-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
zeusz55
senior tag
Sose figyeltm de a belter vilagitas jo...
– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – =FOR SALE=
-
berek21
senior tag
válasz bull84ghia #6948 üzenetére
Simán leveheted. Esetleg, ha voltak beállított dolgaid, úgymint biztonsági öv figyelmeztető csipogás ki, hazakisérő fény időbeállítás, programozott ülés, akkor azok visszaállnak alapra. Kb 12 perc után, ha nem kap áramot, akkor pedig hard reset.
LG Velvet eladó!
-
Sethdobaloah
senior tag
van aki tud ajánlani szélvédő cserét végző céget Pesten? Összevissza repedt egy kőfelverődéstől
Van ajánlatom bruttó 65k körül, de nem tudom ez mennyire reális. (2009 focus, fűthető de semmi más extra nincs az üvegben)...csak én vagyok helikopter?
-
nagyúr
válasz bull84ghia #6953 üzenetére
Fogsz két hosszú kábelt,amit hosszan megblankolsz,majd a régi és az új akku saruira rátekergeted.Ha már a helyén az új és rátetted a kocsi saruit,leveszed a kábeleket.
-
kcsa
veterán
válasz Sethdobaloah #6954 üzenetére
A fűthetősége miatt nem tűnik elvadult árnak. Sajnos.
-
ReFleXx
addikt
válasz Sethdobaloah #6954 üzenetére
en sokallom, itt nezd meg.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
DZs
senior tag
válasz Sethdobaloah #6959 üzenetére
A fűtőszálas szélvédő önmagában drága. Mielőtt választasz, azt tudni kell, hogy nagy a minőségi szórás az egyes gyártók között. Ami az üveget drágítja, az az edzés minősége - nem csak középen, hanem a széleken is. Egy gyártó attól tud olcsóbb lenni, hogy nem edzi rendesen az üveget. A nem edzett üveg pedig könnyebben reped a felverődő kavicsoktól.
-
Goose-T
veterán
Mondeo MK4 kombin bonyolult művelet kicserélni a hátsó szilenteket és a stabpálcákat? Hátul még mindig kopog, idegesít. Maguk az alkatrészek nem drágák, de a Ford kombik hátsó futóművénél szoktak hajmeresztő dolgok lenni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Salex1
senior tag
Tudnátok segíteni? Valaki meg tudná mondani, hogy milyen széles a Mondeo mk4 utastere? (3 gyerekülés elfér benne normálisan?
Focusom van, és ebbe, ugyan még nem próbáltam, de nem hiszem, hogy bele lehetne szuszakolni. -
Goose-T
veterán
Szerintem nem fér bele három gyerekülés. Mi két gyereküléssel használjuk, és kevés a hely a kettő között. Olyan kocsit szoktak ajánlani három gyerekülésehez, aminek három különálló ülőlapja van hátul, például S-Max vagy Galaxy.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
aginor
addikt
-
DNReNTi
őstag
Sziasztok,
[MK3 Mondeo, 2.0 benzin]
A multkor, kb 1 honapja, voltam itt egy "nem felmelegedo vizho" problemaval, tobben irtatok, hogy termosztat hiba, meg akkor elvittem szervizbe, igazatok is volt, termosztat trapa, csere. Azota az uzemi ho percek alatt beall, kivalo. Boldogsag.
Viszont. A csere ota, 10-15 perc menet utan, beindul a hutoventi. A vizhofok meg se moccan, szepen all kozepen, de eleg zavaro, hogy a ventillator beindul a 0 fokba. Nem tudom mi lesz igy a 30 fokban.. Mi vezerli a venti indulasat? A termosztat? Arra gondolok hogy az uj termosztat magasabb homersekleten nyit, emiatt beindul a venti, mert eleri a homerseklet az ingerkuszobot. Ez csak tipp, akkor se gondolnam termeszetesnek igy telen, legutobb akkor ment igy mikor nyaron, 40 fokba tapostunk vele 1000km-t autopalyan.
Mi lehet ennek az oka? Vigyem vissza a szervizbe?
Koszi!but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
ReFleXx
addikt
válasz DNReNTi #6969 üzenetére
biztos van az mk3 mondeo rejtett menujeben digitális motorhőfok jelzés, indulas elott allitsd oda muszeregyseget, indulj el, es figyeld hogy hany celsiusnal kapcsol be a ventid.
a focusnal ugy volt asszem, hogy 102 C-nel kapcsolt be es 100 ala kellett mennie hogy kikapcsoljon.
ha eleri nalad a 102 C-t akkor sanszos hogy xar az uj termosztatod, ha azt latod, hogy pl 80fok korul kapcsol a venti akkor mashol van a bibi, de valszeg az uj termosztat a xar.2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
kcsa
veterán
válasz DNReNTi #6969 üzenetére
Mikori évjárat? 2004 környékéig fűtött termosztáttal adták, azután "hagyományossal". Jelentős árkülönbség van, a fűtött termosztátoshoz megy egy elektromos csatlakozó is.
Milyen termosztát került bele? Elektromos, sima? Márka?
Illetve, ostoba kérdés, de jellemző hiba: klíma nincs véletlenül bekapcsolva? Ha nincs, akkor kapcsold be, járasd kicsit, majd kapcsold ki, egy kis idő után a ventilátornak is le kell állnia, ha ez a nyűgje.
[ Szerkesztve ]
-
DNReNTi
őstag
2005-os az auto (vagy 2006), a klima pedig nincs bekapcsolva, ki fogom probalni, de gyanus hogy eppen a termosztat csere utan jelentkezik ez a hiba. Hogy milyen kerult bele otletem nincs, 28e volt az anyag koltseg tehat gondolom nem lehet valami urtechnologia, mert lattam 80e-ert is.
(#6970) ReFleXx
Ennek utananezek, hogy lehet elovarazsolni ezt a menut, ezzel egyertelmuve valna mi a gond.(#6972) kalmanchris
Nem zarom ki, hogy igazad lehet, de furcsa egybeeses lenne.Szerk:
Ha valakit erdekel a how to: Megtalaltam.[ Szerkesztve ]
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
DNReNTi
őstag
válasz DNReNTi #6973 üzenetére
No megneztem dashboard diagnosztikaval milyen ertekek jonnek homersekletre amig bejottem dolgozni. Kb 25 perc fele varos, fele fout. A leiras szerint 2 fele homersekletet kellene mernie az autonak, de en csak egyet taltam, gondolom talan az a motore lehet. Amikor elerte a 102 fokot beindult a ventillator, aztan gyakorlatilag vegig 103-107 fokon stagnalt, egy elozesnel ment le 98 fokra, de a venti akkor sem allt le, de azt hiszem ez viszont normalis. Mar hogy a venti nem all le azonnal 102 fok alatt. A klima beinditasa kikapcsolasa nem valtoztat semmin, az alapjarat stabil, miutan beall az uzemmeleg szepen leesik 750 korulre, meg sem moccan. A melegites soran 1300 korul forog. Mit kellene latnom a ~105 helyett? Eleg aggaszto, hogy telen ennyi.
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
ReFleXx
addikt
válasz DNReNTi #6974 üzenetére
vidd vissza oda ahol csereltek, hogy gariba csinaljak meg, vagy levegős a rendszered (?) vagy a termosztát szhar. meg azt megtudod nezni, hogy üzemmeleg motornál, mennyire meleg a hűtőre menő vízcső, bár ha csak félig meddig nyit a termosztát nem biztos, hogy kifogod tudni tapintani.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
DNReNTi
őstag
válasz ReFleXx #6975 üzenetére
Mindenkeppen visszaviszem, csak szeretnek kepbe lenni, nehogy ramhuzzanak valami felesleges koltseget, es kozben csak kicserelik a termosztatot. Neztem van 90 es 98 fokon nyito termosztat is, mi lehet a gyari ertek? Inkabb rafizetnek egy dragabbra, csak legyen jo.
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
-
DNReNTi
őstag
válasz ReFleXx #6979 üzenetére
Szetment a termosztat, folyamatosan nyitva volt, emiatt nem melegedett fel a motor uzemi hore, csak ha varosban cammogtam vele, foutakon, es palyan a menetszel miatt visszahult 70 fok korulre. SOS megoldas az volt, hogy szigszalaggal lemaszkoltam ez egesz hutoracsot, aztan meg csere ugye.
but without you, my life is incomplete, my days are absolutely gray
-
SG3rg0
őstag
Sziasztok!
Ma néztem szalonba a Focusokat. Van ajánlatom viszonylag jó.
1,6 Ti-VCT 125LE motort használ valaki? Benyomások illetve tapasztalatok? Meghibásodás?
-
bull84ghia
őstag
válasz bull84ghia #6948 üzenetére
Akksi csere pipa. Sokkal jobban indul és rövidebb ideig megy az izzítás is.
Hazámat szolgálom...............ameddig tart a cérna :
-
ReFleXx
addikt
válasz bull84ghia #6984 üzenetére
meg enyhebb is lett az idő
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
senior tag
-
DeFranco
nagyúr
szeretnek kulcsot masoltatni a focushoz, mert mar elegge elkopott a regi nem akarom hogy beleragadjon a gyujtaskapcsoloba.
csak a tollat kell masolni, elektronika, immo marad.
masoltattatok mar valahol ilyen kulcsot? hova erdemes vinni? azt lattam hogy a mister minitnel is masolnak de nem tudom mennyire precizek. ha volna ennel jobban felkeszult masolo, oda vinnem.
-
DeFranco
nagyúr
válasz bull84ghia #6990 üzenetére
anyaggal? a nyers kulcs meglesz csak masolni kell az eredetirol.
-
DeFranco
nagyúr
válasz bull84ghia #6994 üzenetére
melyik kulcsmásoló volt ez? most beszéltem egy elvileg ajánlott taggal, ő 3,5k-ért másolja + anyag
-
DeFranco
nagyúr
válasz radi8tor #6997 üzenetére
nekem azt mondták a szerelőnél (lehet tévednek, nem tudom) hogy a távirányítós kulcsban a távirányítóban van az immo, a pótkulcsban meg értelemszerűen a kulcsban. a pótkulcsból is át lehet tenni, csak ügyeskedni kell.
nagyon remélem,hogy nem a tollban van mert az para lenne.
-
berek21
senior tag
Mai nap reggelén szólt a párom, hogy erősen ráz a kormány fékezés közben. Ő hajtja majdnem mindíg a smaxot, ezért én is kipróbáltam. Majdnem letépte a kezem Utána mondta, hogy egy ideje már jelen van, és fokozatosan erősödött. Délutánra sikerült begyűjtenem a szerszámokat(a féknyereg leszedéshez 18-as dugókulcs kell). Lekaptam a nyerget, egyben ki is pucoltam, és akkor láttam, hogy a tárcsa nincs rögzítve a kicsi imbusz csavarral. Gondoltam, valamelyik link szervizes nem rakta vissza. De nem! Ezen az autón ilyen nincs, csak az öt keréktőcsavar, tartja fenn, ha rajta van a kerék! Levettem a tárcsát is, drótkefe, smirgli miegymás. Újra összeraktam, de táncolt lötyögött a helyén, ígyhát a párom beült felpumpálta a féket miközben én központosítottam a tárcsát, és felraktam a kereket. Jobb-bal megcsinál, és megszünt a rázás teljesen. Ha esetleg valakinek hasonló gondja van, érdemes evvel is számolnia. A tárcsa, és a betét is Motorcraft, a nyereg Ate FoMoCo.
[ Szerkesztve ]
LG Velvet eladó!