-
Fototrend

Új hozzászólás Aktív témák
-
katt777
félisten
Na lesz@rom az egész rendszerb@szó Python baromságot, meg a működésképtelen Wyre Bash-t is, amely csak lefordítja a fájlokat, aztán nem csinál semmit, ahelyett, hogy behozná azt az ablakot, amelyből megoldhatnám az OOO savegame importot.
F1Challenge-hez 5 DVD-nyi tömörített modom van, és mind használható, nem kell minden sz@rt a rendszerre telepítenem.
Ha másképp nem működik az OOO, megy a kukába, én ugyan nem kezdek új játékot valami b@lf@sz kedvéért, aki olyan hatalmas munkát végzett, hogy a mentések átvételét nem tudta már megoldani.
Ezzel b@sz@kodok itt fél napja a játék helyett.
Ha van valami használható mentés-exportáló, linkeljétek be, légyszí, még ma. Most már nagyon kedvem van az egész Obliviont letörölni, és tisztában vagyok azzal is, hogy ez nem ésszerű valami seggfej hülyesége miatt. Viszont jobban fogom érezni magam tőle.![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
katt777
félisten
válasz
don pardon
#798
üzenetére
Nem tudom, én QTP3-at tettem föl (azután nem nagyon kell külön textúrázni, nézd csak meg a tegnap feltett képeket itt és itt
). Egyébiránt én is az Alteration-t választottam, és működik. Még a QTP3-ban is 0.7-es Mod Manager-ről írnak, én meg 1.1.8-asat töltöttem le, és bemásoltam az 1.7-es patch-et. Talán ezért fagy le a conflict keresés? Most nézem, a javítás is 1.1.8-as. Nem értem...Kipipáltam az OOO-t, és simán ment a mentésem. Vagy ez csak a látszat, és a funkciói nem működnek? Az agyamra megy ez a Wyre Bash.
Most már letöltöttem a Python sima telepítőjét, meg a wx-et is. Ekkor szart rég láttam. 
-
don pardon
aktív tag
Köszi!
Még egy kérdésem lenne, a quarl texture pack 2-ről. Ugye minden fájlt felülírok a texture és meshes mappában és utána Mod managerrel kell beállítani a bsa-t hogy alapból ezeket olvassa be. Namármost azt így kell: Mod manager -> utilities-> archive invalidation->Bsa Alteration -> Texture-t kipálni és akkor update?
Elvileg le van ez írva csak nekem olyan opciók nem nagyon voltak a mod managerban. Szóval jól csináltam?
-
katt777
félisten
válasz
don pardon
#796
üzenetére
Nem, én arra gondolok, amit kérdeztél. Azt is írja, hogy használhatod OOO-val. Persze mérges gombát is lehet enni.
Amúgy nem használtam F. modokat, eddig OOO-t sem.
Azzal a Pythonos szarral még mindig nem tudtam mit kezdeni. Most másik verzióval próbálkozom.
Mod manager nálam simán lefagy, ha conflict-ot keresek, szóval megvan: az okozza. -
don pardon
aktív tag
Ha nem írod át a save gameket akkor nem fog menni az OOO, szerencsére azért elég jó a leírás, hogy mit hogy kell csinálni.
Amúgy amikor a francesco-t használtad akkor nemvolt bugos az obli? mert nekem a mod manager alapból azt mutatta hogy önmagával konflict-ozik. Mármint a sima .esp meg az optionak.esp szóval kicsit fura volt nekem
Értem hogy mit ír. Sztem te arra gondolsz hogy az MMM + Francesco az megy együtt. Én meg az OOO+Francesco-t kérdem. Végülis már mindegy a válasz mert akkor áttérek az MMM+OOO ra.
-
katt777
félisten
válasz
don pardon
#793
üzenetére
"Use with...", azaz használd ezekkel, vagy bármi mással. A szövegben benne van, hogy utolsónak kell betölteni az MMM-et, csak a Francesco mágia modulját előtte.
-
katt777
félisten
Nincs exe a Wrye Bash-ban. Gondolom, csak upgrade.
Python24.exe-t keres, a C: meghajtómon kéne lennie, mégsincs.
Ha amúgy töltöm be a játékot, akkor nem fog működni az OOO?
Francesco's-t letöröltem, sztem OOO-ban úgyis jobban megcsináltak mindent.
Na, megvan ez a kígyó is. Nekiveselkedem... -
katt777
félisten
válasz
don pardon
#791
üzenetére
Marts Monster mod readme:
===== INSTALLING =====
1] Extract to your Oblivion/Data directory
2] Select 'Mart's Monster Mod.esm'
3] Select 'Mart's Monster Mod.esp' *OR* 'Mart's Monster Mod for Francescos.esp'
4] Copy across and select your choice of Plugins from the Plugin directory
5] Play!What are the different versions?
Mart's Monster Mod: Use with vanilla, OOO, Adventurers and pretty much everything else!
Mart's Monster Mod for Francescos: A tailored version for Francescos that allows stronger enemies and stronger bosses and more to appear in MMM.
===== LOAD ORDER =====
As MMM is designed to work both stand alone as well as with other mods like OOO and Francescos, it's important MMM is loaded after these to take effect. If you are using MMM with Francescos, this would be a good load order (note .esm 'master files' always load first regardless):
Francescos main .esm
Francescos extra items .esm
Mart's Monster Mod.esm
...
...
Francescos optional plugins .esps
Mart's Monster Mod for Francescos.esp
Mart's Monster Mod optional plugins .espsGenerally MMM should always be loaded last in your chain, the main exception is Mighty Magick, this should be loaded after MMM. Other notes:
* If you use Hunters 2.0 or Hunters 2.5, de-select it (included in MMM)
* If you use Creature Continuum, de-select it (included in MMM)
* If you use Beautiful People, or any other mod based on Elaborate Eyes, don't use the 'Races Resized' optional plugin
* If you use onboard sound, nearby creatures may cause stuttering. Use the newest 'Quiet Feet' mod, which is compatible with MMM, OOO and others -- http://planetelderscrolls.gamespy.com/View.php?view=OblivionMods.Detail&id=1896===== PLUGINS =====
MMM features a plugin system that allows you to tailor the mod to your playstyle. All plugins can be enabled or disabled at any time, but note some changes will take time to appear -- such as Diverse Imperial Armor or Reduced Spawn Rates -- which naturally occurs as cells reset while you play.
All plugins need to be loaded after whichever main .esp you are using, Mart's Monster Mod.esp or Mart's Monster Mod for Francescos.esp.
But what do the different Plugins do?
Reduced Spawn Rates -- Reduced spawn rates for lower-end machines, stealthy characters, or those who prefer less action but want the other features MMM offers.
Reduced Reduced Spawn Rates -- As above, but further reduced.
Increased Spawn Rates -- The oppposite of RSR, this plugin adds a crazy amount of spawns to hardcore trigger happy players.
Friendlier Factions -- Like it says on the box. Inter-faction fights less likely to occur for all creatures, except Bandits and Marauders who are mortal enemies.
Less Bone Loot -- Another request in the official thread, reduced generic bone loot on creatures for those who don't use bones for crafting.
Damage & Durability -- Increases weapon damage by 50% and armor and weapon durability by 100%.
Resized Races -- Whether the diversity in race sizes is exentuated as well as females generally being shorter, and bulkier Nords and Orcs.
Diverse Imperial Armors -- The much improved Imperial City Guard armors by yakueb.
Gems & Gem Dust -- Combines Gem Dust, Tamriel's Glittering Geology, and Bone Grind into MMM's crafting system. The Gem Dust scripts have been scaled and applied against the gems in Tamriel's Glittering Geology, which you will also now find appearing on scome creatures and in gem-based loot level lists. Now updated by Bendiwolf to include new gem dusts for the new gems.
TNR Faces -- Veritas' excellent work for Imperials and Bretons applied against MMM NPCs. Note you still should merge TNR with your main gameplay mod (OOO or Frans), this module ensures continuity for those NPCs MMM adds.
No Giants -- Removes the giant humanoids from MMM's lists, for those who don't like hacking at knees.
No Carrion Rats -- Removes the Carrion Rats spawning at corpses after a few hours. Alternaively, you can load this plugin and alter the percentage chance, just look for the global variable 'AMMRatPercent'.
Francesco's levelled quests (and HC + DD version) -- Francesco's levelled quests plugin updated for MMM. The HC + DD version is the same as the Francescos HC + DD version, also updated for MMM. Use these in place of the ones bundled with Francescos. Requires Francescos.
Diverse NPC Faces -- A new community plugin developed by Argocrhis to take advantage of MMM's over 600 variant NPCs to give them all unqiue faces and races. NOTE: This plugin replaces the old TNR Faces plugin. Delete TNR Faces if you're using it and use Diverse NPC Faces instead.
More Wilderness Life -- Another community plugin developed by Dae, More Wilderness Life adds hundreds of new spawn points across Tamriel to help fill the bare, empty areas Bethesda left in the game. This isn't about simply meeting more creatures -- the advanced behavioural AI and inter-faction relationships introduced by MMM results in a thriving, living world around you as you travel (and where you're not always the center of attention), completely changing your experience of Tamriel. Highly recommended!
Recommended plugins:
It's highly recommended to play with the following plugins for the full MMM experience:
Diverse NPC Faces
More Wilderness Life
Damage & Durability
Gems & Gem DustDon't forget if you're finding the going tough, espcially if you're loading More Wilderness Life, try also:
Reduced Spawn Rates
Friendlier Factions===== UPGRADING =====
A number of plugins and features have been updated in 1.70 and previous plugins are *not* compatible. If you already use a version of MMM prior to 1.70, delete all your current plugins and use the new ones bundled in 1.70.
Just to re-iterate what's said in the Plugin section above: all plugins can be enabled or disabled at any time, but note some changes will take time to appear -- such as Diverse Imperial Armor or Reduced Spawn Rates -- which naturally occurs as cells reset while you play.
Note that you can speed this up by going inside somewhere (preferably with no one around), saving, waiting 3 days (or more, depending on what cell reset time you use, such as 10 days if you're using Francescos), save and quit, and then reload.
===== KNOWN BUGS =====
* Archery mods that alter bows and that don't properly set the bow range to > 0 (a known bug with Oblivion) will cause a CTD when MMM NPCs draw a bow with '0' range. Two such mods are Archers Arrows and Quad Damage for Archers. Either use a different archery mod, or edit these mods and make sure all bows have a range larger than '0'. Any mod that alters just arrows, adds new bows, or sets vanilla bows with proper ranges will work fine. The author of this mod uses the Realistic Arrows mod.
Ott van az elején, hogy OOO-val használd.
-
katt777
félisten
válasz
SystemRoot
#778
üzenetére
A hordó- és ládanyitogatás aut. OK lesz OOO-val? Csak mert nem írtad meg, melyik van aktiválva nálad.
-
katt777
félisten
válasz
don pardon
#786
üzenetére
Már régebben olvastam (most teszegetem fel ezeket), hogy Francesco modjaihoz kell az OOO. Ha jól emléxem.
Nincs kedvem új karaktert indítani. -
katt777
félisten
Valami Wry Bash kell a mentések átviteléhez, de a megadott linken csak kóválygok oda-vissza az oldalak között, egyik sem az az 1.15-ös Wry Bash.

Na végre megvan. De elcseszett egy oldal... Nemsokára ugrik a majom a vízbe... -
don pardon
aktív tag
Hello!
Szerintetek mitől lett az hogy arch mage toronyban eltűnt legalább 3 láda? persze a cuccaimmal teli. Annyit csináltam hogy ooo helyett felraktam a francesco modját. Feltettem hogy a ládák az eredeti játékban is ott voltak nemcsak az ooo tette fel, bár ezek szerint nem így van. Íígy most elég szívás lett az egész. Asszem annyi a megoldás hogy visszateszem az OOO-t aztán kezdem előről egy régebbi mentésről. Ha van vmi ötletetek osszátok meg velem plz

-
tzimash
őstag
válasz
SystemRoot
#776
üzenetére
igeen ez lesz az, köszi!
-
dobolan
senior tag
Mielőtt felrakod az OOO modot, a savegame könyvtárat mentsd el, ha esetleg nem jönne be, akkor ne kelljen elölről kezdeni a játékot.
Ugyanis a moddal új játékot kell kezdened, vagy áteditálnod a kimentett állásodat a modleírásnak megfelelően. Ehhez le kell tölteni még egyéb progikat is, de nem bonyolult, ne ijjedj meg előre.
-
katt777
félisten
Hát nem tudom. A Morrowind szemétsége (értsd: nem sebződik az ellen, hiába kaszabolom, ami irreális, mert akkor legalább védené ki a támadásaimat) miatt így is legkisebb nehézségen kezdtem, amitől néha valóban könnyűnek tűnik (de néha meg nem annyira, igaz, talán több itókát kéne magamhoz vennem). Nem tudom, nehéz szinten jobban fejlődnék-e, vagy csak nehezebb lenne a játék.
Azt hiszem, ma már tényleg felteszem, csak aztán kérdés, mekkorát szívok, ha olyan ellenfelet tesz be, akit nem tudok legyőzni.
Ja, és rájöttem, mitől voltam olyan ász: kaptam Pilgrimage varázslatot, amely vagy 6-7 értéket felnyom, de cak tegnap vettem észre, mert a varázslat-sor elejére rakta. Az az érzésem, néha nem összpontosítok teljesen a játékra. Csak ha feltennék valami pihenés-figyelmeztető progit, attól biztos totál ideges lennék, és nem hatna rám a pihenés gyógyitala.
Megyek bravilba, követni a mágusbot tolvaját, meg egyéb küldetésekért körülnézni. Azt hiszem, fölös cuccaimat majd Frostcrag Spire-be pakolom, csak nem rabolják ki...
-
katt777
félisten
válasz
SystemRoot
#778
üzenetére
1.2.0416 van fent, asszem ez a végleges hivatalos (újabbat legalábbis nem találtam).
-
dobolan
senior tag
válasz
SystemRoot
#757
üzenetére
Ez nem teljesen így van, mert csak a major skillfejlődést lassítja, azért csak 10-es szintű a karakterem, de erős, mert szintlépésnél szinte mindíg 4-5 értékkel tudom növelni az attribokat, ugyanúgy ahogy powertraineléssel elérhető, de hát az meg milyen játék.
Ennek csak egy hátránya van, hogy lassú, de én nem rohanok sehová.
A másik dolog meg az, hogy powertraineres karakter úgy kell összeállítani, hogy kiölöd az RPG realitást a karakteredből, vagyis pl. az én karim csatamágus, de főleg a kardra, heavy armorra fejlesztve. Hogy nézne ki az, hogy a major skilljeiben ezek nem lennének benne, csak ilyen alchemi, meg block dolgok, amiket könnyű irányított fejlődéssel növelni.

Az OOO mod miatt a major skillek hálaistennek jobban számítanak, nem úgy mint az alapjátékban, ott egyenrangúak.
-
dobolan
senior tag
Úgy látom elég sokáig bírtad.

Nekem fel van téve a legfrissebb hivatalos patch a játékhoz, ezenkívül egy unofficial patch is, már nem tudom melyik verzió, de nekem nem volt semmi bugom a játékkal.
Ha valamilyen küldetésben nem boldogultam vmiért, hagytam későbbre, mikor egy kicsit erősödtem, sohasem volt vele problémám.Minden főellenséget sikerült likvidálnom, úgy hogy a nehézségcsúszka középen van. Egy pár helyen trükközni kellett: pl Mannimarco olyan erős az OOO mod miatt, hogy egy-két "lövéssel" leterítette a karakteremet. Mikor belekényszerítettem a vízbe, és ott nem tudta használni a tűzvarázslatait, csak tőrrel küszködött, így le tudtam verni (mondjuk úgy sem simán , de sikerült)
Azért is érdemes feltenni az OOO modot, mert sokkal nagyobb kihívás a játék. Haveromnál semmi extra, csak az alapjáték + patch van feltéve, a difficult csúszkát maxra húzva sem kihívás a játék egy felerősített karakterrel, csak max az elején. Meg semmi jó extra tárgy nincs benne úgy.
OOO-val még 5-ös szintű voltam, kóboroltam csak úgy Brumától keletre a hegyekben, összetalálkoztam egy varázsló csókával, sikerült lelöknöm egy szikláról nagy nehezen. Cserébe volt nála olyan felszerelés, amivel elvoltam egy ideig, nem a szokásos loot.
-
SystemRoot
őstag
ne aggódj én is szenvedek néha ilyesmivel.
Egyébként te használod az unofficial patch-et? Én régen használtam, de most valami elképesztő 200oldalas conflict listát ír ki az OOO-val... Az amúgy tele van ilyen kis bug javításokkal, egy csomó quest ami elromolhat az azzal már elméletileg nem fog. Aúgy most én sem használom, de ha megtom oldani hogy ne conflitoljon ilyen keményen akkor feltétlen fogom.ÜDv. SystemRoot
-
katt777
félisten
válasz
SystemRoot
#775
üzenetére
Már rájöttem, hogy kisebb a baj. Inkább az álmosság, no meg, hogy szürkével írta, és legelölre tette a küldetést. Azzal meg jól megszívatott, hogy elvette tőlem a fekete íjat, mert én meg eladtam az acél íjamat, mivel ez erősebb volt (sőt, a többi feketét is már rég pénzzé tettem). Hát tök jó, hogy ilyesmi utólag derül ki. Mérgemben aztán elmentem Frostcrag Spire-ba, ahol meg, mihelyst mentettem, eszembe jutott, hogy elfelejtettem a térkép túlvégén, ahonnan jöttem, felvenni a 4 Elementál küldetést. Grrr...
Na, majd visszatérek, ha végeztem Brumával. -
SystemRoot
őstag
hali,
ez a Chorroli fighters guildben van, mivel az a főhadiszállás.
játékidőn belül havonta (4hét) lehet kirámolni, és két beállítás van, vagy értékes cucc + kevesebb pénzt kapsz, vagy semmi cuccot(vagy gyengét) és sokkal több pénzt. Ez attól függ hogy milyen parancsot adsz ki. A recruit csinálja a cuccokat asszem, és több contract pedig a pénzt.szerk: időnként több részletben kerülnek bele a dolgok szal érdemes kb hetente vagy kéthetente csekkolni a dolgot, de ez lehet csak nálam volt így, vagy rossz volt az időérzékem nemtom...
Üdv: SystemRoot
-
tzimash
őstag
ha már ládákról esett szó, valami olyasmi volt amikor végig vittem az egyik guild-et (talán fighters) tehát eljutok a legmagasabb szintre a guilden belül. akkor lesz egy láda, amit időnként felkereshetek, mert újratermelődnek benne a cuccosok. jól emlékszem? ha igen, akkor hol is van ez a láda?
és milyen időközönkét lehet kirámolni? 
-
katt777
félisten
válasz
SystemRoot
#772
üzenetére
Hát én meg most kurva ideges lettem. Megyek vissza ahhoz a balfék Marius Caro-hoz, hogy közöljem vele, végeztem a banditával a telepen, erre nincs ott a válaszok között ez, az ökör meg csak azt hajtogatja, hogy ha elvégzem a küldetésemet, lovagi címet kapok.
Hát már rég elvégeztem, vazze! Még pár ilyen, aztán kuka az egész Oblivion-nak, az héccencség. Inkább, minthogy minden másnap azt találgassam, mi szaródott el benne. Semmi karaktermod, vagy ilyesmi nincs rajta! Egyébiránt ezt is vissza kellett töltenem, mert újraindultam a Telepre, megszabadulva a ballasztoktól. Előtte meg, amíg vártam a banditákra, szépen meghaltak, a holttestük meg sehol. És az ork velem várakozott, az nem tehette.
Amúgy az a baj, hogy ha jól rémlik, az állóképességemet nem tudom több ponttal növelni. De majd megnézem, ha addig le nem törlöm az egészet. -
SystemRoot
őstag
jah télleg javítanod kéne az endurancodon mert ahogy nősz szintet elesel a bónusz HP-któl, ergo lvl30 on akár 100+hp val is kevesebbed lehet mintha fejlesztetted volna szépen az endurancot.
Egyébként a játékban meg van írva valami olyasmi faktor az NPC-knek hogy "tisztességesség" vagy valami ilyesmi, egyes csövesebb npc-k akár lophatnak is. De ez annyira iszonyatosan ritka a játékban hogyha látsz ilyet akkor nem hiszel majd a szemednek. Leyawinben van rá kb 0.0001% esélyed hogy látsz ilyet. De az hogy tőled lopjanak az abszolút 0.(-273,15..°C, szal nem sok
)- amúgy a karim haja, az a number20-as standard mystic elf világos-ezüst, nagyon hosszú agyonfésült haj. Elég jól néz ki. Ha lesz időm csinálok majd normális képeket róla.
-
SystemRoot
őstag

nah a pofija a karimnak,nem tökéletes ez sem, de sokkal jobb mint amiket általában ki szoktam hozni hosszas szenvedés árán.
Kép eléggé tré minőségű tudom, ez most így jött össze... -
SystemRoot
őstag
nem viszi el senki, viszont egyes ládák respawnolnak, mert loot-ládának számítanak. Ergo ha egy olyanba berakod akkor eltűnhet. Tudtommal a céhek legtöbbjénél nem respawnolnak a ládák, szal nyugodtan berakhatod, (kivétel a Bruma Mages Guild(SPOILER, az azért van mert az késöbb megsemmisül, és onnatól kezdve már "loot területnek" számít, namost ezt sajna már előre beleírták... és énnekem ezt pont sikerült kifogni...

SPOILER-END) De azért legyél óvatos, csinálj egy mentést amikor sok és jelentős cuccot raksz le, no nem azért hogy loadold majd, mert mire kiderül már +5 levellel fölötte leszel, hanem hogy lásd a listát hogy konzollal mit rakjál vissza a jogos tulajdonodba
Amúgy tudtommal a bérelhető szobák ládái is non-respawnolók. A házakban meg egyértelmű.
Ha nagyon aggósz akkor dobd le a földre, én még nem láttam olyat hogy valami eltűnt volna amit egyszer leraktam a földre. -
SystemRoot
őstag
Nem értem amit mondasz. Milyen eredetit másolok be? A mentések arra épülnek, szal hiába rakok alájuk teljesen új olbit, akkor is ugyanaz lesz a gond. Legalábbis elméletileg, majd megpróbálom minden tudásomat bevetni hogy megcsináljam, mert most nagyon jó karaktert sikerült csinálnom, és a face generálásban iszonyat nehéz jót csinálni, főleg kétszer...

Majd mindjárt belinkelem a karakterem pofacsontozatát hogy eldöntsétek sírtok vagy nevettek, nekem nagyon tetszik. Egy pill. -
katt777
félisten
Ha mondjuk a harcos céhben berakom egy ládába a cuccaimat, azok megmaradnak ott, vagy valaki elviheti? Csak mert szükségem lenne a teherbírásomra.
-
katt777
félisten
válasz
SystemRoot
#766
üzenetére
Pedig de.
Készítesz egy biztonsági másolatot az Oblivion mappáról, meg a Dok mentésekről, aztán kitörlöd az AF-eset, és bemásolod a helyére az eredetit. Elébb már írtam.
AF modot nem tettem föl, de akkor le is törlöm.
OOO-val kapcsolatban most eszembe juttattál +1 okot, hogy miért nem tettem föl. Most megint elgondolkodtam, kipróbáljam-e.
Csak küldetés-, és világjavító modokat használok. Mindenesetre az állóképességemen akkor javítanom kéne, alighanem. -
SystemRoot
őstag
Jah, és az AF level modban hatalmasat csalódtam. Nem lehet rendesen uninstallálni...

A readmejében leírt módszer az csak féligazság. Igen ahogy leírják úgy a TES CS vel le lehet törölni a cuccot. DE!: bár utána műxeni fog a lvlup, nem fog előjönni ugyanaz a menü, csak az ő modjukra beálított kis szánalmas gratuláló szöveg, nem lesz lehetőség az attrib pontokra rakni. Ergo sehogysem lehet utána visszaállítani az eredeti Oblis fejlődési rendszert.... Iszonyatosan felháborító...
és ilyenkor nincs mese, reinstall + savek is használhatatlanok...
egyetlen kiút hogy használod az ő levelmódszerüket (ami sztem nemcsak bugos, rossz ötlet elve ahogy ki vannak vitelezve a lehetőségek) vagy manuálisan adogatod magadnak konzollal az attribpontokat...
Nagyon dühítő. -
SystemRoot
őstag
-
SystemRoot
őstag
Hmm, fel tudnád létszi sorolni hogy milyen moddokat használsz, csakmert a legújabb karakteremmel ugyanez van, hogy meglepően kevés az élete. Elméletileg az origiben úgy van a rendszer hogy 2*endurance(állóképessség) + levelupnként +0,1 endurance-nyi hp hozzáadódik. Namost nekem valamiért valami idióta formula szerint generálja a hp-t. Amikor felraktam a deadly reflex modot és beraktam a higher damage .esp volt olyan hogy egy power attacktól meghaltam...
. mivel ugye fent volt az OOO is ami poénból néha 20levellel magasabb szörnyeket rak be. Nem lenne ezzel baj de sztem nekem valami elcseszi a hp-mat, és arra gyanakszom hogy ez a mod neked is fent van, feltéve ha neked a fentiektől eltérő módon számolódik a hp-d. -
katt777
félisten
válasz
SystemRoot
#761
üzenetére
Köszönöm a dicséretet.
Nincs még fent OOO. Endurance-ot most nem tudom. Ha az állóképesség, akkor az sem magas. Persze ált. erőt, intelligenciát nyomtam föl, esetleg még gyorsaságot és ügyességet.
Ne félj, a magyarítás roppant kevés részében észlelhető a játéknak. 0.4-es, és már 1 éve legalább nincs újabb. Én meg játék közben nem nagyon akarok ángliust fordítgatni. Persze vannak mellbe vágó dolgok a magyar szövegben, pl. J helyett LY, és hasonlovak.
Valami gáz van, mert visszatéve a távolsági megjelenítés beállításait most 7 FPS-szel megy a progi. Sebaj, van mentésem.
Erő: 53
Intelligencia: 63z
Akarat: 57
Ügyesség: 49z
Gyorsaság: 42
Állóképesség: 30
Egyéniség: 65z
Szerencse: 50z=zöld (most)
-
katt777
félisten
válasz
SystemRoot
#760
üzenetére
Ő is ezt linkelte be.

-
SystemRoot
őstag
Hát télleg nem egy Imba karakter...
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Használsz OOO-t? Nemtom lehet hogy az, vagy valamelyik másik mod cseszi el az életedet, de annak nem ennyinek kéne lennie. Mennyi az Endurancod?
[OFF]-jah és pfuj nekem valahogy gusztustalan így magyarul látni az oblit... mondjuk lehet csak a megszokás hogy soha életemben nem játszottam magyarított játékkal[/OFF]
-
SystemRoot
őstag
Az a Daedric armor csak az OOO által van a játékban, amúgy csak sima Daedric van. Én soha nem csökkenteném le a skillfejlődés szintjét ha a helyedben lennék, sok cucc pl csak lvl35-ön a legerősebb "verzió", sőt majdnem az összes különleges reward még erősebb lesz lvl25-30-35 ig, meik hogy. Az idő múlását én is anno változtatni akartam, mert nem realitsztikus a túl gyors idő az alapgaméban. Viszont a realtime meg túl durva sztem. Az ini fileban megtaláltam hogy hol lehet átállítani az idő múlását, beraktam 1/10-edre de nem éppen az történt mint ami vártam... Minden(!) belassult 10%ára. A tűz lobogásától kezdve a mozgás, menünyitás, minden. Valami borzasztó volt...
alig tudtam kilépni... nagy nehezen nyomtam egy console qqq -t aztán kimenekültem. Franceso modja az felkínálja ezt, de ott meg ha már meglévő savegamere installáltam(ergo nem vele kezdtem) akkor nem állította át az időt... csak ha új karaktert csináltam....
-
dobolan
senior tag
Nem léptem én semmiféle daedra kultuszba, azt sem tudom hogyan kell.
A Daedric Prince a legerősebb nehézpáncél típus, ami van a játékban, egyszerűen a küldetések alatt összegyűjtöttem.
Ez is egy lényeges dolog az Oscurro's modban, hogy bármit találhatsz akár 1-es szintű karakterrel is. Az más kérdés, hogy semmi esélyed arra, hogy leüss egy Daedric Prince-t, hogy kifoszthatsd. Ennyi.
Ha alapjátékkal játszottam volna, mindenféle modok nélkül, már rég kimaxoltam volna a tulajdonságokat, meg lenne a karakterem vagy 40-50es szintű, és az úgy nem igazán jó nekem.
Ez a karakter 10-es szintű, de bivaly erős.
Ja és messziről kerülöm a power trainelést, az megöli a játékot, előbb-utóbb ponthajhászás lesz belőle.
Én a fejlődést majdnem a leglassabbra vettem, ami úgy emlékszem az eredeti 1/5-e, de ez nem biztos.
Egy ideig gondolkodtam azon, hogy felrakol a realtime modot, amiben 1:1ben telik az idő, de arról végül letettem.
-
katt777
félisten
Kösz a tippet! Nem kell ide LOD, MOD, meg mittomén!
9-re állítottam 5-ről az objektumok megjelenítési távolságát, így már az útról is látható a torony! Bekarikáztam azt a fűsávot, amelynek az innenső oldaláról a fenti képeken még nem lehett látni. A terület betöltési ideje fél másodpercről kb. másfélre nőtt, de a fák megjelenítési távolságát is növeltem. A játék sebessége nem csökkent. Az érdekes, hogy terület-betöltődéskor kicsit megváltoznak, ez már a fenti képeken is látható. A végén még egész csinire szabom a megjelenítésemet.A karaktermentést elfeledtem.
Majd meglesz. -
dobolan
senior tag
Nem abban, hanem ami a Documents & Settings\profil\Dokuments\My Games\Oblivion könyvtárban van. Mindent abban írj át, de előtte mentsd el a régit, nehogy újra kelljen telepíteni vmi miatt a játékot...
Na, én kipróbáltam 11-es értéken. Bruma felőli útról lenézve Imp. Cityre, szinte minden erőd, híd, stb. látszik.
De ami a lényeges, hogy nálam /minden más a régi beállítás szerint/ leesett a framerate 5-6 körülire a 30-35 ről, úgyhogy nekem ez felejtős, inkább maradok a már bevált 5-ös értéknél, tájékozódni meg nem látványra, hanem térképről, vagy emlékezetből fogok..
-
dobolan
senior tag
Az ini turkálással is lehet növelni a látótávolságot:
Cell Visibility/Loading Variables
uGridsToLoad=5 - Increasing the uGridsToLoad value (always in odd steps of 5,7,9,11 etc.) will increase the number of grids around the character in which full texture data will be loaded up and visible as he/she wanders around. This clearly improves visual quality - removing blurry distant LOD textures for example when set to 11 or above - however it also noticeably increases loading times and loading pauses, introduces visual anomalies (particularly around water areas) and reduces performance significantly. Interestingly, as uGridsToLoad increases, the system automatically increases the uExterior Cell Buffer value to accommodate the greater cell data. Furthermore, if you use an even value, the engine will automatically raise it to the nearest odd value (e.g. entering 10 means the engine will set it to 11). On balance the default value of 5 is a good compromise between performance and loading pauses.
Én ezzel kísérleteztem régen, de nagyon sokat tötött a játék, igaz akkor még csak 1Gb volt a gépemben. Majd megnézem újra.
-
katt777
félisten
Kösz, addig megnézem, mit töltöttem le. Előtte csinálok egy biztimentést az Obli könyvtárról. Nem leszel infame-es, ha daedra kultuszba lépsz? Mert pár oltárat találtam már. Hol szedted össze a darabokat? Ez nehézpáncél?
Vmelyik küldetés moddal kaptam páncélkeresgéllést, de abból meg a kesztyűt sem bírom felvenni, olyan nehéz.
Don'tCloseMyGates mod-ot próbáltad? Akkor nem maradnak meg a befejezetlen küldetések? Mintha az lenne a célja.
Az egyébként ász ötlet, hogy a karakterrel fejlődjön a gép, aztán, ha mondjuk eléred az 50. szintet, kicserélődik a VGA-d egy 3870-esre.
TES V-ben talán benne lesz... 
-
dobolan
senior tag
Rengeteg játék van ebben a karakterben.
Szinte minden küldetést végigcsináltam, kivéve a Dark Brotherhoodot, meg a tolvajcéhet. Nem nagyon passzol hozzá a karakterem, elkezdtem csinálni a db-t, de gyűjti az infame-et rendesen.Egyébként teljesen ki akarom játszani az összes küldetést, azután irány az SI.
Full daedric prince cuccban vagyok, kivéve a kesztyűt. Sajna azt nem találtam, és már kijátszottam a főküldit, így valószínüleg már nem is lesz.Ezt a karaktert még anno sempron 3000+ és gf6600as kártyával kezdtem (800x600 medium). Azóta a gépem is fejlődött a karakterrel együtt, hehe...
-
katt777
félisten
Te aztán nem spóroltál a tagságokkal. Én most kaptam lehetőséget a White Stallion-ra.
Egyszer megpróbáltam belépni a Gray Fox-ba, de aztán amikor fel akartam adni őket a birodalmi parancsnoknak, az rám támadt az embereivel együtt. Ez most ekkora szívás, vagy éppen volt nálam egy tárgy, amelyet nem loptam, de a program annak tekintette? (Jártam így.)
Ilyen távolságból nálam is megvannak már a romok.
Néztem a linket, de mi a fenét kell onnan letölteni? Akármire kattintgattam további leírások jelentek meg. Megnézem +1x, de hálás lennék egy közvetlen linkért.
Jó kis páncél. Nehézatléta vagy?
Tényleg, ágrólszakadt csórikámról majd küldök egyet.Ja, Oblivion elég szórakoztató kikapcsolódás, fű nem szükséges hozzá.
-
katt777
félisten
Erre gondolok. Nézd a túlsó partot, ahol nincs semmi:
Aztán lépek összesen kettőt, és voilá!
Azért ha már betöltötte, akkor ott marad, amíg azon a részen barangolok. De mondjuk a fák rendben vannak, lehet, hogy még az volt bennem, amikor hibás kilépés (kilép, csak win hibát jelez) után levesz valamit a grafikából.
-
katt777
félisten
válasz
Kareszovics
#723
üzenetére
-
katt777
félisten
Fű az nem annyira vészes, inkább a fák, meg a szentélyek hirtelen feltűnése idegesítő. (Fű lehet, hogy a NE mod miatt van szépen, sűrűn mindenfelé, persze folyón átnézve az sincs.) Nem emléxem, hogy 1024x768-ban is ez lett volna. Azt már írtam elébb, hogy minden megjelenítés maxra van nyomva az árnyékrészletességet kivéve.
Erőforrásigény?
Crysis után? Akár egy hivatalos modot is kiadhatnának erre. 
-
katt777
félisten
Íme 16x AF-fel, és a magas minőségű AF-et is rátéve ATT 3D beállításokból:
A két kép közti különbség a napszak ellenére nyilvánvaló, és nem sokat lassított a megjelenítésen (37/42 FPS, de ez nem igazán mérvadó a VRAM hiány miatt, mert 25 és 50 között ugrabugrál városban). Köszönöm az ötletet.
A program HDR-rel letiltja az AA-t, driverből működhet? Elméletileg nem...
-
dobolan
senior tag
Ezt nézd meg!
Egyébként lehet, hogy egy kicsit félreértelmeztelek, de most már rájöttem, hogy te arra gondolsz, hogy az objektumok, a fű, meg az NPCk a távolban hirtelen feltűnnek. Nem?
De az nem a view distance, hanem a többi distance (object, stb.).
Azokat, ha kimaxolod, és végignézel egy olyan helyen, ahol nincs erdő, nem rajzolja ki végig.Erre úgy tudom, hogy mod sincs, szerintem iszonyúan erőforrásigényes lenne. Én a füvet többek között ezért is kapcsoltam ki, mert zavar, hogy ahogy megyek előre, a távolban úgy rajzolódik ki a fű, mint egy régi játéktermi sega rallyban a tereptárgyak.
-
katt777
félisten
válasz
SystemRoot
#728
üzenetére
-
katt777
félisten
Ezen a néven keressem? (Distant LOD) Talján modokban nincs benne (OOO, Francesco)? Csak mert azok feltelepítését tervezem estére. Tényleg annyira jó már a grafikája, hogy csak ezek a semmiből előtűnések rontják az összhatást.
Na, a pillanatnyi akadás forgolódás közben, abban biztos voltam. Lehet, hogy eleve a VRAM takarékosság okán porgarmozták le így az objektumokat, akkoriban nem nagyon voltak 256MB-nál nagyobb emlékezetű VGA-k. Erdőben nem feltűnő, vízparton, vagy vízről viszont nagyon.
XT 20-25%-kal gyorsabb a Pro-nál, nálam, ha kell, gond és melegedés nélkül elmegy 688/1036-on. Eddig sok pozitív csalódásom volt ezzel a VGA-val. Ha találok ilyen mod-ot, megnézem, aztán szólok, bírta-e a karim. Elméletileg jobban kell vinnie, mint a tiédnek. Remélem, a játék vége felé már egy 3870-esen tolhatom. -
dobolan
senior tag
Nekem is 256Mb-os a karim.
Amire te gondolsz (látótávolság) az nem vram függő, ennyit tud a game alapból.
Tegyél fel vmilyen distant LOD modot, hogy ne legyenek előugró objektumok, de arra készülj fel, hogy hátast dob a videokarid.
A kevés vram inkább apró pillanatnyi meg meg állást okoz, mikor pl hirtelen körbeforogsz és sok a változó textúra. Olyan az, mintha swappelne a vinyó, csak gyorsabb egy kicsit. A QTP feltétele után lehet főleg tapasztalni, de meg lehet szokni, csak ezért biztos nem cserélnék karit.
Egyébként nekem volt 1950pro-m, nem tudom az XT mennyivel gyorsabb, de biztos, hogy vannak olyan részek a játékban, amit nem fog bírni azon a felbontáson, amit használsz.
Gondolok itt arra, hogy a játék vége felé, amikor több obli-gate lesz nyitva egy helyen, és özönlik kifelé rajta a jónép. Ott jó ha meglesz ilyen beállításokkal a min:10-15fps. -
SystemRoot
őstag
előfordulhat hogy nem lassít a gamén az AF. vagy csak minimálisan és nem veszed észre. Nem akkora nagy megterhelés sztem a vga-dnak a +AF. Amúgy könnyű észrevenni hogy használja e. IC ben nézd az utat a távolba menni. mentsd el, és nézd meg AF nélkül is, ha a távolabbi macskakövek vonalai korábban elmosódnak mint AF el akkor műxik
-
katt777
félisten
válasz
SystemRoot
#724
üzenetére
Ló a karaktered?

-
katt777
félisten
válasz
SystemRoot
#721
üzenetére
Mit tudtam én az elején?
Ló ingyen volt, meg a páncél is.
Kényelmesen lehet rajta lovagolni, meg tanulgat is, mert az elején csak hagyta, hogy meg-megharapják, esetleg ijedezett, most meg már vissza is támadgat. Vagy csak nekem nem tűnt fel, hogy az elején is megtette? Amióta a conflictok miatt nem használom az OpenCities modot, úgyis csak néha utazgatok rajta.
Absz. nem lassult az AF-től a játék. Kérdés, használja-e egyáltalán, ha maga a game nem tudja, ill. esetleg HDR miatt nem jött ki. Vagy a többi enhancement annyira belassította, hogy ez nem oszt, nem szoroz?
Már szinte minden guild-ben jártam (harcos és mágus), de eddig csak egy mágus volt, aki ellenem fordult. Nem volt ideje megbánni.
De ha valaki megérdemli a halált, én ugyan nem sajnálom tőle. 
-
katt777
félisten
válasz
Kareszovics
#718
üzenetére
Ez a kártyáink közti különbségből adódhat. Igaz, én az élelmosást is rátettem, az HDR-nek meg nem kell.
-
SystemRoot
őstag
válasz
Kareszovics
#723
üzenetére
igen ezt mondom énis. Sztem inkább ezt csináld meg mint ne használj egyáltalán füvet.
Én imádom a füvet az Obliban
-
Kareszovics
addikt
válasz
SystemRoot
#722
üzenetére
megtaláltam a füves modot:
[Tree & Grass Variables]
[/I]iMinGrassSize=120 - This setting controls the density of grass clumps. The higher the value, the less tightly packed grassy areas will be, resulting in more empty spaces in grassland, and thus noticeably higher FPS in heavily grassed areas. I suggest a value of 120 to improve FPS without overly thinning out grass.
Update: You can also use this Low Poly Grass Mod to reduce the polygon count (complexity) of grass, boosting FPS further.[/I]
-
SystemRoot
őstag
válasz
Kareszovics
#712
üzenetére
füvet sztem használnod kéne, ha teljesen kikapcsolod valahogy nagyon irrealisztikus lesz mászkálni az erdőben...
Esetleg használj kisebb poligonszámú füvet, le lehet tölteni ilyen modot keress rá, a másik meg az ini fileban van egy olyan opció ami ritkábbá teszi a füvezett részen a fű sűrűségét. ha gondolod megkeresem neked hogy meik ez a bejegyzés, arra emléxem hogy meglepődésemre növelni kellett a bejegyzés értékét és akkor lett kevésbé sűrű a fű.
Sztem kis tweakel, meg olyan 40-50% os grass distance el nem fogja annyira visszaölni az fps-t nálad, és sokat dob az élményen.jah, és egyébként sztem is van némelyest komor/szomorú hangulata a gaménak a végén,
SPOILER!
pl, a legtöbb guildquestben általában meghalnak körülötted az emberek, van ahol ugye neked kell lemészárolni az egész guildet
SPOILER-END
de sztem ez csak hozzáad a játék hangulatához, és tökéletesen illik hozzá. -
SystemRoot
őstag
-
SystemRoot
őstag
Egész pontosan úgy van a gold respawn hogy: 3naponként az átlagos merchantoknál és 5naponként a nagyobb gold-ú(mercantile szinttől függ) merchantoknál.

Amúgy úgy van ahogy mondod, nálam nem bugos amúgy, te melyik verziót használod? Csakmert elég sűrűn jönnek(vagy jöttek) ki hozzá frissítések én a 3.7-et, ez elméletileg a legújabb. Jah és külön van egy olyan file is hogy Living Economy - Items. Ez még realisztikusabbá teszi a dolgot. Ezt ismered? Ha nem akkor elmondom hogy mit csinál, sztem érdemes felrakni.Üdv: SystemRoot
-
katt777
félisten
Kérdés, nem int-e be a VGA-m a többi grafikai és egyéb javító mod alatt nyögve.
De megnézem, mert ma inkább csak elemeztem, meg mentegetni próbáltam, most már játszanék is. Lehet, megpróbálom a Fraps videorögzítést kisebb felbontáson, mert a Stalkerben úgy ment, ez a nagy részletesség meg nem tetszett neki.
Az mondjuk a távolnézetes képeken jól látszik, hogy nincs ott a teljes erdő a parton, meg a szentélyek, stb. A te VGA-d 512MB-os? Mert akkor tudsz nyilatkozni, hogy a kevés VRAM miatt nem kerülnek-e oda, mert a látótávolságom is max-ra van állítva. -
katt777
félisten
válasz
Kareszovics
#712
üzenetére
Nálam HDR-rel megy, mert az élelmosás és a bloom jobban lassított, és a képe sem volt olyan szép. De minden grafika, fű is rajta van (+ Natural Enhancement mod, hogy csak úgy hemzseg az élet a szabadban, tovább lassítva a megjelenítést). Árnyékot nem raktam high-ra, mert egyrészt lassít, másrészt meg a karakterek arcán valahogy kockásodva látszott közelről, ami meg nagyon randa. De a fák árnyéka, árnyék a füvön, ezek be vannak kapcsolva. Egyébiránt az NE és az AW víz-megjelenítése között én nem igazán találtam különbséget, időjárásban viszont aktívabb az AW az NE-nél.
A kedvencem még mindig az, amikor messze délről, a folyó felett láthatóvá válik a híd, mögötte meg a birodalmi főváros. -
katt777
félisten
válasz
Kareszovics
#712
üzenetére
-
Kareszovics
addikt
Lehet, hogy rászánom magam és felrakom ezt a QTP-t végülis eddig csak jókat hallottam (Tőled is, meg az ObliHQ oldalán is olvastam, hogy gyönyörű).
Láttam képet is pl. az épületek textúráját hihetetlenül feturbózta.
Kültérben 35+ FPS-sel megy a game, Belétrben cirka 70+FPS-sel is megy (Bloom + NoAA + Texture Large + nincs fű + shadows minőség high + víz high).
Mod: most nézem a tesztoldaladon a képeket: öcsém a vízminőséged meg az épületminőséged gyönyörű, nekem is highon van a víz, de meg se közelíti a Tiedet.

-
katt777
félisten
Feltettem egy rakat képmentést a tesztoldalamra, ahogy ígértem, lehet szemezgetni.
Látható a modok működése (szerintem), és az is, hogy a természetben, ahol QTP nem csinál semmit (csak NE és AW), ott továbbra is leesik az FPS érték, ált. 20-30 közé, míg városokban magasabb, belső terekben pedig a QTP-nak csak előnyeit lehet élvezni, ott 58-60 FPS simán megvan.
Ízelítőnek mindjárt belinkelek pár képet közvetlenül, csak az összeset nincs időm egyesével betenni ide. -
katt777
félisten
válasz
Kareszovics
#706
üzenetére
13-30 FPS-szel megy nálam QTP + Atmospheric Weather + Natural Enhancement kombóval kint, a természetben, esőben, full grafikával. A Fraps sajna 1 FPS-es videót mentett. A poén az, hogy miközben lovagoltam-szaladgáltam a fent említett FPS értékek mellett, a videon a 0-1 FPS érték volt látható, amellyel felvette. Talán includálnom kellett volna a játék közben kiírtat. Így csak a képmentések maradnak. 100FPS-szel futó game-nél biztos nincs ilyen gond, de így a videorögzítés nem megy. Vagy ennek is a VRAM helyett dolgozó RAMok az okai, mert a szintén VGA terhelős Stalker-ben simán tudtam Fraps-szel videót rögzíteni.
Ja, a 1x FPS értékekre akkor esett le a progi, amikor töltögette a textúrákat. -
katt777
félisten
válasz
Kareszovics
#707
üzenetére
Ott van, mert eszembe jutott közben, csak dühöngtem a Snagit miatt.
Mindjárt vissza is térek képeket lopni, aztán majd jelentkezem. -
katt777
félisten
válasz
Kareszovics
#706
üzenetére
Mert 25 FPS felett nem érzed a különbséget, és 30-at ugyan nem lassít a QTP. Nálam a 256MB RAM korlátozza a textúrák betöltési idejét, és vszínűleg a nagy felbontás miatt jelennek meg később bizonyos objektumok, mint kellene. "Full Specs" nekem is szaggatna, mint állat, de leveszem az árnyékszűrést és az összetettségüket, onnan már OK. Egyébként mekkora felbontásban játszol? Mert én 1680x1050-ben, és ha levenném 1440x990-be, még az árnyékokat is rárakhatnám, mert a monitoromon nem látszik képminőség-romlás, ha nem natív felbontáson megy. Mindemellett az 1024x768-at is használhatnám, mert nem húzza szét a 4:3 képet, úgy állítottam be a TFT-met.
De ha nem vagy rá kíváncsi, ne töltsd le. Nincs rá egy kis időd (15-20p), hogy kipróbáld? Mondtam, egy másolattal a program mappájáról percek alatt visszaállíthatod a régit, ha nem akarsz vacakolni az eltávolításával. -
katt777
félisten
Videót veszteségmentesen nem ment, kódolóval meg szar a képe, szóval éppen arra nem jó, amire kéne. Képeket egyáltalán nem menti.
Mondjatok egy jó képlopó progit, légyszí! Jut eszembe... Fraps... -
katt777
félisten
Rohadt SnagIt nem hajlandó menteni a videót. Még egy próba, aztán csak képek lesznek.
Viszont még mindig (már megint) késve teszi ki az objektumokat.
Lehet itt valami conflict? -
katt777
félisten
válasz
Kareszovics
#702
üzenetére
No, azért du. nézd meg a képeket. Mindegy a különbség a kártyáink között, én az előző grafikai szinttől nem tapasztaltam jelentős lassulást a javításokkal, ezért írtam, hogy egy próbát megér.
-
katt777
félisten
Délutánra ide pakolok majd néhány screenshot-ot (a programok bemutatóihoz), és ha összejön, egy videót is azoknak, akik nem tudják, érdemes-e feltenni a grafikai javításokat, és mérgükben elárulják kezdőbb gémereknek a végkifejletet. És esetleg Kareszovics-nak hívják őket.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- CSX 2x2GB (4GB) DDR2 800 MHz kit
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Corsair Vengeance RGB DDR5 6000Mhz 2x16GB (32GB) DDR5 Memória
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
). Egyébiránt én is az Alteration-t választottam, és működik. Még a QTP3-ban is 0.7-es Mod Manager-ről írnak, én meg 1.1.8-asat töltöttem le, és bemásoltam az 1.7-es patch-et. Talán ezért fagy le a conflict keresés? Most nézem, a javítás is 1.1.8-as. Nem értem...





























