-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
Goose-T
veterán
válasz radi8tor #5694 üzenetére
Az enyémen van motorvédő alsó burkolat, de ugyanúgy megrágta valami állat a motorháztetőn lévő belső hangszigetelést még az előző tulajnál. Maradt elég lyuk biztos, hogy bemásszon.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Real_Necro
veterán
válasz radi8tor #5701 üzenetére
Azt néztem két oldalon van 1-1 fekete doboz, kis karikával a sarkában. Az most tolatóradar, vagy a holttérfigyelő szenzorja?
Szerk.:
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ismerős osztotta meg: Mondeo 2.0 TDCi Titanium 96k km
⭐ Stella
-
Real_Necro
veterán
válasz radi8tor #5708 üzenetére
En egy titaniumtol kicsit tobbet varok el felszereltsegben. Valamint legalabb az asvanyvizes flakont meg hasonlokat kiganeztam volna a fotok erejeig.
[ Szerkesztve ]
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
AshaNoR
tag
Sziasztok,
Valaki már cseréltetett hátsó szilentet? Ha igen Kb mennyibe került? -
nagyúr
Üdv!
Fejlemény van,de a hiba is ugyanúgy.Autóvillamos szaki kikötötte a riasztó rendszerből az üzemanyag szivattyút,ahogy itt javasolták-de a hiba maradt.Azaz a kocsi indításkor beröffen,de le is áll.Másodjára minden rendben.Hibakód sehol(márkaszervíz),fojtószelep takarítva.
Valamikor régen a fojtószelepet szétszedték,méregették,szerintem ott toltak el benne valamit.
Arra gondoltam,ennek adok még egy esélyt,egy jó bontott alkatrésszel.
Próbáltam keresni bontott alkatrészt,de nem találtam-a gyári elég drága lenne.
Tehát Ford Focus 2007 1.8 FFV(Flexifuel) 125 LE (motorkód : Q7DA) bontott fojtószelepet hol keressek még?
Esetleg valakinek bontós ismerőse,jöhet privátban is.
A racing bazáron egy helyen találtam,de nem veszi fel a telefont.
Aki tud segítsen,már ki vagyok,hogy még mindig nem jó a gép. -
SG3rg0
őstag
Sziasztok!
Ford Focusokat nézegetem! Tudtok segíteni melyik motorral érdemes venni? Megbízhatóság, típushibák, stb. ?
1.6 101LE
1.6 116LE -
SG3rg0
őstag
válasz bull84ghia #5715 üzenetére
Minimum 2008 Focus keresek ezzel a 101 lovas motorral ahogy rákerestem én is ezt ítéltem jobbnak. Hány literes a benzines üzemanyag tartálya?
-
marsu
addikt
Ha minden igaz, akkor az Üzemanyagtartály 53 L - 55 L
Press any key to continue ...
-
LamaCube
addikt
Sziasztok!
Ma a bal oldali elektromos ablakemelő bemondta az unalmast. Nem megy se le se fel. Amikor megnyomom a gombot érezhetően kap áramot a motor, mert az alapjárati fordulatszám kicsit meginog, de nem történik semmi.Nem volt se reccsenés se semmilyen előjele. kb. egy hete ugyanezt eljátszotta, de utána megjavult. Valakinek valami ötlet, tapasztalat? Egy tipp: szénkefét kellene cserélni az ablakemelő motorban.
Esetleg szegeden egy jó szerelőt tudtok ajánlani?
/Focus 2003-as Sedan/HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...
-
Goose-T
veterán
Tudtok valami jó lelőhelyet, ahonnan gyári 16-os lemezfelnit lehetne szerválni MK4-es Mondeora? Utángyártott nem játszik, és ugye TPMS szenzor is kell, ha jól sejtem. Cromaxban 17K darabja, annál valamivel olcsóbban kéne, ha lehet, használt is jó. Csak gyári Ford legyen.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
Goose-T
veterán
válasz DeFranco #5720 üzenetére
Közben már lebeszéltem magam róla, a TMPS szenzor darabja 11 rugó, inkább rakosgatom az alufelnire a gumikat. A felnik meg a szenzorok árából kb. tíz évnyi gumiszerelés kijön, addig meg nem is akarom megtartani a kocsit.
Szerk.: amúgy is utáltam felhordani a pincéből a dögnehéz kerekeket.
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #5721 üzenetére
én is most erre kódorgok amúgy. végül vettem új felniket, jobbnak is tűnik vele a futás, de arra jutottam, hogy nem éri meg megcsináltatni a régieket (lemez a régi meg az új is) mert többe kerülne a leves mint a hús. kigörgőztetni is egy pár ezres, nincs is rá garancia hogy tökéletes lesz, és akkor még mindig rozsdás, igaz csak felületi, de nem új. ha teljesen rendbehozatom, többe van mint az új.
így lehet az lesz, hogy azt szépen lezsírozva pihentetem, vagy eladom és most az újon fogom átdobálgatni a gumikat. egyszerűen nem éri meg megcsináltatni. használt ára megvan 3k, görgőztetni még 3k, szórás szinterezést még bele sem számoltam, nem is tökéletes mert a lemezt nem lehet rendesen kigörgőzni és 10k egy új.
-
nagyúr
Üdv!
Ide is beírom,ha netán valaki ilyen hibája lenne majd,akkor már ne fusson annyi kört,mint én.
Szóval röviden:a fojtószelep volt a ludas,ma kapott a kocsi egy bontottat,azóta simán indul elsőre,nem áll le.Alapjárat is rendben,szépen jár a motor.
Közben meg volt a 2 hosszbordás ékszíj csere is,lévén 100 ezret elérte a motor.Pollen szűrők is cserélve,aktív szenesre.Valamint egy garnitúra ablaktörlő lapát(gyári Ford)
Hűtővizen-28 fokos. -
Batman2
őstag
Hi
Szomszédom 10 éves, 1,4 TDCDI fiestaja rendszeresen leszopogatja az akkut!
Valami fogyaszt benne és 2-3 nap (de lehet már 1) alatt leszívja teljesen nullára.
Már 3x kellett így visszahoznom az akkut, szerencsére még sikerült, nagyon drága akku, de bírja is, most le van véve az akku saru, viszont ez így nem állapot.
Elvitte nemrég egy szerelőhöz, az azt mondta, hogy szerinte a rádió csinálja ezt, de azóta nem étte el a szrrelőt, megkért, hogy próbáljam már meg, hátha tudok vele valamit kezdeni.
Valaki tapasztalt már hasonlót?
Ha igen, mi volt a megoldása?Nekem kicsit gyanús au, hogy a rádió szívná le, de ha mégis, akkor gondoltam, kiveszem a biztositékját, akkor legalább egyébként rendesen lehetne használni az autót.
Üdv.
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979
-
radi8tor
MODERÁTOR
Ma megvolt életem első benzin kifogyása. Kicsit tolni kellett a kocsit a belvárosban egy parkolóhelyre (párom kormányzott), aztán OMV kútról 3db ásványvizes üvegben vittem benzint.
Mókás volt a helyzet, mikor lekanyarodtunk a mellékutcába és a gyalogos reklamált hogy nem engedte el a kanyarodó autó, aztán látta csak hogy még a motor se megy és tolják hátulról. Mosolygott utána.⭐ Stella
-
SG3rg0
őstag
Sziasztok!
Szerintetek ez milyen vétel? ( tekintve az árat km állást és a kort )[link]
Az látszik hogy németből behozott autó. Magyar Ford márkakereskedésekben a német alvázszámra rálátnak? ( előélet stb. )
Pest viszonylatba ez a kereskedés sufninak számít?[ Szerkesztve ]
-
Real_Necro
veterán
Ismet reggeli kezdes a szakszervizben, kivancsi leszek a vegeredmenyre.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
Real_Necro
veterán
válasz Real_Necro #5733 üzenetére
Kesz is, szereny 144 volt a javitas, de lett szep uj koptato is.
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
TayRol
veterán
válasz Real_Necro #5734 üzenetére
-
DeFranco
nagyúr
válasz Real_Necro #5734 üzenetére
nekem a hétvégén húzták meg a hátsó lökösömet, leparkoltam az autót egy közintézmény előtti parkolóban, vidéken, szombaton, erre mire visszaértünk jó tenyérnyi plezúr a lökösön.
volt kamera a sarkon (ezért lényeges a közintézmény, előre nem gondoltam rá, de utólag úgy sakkoztam, hogy a sok fényestekintetű miatt hátha be lett kamerázva) hívtam rendőrt, elvileg vissza is nézte a felvételt.
igen ám, de ez a város egyik legelső kamerája volt, egyrészt 360-as tehát össze-vissza nézelődik, vagy pont veszi az esetet vagy nem, másrészt annyira ratyi a felbontása, hogy fényes nappal szikrázó napsütésben még az én álló autóm rendszámát se tudta leolvasni a szerv a felvételről.
így bukta. tavasszal lett újrafényezve. ha nagy mákom van megúszom egy polírral majd valamikor. szerencsére műanyag elem sérült, rohadni nem fog.
-
nagyúr
válasz DeFranco #5736 üzenetére
Hi! Focus mk1 facelift kombiba milyen izzó megy előre? 2003-as modell.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
e-newsee
addikt
Sziasztok! Adott egy 2006-os Focus II, 1.4 benzinnel. Májusban vettem 155.000 km-rel, egész nyáron elvolt olyan 7,2-7,5 literes fogyasztással, aztán a múltkor felment 8,9-re. Már az is gyanús volt, de mondom épp a tankoláskor kapta meg asszony a jogsit, azóta gyakorlatilag ő vezette, és hajtotta ki belőle az egész tank benzint. Elég jól szokta pörgetni, kicsit később váltott, és volt, hogy 60 felett is ment vele negyedikben. Betudtam ennek, hogy oké, új jogsi, és még szokják egymást a tütüvel. Azóta belejött, és már szépen időben vált. A jelenlegi üzemanyagállásom viszont még rosszabb. Most olyan 180km-en áll a számláló, és már majdnem a felénél van a mutató. Az több, mint 10l-es fogyasztás lesz, ha így marad. A használat olyan 2/3 vs 1/3 a város javára. A városon kívüli tempó pedig 90-100-as főútvonal, tehát abszolút gazdaságos üzem. Nekem ez nagyon gyanús. Oké, hogy a Ford szeret fogyasztani, ha nehezebb a lábunk, és nem egzakt az összehasonlítás, de bátyám 1.4-es Civicje télen fűtéssel, ha kitaposom a belét, sem eszik 8 liter felett. Okozhatja ezt mondjuk a lambdaszonda?
Köszi előre is!Ui: A Civicért ne kövezzetek meg plíííííz!
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
Goose-T
veterán
válasz e-newsee #5742 üzenetére
A téli városi fogyasztása ennek az 1,6-os motornak simán megvan 9-10 liter, ne csodálkozz rajta. Egyébként meg ne váltsatok fel mindig ész nélkül ötödikbe, mert csak szétrázzátok a motort meg a kuplungot. Nem fog attól kevesebbet fogyasztani, ha kevesebbet pörög. A benzinátfolyás és a fordulatszám nem függ közvetlenül össze. Az ötödik fokozat országútra és autópályára való, 70 fölött érdemes váltani, akkor már van elég fordulat ahhoz, hogy ne rázódjon szét. A Totalcaron is írtak erről, hogy 2000-es fordulatszám alatt nem igazán szabadna használni semmilyen motort tartósan. Az alacsony olajnyomás és a vibráció árt a motornak és a kuplungnak.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
DeFranco
nagyúr
válasz Goose-T #5745 üzenetére
amellett, hogy egyetértek, kiváncsi lennék amúgy, hogy hogy kanyarodnak be egy közepes jobbos utcába.
vagy megállsz és egyes, vagy ne tedd egyesbe, mert guruláskor azt nem szereti még kuplunggal sem, vagy kettes, de akkor kb. alapjáratról küzdöd fel úgy hogy próbálsz azért spórolni a kuplungon is.
(vagy kénytelen vagy, mint én, nekem már a pedálút 20%-án kiemel, annyira el van kopva, szóval nálam lassan bináris kuplung van... )
-
e-newsee
addikt
válasz Goose-T #5745 üzenetére
Az enyém egy 1.4-es motor, nem 1.6-os, és mivel elég lomha, szeretem én is kipörgetni kicsit. Olyan 3500 körül szoktam váltani, és a városban is elég sokat megy negyedikben. 2-300 méterre nem váltok fel, kopáselmélettől függetlenül. De azért hasznos infó, majd ügyelek rá. Igazából logikus, csak eddig bele sem gondoltam. Pedig nem vagyok teljesen meglőve autókból gépész lévén (és leginkább a sok autób.zi ismerősnek köszönhetően).
Próbáltam minél jobban utánaolvasni, mielőtt megvettem, azzal tisztában vagyok, hogy szeret ez a motor fogyasztani bizonyos esetekben. Csak amikor a jelenlegi 180km-ből 130 az országúti volt, a többi városi, akkor az mindenképpen furcsa.
Most végre meg tudtam nézni a tankolásos követő fájlomat, és két dolog tűnt fel.
Az egyik, hogy az első kommentemben a friss jogsis fogyasztást elírtam. A valós 7,9 liter, nem 8,9. Erre rosszul emlékeztem, mea kulpa.
A másik, hogy a közvetlen az előtt lévő október végi tankolásból 7,5 liter lett. Ugyanilyen használati arány mellett, ugyanannál a kútnál.
Ezek fényében a hirtelen 8-ról 10 literre ugrás még furcsább. Az legjobb esetben is 25%-os növekedés, ami csak abból eredne, hogy 10°C-al hidegebb van, mint eddig? És még midig nem -10, -15 fokok vannak, csak fagypont körüliek.
No mindegy, figyelem a fejleményeket, és megvárom, mi sül ki a végére, mire kiürül a tank. Aztán lehet, hogy ismerőssel megnézetem. Annyit megér, hogy megnyugodjak és/vagy beletörődjek. Eredménytől függ.
Köszi a segítséget!DeFranco
A kanyarodásról annyit, hogy ismerek olyan embert, aki harmadikban kanyarodik, mert "az autó azt is bírja". De, hogy neked is válaszoljak, én jellemzően kettesben, a kanyart már felengedett kuplunggal veszem be, lendületből. Bár ezt nehéz pontosan leírni, mert annyira megszokásból csinálom így 16 év után, hogy nehéz felidézni, mit is csinálok pontosan. Mert nem azt figyelem. Azt viszont én nem tudom, neked mekkora a közepes jobbos kanyar.[ Szerkesztve ]
"Csak egy olyan töltött édesség van, ami megoldja az élet problémáit, és az az Oreo." /Sheldon Cooper/
-
Goose-T
veterán
válasz e-newsee #5749 üzenetére
Tényleg 1,4-est írtál, nem is tudom, miért írtam 1,6-ost. Amúgy nekem 1,6-os volt, szóval valós a tapasztalatom a városi 9-10 literrel, és ennek fényében az 1,4-es 8 literje is teljesen normális. A 10 liter talán már egy kicsit meredek, termosztát nyit-zár rendesen? Beáll rendesen a vízhőfok mutatója?
[ Szerkesztve ]
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar