Új hozzászólás Aktív témák
-
#01110937
törölt tag
válasz
JamesFinn
#1495
üzenetére
Én is próbáltam, bosszantó ez a chat... nincs olyan opció, hogy egyéb. Belementem egyikbe, nem jött be... Belementem másikba, hasznos volt, sikerült nem. akkor kapcsolok ügyintézőt. Ott már letudtam írni, és megerősítette a kérdésem/feltevésem.

Utána várni kell és jelentkezik valaki, persze csak "nyitvatartási időben", 17:00 még az szerintem. Megnéztem 18:00 után pár perccel volt ez. Kellett legyen ügyfélszolgálat. Csak ne zárd be a chatet.
-
JamesFinn
senior tag
Ugyan így vegigzongoráztam, de csak Dia jött vissza folyamatosan.
Holnap újrapróbálom. De sanszos, hogy a Bt fülhallgatóra nem működik a visszaküldés, mert higiéniai termék.
Bár találkoztam már újracsomagolt fülhallgatóval. Ezért szeretném az üsz-tól megtudni az álláspontjukat. -
Met
nagyúr
válasz
JamesFinn
#1497
üzenetére
Pedig működik, bold amire rányomtam.
Dia (2023. 08. 31. 17:54:37): Szia! A nevem Dia⭐, a Te eMAG asszisztensed vagyok.
Dia (2023. 08. 31. 17:54:39): Ha bármilyen probléma merül fel, ne aggódj! Add meg a részleteket, és mindent megteszek, hogy segítsek!
Dia (2023. 08. 31. 17:54:40): Menu Options:
A rendelésem állapota
Termék visszaküldése
Fizetési módok
Termékjellemzők és tartozékok
Jótállás, garancia és egyéb szolgáltatások
Megrendelés leadása
Extrem Digital Zrt megrendelés
null (2023. 08. 31. 17:54:49): Termék visszaküldése
Dia (2023. 08. 31. 17:54:51): Kérjük, válassz a következő lehetőségek közül:
Dia (2023. 08. 31. 17:54:53): Menu Options:
Visszaküldés státusza
Mikor kapom vissza a pénzem?
Vissza szeretnék küldeni egy terméket
Nem megfelelő szállítás
Visszaküldési feltételek
Törölni szeretném a visszaküldést
Szeretném módosítani a visszaküldési kérelmem adatait
Elektronikai hulladék(ok) elszállítása
Vissza az előző menühöz
null (2023. 08. 31. 17:54:57): Vissza szeretnék küldeni egy terméket
Dia (2023. 08. 31. 17:54:59): Itt vagyok és segítek neked!😄 Mindenekelőtt ellenőrizd, hogy a termék megfelel-e a visszaküldési feltételeknek! Ne feledd, a visszaküldés folyamata akár 14 napot is igénybe vehet, így kérlek, légy türelmes!
Dia (2023. 08. 31. 17:55:00): A visszaküldési megbízást Itt tudod regisztrálni:
https://bit.ly/3pf1cVq A lépések egyszerűek.
Dia (2023. 08. 31. 17:55:01): Emag fiókodon belül lépj a "Visszaküldéseim" menüpontba, ott válaszd ki a visszaküldeni kívánt termék(ek)et, a visszaküldés okát, a visszaküldés módját és azt, hogyan szeretnéd visszakapni a jóváírt összeget!
Dia (2023. 08. 31. 17:55:03): Ezután egyszerűen kattints a "Küldés" gombra, és kész!🙂
Dia (2023. 08. 31. 17:55:04): Regisztráltad a visszaküldést?
Dia (2023. 08. 31. 17:55:06): Menu Options:
Igen
Nem
null (2023. 08. 31. 17:55:07): Nem
Dia (2023. 08. 31. 17:55:08): Ne aggódj, egy kollégánk a lehető leghamarabb átveszi a kérésed kezelését!
Emese (2023. 08. 31. 17:55:11): Szia, én Emese vagyok. Miben segíthetek? -
sunnysys
tag
válasz
gyuri2008
#1488
üzenetére
köszi!
egy Nothing Phone mobilról van szó.
az eMAG így fogalmaz:
Az eMAG által értékesített jótállási jegye (garancialevél) lehet:
– a gyártó által kiállított (amennyiben a gyártó rendelkezik országos szervizhálózattal),
vagy
– az eMAG, mint forgalmazó által kiállított.
ebből nekem az jön le, hogy erre a telefonra nincs gyártói garancia.
-
sunnysys
tag
válasz
SUPREME7
#1486
üzenetére
köszi!
most épp vidéken élek (bár addig lehet, visszaköltözöm Pestre), ezért a személyes ügyintézés kiesik. viszont amennyi rosszat olvastam az eMAGról itt, lehet, elengedem a dolgot. nem hiányzik a szenvedés.
https://www.olcsobbat.hu/boltok/emag_magyarorszag/ -
JamesFinn
senior tag
Sziasztok. Egy Bluetooth fülhallgatót szeretnék vásárolni (fülbe helyezhető tws) az emagtól.(emag a forgalmazó ) Ennél a terméknél él a 30 napos vásárlástól való elállás? Az ügyfélszolgálat elérhetetlen chaten, csak Dia kinlódik. A viszzaküldhető termékek között ott van a fülhallgató, de ugye ez elég tág gyűjtőfogalom... van valakinek ezzel kapcsolatban valami tapasztalata? Vagy valami platform az emagon, ahol élő emberrel tudnék értekezni?
Köszönöm, ha valaki tud segíteni. -
SUPREME7
őstag
válasz
sunnysys
#1484
üzenetére
Az emag egy gyökér. Aki hagyja magát, annak megpróbálják beadni, hogy csak az eredeti vevő intézeti. A jótállás a termékre vonatkozik, nem a "vevőre". Nyilván te nem tudsz a saját fiókodból visszaküldést intézni, de a számla - jótállási jegy alapján emailben igen. De legegyszerűbb személyesen üzletben.
-
gyuszos
tag
Sziasztok!
Emag vásárlás, easyboxba rendeltem, az eladó Gym Invest.
Visszaküldeném, mert nem azt küldte amit rendeltem.
Emag applikációban futárszolgálatos visszaküldéskor azt írta, majd jön a futár ..
Erre most kapok egy sms-t, hogy a visszaküldés feltételeit a Marketplace partner adatlapján találom...
Ahol persze küldjem én saját költségen.Mit lehet tenni? Mert a visszaküldés drágább lenne mint maga a termék volt....
Köszönöm.
-
sunnysys
tag
Sziasztok!
Használtan vennék egy eMAG-ban vásárolt telefont itt, a hardveraprón. Az eladónak jó értékelése van, de nem ő vette anno. Viszont azt mondja, ő intéztetné az eredeti vásárlóval a garanciáztatást, ha úgy alakul.
Kicsit tartok tőle, hogy ha gond van a termékkel mondjuk 1 év múlva, elérem-e egyáltalán az eladót, és ha igen, ő eléri-e az eredeti vásárlót. Ezért nyugodtabb lennék, ha tudnám, hogy intézhetem én a garanciáztatást.
Ez megoldható, vagy csak az eredeti vásárló közreműködésével, akinek az eMAG fiókjához tartozik a vásárlás? Ilyen kérdések merülnek fel bennem:
- Hozzám küldenek futárt, vagy az eredeti vásárlóhoz?
- Hozzám küldik vissza, vagy az eredeti vásárlóhoz?
- Ha pénzvisszafizetés történik, akkor nekem utalják, vagy az eredeti vásárlónak?
Köszi szépen! -
#01110937
törölt tag
válasz
Ákinard
#1480
üzenetére
Az évek óta biztos nem így van. Pár hónapja akartam rendelni és sehogy sem jött össze. Mindig forgalmazónként felszámolt költséget. Ez viszonylag új dolog lehet. Most megnéztem én is össze válogattam 3-4 forgalmazótól kedvencekből és valóban ingyenest ír, tovább nem léptem, lehet a következő lapon változik.
volt már ilyen is, mikor 10 darabot vagy többet rendeltem, hiába fért el a boxban, akkor sem engedték oda kiszállítani, csak az alatt.
Ha ezen változtattak az pozitív irány, nem kell nézni, kitől rendeled, mennyi lenne a szállítási költséged.
Neked eddig csak akkor nem volt szálirtási költség, ha forgalmazónként érte el az összeget, nem pedig összesen. Ezen nem tudom mit lehetett volna változtatni, mivel ezt a rendszer számolta ki.
"Jah, és 10 db termék lett az “új” korlát a boxba,"
Ez pár pár hónapja így van, vagy még régebben fél éve, ha nem több. Azt mondták azért mert mások is küldhetnek már emagon keresztül, azért van ez a szabály.Nah megjött a rendelésem, este rendeltem másnap reggel már jött az sms.. nehogy szomjasan kezdjük a napot

-
Ákinard
aktív tag
válasz
#01110937
#1476
üzenetére
Évek óta kosárértéket néz. Ha számolt szállítási költséget neked, akkor nem feleltél meg az aktuál promóció szabályainak.
Mindig ezt csináltam, ha kellett valami partnertől: hogy ne fizessek szállítási ktsg-et inkább rendeltem pluszba olyat az emagtól ami amúgy is kellene, hogy meglegyen az elvárt kosárértèk. Én sem értem hol éri ez meg, de nem is érdekelt annyira 😅Amúgy valóban össze-vissza vannak megjelölve.
nálam van bekedvencelve nagy fali kép, ami mérete miatt bele se fér boxba, ennek ellenére ingyen boxot ír rá. Kiválasztani viszont nem lehet…Jah, és 10 db termék lett az “új” korlát a boxba, ez elég retard, mert a legapróbb termékből is max 10-et enged. Ez nyilván üzletpolitika, ha kell, rendeld újra, új szállítási ktsg…
-
#01110937
törölt tag
válasz
Bl.Gyo.
#1477
üzenetére
Nekem erre eddig kb 6 szállítási díjat számolt volna fel a rendszer. mert 6 különböző cégtől rendelek. Legalábbis amikor rendeltem volna különböző cégtől véletlenül sem volt egy szállítási költség... hiába érte el összesen.
Kérrdezd meg az ügyfélszolgálatot cheten... ha tudod, telefon már megszűnt... Spórolnak...
-
#01110937
törölt tag
válasz
Ákinard
#1471
üzenetére
Változott? Én eddig akárhányszor rendeltem több különböző forgalmazótól Emagon, mindig külön külön számolta a szállítást. Ami logikus is, mert külön helyről, külön cég küldi.
#1472 Ákinard
Olyant rendeltem tegnap ahol nincs ott a jelölés, mégis ingyenes volt a szállítás 10.000 felett.#1473 Bl.Gyo.
10 terméknél, vagy darab tételnél többet rendeltél? Az 1000 forint a futár szolgálattal való szállítás, nem boxba fog érkezni. Ha 10 vagy több terméket rendelsz már nem viszik boxba akár befér akár nem. Bele futottam már ebbe. -
Bl.Gyo.
őstag
válasz
Ákinard
#1472
üzenetére
Igen ott van mid egyiknél hogy ingyenes szállítás easy boxba*. És ugye alatta írják ha 10.000ft felett van az kosár értéke.
Ja megvan nagyjából hogy mi van. Ezt nem szállítják easy boxba, de mégis szállítás 1000ft. Akkor szállítanák megis ha 1000ftot kifizetem? Ha nem szállítják oda akkor miért van megjelölve hogy ingyenes szállítás easyboxba? 😵💫😵💫
-
Bl.Gyo.
őstag
válasz
#01110937
#1470
üzenetére
Egy kijelző fólia adja hozzá ezt a pluszt. Ha azt kiveszem a kosárbol akkor díjmentes a szállítás. Maga ennél a terméknél is ott van ez az 1000ft. Viszont ettől a forgalmazótol a fólián kívül van egy másik tétel is, azaz 2 dolog jön egy helyről. Ha ezt kiveszem és mástól teszel bele fóliát annál is ott van a plusz de az már 1700. Nem értem mi ez, miért...
-
#01110937
törölt tag
válasz
Bl.Gyo.
#1468
üzenetére
Egy forgalmazótól kell minimum 10.000 és nem lehet több 10 darabnál a termék. És be kell férjen a boxba. Ha ennyi helyről rendeltél örülj, hogy "csak" ennyi lenne a költség. A részletek oldalon látod a tételes bontást is.,
#1469 Faterkam
Erre gondoltam, amire tudsz hivatkozni
-
Bl.Gyo.
őstag
Üdv!
Itt miért van 1.000ft szállítás? 10.000 felett nem ingyenes?

-
-
Faterkam
addikt
Sziasztok! eMAG telefon garanciáztatással milyen tapasztalatok vannak? Személyesen vittem be a Mammutba, és már a csaj abba is belekötött, hogy ujracsomagolt telefonra nem él a 24 hó! Közöltem, úgy van a fiókomban. Nézze meg! Szájhuzogatva bevették! Közölte 30 nap, és majd küldik! Nem vagyok nyugodt!
-
eami
veterán
sziasztok,
Egy kis segítségre lenne szükségem. Lehet "rosszul fogom", de amikor megpróbálok belépni az emag fiókomba, akkor küld smsben egy megerősítő kódot amivel hitelesítem magam.
6 karaktert vár inputnak, minden kis négyzet mellett nyilak amivel 0-9 között lehet léptetni.
A küldött kód pedig így néz ki: N3usW/j9Kt
Mire gondolt a költő? Copy/paste nem megy, nem minden négyzet kattintható így beírni se tudom ha egyáltalán lenne ötletem hogy amúgy mit vár ebből a kódból....
Valakinek valami ötlet? (nyilván azon túl, hogy üfsz)
-
SUPREME7
őstag
válasz
Darth_Revan
#1460
üzenetére
Ha bolti átvétel, akkor holnap még nagy valószínűséggel ott lesz és ki tudják adni a törlés ellenére.
-
Sziasztok!
Volt egy emag rendelésem amit ugy írt a rendszer hogy máig lehet átvenni. Ügyfélszolgálat megkértem hogy tolják ki a napot mert holnap tudnám átvenni (hétfőn).
Ügyfélszolgálat azt mondta hogy leveszi az automata rendszerről és ír megjegyzést hogy ne töröljék.
Ennek ellenére ma reggel automatikusan törlésre került.
Ilyenkor mi van?
Az emag már nem forgalmazza csak külső partner jelentősen magasabb áron. -
#01110937
törölt tag
-
bazsimano
őstag
Emag vicc, tegnapra igértek egy terméket és még sehol semmi...ügyfélszolgálat élő chat azt mondja, hogy mivel a román raktárból jön át nem látják hol tart a termék ezért semmit nem tudnak mondani...

-
gyuri2008
veterán
Emagnál vásárolt telefont ha eladom akkor csak én indíthatom el az esetleges garanciázást ?A telefon rendelkezik Samsung garancia papírral.
-
#01110937
törölt tag
válasz
bostone
#1443
üzenetére
Nekem már volt olyan, hogy vártam őket, teltek a napok... közben elutaztam. Pont akkor csörgött, hogy itt vagyunk a csomagért... mondom, majd térjünk vissza rá később.
Az lett belőle, hogy újra leadták a rendelést a futárnak, mert az már "elévült". Általában nem jelzik előre. Ha ilyen kérésed van a futárszolgálatot hívd fel, ott tudsz talán valami érdemi eredményre jutni. -
Scale
őstag
Easyboxos visszakuldesnel az emailben csak annyit írnak hogy eredeti csomagolásba csomagoljam vissza a tartozekaival együtt és úgy rakjam a kóddal kinyitható rekeszbe.
Magyarul semmibe se kell becsomagolni a visszaküldendo terméket pl abba amiben ők küldték, hanem simán csak dobjam be a termék dobozában? -
nfsu17
veterán
Hello.
Én vagyok a helikopter, vagy már emag termék emag üzletbe szállítás sem ingyenes? Appból intézve. 690 ft
Eddig tuti így volt...mármint ingyen.
Boxba csak 10k felett, azt elfogadom.
Ha ez így lett, akkor...
Jah...10k fölött van itt is...''remek'' -
bostone
addikt
Sziasztok!
Jeleztem az emag felé, hogy a termékben meghibásodást tapasztalok.
Extrem Digital vásárlás volt az emag felületen nem látszik ez rendelés.
A roboton keresztül eljutottam az ügyintézőhöz, aki elindította az ügyet.
Ma hív a futárszolgálat, hogy érkezik a csomagomért, holott semmi értesítést nem kaptam erről.
Ma ismét felkerestem őket, hogy legalább egy megerősítést kapjak, elvileg érkezni fog az értesítés.
Mi ilyenkor a teendő? -
#01110937
törölt tag
válasz
Silentfrog
#1440
üzenetére
Majd kiderül... Én még azon gondolkodom mit is rendeljek...

Amit akartam arról pont lecsúsztam. Augusztus végéig él az akció ugye? -
Silentfrog
veterán
Esetleg valaki tudja hogy milyen módon kapjuk meg a 5000ft-os utalványt az elmenett Visa bankkártyás vásárlás után?
Amikor aktuális lesz feldobja? -
yanna
addikt
Bocsi, a válasz biztos itt van valahol, csak nem jól keresem, így kérdezem, hogy mi a történet akkor, ha egyszerre több forgalmazótól rendel a vevő. Az annyi db. szállítás, vagy ügyesen, egyben történik a szállítás?
-
Met
nagyúr
Esetleg tudna valaki egy screenshoot-ot készíteni a visszaküldés azon részéről amikor a visszaküldés módját lehet kiválasztani?
Arra vagyok kíváncsi hogy van e ott ár vagy nincs
.
Nem kell végigvinni ehhez a visszaküldés folyamatát. -
sajtos365
tag
válasz
Silentfrog
#1430
üzenetére
Azt azért írja, a kupont csak Emag által forgalmazott termékre lehet beváltani.
-
sajtos365
tag
válasz
Silentfrog
#1428
üzenetére
Nekem is ez jött le, ha menet közben nem változnak a szabályok akkor szeptemberben kapunk egy 5e ft-os utalványt, amit októberben beválthatunk egy 10e ft feletti vásárlásnál.
-
Silentfrog
veterán
Az emagon bárkitől, bármit, és bármekkora értékben rendelek és elmentett visa káryával akkor jár az 5K-s kupon?
Elolvastam a szabályzatot ez jött le. -
-
Ákinard
aktív tag
- Én emlékszem rosszul vagy tényleg van olyan hogy egyes visszaszállítási módok nem elérhetőek.
Partnertől rendeltél, simán lehet, hogy nincsen minden visszaküldési mód. Nekem most nincs partneres megrendelésem, nem tudom megnézni. Emagnál tudsz választani.- Így hogy az Emag elküldte az eladó elérhetőségei tekintsem úgy hogy ők lezártnak tekintik az ügyet, ha valami nem tetszik akkor egyeztessek az eladóval?
Lényegében igen, ilyen szinten kezelik a partnereket... (Szerintem) púp a hátukra. -
Ákinard
aktív tag
válasz
lsebestyen
#1421
üzenetére
Nekem volt hasonló, 2 csomag helyett csak 1 jött meg. Azt mondta az emag, hogy utánanéznek, kamerákat ellenőrzik. (Gondolom hogy hol veszett el a csomag.)
Aztán jól az elintézendők mappába kerülhetett az ügy, mert nem mozdult semmit. Hetek múlva felhívtam őket, azt mondták, folyamatban. Megint hetekkel később írtam egy khm őszinte levelet, hogy megértem, hogy a XXI. században eddig tart végignézni a kamerafelvételeket képkockáról képkockára, de lassan mozdítani kellene valamit az ügyön. Másnap írtak, hogy rögzítettek egy pót rendelést, és küldik a maradékot
Szumma: üsd a vasat, mert kihűl... -
Sirandrish
legenda
Megérkezett a nyamvadt egérpad...hát nem másfajtát küldtek?
A forgalmazó telefonszámát nem lehet elérni. Írtam az emagnak..idén lehet ebből még valami? -
Met
nagyúr
Lenne néhány kérdésem.
A sztori.
Másodszor rendeltem ez Emag-ról, az elsővel nem volt gond ezért nincs ilyen visszaküldéses tapasztalatom.
2 db mágnes (kb. mint egy 100 forintos érme) 1550 forint+ szállítás boxba 690 forint, összesen 2240 forint.
Megjött, nem volt jó, visszaküldtem.
A visszaküldésnél csak a futáros opció volt választható, nem értettem, ha boxba kértem miért nem tudom boxba is beadni, ráadásul 0 tájékoztatás hogy mikor jön a futár, egyszer csak majd jelentkezik.
Mindegy, jött a futár, elvitte, bevizsgálták és vissza utaltak 240 forintot.
Megkérdeztem az Emag-ot hogy mégis ezt hogy, több mint egy hét múlva kaptam választ.
A partner válasza szerint ön a háztól való elszállítást választotta, aminek az összege 2000 Ft - volt.
Ezért nem történt visszautalás.
És a "partner" elérhetőségei.A kérdéseim:
- Én emlékszem rosszul vagy tényleg van olyan hogy egyes visszaszállítási módok nem elérhetőek.
Semmiképpen nem választottam volna a futárt mert ahhoz otthon ülni, sokkal kényelmesebb lett volna bedobni a boxba amikor nekem jólesik. Esetleg egy screenshoot-ot valaki tudna küldeni hogy néz ki az a rész, nem tudok mit visszaküldeni hogy megnézzem.
Abban is biztos vagyok hogy nincs ott a visszaküldésnek a költsége, nyilván ha látom hogy mibe kerül nem küldöm vissza.
- Így hogy az Emag elküldte az eladó elérhetőségei tekintsem úgy hogy ők lezártnak tekintik az ügyet, ha valami nem tetszik akkor egyeztessek az eladóval? -
lsebestyen
addikt
Akinek már nyelte el a sameday raktár a csomagját azok mennyi idő után kapták vissza a pénzt/csomagot? Két hete áll náluk egy csomagom a követési szám alapján, az Emag cset végre kinyögte, hogy sérültnek van megjelölve, de azt nem tudták megmondani, hogy miért nem kapták még vissza a csomagot.
Viszont a pénzemet sem kapom addig vissza, amíg ők nem kapják vissza a csomagot. Agyrém ez nekem. Valami bevált módszer? -
-
pn4hvq
senior tag
válasz
gulupeti
#1418
üzenetére
"Az utalványok legkésőbb 2023. szeptember 30-ig kerülnek kiküldésre."
Szabályzat. -
Rendeltem egy bicikli lánckenő olajat, a hirdetett promóción keresztül, amely szerint ha az elmentett VISA kártyámmal fizetek, kapok egy 5000 Ft-os vásárlási utalványt, amit majd októberben tudok felhasználni. Semmiféle kikötést nem láttam, hogy van vásárlási érték vagy, hogy emag által forgalmazott terméknek kell lennie vagy marketplace-es vásárlás is lehet, a termék meg is jött néhány napja, de semmiféle vásárlási utalványt nem kaptam. Próbáltam az imént valamiféle felületen kapcsolatba lépni velük, de már annyira sem lehet mint régen. Csak vmi faék egyszerűségű Diával gyötör az oldal, még csak egy email címet sem találok. Bár ilyen emailekre már korábban is csak ilyen 1-1,5 hónap múlva válaszoltak.
Valaki vásárolt így? Kapott utalványt? -
Beni2360
félisten
válasz
Sirandrish
#1409
üzenetére
Hát a muskatlis windowsban.

Ha van Viber a telefonodon oda jön az első értesítés. -
válasz
Sirandrish
#1413
üzenetére
-
pn4hvq
senior tag
válasz
Sirandrish
#1411
üzenetére
Emailben és sms-ben is megküldik.
-
pn4hvq
senior tag
válasz
Sirandrish
#1409
üzenetére
Az automatához odamész két gomb lesz: átvétel és feladás. Érintőképernyő. Utána bepötyögöd a kódot vagy beolvastatod a QR kódot. Aztán klikk a fióknyitásra.
-
Beni2360
félisten
válasz
Sirandrish
#1407
üzenetére
Azért az ablakban az áru átvétel gombra klikk.
-
pn4hvq
senior tag
válasz
Sirandrish
#1405
üzenetére
Igen, kapsz egy kódot és egy QR kódot (mindkettő ugyanaz). Utóbbit beolvastatod, vagy bepötyögöd kézzel a kódot. Egyértelmű lesz. A fiókot nézd meg, hogy egy csomag volt-e benne, nehogy benne maradjon, ha külön küldték a rendelés termékeit.
-
Sirandrish
legenda
Heyo!
Egy egyszerü kérdésem lenne. Rendeltem egy terméket Emagról, Emag Easy boxba. Ki is fizettem bankkártyával ugye. A kérdésem hogy hogyan tudom majd átvenni?
Kapok majd egy kódot amit meg kell adnom?
Próbáltam megbeszélni "Diával", de szegény buta mint a föld
-
Beni2360
félisten
-
juve600
nagyúr
Sziasztok !
Vettem a hétem egy JVC tv-, online rendeléssel és üzletben vettem át.
Sajnos nem vagyok vele megelégedve és elállnék a vásárlástól .
Visszaküldési ürlapnál elakadtam mert azt írja hogy futárral küldjem vissza de én a boltba szeretném visszavinni, visszakapni a pénzem ( kp-s fizetés volt ) és venni helyette szintén az Emagnál egy másik tv-t.
Hogy tudom ezt megoldani ?
-
sajtos365
tag
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Vezetékes FÜLhallgatók
- OLED monitor topic
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Samsung Galaxy Tab S8 és Tab S8+ - méretvariációk egy témára
- LEGO klub
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 5060 Ti 16GB GAMER termékbeszámítással
- Sanyo akkutöltő + 2 használható akku
- HIBÁTLAN iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3240
- Nagyakkus, mobilnetes - Dell Latitude 5330 i3-1215U 6mag! 16GB 1000GB 13.3" FHD 1 év gar
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S21/Samsung Galaxy S21+/Samsung Galaxy S21 Ultra
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Telefonon nem érhetőek el. Ott viszont pár kör után kapsz élő embert.




1000 hála

.


