Új hozzászólás Aktív témák

  • Jahno

    őstag

    válasz npera #67372 üzenetére

    Nahh, azt mondja a szerelő, hogy ráadásul két fajta típussal szerelték a kocsit és ez az alvázszám/motorkód kombóból sem derül ki, csak ha már kivette.

    Igen, ki kell bontani a fél autót ahogy azt illik :C

    És majdnem ugyanúgy néznek ki. Teljes mértékben lebeszélt a bontottról, mondván nem tudni kapott-e olajat, milyet, rendesen ledugózva rakták-e el, mennyit ment, mennyit állt vagy ha belement egy kis szemét akkor már szopni lehet vele és aki eddig ilyet hozott és erősködött mert occsó, az rövid időn belül mind beszopolt.

    Jövő hétre lesz még felújítós ajánlat, de gyanítom itt is azért lesz drága, mert ilyen a piac :-/ Egyelőre Bárdi volt a legdrágább, ahol meg tól-ig összegeket mondanak akkor inkább mennék rá egy fix közepes ajánlatra, mint meglepődjek a szóráson. Egyelőre 100ezres kerek fix ár a tarifa, ami a kezdeti 200-400ezerhez mérve nem szar, gyakorlatilag ha most 250ezressel kezdem a kocsira költést ebben a hónapban és van még hátra a szezonból, akkor nyaff :-/

Új hozzászólás Aktív témák