Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz Vasy09 #925 üzenetére

    Használtam már eNirót (39kWh, ilyen lesz), béreltünk pár napra vétel előtt. Általános tapasztalatok 2019-es 40-es Leafhez képest:
    1. Kényelmesebb az ülés.
    2. kb egyforma fogyasztás, hatótáv
    3. Sokkal rosszabb sávtartó (csalinkázik össze-vissza), de kicsit jobb követő rendszer (nem akar minden nap 5x megölni, mint a Leaf, csak kétszer)
    4. Nincs idegesítő gombkáosz, mint a Leafben, logikusabb a gombok elrendezése
    5. Normális könyöktámaszok mindenhol, nem úgy a leafben.
    6. Levegő a hátsó utasnak.
    7. Nincs rendes e-pedál (a menetpedállal nem áll meg, csak lassít), csak ha lefékezel, akkor automatikusan rögzít.
    8. Buta, mint a tök, nem jegyzi meg az auto-rögzítőfék bekapcsolt állását
    9. Sokkal gyengébb kamerarendszer. A képminőség is borzasztó (a 9 éves Volté is sokkal jobb), és hát csak egyetlen tolatókamera van.
    10. Összevissza és hangosan füttyög, zenél mindenért, és nem lehet kikapcsolni.
    11. Kicsit nagyobb csomagtér.
    12. Síkba dönthető hátsó ülések.
    13. Csomó pakolási lehetőség az utastérben.
    14. Sokkal stabilabb a futómű.
    15. Sokkal jobb a kipörgésgátló. Egész pontosan: itt létezik, nem forog ki a kerék minden pedálérintésre, és nem csak azért, mert gyengébb a motor.
    16. Gyengébb menetdinamika (gyengébb motor).

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák