Új hozzászólás Aktív témák
-
-igu-
addikt
Elég sok hó esett itt az utóbbi napokban, így a maradékot elirányítottam délnek. Megkaptátok?
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
őstag
Most lett volna fél órám kimenni játszani a kis Eachine E10S mikro drónnal. Tegnap este feltöltöttem minden akksit, ma akkor kimentem a ház mögé kipróbálni egy kis gyalogösvényen és erdősáv határában. Tök halott a cucc, meg sem mozdul.
Pedig mindent átnéztem, a rádió be volt állítva a megfelelő modellre, "élesítettem" a cuccot és nem is álltam túl közel hozzá, hogy az interferencia miatt ne működjön. Lehet, hogy a rádió elvesztette a bindingot, már történt ilyen korábban. Kezd eléggé elegem lenni ebből a tákolt rádióból.
Megnézem, hogy a betaflight látja-e a flight controllert. Lehet a modellnek nincsen semmi baja, csak a rádió hülyült meg álltában. Pedig nem vettem ki belőle az akksit, nem vesztette el a feszültséget elvileg.
Délután megpróbálom megnézni, hogy az Avant benne maradt-e a memóriájában. Lehet az még működik. De az összes akksi le van merítve most, szóval azokat előbb fel kell tölteni. Aztán jön a családi megőrülés. Viszont utána meg lemegy a Nap és cseszhetem az egészet... áááá....
-
npera
őstag
Elaludtak a gyerekek, így volt 20 percem a kis Eachine drónnal küzdeni. A rádió elfelejtette a bindingot, azt újra kellett csináljam. Most megy. A PID-értékeket is át kellett írjam, mert beltérben gyakorlatilag repülhetetlen volt a cucc. Most tettem rá expót Betaflight alatt közvetlenül az FC-be, nem a rádióból programozva. Meg levettem a rate-et 40%-ra roll és pitch csatornán, a yaw maradt 1:1-en.
Úgy nézem, hogy a default beállítás valami eléggé racsingos paraméter volt, ami az én beltéri képességeimet kábé 3x múlta felül. Csak faltól falig tudtam "közlekedni" vele. Kültéren is küzdős volt, de ott legalább van valamennyi hely.
Most akkor feltöltöm az akksit, aztán lehet kimenni holnap. A nappaliban kirepültem 2 akksit, a gyerekek kergették a drónt, de megfogni és leütni nem volt szabad
-
eattila
őstag
Ma nem túl jó időben, kvázi kissebb hóviharban megjártuk Debrecent. Asszonynak bemérték újra a szemét, mert az 1 hónapos szemüveg nem volt patent. Az előző helyen rosszul mérték neki. Most ofotértben voltunk, csináltat másikat.
Meg rálőttem, de a hófúvás miatt nem lett jó, taqlán 1.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
eattila
őstag
És hazafelé láttam egy indexelő bmw-t Műszaki hibára gyanakszom.
Meg sokat Debrecenben, akik nem tudtak csak driftelve kanyarodni. Egyszer én is megcsúsztam, de csak alig.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
Studi
veterán
válasz eattila #15518 üzenetére
Én Kékestetőre mentem fel, de nem lehetett tempót autózni a sok mazsola miatt. És persze a magyarokban annyi kultúra sincs, mint egy pohár joghurtban, hogy ha látják, hogy nekik nem megy a haladás, akkor félreálljanak néha, ahol lehet, és elengedjék a mögöttük feltorlódott 25 autót.
-
Studi
veterán
válasz Gabibácsi #15521 üzenetére
Ha utolér valaki, és látom, hogy menne gyorsabban, akkor lehúzódom, segítem az előzését. De ha valaki tényleg 10+ autót összegyűjt maga mögött, kanyargós hegyi úton, akkor nem tud mind elől lehúzódni. Viszont van pár hely, ahol félre tudna húzódni, és elengedni a forgalmat. Mert hát a KRESZ azt mondja, hogy indokolatlanul nem szabad feltartani másokat. És az, hogy az ő gatyája tele van, vagy pláne hogy nincs téligumi a kocsiján, az nem indok.
-
npera
őstag
Felraktam a fali bringatartót, nagyon sakál lett. Ha 50 mm-el feljebb raktam volna, akkor még sakálabb lett volna. De szerencsére moduláris lett a felrakás, így simán odébb tudom rakni egy másik hétvégén.
Gondolkodom egy plafonra felhúzható bringatartón is, amire a munkába járó bringát raknám fel. Akkor abba se tudják a kis csinovnyikok belek*rni a gránit nehézségű kis bringáikat.
57 kg-ot bír, szóval a 14 kg-os bringámat elvileg tartja. A kérdés, hogy a sufni gerendái mennyire tömörek és bele tudok-e hajtani elég bika csavart a gerendába. Még vizsgálódom, hogy merre vannak a gerendák.
-
scaurus
csendes tag
Jelentem nem én voltam.
Síkvidékiként a frász tör ki a szűk, kanyargos, dimbes-dombos vagy hegyi utakon.
Nógrád megyében volt, hogy 50-60-nál már kapaszkodtam a kormányba...
Ha jött valaki (helyiek tolták 80-90 körül), ahol tudtam, kiálltam, mert előzni nemigen lehetett.
Nekem se jó, ha hátulról tolnak le az útról, nekik se, ha feltartom őket."morci mellszobor koma" (Raynes)
-
npera
őstag
Ha teherautóval megyek vagy nagyon érzékeny cuccot viszek, akkor félre szoktam húzódni. Meg országúton is, ha van hely.
Attól viszont hülyét kapok, ha a sok fittipaldi leelőz és teljesen indok nélkül bevág elém (mert lenne előttem 200 méter hely, hátulról meg nem jön más), aztán kapom a kavicsot.
-
npera
őstag
Ez volt az alap PID az E010S-ben, miután kiütöttem belőle az alap firmware-t és ment bele Betaflight.
Csűrésre és bólintásra nagyon agresszívan reagált, pici bot kitérésre is kábé azonnal olyat döntött, hogy már esett is pofára.
-
npera
őstag
válasz Grillo #15531 üzenetére
Én először felraktam a sufni falára egy polc maradékát, hogy több ponton legyen felfogva a cucc. Aztán ment bele 9 furat. Amikor mindet becsavartam a gerendákba, akkor éreztem a csuklómat már. Jó bika csavarokat választottam, viszont csak pici furatot fúrtam, hogy tudja harapni a menet. Hát, harapta.
Ha komolyabban barkácsolnék, akkor vennék egy olyan luxus csavarhúzógépet, ami magától becsavar mindent és kék színű
-
Grillo
őstag
Nekem csak narancssárga van, de eddig bevált, van két akkuja, úgyhogy sohakinemfogy.
Szerelgetnék lent, de asszony kicsit telebaszcsizta mindennel a pincét, és először azokat kéne elraknia. Vagy kidobom a francba az egészet, de akkor meg azért nem fogok tudni szerelgetni... -
BobaHWSW
aktív tag
-
BobaHWSW
aktív tag
Vittwm a mavicot. Egyszer nem hasznaltam. Department of conservation helyeken ahol 1: vagy aludtunk vagy 2: ott van barmifele latnivalo ott betiltottak a dronokat. Varosban valamint varoson kivul reptertol 4 kilometeres sugaru korben se lehet.
Gyakirlatilag sehol nem hasznalhatk a dron ahol lenne ertelme. Kell talalni majd valamit. A semmi kozepen se nagyon lehet megallni mert maganterulet fole se repulhetek szoval ez eleg nehez ugy.
Ujzelandon _nagyon_ nem szeretik a dronokat. Egyetlen egy dront se lattam a 2 het alatt szoval emberek be is tartjak ugytunik.
-
Jahno
veterán
Feltöltötetm pár kb. 10 éve sarokba vágott Teszkósat és teljesen jól bírják. Maximum kettőt rendbeszedek, többi kuka.Azt sem tudom melyiknek mi a töltője, megszolgált, kész. Ha nagyon szorul a hurok akkor lövök valami Aldisat occsóért és igyekszem rá vigyázni. Ha már ez a képen szereplő komplett Makita készlet és nagyobb testvére is itt van nálam csavarozó nélkül, akkor pont jó lesz.
-
FőDudu
veterán
Fonyodig szaraz volt az ut. Aztan kezdodott a hoeses. M0 volt a legdurvabb, ott a sok idiota fektavon belul folyton bepofatlankodott.
Valoban fektavon belul, fekre lepve rogton ABS kerreges, auto meg johogy nem lassult az Annahegyi lejtorol lefele.Utepites, hatvanas tabla, szakado ho, mindenki szazzal. Nem vagyok felos, de ez eletveszelyes mutatvany. Ha egy hibazik, akkor esely sincs megallni.
Amugy haztol hazig 5,5 ora. 610km, szoval nem mentem rossz idot.
1 kiallas, tankolas, matrica.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
FőDudu
veterán
Valami hasonlo van a szomszednak is, igaz az taska es nem borond.
2 akku, kis utvecsavarozo, akkus flex. Jo volt elvagni a keritesoszlopot a drot felett. A tolto valami 45 perc alatt nyomta tele 2 akkut.Na alvas, holnap ugyanez az ut visszafele....
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- A Magyar Telekom sem ad már ki telefonkönyvet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Path of Exile (ARPG)
- OLED TV topic
- Decemberben jön az Android 15 alapú One UI 7
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Xbox Series X|S
- EA Sports WRC '23
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest