Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
A csóka megcsinálta a gázkart és a botkormányt mozgathatóra egy Easystar vitorlázóban. Nagyon jó!
-
npera
újonc
Nagyon jó kis Multiplex Funray FPV-rig. Még flight controller is van benne, RTH és mindenféle finomság. Nájsz!
-
-NoVa-
őstag
válasz Phülöp #37749 üzenetére
Itt egész napra thunderstorm volt az elörejelzés. Volt is kb 20 percig, de sétálgatós kellemes az is. Jól keveredik a helyben az angol nők szépsége, kecsessége és finom ízlése, afrika munkamorálja és közlekedéskultúrája, és mellé az olasz kaják. Az utóbbival válik az egész fogyasztható keverékké, vicces hely. Tartósan nem erőltetném, kultúrsokknak szerintem még jövünk máskor is
-
Jahno
őstag
válasz Phülöp #37755 üzenetére
Mi Vácon voltunk ködös hajnali izét és őszi színeket fényképezni. A színek nehezebben jöttek össze, még minden zöld volt és az ártéri gazok inkább csak száradtak, barnultak, a klasszikus sárga/vörös/rozsdabarna szín az területen kívül volt jellemző. Elég jó hely, mindenféle állattal elérhető közelségben a város szélén, mint egy dzsungel:
-
jcage
tag
Hali,
Kellene help. Tud valaki ajánlani mestert, aki normális minőségben képes felújítani egy fürdőszobát? Balaton északi partján lenne a meló. 🙂
Thx,
JA kritikus olyan, mint a nőgyógyász: ott keresi a problémát, ahol más az élvezetet...
-
npera
újonc
Emancipált kiscsaj teherautósofőrködik és VLOG-ol. Ügyesen tolat a póttal. Meg targoncázik.
-
blueboi69
csendes tag
Ez meg ma esti játszóterezés közben.
-
Jahno
őstag
-
veterán
-
-
Grillo
senior tag
válasz qnadam #37771 üzenetére
Én múltkor megszereztem azt a tapasztalatot, amióta tudom, hogy ködben többet nem szállok fel. Azt mondta a Spark 30 méteren, hogy akkor ő bepánikol, mert szerinte 0.2 méteren van, le fog zuhanni, és akkor jajjaj. És nem akart jönni lefelé, a ködtöl nem is láttam. Kellett 10 perc, mire megoldódott a helyzet.
-
npera
újonc
válasz Grillo #37779 üzenetére
Sport mód és akkor nem veszi figyelembe a szenzorokat amik az ütközés ellen védenek. Akkor lejön.
A gond az, hogy ezekkel a filmes drónokkal nehéz csak úgy bedönteni a gépet 90-fokos merülésbe és ténylegesen hamar lejönni. Szépen komótosan ereszkedik, aztán az is eltart jó sokáig.
Egy racing quad esetén acróban úgy lejössz, mint egy féltégla.
-
Bujdy81
csendes tag
Mennyi időtök volt a hétvégén!
Szombaton délelőtt gyorsan összevibráltam apámmal a házuk körül a térkő alatti követ (mármint azt a bő két köbmétert, amit előtte odatalicskáztam), aztán elvittük a gyerekek felét Dobogümajorba anyósékhoz őszi szünetre.
Mivel apám passzolta a vasárnapi betonozást, így kapóra jött az ultrás haverom, aki rámírt szombat este, hogy van-e kedvem vasárnap lapátolni. Mondtam, hogy persze, betonozni kéne, jöhet! Mondta, hogy jön, csak előtte náluk át kellene rostálni három köbméter finoman sites földet és a kirostált földet eltalicskázni a telek végébe. Utána indulhat a betonozás. Csapódott még egy arc, rostálni és betonozni is, így az asszony által sütött négy tepsi pizza el is kopott estére!
Sötétedés után nem kellett ringatni…
-
npera
újonc
Na, ma reggel beadtam a pályázatot egy főnöki melóra. Ha megkapom, akkor az eléggé izgalmas lesz.
A leírás alapján úgy érzem, hogy ezt a pozíciót rám írták. Az egyedüli faktor, ami ellenem szól az az, hogy még formálisan nem voltam főnöki pozícióban. Kisebb csoportokat már vezettem, de a kóser vágóhídon vannak a főnökök és a nem főnökök. És még nem voltam főnök a beosztás tekintetében.
Az a jó, hogy ismerem az illetőt aki toboroz és dolgoztam vele korábban elég rázós projektekben. Ha még emlékszik ezekre az időszakokra, akkor alighanem jó kiindulási alapom lesz.
Ha megkapom a pozíciót, akkor a következő bejárós bringám egy Canyon lesz
-
Samott
addikt
Hajra! Azt hittem egy autogyarnal legalabb a fonokok kapnak ceges kocsit.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
őstag
Én jól sejtettem, meg volt a lebaszás, hogy pénteken "valamennyire" működött a cég, miért kellett dokumentálásmentesen szétbasznom és magyarázzam meg, hogy miért nem szóltam róla "senkinek" és úgy egyáltalán.
Végül is nem poénból álltunk neki, de az is csütörtökön volt, helyi főnök, hálózatosok tudtak róla, aki számon kért most attól kértem hálózatos embert és csicsó konfigot, ide-oa levelztünk, nem úgy van, hogy szétbasztam aztán megállt, hanem megállt és próbáltuk megfejteni, aztán most írom a magyarázkodós levlet, amihez semmi közöm, hogy csak a mentés nem futott le, helyi domain nem volt, kintről nem érték el a gépeket, féllábas hányás volt az egész, ahogy nem maradhat.
-
npera
újonc
válasz Samott #37785 üzenetére
Svédországban a céges kocsi nem akkor áldás, mint Közép-Európában. Van rá adó rendesen. Bárki "kaphat", csak akkor lehet csengetni is rendesen érte. Kábé ugyanott vagy, mint egy privátlízing esetén, egyedül a gumi meg az évi 52 db mosás az ami "kedvezményes".
Ez annak a jó, aki elég sokat megy kocsival melóba és egyébként is. Ha mondjuk 30-40 km-t mész egy irányba (vagy többet), akkor nem a saját kocsit csiszolod szét az úton, aztán 2 év múlva leadod a régit és ugorhatsz bele a konfigurátorba.
Picit olcsóbban van használt cégautó is, de ott az van ami éppen jut. Viszont picit olcsóbb.
Nekem nagyon nem éri meg a kocsi, mivel 8,4 km az út bringával és csak vásárolni és kirándulni megyünk autóval. Most értem el a 32k km-t pár hete, miközben 2015 novembere óta van meg a gépjármű és ebben benne van egy kábé 4500 km-es oda-vissza út is szüleimhez. Szóval reálisan kábé 28k km 4 év alatt. Az 7k évente.
Egy jó bringa sokkal jobban érdekel.
-
npera
újonc
Ez szerintem egy jó motiváció, hogy legközelebb a "one for the team" erőfeszítés helyett szétküldöd a levelet a összes érintettnek, hogy leállt, de mivel nincs eszköz, ezért nem tudsz mit tenni.
Aztán hívatkozol a rutinokra, hogy mi kellene, hogy lehessen valamit tenni. Majd Borkuckó.
Én galatikus ívben sz%rnék ezután a lojalitásra, mivel a cég felől semmi nem jön. Az nonszensz, hogy te mindent beleadsz, aztán még te leszel a feketeseggű.
Legyen resource, legyen kompentencia és legyen üzemeltetésre alkalmas feltételrendszer. Ne egy hősiesen küzdő egyénen álljon vagy bukjon az egész cég infrastuktúrája.
Szerintem, persze.
-
npera
újonc
válasz Gabibácsi #37789 üzenetére
Nem tudom, hogy DJI cucc ilyet enged-e. Végső soron ha elég sokáig tiltakozik a felhő felett, akkor leesik a SOC elég mélyre, aztán lekapcsolnak a motorok. Aztán jön az RUD...
-
Jahno
őstag
Igazából az a baj, hogy néha sokkal nagyobb dolgokat megoldok, csak észre sem veszik, egy szerverköltözés vagy világmegváltás is ugyanúgy ticket closed, mint amikor a júzer kér egy egert. Néha a sok csilliárd közül 1-1 dologra rácsippentenek és ugrálnak, vagy ami nagyobb hisztivel jár, mint ez. Aztán itt is beleszállnak a sztori közepén, hogy jaaaaaj, jaaaaj, meg vasárnap rugóznak azon (mikor már kolléga szombaton befejezte és minden jeszokédollár lett), hogy akkor most mi van, mi történt, azonnal írjunk jelentést, és mi történt, mi indult újra. Baze, ezzel kezdtem csütörtökön, hogy infók kellenek az egész megoldásához :-D Aztán meg önállósítottam magam, mert mindenki kussolt én meg tehetetlenül itt tipródtam péntek este, mint a tojógalamb, mert tudok én dugni, de ha másnak már az elképzelése, hogy mit és hova, de erről nem szól, úgy nehéz. Körbementem a szinten,m sehol semmi, aki dolgozni akart annak begyűjtöttem a számát, hétvégén szóltam, hogy működik, satöbbi. És ott atrtunk, hogy azt sem tudom mi volt kihúzva honnan és dokumentáció meg folyamat nélkül ilyet nem lehet. De tudom :-D És lerajzoltam, leírtam, hárman hümmögtünk itt, hogy nem megy, most meg 800 kilométerről odébbtről magyarázzák, hogy de annak mennie kellett volna. Kellett volna, persze, ilyen a műszaki hiba, mikor valami kellene, de nem van :-D
És itt elég hangosak voltunk, megint belecsípett a levelezésbe, aztán ugrál valami hülyeségen. Közben persze júzerek, havi mentés, folyamat, heti tervet leadni, havi órákat lekönyvelni, jövő hónapot iktatni, ezer oldalról kapjuk a tennivalót, ami ilyen mellett péntek estére persze, hogy nem kellemes. Szombaton már nem is bonyolítottam túl, minimálisat megnyomtam, aztán mint egy jó kőműves, ott basszamegakurvaisten, lecsuktam a laptopot, mert ha egész nap melózok akkor is ugyanígy lebasznak, szóval nincs értelme rendezkedni :-D
Infrastruktúra meg olyan szög egyszerű, hogy 2 szerver van, 4+2 kábellel, elosztva 2 switch közé, szóval egyik első 3 portjába megy 3 mazzag, meg a másodiknak az első 3 portjába... De fel van címkézve, le van szedve és elmúlt pár hónapban ezer+1 képet csináltam, leírtam, ötleteltem, ami a kutyát nem érdekelte. Telefonom már csak ilyen bonyolult infrastruktúra vackokkal van tele, áááááááá.
-
Jahno
őstag
Ja, amúgy 1 valamit elbasztam/benéztem, de igazából ezzel csak magamnak csináltam egy kisebb kavarcot meg 1.5 órás meló ment kárba, de a dolgokat ellenőrizni kell és még kétszer átnézni, így hamar kibokott a dolog. Igaz ez is egy hibás konfig miatt volt, amivel eddig nem foglalkoztunk, "nem így kellene lennie", valaki a múltban elkövette. Csoda ha eddig működöztt, de legalább fény derült rá. Ennyit bevállalok szopószorzónak, többivel kapják be, ráadásul banális dolog, nem a Kennedy központ esett atomjaira és diffundált el a sztratoszférán... De mi itten komoly cég vagyunk, semmit nem lehet csinálni semmi nélkül. ost tartunk ott, hogy infó kellene mi mehetett el borért és rágják a gittet a csütörtökön kb. 13:30kor kiküldött kérdéseimre. Ha pénteken nem döntöm össze még jobban és rakjuk össze, akkor ezek most eszmélnek és áll a cég... Így pénteken legalább fél lábbal működött, szombat délig meg nem várt karbantartás lett, nahát, előfordul.
-
npera
újonc
válasz eattila #37799 üzenetére
Ez azért nagyon vicces helyzet, mert a mostani főnököm főnökével párhuzamos pozíciót néztem ki. Van egy elég komoly átszervezés előkészítendő, hogy kiszakítják az ICE motorfejlesztést a cégből és külön cég lesz belőle akik majd a konkurrenciának is tudnak fejleszteni.
Hogy maradjon elég kompetencia az elektrifikáció területén, ezért most egy új elektromos hajtásláncfejlesztési részleget toboroznak össze. Ott szeretném a teljes hajtáslánc tesztelési operációját irányítani. A mókás dolog az, hogy mivel korábban az elektromos gépek és inverterek tesztelését külsős szereplők végezték ezért másfél éven keresztül ennek az alapjait én álmodtam meg és raktam össze. A jelenlegi csoportom az én munkám alapján hajtja a gépeket a tesztcellákban. Annyi a különbség, hogy abban "csak" az elektromos gép és az inverter volt benne, a reduktor nem. A reduktorokra és sebességváltókra külön részleg van/volt. Viszont most összeolvasztják a két részleget és kell ember. Én meg jelentkeztem.
A dolog pikantériája az, hogy az ilyen applikációkat a vezetőség át kell tárgyalja, tehát amint feldolgozták a jelentkezésemet a mostani főnököm és az ő főnöke is megérti majd, hogy mennék át az új részlegbe és lépnék felfelé. Tehát ha még nem is kapom meg az állást elég jól kikristályosodik, hogy vannak ambícióim és kézbe is veszem a dolgokat, nem csak úszom az árral. Fizutárgyaláson ez vicces.
Akárhogy is lesz most már folyamatosan pályázni fogok amíg meg nem kapok valami értelmes vezetői állást, mert ki akarom hívni magamat ezen a területen is. Volt elég sokáig alkalmazott, most jöhet valami más.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Subaru topik
- PlayStation 5
- Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Gaming notebook topik
- Milyen TV-t vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- További aktív témák...
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya