Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
válasz eattila #138351 üzenetére
Nem nagyon férne oda, és a méret se lenne elég.
32*7 cm téglatest a fa, kb a szélénél körbe van odaragasztva, de belül vannak belelógó csavarok, szóval nem lehet végigvágni a keskeny oldal felől fűrésszel.Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
WiZARD
addikt
válasz blueboi69 #138352 üzenetére
Lépcsőnél a csavarokat elfedő izé.
1 fok mozog, vagy valami betét mozdult ki vagy csavart kéne meghúzni.a jó magyar szakember nyilván baszik bármiféle garanciára, vagy hogy idejöjjön...
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
-
WiZARD
addikt
válasz blueboi69 #138357 üzenetére
Asszony naponta 1-2x törli le a gyerekek keznyomait.
Az üveg ki van fúrva, a csavarokat takarják ezek a fa végek, ezért kéne leszedni egyiket hogy csavart meghúzzam, meg elvileg valami távtartó is van benne.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
blueboi69
senior tag
-
-igu-
addikt
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
-igu-
addikt
válasz Samott #138363 üzenetére
egy Toyota már amúgy is van itthon
és mától az az egyedüli autó, mert a Micra megadta magát végleg
még jó, hogy 2 hete vettem rá téligumikat...
a bűnronda meg szubjektív: kb. 2000 autót pörgettem át a helyi hahu-n, aránylag kevésre kattintottam rá - ez köztük volt[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
zetor2000
őstag
válasz -igu- #138364 üzenetére
Azt mondják rá, hogy "lift", csak vízszintesen. Beülsz, A-B pontok közt mozog, ahogy kell, de - énnekem nincs jogsim, szóval nem tudom igazából mit jelent - nincs vezetési élmény. Szerintem sokaknak teher, hogy még vezetn is kell, és "csak" A-B pontok közt szeretnék megtenni a távot, nekik kábé jó.
Amennyire követem az autós világot, a Prius az ilyen igásló, felénk a taxisok is sokat használják, szóval vélelmezhetően olcsón üzemeltethető és cca megbízható. Asszem az akkuja modulos, és nagyjából cserélgethető is, hazánkban van(nak) szagosodott műhely(ek) ilyesmire, ha már a végét járná.
A kinézete valóban kérdéses, de szerintem inkább benne ül az ember, ha birtokol egy ilyet, mint kintről nézi, szóval szerintem egy random Toyota beltér, ami cca vállalható. Kintről ha valóban ez a színe, akkor nehéz nem megtalálni, mert kilóg a tömegből.[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
blueboi69
senior tag
-
WiZARD
addikt
Pert nyert a Tesla Svédországban
Hétfőn indított per, aznap délutánra döntés lettA Solna Körzeti Bíróság döntése értelmében a Közlekedési Hatóságnak hét napon belül át kell adnia a rendszámtáblákat, pontosabban lehetővé kell tennie, hogy a Tesla átvegye azokat a gyártótól. Ellenkező esetben 1 millió svéd korona, azaz nagyjából 33 millió forint bírságot szabnak ki.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. * phenomestraps.com *
-
npera
őstag
Ma group activity van a folyóparton. Parkolás díja reggel 7-től kábé 15:15-ig 145 SEK. Ej-ha....
-
-igu-
addikt
válasz Sipi- #138378 üzenetére
Csütörtökön délután leraktam a Villámot, hosszú hétvége, kedden reggel már nem indult. Vezérmüszíj elszakadva, olaj és hűtővíztartály kiszáradva, kompresszió szinte semmi.
Szeretnék én is így elmenni majd, ha letelik az időm.[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
Sipi-
őstag
GLS fejlődhetne kicsit. Ma kellett volna kiszállítaniuk a csomagomat a közeli automatába, de abban nincs hely. Majd megpróbáljék holnap...
Foxpost kihagyta ilyenkor ezt a próbálozást és egyből átirányította automatikusan egy másik automatába, amiben volt hely.[ Szerkesztve ]
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
blueboi69
senior tag
válasz Sipi- #138381 üzenetére
Hát igen, kinek mi a fontos. Hogy ott legyen a csomag ahova kérte, de 1 nappal később érjen oda, vagy vigye el máshova/messzebbre. És amúgy meg nincs kizárva, hogy máshol sincs hely, vagy futár milyen messzire próbálja el elvinni? Ha van 30csomagja ami nem fér el, mondjuk 5 automatában, akkor matekozza ki, hogy melyik csomagot melyik másik automatába rakhatja és közben vigyázzon arra, hogy az utolsó csomag ne a város szélén kössön ki?
Szóval érted. Lehet bosszantóbb a GLS ebben az esetben, de nagyban leegyszerűsíti az egész logisztikát. Arról nem beszélve, hogy ha valaki nem autózik, akkor akár probléma is lehet, ha máshova viszi. Pl itt nálunk a legközelebbi automata 250m-re van, viszont a következő legközelebbi már 3km. Inkább várnék egy napot pluszban, de közel legyen, minthogy sétáljak ennyit a csomaggal.
Szóval nekem fontosabb lenne, hogy oda szállítsák, ahová kell. -
Sipi-
őstag
válasz blueboi69 #138382 üzenetére
És ha holnap sem lesz benne hely, akkor napokig hurcolja, míg egyszercsak lesz benne elég hely? Nem nagy csomag egyébként.
Foxpost végülis annyival másabb, hogy az Budapesten tényleg szinte minden sarkon van, múltkor átküldték a kb. 1 km-re lévő OMV kúthoz (bár az eredeti hely meg konkrétan a társasház mellett volt).https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Jahno
veterán
válasz Sipi- #138381 üzenetére
Én 10 másodperc alatt lerendezem a futárral, azon kevés alkalmakkor ha GLSt rendelek, mert megmondom, hogy pláza/papír mehet, de 3 km-en belül másik automata is, mert az gyalogos táv, oldja meg, de ha nem adja ki akkor felőlem lehet bárhol a szigeten, azon sok nem múlik. Vagy másnapra át lehet ütemezni vagy bármi aztán amilyen kevésbé rugalmas ügyfél lehet még, az megint más sztori.
Ilyen hatékony, - helló GLS vagyok. - Ja, ha nem fér bele akkor pláza papír bármi a környéken. - köszi, heló.
-
zetor2000
őstag
válasz blueboi69 #138382 üzenetére
Más baj is van ezzel. Nekem engedett olyan automatát kiválasztani, ami üzemen kívül. Nem az automata fiókja / fakkja, hanem a komplett automata.
Gondoltam, a vackom odarendelem a Népligethez, hazafelé az útbaesik minimál kitérővel. Megrendeltem. Jön a levél, hogy helló! Telefon, hogy akkor most mi legyen? Hátizé, Mancika vagyok hómofiszból (gyereksírás a háttérből) de átrendelem a csomagot ahova kéred (mondja nekem). Jó, válasszak... net elő, automata kiválaszt, aztán kicsit nagyobb kitérővel oda letette a futár másnap.
Ja, és ez kézbesített csomagnak minősül, vedd át 2 nap alatt, mert különben elviszik a f*szba depóba, azt mehetel érte gyalog, mint a bogarak...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
őstag
válasz -igu- #138362 üzenetére
Óóóóó
Én nagyon ajánlom. Ha nem vadulni akarsz az úton, hanem közlekedni, akkor ezt nehéz űberelni.
A csomagtere nem túl nagy, de van Avensis kombi nektek, ugye? Mert akkor kábé mindegy is.
A futóműve a mai kőkemény kocsikhoz képest puha és már-már billegős, de csak forszírozva érezni ezt. Normál polgári közlekedésre kábé mindegy is.
A motor hangja sokaknak egy kiütéses dolog, nekem semmi bajom vele. Ha ugyanazt a fejlesztést meglépték a Priusban is, mint a Corollában, akkor a következő bekezdés érvényes. MY19 óta van a váltóban launch gear, ami egy fizikai mechanikus 1-es fokozat, ami után átvált a CVT-re. Ezért elinduláskor eléggé vehemensen meg tud indulni, rendesen benyomod a gázt. Igen jót lódit rajta az elektromos részleg, aztán bekapcsolódik a benzines is és megszakítás nélkül húz, mivel CVT.
Az új váltóval nincs a "bégetés" sem, mert gázpedál lenyomástól függően megy fel a fordulatszám és ott tartja kábé, miközben a CVT nyújtja a sebességet. Finom gázra mondjuk 1500/min, erősebbre meg több. Kábé 2500-3000/min fordulatig benyomva már annyira megy, hogy az átlag svéd forgalomban elhagyom a többieket. Most nem a hergelt power-BEV cuccokra gondolok, hanem az átlag autót.
A fogyasztás röhejes már a nem túl áramvonalas kombi Corolla esetén is, de a Prius ugye a végletekig optimalizált. Ha ráérzel, hogy miként kell vezetni, akkor parádés a fogyasztás, nem bőg a motor és mégsem vagy útakadály. A fékezés is vicces, mert ha finoman fékezel sokáig, akkor meglepően sokáig el fog menni akksiról. Nekem 2,5 km a rekord.
Ebben szerintem már Li-Ion akksi van, vélhetően a hátsó ülés alatt. Ha jól sejtem az előtte levő generáció volt még Ni-MH talán, 2009 körülről.
A hajtáslánc végtelen nyugodt és pihentető számomra. Nincs rántás, a modern Volvóknál finomabban (!) lehet vele elkezdeni gurulni. A zaj abszolút nem zavaró, még autópályán sem volt bajom vele. Corolla 120 tempomatnál még alig evett, 130-nál viszont már zabált közel 7 litert. A tank kábé zippó, 33 liter megy bele. De így is elmegy nyugodtan 500 km-t nem kicentizve.
Bár kedvelem az erős kocsikat, a túl erőseket is, de meglepő módon nem érzem gyengének. Tökéletesen elég közlekedni, beleértve a Magyarország-Svédország autópályás veretést is. A csúcssebesség 180 km/h az egyik elektromos motor fordulatszáma miatt, ami szerintem FInnországban nem fog korlátozni.
Lehet még vonóhorog is mehet rá, Corolla tudja.
Alighanem el vagyok fogulva, de nagyon kevés kocsira cserélném le, annyira jó.
-
npera
őstag
Nem tudom megy-e a link külső néző számára. Egy jóember felvette, hogy a már 2 éve tartó építkezésen hogyan lehet átkelni melóba menet. Nem kivilágított átkelők iszonyatosan agresszív gyári munkások és hasonlóan agresszív kamionsofőrök között. Minden nap egy újabb túlélés. A srác egy másik irányból megy át rajta, én a város felől érkezem és úgy kanyarodok a vágóhíd felé. Ő egy nagyobb falu felől jön és megy a város felé.
-
npera
őstag
Jahno, skubizzad hogyan okádja az üres hüvelyeket. Álomszép a torkolattűz :wub:
-
npera
őstag
válasz -igu- #138393 üzenetére
Ez egy nemrég módosult formája, hónapokig volt egy másik layout,ahogy készülnek a körforgalmak a munkaterületen. Ott volt egy trükkös "sikán" egy buszmegálló mögött közvetlenül, ahol a sikánban fém kerítésekkel leszűkítették a bringás részt, pedig ott egyszerre ment buszmegálló felé futó illető és bringás. Na, ott volt kábé 40-centis szintkülönbség (!), amit egy hevenyészett rámpával oldottak meg. A rámpa egy odalocsolt és kis úthengerrel lelapított aszfaltkupac volt.
Na, az trükkös volt. Se világítás, se semmi, de cserébe a buszmegálló mögül gyakorlatilag az intenzív forgalomba vezetett ki, és a forgalomtól csak lerakott műanyag fényvisszaverő lapok védtek. Ott kanyarodott ki a gépkocsi- és teherforgalom egy ideiglenes körforgalomból, ami előtt kábé km-es dugó volt minden irányban. Tehát alapból felspannolt sofőrök álltak a gázon, aztán te ott bohóckodtál a bringával egy 1-méteres virtuális sávban, oda-vissza bringás forgalommal persze.
Amikor első reggel arra lettem figyelmes, hogy van a sikán és ott eltűnik a bringa alatt az út és kábé "lezuhansz" az alsó szintre, akkor volt pulzusom. Előző nap még nem volt ott a "rámpa", mivel nem marták fel az aszfaltot és a beton alapot a becsatlakozó útról. Egy nagyobb bukkanó volt ott is, tehát lelassítva közelítettem eleve. De miután egyik nap felmarták az utat és az alapot, akkor hirtelen egy gigantikus meredélyre estél bele a sötétben.
A bónusz az, hogy innen kábé 400 méterre kezdődik az 1,2 km-es kitérő, amit bringásoknak és gyalogosoknak is (!!!) meg kell tenni, mert a körforgalmat nem vághatják át, ha arra akarnak menni, amerre én lakok. Ott van egy komolyabb logisztikai centrum, ahol sokan dolgoznak. Na, nekik most 1,2 km plusz séta az esőben. Ugyanis oda pont nem megy semmiféle busz természetesen.
-
blueboi69
senior tag
Azért erre is mennyi esély lehetett már, hogy Janklovics Péter fb oldaláról megnyitok egy linket egy Gopnik témájú fb csoporthoz, amibe random belescrollozva egy képnél szintén belescrollozok a hozzászólásokhoz és látom, hogy npera commentelt
-
Jahno
veterán
válasz npera #138391 üzenetére
Azon kívül, hogy tuti eltévednék és itt-ott át kell kelni autók közt, ebben nem sok dráma van. Széles út, semmi szembe forgalom és levillogás, nem parkolnak a bicajúton, nem baszták ki elé az ajtót, nincs véletlenszerűen pár méteres szakaszon 3 centis sár, nincs olyan sem ami itt tavaly volt a Szabadkikötőn, hogy jobbra árok, balra korlát, aztán itt-ott szakaszosan középre meg lebasztak néhány raklap kockakövet, IBC tartályt, miazmást.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- További aktív témák...
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest