Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    Megjött a Niro. Majdnem minden olyan, mint amilyenre emlékeztem.

    A füles lassítást már értem, de nem igazán tetszik. Lassan reagál. Húzom, és egy-két másodperc múlva kezd csak rendesen lassítani, én meg rémülten majd le töröm, úgy szorítom. Egy fékmegoldás hogy lehet lagos? Kinek jutott ez eszébe, hogy ne azonnal reagáljon, hanem szép lassan építse fel a lassító erőt? Utána már jó, csak azt nem tudom, hogy miért nem lehet ezt automatikusan kihagyni, és miért nem folytatja a lassítást magától nulláig? Miért kell azt a szart húzni?

    Ami viszont kellemes csalódás volt, az a sávtartás. Sokkal jobban működik, mint a másik darabon. Sokkal kevesebbet hullámzik. Szinte olyan mint a Leafé, használhatónak tűnik. Sőt, ellentétben a Leaffel, ez a városban is elvezetgeti az autót. Nem olyan precíz, mint a Tesla, helyenként azért bóklászik, meg nem is fogja olyan határozottan a kormányt, mint a másik kettő (Tesla sínen vezet, Leafbe kicsit bele lehet tekergetni, ebbe meg sokat lehet beletekerni) de az idő 60-70%-át még városban is rá lehet bízni (Teslára 95%-ot, Leaf 10-20%-ban engedi csak meg a városi használatot).

    Ami viszont a másikban nem tűnt fel, hogy az távolságtartó követő ("adaptív tempomat") rendszeresen a mechanikus féket használja. Mi a francnak? Egy az egyben belerakták a hibrid Niro rendszerét? :(

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák