Új hozzászólás Aktív témák
-
Bujdy81
csendes tag
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Samott #89904 üzenetére
A másik elnökjelölt igen.
Az a duma, hogy az elnöknek nem az a dolga, hogy értsem a triatlonhoz, hanem hogy szerezzen zsetont! Ez [Sárközy Tamásnál] (jégkorong) így is volt.
[ Szerkesztve ]
-
-
npera
újonc
Blueboi, lassan lesznek akksi eredmények. Megjött a CNHL és a Tattu akksi.
-
zetor2000
senior tag
válasz blueboi69 #89887 üzenetére
Minden idősebb testvér egy-egy prototípus...
A szülők látják, hogy a "tesztverzió" milyen, és csinálnak egy kifinomultabb rilizt.
Én is "öccs" vagyok, azaz van egy bátyám Nálunk Ő a prototípus. Persze biztos van, amit jobban csinál, de az pusztán a véletlen műve.[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
-
npera
újonc
válasz qnadam #89909 üzenetére
Engem már hívott japán beszállító rosálás közben. A helyi kirendeltségük svéd kollégája. A csaj hallotta a hangomon, hogy erősen visszhangzik (kis méretű csempézett helyiség), de mondtam neki, hogy semmi gond, tudunk beszélni. És letárgyaltuk a műszaki kérdést, aztán tudtam folytatni a tevékenységet békében...
De fogmosás közben is tudok hívást fogadni.
Szóval meeting közben enni aztán abszolút nem kunszt....
-
-
zetor2000
senior tag
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
Valaki érdeklődött, hogy a Mazda rozsdásodik e?
Nos, itt egy cikk, benne videó, hogy de igen.
Egy 3. gen. 6os Mazda az alany, 5 éves, alul megjelent a rozsda, még 5 év, és kábé bukik a műszakin, ha nem foglalkoznak vele, mondja a cikk.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Phülöp
addikt
Közben rájöttem, hogy a "behívnak" igét én a hagyományos (normális, megszokott) módon értelmeztem, pedig te újbeszélül használtad
behívnak: valakik, akik bent vannak valahol, behívnak valakit, aki kint van
példamondat: Hideg lesz az éjszaka, behívjuk a kutyát az udvarról.
/- Gyere, Morzsi! Megvesz az isten hidege, gyerebefele, de mán, mer kihűl a ház, nem várok itt reggelig! Akkorottfagyszmeg, nemérdekel.
Jól gondolom, hogy te nem így gondoltad?
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
újonc
Blueboi. Talán nem kezdő quadnak, de folytatásnak. FPV Cycle (KababFPV) kijött egy új 1S AIO boarddal, most még csak előszéria van belőle a piacon. Annak a továbbfejlesztése, ami nekem van.
Ez a 3"-os, 110 mm-es 60 grammos gép. Most van újabb motor, ami már kábé 13 mm-es, nem 12,5 és a stator hossza is nagyobb marginálisan. Ezzel még potensebb lett a toothpick, ráadásul ugyanaz a motor más kv-vel mehet a többcellás gépekre is.
-
blueboi69
csendes tag
Oké, én most konkértan néztem az időt is, mert azt hittem ez gyorsítva van. Valszeg nem először repül ott
Viszont nézgettem az FC modulok fejlődését és tudását és látom van rajta uart, spi interfész, több is.
Ez különösen jó, mert lehet hozzáilleszteni mást, pl arduino eszközt. Na ezen majd még elgondolkodom, hogy hogyan lehet a képbe bevinni a programozást, vagy egyéb szenzorokat. Nyilván pluszsúly,de 3"-5" méretben nem lesz már ilyen problémám. Annyi, hogy reálisan 1év múlva fogok sztem ott tartani, hogy be merek majd olyat vállalni.
De lehet előbb elmegyek a sinewhoop irányába és egy minivalamire ráaggatok egy gopro-t vagy hasonlót. Kár, az is olyan baszott drága. Majd keresek használtan. -
npera
újonc
Első mérés:
- CNHL akksi belső ellenállása alacsonyabb (!), mint a GNB, pedig a GNB elvileg 80C, míg a CNHL "csak" 70C. Viszont a CNHL nem HV-akksi, így stabilabb a kémiája.
- a Tattu elvileg 95C, de nem drámaian jobb a belső ellenállása, mint a CNHL. Valamennyivel jobb, de nem 95/70x.Meglátjuk. Átforrasztottam mindet XT30-ra, aztán pár kört futnak és mérem a belső ellenállást. Megpróbálok időt is mérni, de annyira nem tudományos köröket repülök vele.
-
-NoVa-
őstag
válasz blueboi69 #89933 üzenetére
"mert azt hittem ez gyorsítva van."
Az enyémekről is azt szoktad hinni, pici könnyű gép földközelben repülve kis területen teleportál. A leggygengébbem is képes álló helyzetből 3 másodperc alatt szintén álló helyzetben 60 méterrel arrébb lenni, az 72km/h lenne folyamatos haladásban is. Reflexek meg kialakulnak hozzá repülés közben.
-
-NoVa-
őstag
Valami értelmesebb GoPro tartót kell csinálnom, vagy a hangot telefonnal rögzíteni, de azért a gázadásra horizonteltűnés effekt valamennyire látszik, első próbálkozás:
[link] -
Bujdy81
csendes tag
válasz Samott #89908 üzenetére
Előbb-utóbb? dr. Bátorfi Bélát váltotta az elnöki székben...
-
Bujdy81
csendes tag
Nekem múlt csütörtökön volt egy virtuális kerékpár versenyem (Tour de Zwift Stage 6), amire utolsó pillanatban rászerveztek egy céges csapatépítő Teams-t. Na, én a görgőről jelentkeztem be. Az is faja volt, csak az jött ki furán, mikor az egyik alkalommal pont akkor kaptam szót, amikor egy meredek emelkedőn majdnem felértem.
Mivel kép nem volt, ezért lehet, azt hitték, az asszonyról ugrasztottak le...
-
npera
újonc
-
Samott
addikt
Ide is: Euro 7: az utolsó kör jöhet a belső égésű motornak
"A javaslat ugyanis nem mondja ki, hogy betiltanák a belső égésű motoros (benzines, dízel vagy gázüzemű) autókat, de megvalósulása valójában ellehetetlenítené őket. ... Nem is a határértékekkel van a gond, hanem a mérési körülményekkel. Az az újdonság és a buktató, hogy a határértékeket nemcsak normál üzemben kell hoznia a motornak, hanem extrém körülmények között is. Ilyen a padlógázas gyorsítás, az utánfutó-vontatás hegynek fel, de tudniuk kell mínusz 10 fokos fagyban és 40 fokos kánikulában is, az eddig -7-+35 fokos tartomány helyett."
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
blueboi69
csendes tag
válasz Samott #89946 üzenetére
"lyen a padlógázas gyorsítás"
Ezt én már akkor mondtam, hogy a dízeleknél így kéne nézni, amikor még volt külön zöldkártya.Viszont ha már személyautók, akkor legalább ilyen szigorításokat várnék el a teherautók, kamionok, buszok esetében is.
Az a baj, hogy szerintem így nem az elektromos autók lesznek olcsóbbak, hanem a benzinesek drágulnak meg nagyon. De ha ez így lesz, akkor max 10-15év és nem nagyon nem lesz már benzines autó.
-
Samott
addikt
válasz blueboi69 #89949 üzenetére
Azt hiszem a norvegoknal se a villanyautora van nagy kedvezmeny, hanem a hagyomanyosokon van nagy buntetoado. Vegulis igy is ki lehet egyenliteni az eroviszonyokat. Varosi buszokba tenyleg nem kene mar dizelt rakni az biztos.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Új hozzászólás Aktív témák
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FULL HD IPS, I5-8265U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Dell Latitude 3420, 14" FULL HD IPS, I5-1145G7 CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W11, Számla, Garancia
- Dell Latitude 7280, 12,5" FHD IPS Kijelző, I5-6300U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
- Lenovo ThinkPad X280, 12,5" HD Kijelző, I5-8250U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garanc
- Lenovo ThinkPad L490, 14" FHD IPS Kijelző, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, Számla, Gar