-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
válasz Real_Necro #6447 üzenetére
nagyon nem szeretem ezt a megoldást a focusnál, az van, amit a többiek mondanak, nagyon kell figyelni és rá kell szokni, hogy először a kocsit nyitod, aztán a csomagtartót. és kulcs a zsebbe.
extra szívás, hogy mk1 fókánál még három varázspálca-koreográfiát is el kell hadonásznod napkelet felé, hogy egyáltalán reagáljon a kocsi a gombra, mert csak úgy parasztosan nem nyitja mint minden másik autónál, hogy az utca végén rákacsintok a kulcsgombra, és már nyit is.
nem, állj mellé 35 cm-re, szélvédőtől kicsit balra, napnak háttal, félrebiccentett fejjel toppants hármat, nyomd a gombot, hadonássz fél percig és talán kegyeskedik nyitni.
vagy lehajtott fejjel megadod magad és bedugod a zárba a kulcsot lehetőleg úgy hogy minél kevesebben lássák, hogy úgy nyitod mint apád a zsigulit. ezt a kört elvesztetted. megint.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz DeFranco #6451 üzenetére
Ez nem Focus-feature. Biztonsági okokból van ez és sok autógyártó alkalmazza. Gondolj bele milyen lenne hogy pakolsz elmerülten a csomagtartóban, aztán ez alatt csendben kirámolja valaki az utasteret.
Vagy másik eset, hogy végeztél a pakolással de nyitva felejtetted az ajtókat.A távirányító nekem nyitja 10 méterről is, ha a tieddel ennyire közelről működik, akkor már erősen csereérett.
Nekem csak az volt furcsa eleinte, hogy a csomagtér nyitó gombot nem egyszer, hanem kétszer kell megnyomni. Talán ez is azért van, hogy véletlenül ne nyisd ki a csomagtartót az ajtók helyett (menet közben egy bukkanón kinyílhat az ajtó ilyenkor).
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
DeFranco
nagyúr
válasz radi8tor #6452 üzenetére
kézzel nyitható zárszerkezet kell rá, kilincs vagy gomb, és le van a gond. ennyi.
a távirányító cseréje gondolom nem két forint, ugye?
egyébként fura, hogy neked ilyen jól működik, általában mindenkitől azt hallom (focus tulajtól) hogy elég kelletlen a távirányítója. többiek?
kettős nyomásnak nem tudom mi az oka, a bukkanó biztos nem, mert az ajtónyitást jelző lámpa kivillan arra is, ha ki van nyitva de nincs felnyitva.
[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
válasz DeFranco #6451 üzenetére
Mondeonál parkoló másik feléből nyitom. Ott is van külön csomagtér nyitó, de nem használom, amúgy sem hagyok semmit az utastérben. Gyerekülést meg nem lehet csak úgy kikapni.
Ellenben nálam a központi mindent nyit. Após fókájánál a csomagteret csak a külön gomb. Nem tudom a távval van e gondja, szerintem ő is kulcsozik.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Goose-T
veterán
Ha már téma a távirányító, elég viseltes az egyik slusszkulcsom, a másik meg szét is van esve, már így vettem. Néztem kulcsházat hozzá, de csak olyat találtam, amin nincs rajta a Ford logó. Tudom, hogy a Ford nagyon szigorúan veszi a logóhasználatot, de hogy még Kínából se lehessen rendelni Ford logós kulcsházat, az elég durva.
Ezt találtam itthon, itt csak simán nem mutatják a túloldalát. Ezt meg az Ebayen találtam, ezen mutatják a túloldalát, amin meg egy frankó kék ovális van, felirat nélkül. A gyárit meg távirányítóval együtt adják, természetesen horribilis összegért.
Van valakinek tippje, honnan lehetne szép új Ford logós kulcsházam? A Ford logó van elkopva, szóval nem tudom a régiről áttenni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-
Goose-T
veterán
válasz berek21 #6464 üzenetére
Mondjuk itt sem mutatják közvetlenül a logót, csak le van fordítva a matrica. Ennyire félnek a kínaiak a Ford haragjától, hogy nem merik már lefényképezni sem a logót? Ennyi erővel lehet, hogy a többihez is van logó, csak fényképet nem mernek feltenni róla. (A visszajelzések között szerencsére ott van a logó.)
Egyébként az Aliexpress-ről nem rendelek, mert egyelőre még nem merem rájuk bízni a bankkártya-adataimat. Ez a kulcs amúgy is adóvevővel együtt van, azért meg nem akarok pluszban fizetni, ráadásul még a chipet is át kéne ültetni a régiből.
Lehet, hogy rendelek egyet az Ebayről a tízdolcsisból, aztán kiderül, hogy van-e rajta logó vagy nincs. A szétesett kulcshoz még jó lehet.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #6466 üzenetére
Az MK1-es Focusok kulcsáról leesik a logó, már nekem is kezdett felpenderedni, amíg még megvolt. Szóval simán lehetett eredeti.
Közben megrendeltem a tízdolcsis kulcsházat. Megnéztem most a szétesett kulcsot, abban már az egyik mikrokapcsolót is cserélték, lehet azért feszítették szét. Látszottak rajta az utólagos ragasztás nyomai. Egyébként ki lehetett venni belőle a nyákot meg a kulcsot is, szóval biztos át lehet majd rakni az új kulcsházba is.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
-
Mike81
senior tag
Sziasztok!
Nagyon szépen köszönöm a gyors segítséget
Jelentem a tegnapi problémára a megoldás az aksi töltés lett. De hogy bikázásra sem moccant semmit az önidító az érdekes jelenség volt. 4 óra töltés után már elsőre indult az autó. Azért holnap reggelre kíváncsi leszek hogy indul e. De elviszem a kocsit hogy mérjék ki a aksit meg a generátort. Persze csak ha el tudok indulni vele
-
Real_Necro
veterán
Rendeltem még november közepén egy OBD2-es BT scannert, gondoltam kipróbálom, milyen, mikor még több adatot látok az autóból. Mai napra visszafizették az árát szó nélkül, úgy tűnik ez nem fog megérkezni. Ahogy néztem az ebay-es embernél már nem is lehet kapni.
Rendelnék egy újat, de nem tudom melyiket érdemes, múltkor is linkelte valaki a BT verziót, amit találtam máshol is, csak hazavágni sem szeretném a kocsit. Láttam kábelest is, de egyelőre a "mobilos verzióra" lennék kíváncsi.
Melyiket érdemes?
Viszem ugye szerdán a kocsit olajcserére... ellenben még nem jött jelzés autóból, hogy itt az idő... kellene lennie, vagy csak az Astránál szoktam ezt meg? Törölni gondolom megint csak megfelelő eszközzel lehet a jelzést (ha lesz)?
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #6475 üzenetére
törölni te is tudod a gyujtas utani gaz + fek egyideju nyomva tartasaval
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Real_Necro
veterán
Néztem hol helyezkedik el Mondeo MKIV-ben a pollenszűrő... Jól elrejtették... gondolom ezért is mondtak 1,5-2 órát a szerelésre. Már csak 2 nap...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
ReFleXx
addikt
válasz Real_Necro #6477 üzenetére
első fordod? csomo fordban ugyanigy kell cserelni, pl focus mk2, fiesta mk6, galaxy, stb...
2ora egy pollen filtercserere soknak tunik, annyira nem veszes a csere, felora max otthon, en magamnak cserelnem2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
Goose-T
veterán
válasz Real_Necro #6477 üzenetére
Én most a stabpálcákat fogom benne cseréltetni, olyan hangja van az első futóműnek egyenetlen úton, mint a kasztanyettának. Bár ez nagyon jónak számít, hogy egy-két évente cserélni kell egy pár 7000 forintos alkatrészt. Múltkor beszéltem az egyik szomszédommal, egy régebbi Audi A6-osa van, neki a féltengelyt kell cserélgetnie időnként a futóművében.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Real_Necro
veterán
válasz ReFleXx #6478 üzenetére
A levegő, olaj és üzemanyagszűrő cseréjével együtt, nameg az olajcsere.
Igen, első Ford, eddig Opeljaink voltak a családban, sőt, mindegyik benzines és bár vezettem már nem egy dízelt, ezt meg kellett szokni és még csiszolgatom a technikám. A kis G Astra már 9 éve van velünk, oda-vissza ismerem, bár már furcsa bele vissza ülni. Nem is nagyon szereti most a több állást...
Goose-T:
Én majd a tavaszi kerékcserénél végeztetek egy futómű ellenőrzést. Most elég lesz a jelenlegi kiadás, meg jönnek a negyedéves biztosítások, casco stb...
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
TayRol
veterán
Én meg úgy néz ki elköszönök tőletek (legalábbis a márka miatt), a szükség úgy hozta, hogy egy gyengébb, rosszabb, más országból származó kocsiba kell átüljek.
A jó kis vasam meg meg lesz hirdetve, kicsit sajnálom azért.
-
Real_Necro
veterán
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #6482 üzenetére
Nem szerencsére, csak nagy a család.
-
Real_Necro
veterán
válasz radi8tor #6484 üzenetére
Nálunk a következő egy Edge lesz... múltkor sávot cseréltünk egy szép fehérrel... basszus de jól néz ki...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
eTrade
tag
válasz ReFleXx #6491 üzenetére
Áhhhh, ez a francia félelem.
Sok ismerősnek francia autója van és nem sír a szájuk, sőt amikor eljött az ideje nagyobb kocsit venni, maradtak a márkánál.
Én speciel, ha minden igaz, a francia autómat (I-es Renault Mégane) egy Ford Focus-ra (Mk2) cserélem majd idén... nem azért mert rossz autó, hanem fiatalabb kocsit vennék. És őszintén, olvasva itt-ott a Ford-os hibákat nem vagyok biztos abban, hogy nagy minőségi ugrás lesz.
Bocsi a hosszú OFF-ért.
-
őstag
Hidd el, hogy ég és föld lesz a két autó.
Kezdve ott, hogy a Focus II kasznija ezerszer merevebb, mint a régebbi francia kocsik, amik úgy nyeklenek-nyaklanak, mint a takony. Volt a családban C4-es Citroen (ami azért már sokkal modernebb, mint a Megane I), ezt egy V50-es Volvo követett (testvére a Focus II-nek), olyan volt, mintha egy tankba ültünk volna át.
Neked a minőségi ugrás még egy nagyságrenddel nagyobb lesz ehhez képest is.Annak a C4-nek (zsír újan, szalonból került hozzánk) az 5 év alatt volt néhány elektromos problémája, de a legemlékezetesebb, hogy 76.000 kilométernél a sima 1.4-es benzines motornak már síkolni kellett a hengerfejét.. Az életbe többet nem lesz francia kocsi még csak a család közelében sem.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
-
Real_Necro
veterán
Kesz az olaj meg uzemanyagszuro csere. 63.630Ft lett a vege. 1,5 orat vartam.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Norbika88
senior tag
Ajtóknál a kédergumit mivel szoktátok, mivel érdemes kezelni, hogy ne fagyon be , tapadjon össze hidegben?
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Diablo 3
- Eredeti játékok OFF topik
- Peugeot, Citroën topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Kompakt vízhűtés
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen routert?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer