Új hozzászólás Aktív témák

  • Sipi-

    tag

    válasz Bujdy81 #100515 üzenetére

    Tavaly április óta? Az nagyon gáz.
    Biztosítónak kommunikálnia kellene, hogy megszűnt a szerződés díjhátralék miatt, tehát itt biztos hibáztak, ha tényleg nem jött semmilyen tájékoztatás (postai levél, email spameknél is nézve, email, hogy az online ügyfélportálra dokumentumot töltöttek fel).
    Biztosítóváltás volt? Előző biztosítás fel lett mondva? Idén tavasszal sem tűnt fel nektek, hogy nem jött a biztosítótól értesítő a következő időszak díjáról?
    Először hívd fel az a biztosítót, ahol azt hittétek van biztosításotok, hogy ez miként történt, mit tudnak tenni, hogyan akartak értesíteni.
    Utána szerintem hívd fel a Netrisk-et, nekem nagyon segítőkészek és felkészültek voltak eddig mindig. (Bár már majdnem 20 éve náluk kötöm a kgfb-t.)
    Ha egyik sem jön be, akkor valami ehhez a területhez értő ügyvédet kellene keresni, mert a Mabisz díj ennyi időre brutális lesz (szüleimnek 5 napra volt 4ezer felett valamennyivel).

    https://www.ferfiakonyhaban.hu

Új hozzászólás Aktív témák