Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
A vezerelt aram azert nem valodi megoldas, mert mindenki egyszerre csinal mindent. Ezert is alakult ki a volgy es csucsidoszak. Futesre, vizmelegitesre idealis lehet, mert azok folyamatosan a halozaton lognak. Munka, bevasarlas, stb utan hazamennek az emberek es szepen egyszerre fellokik az autot a toltore. Ha nem csak egy hibridrol van szo, hanem nagyobb hatotavu pure e-autorol, akkor kell neki a rendes kakao sok oran keresztul. Ha vezereltrol toltene, konnyen lehet hogy reggelre nem lenne feltoltve csak negyedig, felig
Nagy kompromisszumokkal mukodhetne a dolog, de az emberek nem arrol hiresek, hogy elfogadjak a kompromisszumot.
Masik tenyezo az, hogy a jelenlegi volgy es csucsidoszaki termeles kozott sokkal kisebb a teljesitmenykulonbseg, mint emire szukseg lesz, ha elkezdik komolyan vasarolni az autokat. Ez az egy pozitiv hatasa van most annak, hogy dragak az elektromos autok.
A harmadik az energiamix, ami volgyidoszakban gondolom egyre jobban zoldul, de csucsidoszakban pont azokat a szenhidrogenes eromuveket kell bekapcsolni, amiket nem szeretnenk. Nem sok ertelme lenne a tisztan uzemelo autoknak, ha kozben csak atcsatornazzuk ugyanazt a CO2 kibocsajtast az eromuvekre, meg ha ott talan kicsi hatekonyabb modon is lehet tisztitani a fustot.
[ Szerkesztve ]
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Metal topik
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- 3D nyomtatás
- Építő/felújító topik
- Nincs több főgombos iPad, van helyette nagyobb Air és Pro M4 chippel
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Assetto Corsa Competizione
- Mi lehet a gépemmel a baj?
- iPad topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen