Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bwoay

    nagyúr

    válasz gyapo11 #62852 üzenetére

    PP-vel szerintem nemigen kell kardoznod emiatt. kétlem, hogy őket érdekelné ez a minimum kérdéses BG policy, ami a biztosításokat illeti. tény, hogy még nem kerültem ilyen helyzetbe, de a PayPal-nak az lenne a feladata, hogy garantálja a tranzakció sikerességét. az ő biztosításuknak elégnek kellene lennie. szóval ha a küldemény nem jut el hozzád, vagy még az országig sem, az rajtad semmiképpen nem számonkérhető, a PayPal refundol, az érintett felek meg rendezzék egymással.
    szép is lenne, ha az ÁSZF-be elrejthetnék egy apróbetűs megjegyzést mondjuk 95%-os kézbesítési rátáról, aki meg a maradék 5%-ba esik, annak széttárom a karom, hogy "ja, én szóltam, hogy köss biztosítást! most pedig mosom kezeim, viszlát!"
    a szállítást ugyan te kéred, de a BG rendeli meg a számodra, ha eltűnik valami, ők nem kérik számon a szállítást végző partneren? értem én, hogy 100 milliós nagyságrendű csomagszámról beszélünk, de az az ő feladatuk, hogy ekkora volument is képesek legyen managelni. a biztosításuk ennek a (számukra) leegyszerűsített megoldása, mert próbálják rád hárítani a felelősséget.

Új hozzászólás Aktív témák