Aktív témák

• fpeter07

veterán

Na hát rögtön a második munkanapon volt egy halászlé főzés. Elment egy kolléga, és tartott a saját névnapján egy főzőcskézést. Egy másik felmondó is ott volt, meg lesz még egy hamarosan. Jó lesz ez így rögtön az elején. Gyárak panaszkodnak a nagy fluktuációra, itt arányaiba véve még nagyobb van. A mezőny negyede kicserélődik kvázi. Hárman vagyunk most friss munkavállalók. Jó lesz majd egyedül betanulni egy kvázi új szakmába.

A hétvége meglehetősen jól telt. Szombaton mentem egy mecseki felfedező kört. Elgurultam Orfűre, ami borzasztóan szép település. Kilátók, turistautak, és legalább három tó is látótávolságba került. Kész túraparadicsom ez a hely. Visszafele eltévedtem, ezért a 6-oson kellett visszajönnöm a városba. Az elmenő kamionok nem tesznek jót az ember biztonságérzetének. Rendszert nem fogok belőle csinálni az biztos.
    Elmentünk éjszakázni a belváros szívébe, na meg vetített képeket nézegetni. Egyik bemutatóhelyen egy nővel egész jól elbeszélgettünk. A rajzfilmek készítésének mesterségét mutatta meg. Meg előjött a modern vs. hagyományos élet, meg egyéb komolyabb témák is. Este bűnözésként egy kebab volt a menü.

Az izomlázam másnap egy 20 km-es túrával spékeltem meg. Fel aszfalton, hétvégi házak mentén a hegyre. Térképem nem volt, ezért útirányok, és a TV torony alapján mentem. Több órákig kellett az elnyújtott emelkedőn gyalogolnom, mire kitárult előttem a panoráma. Fent az erdőben egy erdei tornapályán keresztül eljutottam az állatkertig is. Meg akartam nézni, hogy milyen kívülről. Lefelé sárga sapkán vízfolyásirányt... Nem szeretek gyalog szerpentinezni. Nem ártana egy monti is ide, mert lenne hol használni. A főtéren megnéztem még egy fényfesztiválos produkciót és irány a szállás, mert 4 km-t időbe telik megtenni, és fel is kellene kelni reggel.