Új hozzászólás Aktív témák

  • orientcx

    őstag

    Ahogy már írtam, még egy hajóm lett kész, ezúttal a Corvette.
    ötös tuning FSD(15Ly, ezzel azért már egész jól lehet haladni, pláne fastest routes módban egy A5-ös fuel scoop-al)
    ötös tuning thruster(egyszer mentem vele 334m/s-el, de aztán soha többé, most 329-nél megáll a tudomány, többet egy éti csigányival sem)
    ötös tuning thermal resistant A7(prismatic) shield
    7 db ötös tuning Resistance Augmented SB, + egy db chaff(olyan tőlük a hajó, mint egy atombunker)
    ötös tuning PD
    2 db huge MC ötös overcharged tuning incendiary effect-el(na, ezek harapnak) :K
    Sajnos a hármas PP tuning pont vékonyabb volt a kelleténél, de azért a négyes upgrade-el sem borult fel teljesen a hőháztartás(tankolásnál azért eléggé kijön a különbség, de kibírható)
    Mit is mondjak, akkora fölényt azért nem érzek, amit a bétában a hajdani gyengébb, engineers előtti npc-kkel szemben, de ez a fölény még így is meggyőző. A két felpiszkált huge MC egészen brutális, olyannyira, hogy gondolkodom egy full MC konfigon. Annál is inkább, mert a lézerek irgalmatlanul fűtenek, ráadásul egyenlőre nincs is rájuk értelmes upgrade(egy Fed bugris csakis beam-ekkel parádézik) :) , viszont a multi cannonokkal gyak folyamatosan lehet lőni, az incendiary effect-el gyorsabban lehet letépni az ügyfél pajzsát, mint a lézerekkel, és bőven elég két pötty a fegyverzetre(természetesen csak a tuningolt PD-vel), arról nem is beszélve, hogy akkor tán megúsznám egy 3-as fejlesztésű PP-vel is.
    Mindenesetre a fegyverzet olyannyira hatékony, hogy az hőkárosodás nélküli örök SCB használó npc-knek(is) leáldozott, mert azok vannak olyan ostobák, hogy csak akkor töltenek, amikor már gyak elfogyott a shieldjük, de itt az már bőven késő. Amikor elkezdtem küldizni a nyersanyagokért, és visszaültem az alap Pythonba, az npck új nemzedéke bizony többször szerzett nekem igen kellemetlen perceket. Aztán megtörtént a teljes ráncfelvarrás. Most már tulajdonképp bárkinek neki lehet menni vele, de az örök SCB+chaff használók bosszantóan el tudják húzni a csörtét, mert nem elég nagy a tűzerő(és ez wingek ellen probléma). A feljavított shield+SB ugyan nagyon sokáig kitart, de a tűzerő kicsi(lehet, hogy ott is ki kéne próbálni a full MC konfigot, mert az incendiary skill jól eszi a pajzsot is, helyettesítve ezzel a lézereket). Viszont a felgyúrt Corvette tényleg visszahozta a régi idők régi fölényét, az npc-knek esélyük sincs. Az engine tuningnak hála a sebesség még a gyorsabb hajók ellen is kielégítő, egy kondával szemben meg egyenesen megalázó, és nagyon sokat javít a manőverezésen is. Ráadásul iszonyú jól lehet tolatni vele, még egy FDL is sokszor az orrom előtt ragad. Ha meg némelyik versenyző ezt elkerülendő boost-ot használ felém, akkor én is boostolok őfelé(pesze négy pötty a pajzson), és az eredmény nem is marad el. :K Apropó pajzs. Ez a thermal resistant SG+7 db Augmented SB hihetetlenül masszív, eddig megkarcolni sem igen tudták(igaz, durvább wingekkel még nem futottam össze)
    Holnap vissza is megyek küldizgetni a Pythonnal, gyűjtök egy pár Modified Embedded Firmware-t, és csinálok rá egy full MC verziót.
    Hiába, eddig is tudtuk, az ED világa folyamatosan változik. Az első évben vitathatatlanul a Python volt a király, aztán amikor kijött, az Assault ship volt a legjobb, most így elsőre azt gondolom, hogy a Corvette ideje jött el(de ez még csak amolyan első benyomás). Mindenesetre az éles engineers óta a Corvette-ben érzem magam először megint olyan biztonságban, mint azelőtt.
    Kicsit hosszú voltam. De hát ezt már tudjátok. Most ígérjem meg megint, hogy legközelebb máshogy lesz? Minek, hisz ezzel is csak a betűk számát gyarapítanám... :B

Új hozzászólás Aktív témák