külön szedhetőek össze és aztán ezeket bele lehet tenni tetszőleges fegyverekbe.
Az alap képességeket kivenni nem lehet, csak felülírni, ha beleteszel egy másik ash of wart.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
Hát.. sok értelmét nem látom. A hoarfrost miatt megváltozik a scaling, elveszti az arcane-t a fegyver és így elég minimális marad a bleed buildup. Ráadásul ahogy látom, nincs elég int a karakterednek, alig ad sebzés pontot.
Kezd kicsit érthetetlen lenni számomra ez a katana fétis. Ha valaki bleed /slash fegyvereket akar oké, de minden másra alkalmatlan vagy van jobb.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3103 üzenetére
El tudsz oda lovagolni egyből, egy kardcsapás nélkül.
Spellblade-nél maxra tekertem a dexet és intet, bal kézben bot, jobb kézben estoc és folyamatosan buffoltam, illetve a carian slicerrel szeleteltem. Nem kellett se bleed, se frost, puszta dps-ből olvadt el minden. Fun, de nem akkora fun, mint a dupla bleed késes dex karakterem volt.
Azért a str karaktereknek a stagger miatt van egy orbitális előnye, a greatswordos karakterem elég könnyen vágott utat magának mindenhol.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Yodamest #3093 üzenetére
A varázsló után a NG+ volt egy spellblade, a dex meg a str külön karakterek.
Viszont azt hozzáteszem, hogy én varázslóval is többet közelharcoltam, mint távolról lövöldöztem.Amúgy fun factor szempontból magasan a vérzős parryzős dex karaktert élveztem a legjobban, dupla kés, dupla curved sword, a végén Mohg szigonyával baromi vicces volt.
Egy meele minden egyes alkalommal amikor sebez kiteszi magát a viszontsebzés veszélyének, egy mage pedig sok esetben úgy sebez, hogy fenn sem áll az esélye a bossnak, hogy visszatámadjon.
Ez így általánosan max a nyílt világban igaz, a bossok szinte mindegyike egyből ott van az arcodban vagy ki tudja kerülni a varázslatokat vagy van távolsági támadása. Mivel a játékban jelentős az input reading minden ellenfélnél, ezért a kockázatvállalás ugyanúgy megvan, hisz lelassulsz, mikor varázsolsz és sebezhető leszel, ugyanúgy meg kell találni a lehetőségeket, mint közelharcban.De ismétlem, ez csak idézés nélküli helyzetben igaz, idézéssel egy varázsló ugyanúgy szétkap mindent pillanatok alatt, mint egy melee karakter.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
félisten
válasz Döglött Róka #3090 üzenetére
Csakazestoc.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 12GB/256GB, Kártyafüggetlen, Dual Sim / Gari
- HP ProDesk 400 G4 DM
- Egyedi Gamer PC eladó! Ryzen 5 3600/GTX 1080/16GB RAM 3200MHZ/MSI B450/256GB SSD+500GB HDD
- MSI Cyborg - i5-13420H - RTX 4050 6GB - 512GB SSD - 16GB RAM - 15,6" FHD 144Hz, ÚJ! 3 év gar
- AMD RADEON RX 6700 XT PowerColor Red Devil
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest