Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabibácsi
tag
válasz ezittketto #66447 üzenetére
Jaja, csak online...
de librin is láttam amikor kerestemHozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
FőDudu
addikt
válasz Bujdy81 #66453 üzenetére
Es nala meg valami egzotikus hazi kozpont is van hozza - nem csak siman kimegy a netre a vezerles az utolso kinai gyartohoz
Utobbinal gyerek kicsit komlyabban elkezd le/feltolteni es minden lagol. Na az az igazi szivas...
Kivancsi lennek az ilyen Ewelink/Blitzwolf/Tenda appok mit adnak elo - marmint kepesek-e lokalisan p2p kommunikalva vezerelni az eszkozoket, vagy mindig egy kulso web szerveren megy at a forgalmuk...
FőDudu
-
-
npera
újonc
válasz BobaHWSW #66451 üzenetére
Tuti? Én 600 mérföldes olajcsere periódusról olvastam, amit persze nem tépve a gépet ki lehet tolni 1500-ra. De ezeknek pont nem igazán használ a kitartott fordulatszámú utazás egyenletes tempóval. Ezekkel variálni kell a fordulatot is, mert ha csak egyenletesen mész vele országúton mondjuk, akkor is hazavágod.
Volt kollégám is ment DRZ-vel Budapestről Mongóliába, mondjuk a szervizelési részét pont elfelejtettem.
Tényleges terepen mondjuk ezek verhetetlenek. Ha bírja a feneked a pad puhaságú ülést és tudsz értelmesen pakolni rá, akkor ezek igazi célszerszámok.
Néztem már sok videót, amikor felpakolt nagy túraendurókkal szopnak emberek a sárban és homokban, aztán csak elássa magát a gép és ha feldől, akkor minimum 2 emberes móka felállítani.
-
Sipi-
tag
válasz Bujdy81 #66453 üzenetére
Nem, alapban benne volt a lakás árában
Nem rossz egyébként, csak még nincs befejezve. Rám vár, hogy a maradék 3 zsalúziákhoz berakjam a vezérlőrelét, de közbeszólt a home-office és home-school és azóta nem tudtam beszervezni 3 olyan délelőttöt, amikor nem probléma az áram le-fel kapcsolgatása.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
npera
újonc
Amikor nem elég gyors a Honda CBR és a Honda családi limuzin tolja...
A motoros szerencsére megúszta könnyebb sérülésekkel a balesetet, Honda CBR-jéről ez már nem annyira mondható el. Nem csoda, ki tudja pontosan mennyi ideig tolta maga előtt a motort a Honda Odyssey, mielőtt a sofőr úgy döntött, ideje leszedni. Mindenesetre elég bizarr látványt nyújt a szikrákat szóró duó.
A motort az út szélén a lökhárítóval karöltve tette le a sofőr, nem sokkal messzebb pedig saját autóját is hátra hagyta. Mi több, a 25 éves férfi később jelentette a rendőrségen, hogy ellopták autóját - így próbálta elterelni magáról a figyelmet. Ez a terv később azonban bedőlt, mert elismerte, hogy ő vezette az autót a baleset ideje alatt.
Egy piciny arcpálma kijár.....
-
WiZARD
addikt
npera: a portás tapasztalataid alapján mit gondolsz az elektromos autók hajtómű olajának cseréjéről?
Mikor lehet érdemes először cserélni és utána milyen gyakran?
Nissan szerint nem kell cserélni, élettartamra van feltöltve... (konkrétan ebből eredő hibáról még nem olvastam, szóval tényleg bírja egy darabig)magyar Leaf csoportban megint fellángolt a téma, főleg hogy páran betettek fotókat, hogy mi volt a leeresztő csavar mágnesén.
150k km után: (a talált darabok össze lettek rakva, nem egészben volt)
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
hobizoli
nagyúr
amugy van egy munkatars, aki szenttul hisz ezekben a gyari mernokok megmondtak dumakban, aztan megkerdeztem tole multkor, hogy a gep hajtomuveben, amit egy "csak" 18kW-s motor teker, es sosem all 18-20foknal hidegebb helyen, meg nem porog 6500-t sem a motor, szoval vmi csoda folytan megis evente csereljuk benne az olajat
erdekes, hogy a 6millios auto araba belefert, hogy orokeletu olaj van a hajtomuveben, a 1.7Mrd-s gep araba meg ebbol az olajbol nem sikerult szereznie a gyartonak
több drón kell ;P
-
npera
újonc
válasz WiZARD #66462 üzenetére
Mindenki máshogy gondolkodik. Mérlegelni kell, hogy megtartod-e a kocsit bőven 150k km után is. Akkor én cserélném kábé 150k km után, ha vállalja a Nissan vagy valami másik műhely.
Élettartam olaj számomra azt jelenti, hogy az adott gyártó tervezett minimum (!) élettartam követelményét tudja a megcélzott vevői profil terhelését figyelembe véve egy bizonyos környezeti terhelés mellett valamilyen megengedett (elég pici) hibaszázalékkal. Tehát csak mondok egy számot 250k km és 15 év. Vagy 350k km és 15 év. Ilyesmik.
-
npera
újonc
Egy cikk a svédek elk*rásáról.
Sweden Tries Out a New Status: Pariah State
Fearing the country’s lax approach to combating the coronavirus, Sweden’s Scandinavian neighbors have all closed their borders to Swedes.
-
zetor2000
senior tag
válasz WiZARD #66462 üzenetére
Egy totalcar podcastben 2 villanyautó szerelőt faggatnak, mi a vélemémy, meg ilyesmi. Asszem van benne szó a Nissan Leaf olajcseréről is, de a téma helyét nem tudom pontosan. Amikor megjelent, megnéztem / hallgattam, érdekes.
Nem túl hosszú, nagy látványosság nincs benne, ha nincs időd / türelmed nézni, elég hallgatni is.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
FőDudu
addikt
Es mindezek ellenere utazik a csaladod? Batrak vagytok.
Mert ugye az is lehet, hogy gyorsan 2 het karanten lesz kotelezo Magyarorszagon - vagy epp a svedek balfaszkodasa miatt kiirtjak a nagymamat a fertozott unokak.Minden rosszindulat nelkul mondom, sajnos nem tudhatod mi a helyzet a csaladoddal.
Es ez a legrosszabb. Lovesed sincs mikor fertozodnek meg. Mert ugye van fetrozes, nincs teszteles, stb....FőDudu
-
Samott
addikt
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
válasz FőDudu #66471 üzenetére
Ja, a bizonytalanság megvan. Fogalmam sincs, hogy ki mikor kapja meg. Nincs karantén és már ott vannak.
Én nem utazom, hogy minimalizáljam a rizikót. Asszony banki ügyei miatt kellett menjen, egyébként ő sem ment volna magától
A nagymama mérlegelte a rizikót és inkább unokázni akart.
Én elmondtam itthon, amit gondoltam, aztán meg lettem hallgatva és utána lett ami lett.
-
npera
újonc
válasz Samott #66472 üzenetére
Ja, a svédek most nem alapfokon k*rták el. És már nagyon rájuk fért. Elképesztően arrogáns módon nyilatkoztatták ki a vélt fennsőbbségüket minden lehetséges fórumon bármilyen kérdésben.
A skandináv mini-unió a svéd kamikáze bevándorlási politika miatt is kezdett megreccsenni, a "svéd" bűnözők a környező országokban is robbantgatnak, meg csinálják a standard tevékenységüket, a "svéd" fiatalok ott is erőszakolnak, amikor látogatóban vannak. Ebből nem kérnek a szomszédok.
Ann Linde külügyminiszter interjúja a német Conflict Zone műsorban állítólag illusztris példája a gőgös butaságnak, ami a svéd politikát jellemzi. Még nem néztem meg, de fenn van a todo listán. Ha jól értem az interjú második felében teljesen kicsúszik a talaj az interjúalany lába alól és csak hablatyol.
Az interjú után a rasszistának bélyegzett Svéd Demokraták parlamenti eljárást indítottak a miniszterasszony ellen, mivel adásban hazudozott, valamint megsértette Svédország jóhírét az állításaival.
-
FőDudu
addikt
Latod itt is kb 0-1 fertozott per nap volt - aztan jott a sved Postojnaba.
Valaki akivel erintkezett fertozott lett.Aztan van mar uj fertozott Piranban is - az pl innen 15km.
Horvatoknal is eleg sok uj fertozott van, hirek szerint a horvatoktol visszaterokre ujra 2 het karanten lesz kotelezo. Meg nincs dontes, de kollega pl. ezert nem utazik oda nyaralni holnap.
Szoval van fennforgas. Sajnos.
Nalunk le kellett zarni a foglalhatosagot, folyamatosan csorognek a telefonok, nincs mar szabad szoba az elkovtkezo par hetre... 70% foglaltsag fole biztonsagi okokbol nem mehetunk, az meg mar megvan.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
-
zetor2000
senior tag
Amennyire megértettem, igen. Kábé BS amit mond... Nekem csak közepes angol nyelvtudásom van, szóval felirattal néztem, ami eléggé félrement néha, de megértettem a fontosabb dolgokat...
Stockholm és környékén lévő idősotthokban nem sikerült megállíani a vírus terjedést, ez volt az első fele. De a többi részen meg igen. Aztán, hogy a svédek 80%a követte a hatósági előírásokat... mert ez a bizalom jele. Aztán onnan jött a riporter kérdése, hogy akkor mi a rák van, hogy a szomszédos országok lezárták a svéd határokat.. itt akad ki egy kicsit a külügyminiszter asszony. bár a sminkje megmaradt.
Utána még van egy kis csetepaté, hogy miamerre a közös piacon belül, mikorra lesz rend,, ilyesmi. Kérdezze a gazdasági meg az egészségügyminisztereket...[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
-
Samott
addikt
Nem tudom vot-e mar: XPENG P7 1st Drive in Shanghai
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
ncc1701
veterán
Swiftnél az évet nem tudom, de ott 40k a váltó/fék olaj periódus. De nyilván vágod, h a japán az ilyen szar, a többi tud normális váltót csinálni, és náluk nem kell cserélni. Soha.
-
Jahno
őstag
válasz hobizoli #66463 üzenetére
Autó sem örök élet, első Teslákat bőven dobálják kifelé, lehet élettartamot néznek, hogy minek legyen tartósabb és drágább, mikor bezzegnyugaton 10 éves autó ciki és le kell cserélni. Aztán mikor bejön hozzánk, akkor vagy lecserélik vagy megy, míg szét nem rohad. Mint az infós cuccok, amik addig mennek, míg el nem romlanak vagy ki nem fut a termékvonal a piacról. Ez utóbbit sosem értettem
-
-
npera
újonc
válasz FőDudu #66494 üzenetére
Én ha hot hatchre vágynék (nem vágyok), akkor igazából valami olyasmi érdekelne, aminek van karaktere. Hallgattam párszor legújabb Golf R hangját (nem az R Line optikai csomagos bohóckodásra gondolok, hanem a vérbő R-re).
Programoztak bele gázelvételre szintetikus "brrrr-p-p-p-p" hangot. Sportmódban váltásnál erős gázra is odapukkant szép szintetikusan. DSG-váltóval még tovább lehet fokozni a sterilitást.
Elhiszem, hogy úgy megy, mint a disznó, meg konzisztensen hozza a katalógus számait. Csak az élmény lesz igen steril. Pár gyorsulás után eléggé elvész a varázs. Persze kinek mi az élmény. Biztos erre is van igény.
Én inkább valami olyan hot hatchet szeretnék (nem kell igazából), ami analóg módon tökéletlen, de a menés azért meggyőző benne. Nulla elektronika, lehessen elrontani a váltást gyorsulás közben vagy ha elkezd kimenni a hátulja, akkor gépészkedjél vele. Mint egy régebbi Honda Civic Type-R. Vagy egy még régebbi Renault 5 Turbo. Vagy Renaul Clio V6. Esetleg első generációs Focus RS. Peugeot 205 Gti.
Azok élményautók. Ezek a mai szintetikus cuccok már módjával tudnak felizgatni.
És itt van egy komoly elmaradásban az autóipar. Erről beszélek a kollégákkal is. Ma már szoftveresen egy csomó olyan régi analóg hatást le lehetne modellezni, ami újra adnak karaktert a kocsiknak. Legyen visszadurrogás gázelvételre a belsőégésű gépeken. Random generált paraméterekkel egy bizonyos határon belül. Simán be lehetne kalibrálni és megvalósítani. Drágább lenne, de jobb is. Legyenek többet engedő menetdinamikai módok. Legyen erősebb blow-off sport módban. Legyen leszabályozba belefutó motor. Ilyesmik. Amik adnak karaktert.
Elektromos kocsiknál az inverter kábé röhögve le tudná vezérelni, hogy legyenek sport módban váltási pontokat szimuláló rántások (miközben a hangrendszerből jöhet egyenes fogú váltót imitáló vonyító üvöltés), aztán ha nem váltasz a kormány mögötti fülekkel (amivel normál módban a motorféket állítod), akkor belefut a motor a leszabályozásba és azt a rángatást is le lehetne programozni.
Sőt, ha lenne mondjuk "Insane Mode" a menetdinamikában, akkor simán felül lehetne bírálni a kipörgésgátlót és engedni korlátozott vagy akár korlátlan kerékkipörgést. Ha van több motorod, mint kettő, akkor ezt még meg tudod fejelni egy vagy két tengelyen valós torques vectoringgal, amivel további mókás menetdinamikai effekteket lehet leprogramozni. A Rivian Tank Mode csak a kezdet.
Ha hagynák a menetdinamikai és complete driveline calibration embereket dolgozni az én irányításom alatt, akkor rettentően szórakoztató skandináv modellek jönnének ki kábé 3-4 év múlva.
Olyan lehetőségek vannak egy BEV-ben amire kevesen gondolnak, pedig csak ki kell hajtani rendesen őket.
-
npera
újonc
Átlagos kress kompilésün. De a végén! A robogós a "műszerfalra" épített tojás- és paradicsomtartót. Amivel meg tudta dobálni a renitenskedő autóst. Nagyon jó!
-
Sipi-
tag
Úgy tűnik casco-nál is csökkentik a költségeket. Küldtek levelet, hogy küldjek be én képeket a kocsiról (pedig nem új kocsiról van szó). 5-6 éve amikor a Picasso-ra kötöttem akkor kijött egy ember és mindent IS lefotózott, nem csak 7 képet csinált, mint amit most kérnek (4 átlós kép, 1 a kulcsokról, 1 az alvázszámról, 1 a km óraállásról).
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen