-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
úgy néz ki elmegyek megnézni egy 2 literes szívó Focus II-t. Tudnátok nekem pár tippet adni, hogy mire figyeljek oda? Hol rohad, mik a gyári hibák, mik voltak cserélve?
(#5952) radi8tor
2005/08[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Goose-T
veterán
válasz McSzaby #5951 üzenetére
Az a baj ezekkel, hogy ha még megvan, mire odaérsz, akkor biztos van valami gáz vele. Pillanatok alatt elviszik ezeket, ha rendben vannak. Bár még lehet szerencséd.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
aginor
addikt
Erről nem tudtam, vajon tart még az akció?
Nemnem, a lökös nem kapott matricát, az a gyári sport kiadás. Matrica csak a logón van, és a két B oszlop díszítőelemen (ez utóbbi az előző tulaj műve, de mivel fekete az autó, igazából nem is látszik).McSzaby: rozsdásodni az első kerékív kilépő élén a küszöb felé szokott legelőször, ahol a sárfogót szokták rögzíteni.
[ Szerkesztve ]
Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/
-
Richard!
addikt
válasz McSzaby #5951 üzenetére
A sárvédő és a küszöb találkozásánál szokott rohadni. Illetve Egy volvós motorburkolatot vennék rá, mert beázik az ablakmosófúvókáknál. [link]
Illetve egy teljes trafó-gyújtáskábel-gyertya kombó cserével kezdenék a kötelezőeken kívül. Más baja nincs.[ Szerkesztve ]
Ma kezdődik életed hátralevő része!
-
McSzaby
őstag
válasz Goose-T #5953 üzenetére
Szerintem nagy baj nem lehet vele, de azért megnézem. Az egyetlen hiba, hogy nem tudni mennyi km van benne, illetve a frissen szervizelt klíma kicsit böki a csőröm.
(#5955) richie900812:
Az nem gond, megoldom, de a beázást nem tudom megoldani valahogy, csak védeni tudom a blokkot?(#5957) radi8tor
Német import, augusztus óta van magyar rendszáma, szóval alvázszám alapján lekérdezem, amit tudok.[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
McSzaby
őstag
válasz radi8tor #5957 üzenetére
De volt. Októberi a magyar forgalmija a hirdetés szerint, ami azt jelenti, hogy kellett vizsgáznia, de ez kb. nem mérvadó. Szervizben nem csak az adott országot látják a Fordnál? Tehát ők is csak annyit fognak látni, amennyi történt augusztus óta, nem? (Magyarul semmit)
(#5958) richie900812:
Ebay vagy hol lehet venni ilyet?2.0L DURATEC-HE MI4 a motor.
[ Szerkesztve ]
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
Richard!
addikt
válasz McSzaby #5959 üzenetére
Holnap megyek haza, megnézem, hátha van még nekem 1 pár spriccni.
MotorabdeckungMa kezdődik életed hátralevő része!
-
őstag
válasz McSzaby #5959 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de erről a Ford féle 2.0 benzines motorról (az 1.8-al egyetemben) hallani nem túl szép dolgokat.. Volvókba is szerelték, a facebookos csoportokban óva intenek mindenkit ezektől. Olajzabálás, hajtókar problémák, stb.
Persze biztos van olyan példány, ami elment 300e kilométert nagyobb hiba nélkül, de az a ritkább.
"Less but better" - Dieter Rams
-
Dj Sügi
őstag
válasz Real_Necro #5930 üzenetére
+1. Én is csak gyárit keresek rá mindenféle trend nélkül.
Tényleg azok mutatnak a legjobban és azok felelnek meg a legjobban a gyári elvárásoknak minden téren. Bár akad pár szarul kinéző abból is.🚗 FORD - First On Race Day 🚗
-
senior tag
válasz berek21 #5971 üzenetére
Az én felnijeim mérete pontosan 5/108/63,3 16X6,5 ET50 ALCAR kód 8325. Eszerint legalábbis. Ezektől gond, ha olyan felnit veszek, aminek a mérete minimálisan különbüzik? P. 63,3 pár tizeddel vagy a 16X6,5 helyett láttam sok helyn 16X7-et vagy az EZ 50 helyett +/- valamennyi érték. Vagy teljesen ugyanolyannak kell lenni, amint amit leírtam?
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
DeFranco
nagyúr
válasz Pardise #5929 üzenetére
ide válaszolok, de vonatkozik az egész threadedre:
nem az a baj, hogy nem master race gyári, vannak jó vagy akár a gyárinál is jobb aftermarket cuccok.
egyébként meg nyilván semmi közöm hozzá, hogy mit mire cserélsz az autódon amíg a gyalogosvédelmet meg a menetbiztonságot nem érinti, ha plüssszarvacskákat találsz ki gigantikus műszempillákkal akkor azt raksz fel.
viszont az kőkemény tapasztalat, hogy ezekkel a csiricsáré bazári szirszarokkal max. rontani tudsz az autó megjelenésén, javítani szinte biztosan nem. ezekkel csak azt éred el, hogy semmi stílusa, semmi összhangja, semmi harmóniája vagy kiegyensúlyozottan sportos/egyedi megjelenése nem lesz az autónak, hanem úgy fog kinézni mint amikor a vásári dzsipó az elsőszülött gyerekét először felengedi egyedül a haverral pestre és beszabadulnak a homasitába.
ezeket a sportos stílusjegyeket, extrákat, módosításokat überfizetett mérnökök és designerek boncolják évekig a tervezőasztalon, nem fogsz tudni még a közelébe sem jutni annak amit szeretnél.
láttam már elég ilyet, k.va büszkén púposkodik tibor a verda mellett, szépen akkurátusan felsorolva a tartalomjegyzék a kocsi oldalán, de úgy van vele a szerencsétlen, mint a botoxozott szilikonozott cicababák, látja, de legalább érzi ő hogy azé' annyira nem sikerült a trökk de magának se vallja be igazán.
na ezért preferáljuk a gyári állapotot, mert nagyon ritka, hogy azon érdemben és konzisztens összhangban lehessen javítani. ilyen neonzöld kerékanyával meg karbonra húzott motorháztetővel meg főleg nem.
ha sportos megjelenést akarsz tetszettél volna st-t venni vagy rs-t.
#5976: na igen és akkor innentől kezdesz el te is hazudgálni magadnak, nem baj ha egy kicsit lötyög a központi furat, á kicsit be is lóg a dobba, nem érdekes, szerzünk rá módosítót meg majd óvatosan kanyarodok nézd meg milyen szép, karbon gecc... kár azért az autóért, komolyan...
@SzlobiG: te futóművedet nyalja el nem az enyémet. én 10g súlyt megérzek ha nincs a helyén, jobb napokon 5g-t is.
[ Szerkesztve ]
-
senior tag
válasz DeFranco #5980 üzenetére
Ezért kérdezek, mert nem értek ezekhez. Hát ha ennyire igaz amit az #5976-ra írtál, akkor inkább kihagyom, ha tényleg pontosan annak a méretnek kell megfelelnie, amit írtam. ST-t meg RS-t vesz a rák 12 milláért. Gondoltam egy szép Sparco vagy OZ felnivel fellehetne dobni a kocsim, persze csak ha találok teljesen rá illőt, ami megegyezik teljes mértékben a gyári felnivel.
[ Szerkesztve ]
Your car, your life ;)
-
DeFranco
nagyúr
válasz Pardise #5981 üzenetére
vannak amivel lehet játszani, de KF-fel osztókörrel tuti nem játszanék. magamnak betartottam szigorúan a szélességet és az ET-t is, de ott van kicsi játéktér. tény hogy a futómű arra van hangolva ami gyárilag mérete, jobban nem fogja kímélni egy szélesebb vagy terpesztőbb felni az biztos.
-
senior tag
válasz DeFranco #5982 üzenetére
Értem, köszi a részletes segítséget. Esetleg tudnál linkelni olyan felniket, amiket érdemes lenne megvenni, rátenni a kocsira, ami méretileg rendben van? Ugyan olyan 16-os, mint a gyári? Szétnézek hátha találok jót, ha nem, akkor marad a gyári.
Ui.: Felniperemén nagyon picike horzsolást hogyan lehetne javítani? Szalonban foglalkoznak ilyennel, vagy elkell vinnem külön olyanhoz, aki felnikkel foglalkozik?
Your car, your life ;)
-
kcsa
veterán
válasz Pardise #5981 üzenetére
Lehet hogy csak a csóró beszél belőlem, ez esetben elnézést kérek előre is...
De csak azt nem értem, hogy ezt a zsák felnire szánt pénzt miért nem költöd egy nyaralásra? Vagy előtörlesztésre? Vagy bármi hasznosabbra?
Nem kell válaszolni, nem a zsebedben kívántam turkálni, ez csak afféle költői kérdés.
-
senior tag
Semmi gond, szívesen válaszolok Nyaralni nem járok, mert nem érdekel semmilyen tengerpart meg hasonló, közelbe szoktunk menni kisebb nyaralásokra max. A kocsit 40% kezdővel vettem, fele ki van fizetve és hamarosan a másik fele is ki lesz. Mindig is szerettem az egyedi dolgokat, amik jól néznek ki, így gondoltam a kocsira is rakok fel valami szép, egyedi felnit Ahogyan írtam is, nem most azonnal akarom megvenni, hanem tavasszal, csak jobb előre tisztában lenni a dolgokkal. És igen, sokan hülyének néznek, hogy rengeteget költök a kocsimra (ápolás téren, tavasszal viszem kerámiára is), de kinek mi. Azok a haverjaim, barátaim fikáznak le, akik a fizetésük 80%-át elisszák, elcigizik, elbulizzák.
Your car, your life ;)
-
kcsa
veterán
válasz Pardise #5985 üzenetére
Bárcsak annyi pénzem lenne, hogy a felét elihatnám vagy eldohányozhatnám (viccen kívül 34 évesen még ki sem próbáltam a dohányzást soha, inni meg... évek óta gyakorlatilag semmit, előtte se sokat)
Az ápolás részével maximálisan egyetértek, erre én is igényes vagyok (bár amióta nincs saját garázsom nem sok látszata van sajnos), tavaszra tervezek egy fullpolírt, noha 10 éves az autó, de egy utolsó nagy optikai tuningot megérdemel. Előtte persze pár helyen javítani kell a festésen is, és ettől lesz drága. De egyszer belefér. Remélem
-
senior tag
-
senior tag
válasz Sethdobaloah #5988 üzenetére
Az is tervben van Csak a szalonnal akarok majd beszélni, hogy egy alváz és üregvédelem befolyásolja-e az átrozsdásodás garanciát.
Your car, your life ;)
-
Goose-T
veterán
válasz Pardise #5990 üzenetére
Az a legrosszabb, ha nagyon kicsi a kerékagy-átmérő eltérése, mert akkor rendes központosító gyűrűt sem tudsz felrakni. Ez azt fogja eredményezni, hogy elmozdul a kerék a középpontból, és bizonyos sebesség felett vibrációt fog okozni. A vibráció meg szép lassan szétvágja a kerékcsapágyakat és akár egyéb dolgokat is a futóműben. Nehogy azt hidd, hogy a csavarok a középpontban tudják tartani a kereket a kerékagy nélkül. Tapasztalatból beszélek, mert én is jártam már így.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar