-
Fototrend
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
válasz Pardise #3387 üzenetére
Ködlámpát nézd meg milyen kell bele.
Mondjuk ez a megbüntetnek dolog is olyan, hogy a rendőr nem tudja megállapítani, hogy az milyen izzó szét szedni ugye nem szedheti ránézésre meg nem tudja megmondani. Nekem a helyzetjelzőbe pl LED van és sose szóltak érte mivel ki nem veheti onnét.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Atlantis #3411 üzenetére
Mennyibe vitték el ha nem titok?
Egy kis fogyasztás.
-
SzlobiG
félisten
-
SzlobiG
félisten
válasz Pardise #3468 üzenetére
Felejtsd el, de komolyan. Gyengébb a szűrő képessége és az autó nincs hozzá hangolva a nagyobb légáteresztő képességhez ergo csak ártasz vele. A kipuff szett se jó kb semmire azon kívül, hogy nagyobb lesz a hangja szerencsétlennek, jobban nem fog menni semmivel se, ahhoz turbo benzines kellett volna.
A K&N szűrőt is hanyagolnám...
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Pardise #3481 üzenetére
Ahhoz nem focus-t vettem volna, ha a sportos hang a lényeg, hanem egy Mustangot 5 literes motorral.
Én tuti nem piszkálnám meg azt az autót már csak a garancia miatt se.
(#3484) tomiii. Annyira minimális többletet hoz (2-4lóerő) hogy én biztosan nem foglalkoznék vele, ahogy a cikk is írja figyelni kell és sűrűn takarítani nem mellesleg 3x annyiba kerül mint a gyári.
-
SzlobiG
félisten
válasz lajafix #3503 üzenetére
Ha már Octavia, akkor már inkább mondeot vennék.
(#3501) F-ECT$ Van pedig jó pár, ha c-maxnál maradsz és benzin, akkor próbálj ki egy ilyen 125 lovas 1.0-t lehet tetszeni fog és elégnek fog bizonyulni sokan dicsérik ezt a motort nem véletlen volt már többször is az év motorja győztes meglepően jól megy.
Vagy az 1.6TDCi is nagyon jó motor ehhez a kasztnihoz. Ez Titanium fullos verzió legalább.
De én még mindég egy s-maxba ülnék bele az tuti ha nagy családit keresnék a mondi helyett.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Van. A DPF-ed kezd szarakodni, vagy túl sok a városi használat nem tud kiégni rendesen. Ha megszakad a regeneráció több alkalommal is, akkor dob egy ilyen üzit, hogy olajat kell cserélni, mert hígul az olaj a motorba a benne maradt gázolaj végett.
Pontosan már nem emlékszek hány megszakított regeneráció után dobja az üzit talán 4-5.
-
SzlobiG
félisten
Akkor indítja, ha elér egy bizonyos telítettséget a szűrő ezt nem tudod befolyásolni. Meg kéne nézni, hogy hány km-ként indít regent, lehet valami miatt hamar telekormolja a motor, nagyon sok miatt lehet ez és nem törvényszerű, hogy a dpf halálához vezet. Ha már dobja az olajcsere üziket, akkor valami egyértelműen nem jó nálam is így kezdődött.
-
SzlobiG
félisten
válasz Ace Ventura #3530 üzenetére
Nem lesz kevés az 1.4? Amúgy képekről nem rossz.
-
SzlobiG
félisten
válasz Ace Ventura #3532 üzenetére
1.6 benzineseket nézz azok jól is mennek meg megbízható motorok is ezáltal kevesebb is van belőlük.
-
SzlobiG
félisten
1 millió km régi mondeoval. 1.8 dízel.
-
SzlobiG
félisten
Egyiket se a Tddi a régi adagolós transitbol való motor abból jót nehéz találni ami nem rohad. A tdci meg híresen problémás injektor bajok magasnyomásúval karöltve amit ha javítani kell több százezres tételt jelent. Inkább benzineseket nézz 1.8/2.0 sokkal jobbak. Ha dízel akkor mk4-es mondeoba nézegess azok már jók.
-
SzlobiG
félisten
Hát kevesebb a nyűg velük, de azt se vennék őskövület az a motor már. Ha még is dízel melett döntenél, akkor is a facelifteseket keresd asszem 2005-től vannak. Amúgy maga az autó korrekt rohadásra az ajtók alján az íveknél kell fokozottan figyelni mert nem folyik ki a víz és berohad egy idő után.
Octavia 1.9 tdi motorja sokkal jobb mint a tdci ez tuti még a PD is.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3578 üzenetére
Ahogy írták a többiek a c-max körbe törve lehetett az felejtő.
A TDCI-vel számolni kell, hogy kettős tömegű kuplungja van ami ha beszarik 200k-nál kezdődik a cseréje szóval ha kis távokat mennek inkább benzinest nézzetek nem térül meg a kevesebb fogyasztás.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3583 üzenetére
Peugeot a mai napig nem szerel kettős tömegűt az 1.4-es HDI-be asszonynak is ezért lett a 307-es és nem a fiesta. Nem értem a ford minek rak az 1.4 tdcibe mikor a motor ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Pardise #3592 üzenetére
Én a mondeon tudok kapcsolgatni csomó mindent van hozzá programom többek közt az előbb említett elindulás után záródó ajtók, de mivel nekem gyárilag nem motoros így nem is érint.
Nem tudom focusnál van-e ilyenre lehetőség kérdezz rá a focus fórumon.
(#3595) richie900812 Attól hogy ford még nem örök életű sajnos.
[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3627 üzenetére
Ez külföldi sztem így a km-t nem tudod lekérdezni ami nagy eséllyel kamu is...
Van egy két érdekesség a kormány+világítás kapcsoló faceliftesből való, viszont a külseje meg olyan mint az enyém azaz nem faceliftes. Érdekes aztán elképzelhető, hogy volt ilyen variáció is.
Kicsit többért viszont már vannak faceliftesek is inkább olyanokat nézegess. Vagy amit ismerősnek néztünk 2.3-ért 2011-es Titanium-X nagyon fullos iszonyat jól kifogta.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3630 üzenetére
Ezért mondom ennyiért már kapsz faceliftest is azok jobbak, na nem mintha az előd rossz lenne.
Ezt már régóta hirdetik gondolom nem véletlen...Nézegetni kell ki lehet fogni jókat ahogy említettem is, pláne ha nem azonnal akarsz venni.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3640 üzenetére
Dehogy, ha olyan tulaja volt nem veszed észre.
Múltkor lekérdeztem egy hasonló mondit 175e km-el volt hirdetve a lekérdezésben meg 390e szerepelt majd a következő bejegyzés már 175e volt és nem látszott rajta hogy majd 400e km van az autóban szóval simán tekerik őket ezért nézz inkább hazait és nem külföldről behozottat, mert azt letudod kérdezni.
-
SzlobiG
félisten
válasz radi8tor #3657 üzenetére
Hát igen hozott alkatrészre nem vállalnak beszerelési garanciát. Pont ismerősnél volt így kettős tömegű csere talált olcsóbban vmi fosch márkát elvitte beszerelték mikor mondták neki, hogy ez nem jó márka és szét is ment neki németorszgába, majd több száz euróért csinálták meg ott kint, ahelyett hogy itthon kicsit többet áldozott volna rá. Amúgy lehet alkudozni is ha te mondod hogy viszed az alkatrészt akkor engedni fognak az árból mert olcsóbb lesz a munkadíj.
-
SzlobiG
félisten
válasz westcoastog #3660 üzenetére
Bizony teljesen más világ én is mk2 mondi után ültem át mk4-be. Megjegyzem a mai napig a családban van az mk2 és teszi a dolgát.
-
SzlobiG
félisten
válasz westcoastog #3663 üzenetére
Miénk is már rohad kb mindenhol eljár felette már az idő.
MK3-at én kihagynám nagyon sok a lefingott darab és szeretnek rohadni azok is a dízelek kiesnek mind szar, így maradnak a benzinesek amikből sokkal kevesebb van és azokat is kettős tömegűvel szerelik tehát a magasabb fogyasztás mellé ott a drága kuplung viszont nincs porlasztó meg magasnyomású gond.
Egy 1.6 fóka sokkal jobb választás.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3670 üzenetére
Mondeo fórumon dicsérik viszont valami dupla kuplungos verzió ha jól tudom szal ha annak baja lesz az horror ha cserélték benne az olajat akkor viszont nem kell tartani tőle.
Belül is más a kijelző is többet tud, több funkció létezik. A motorok is modernebbek, csendesebbek euro ötösek.
Én mk4 tulajkent mindenképp az fl-t választanám ismerősnek is azt néztük ki és hoztuk is el pont ott vannak újítások ahol kell.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3672 üzenetére
Hát igen, inkább manuált keress. Lehet azért találni felkapott modell nagyon az mk4 ami nem véletlen.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3675 üzenetére
Hát én már csak azért se vennék tekertet, mert átverés rajtam fog nyerészkedni az eladó és így drágábban tudja eladni mintha valós lenne a km.
Ahogy említették a porlasztók meg a magasnyomású. Facen a Ford csoportba kb minden héten jut egy MK3-as dízel erre a sorsra 300k alatt senki nem ússza meg a felújítást. ha ez mellé jön egy kettős tömegű az már 500k felett van aztán megérkezünk ahhoz hogy az egész autó ér annyit kb...
MK4 ebből a szempontból már sokkal jobb választás ott nincsenek porlasztó és magasnyomású problémák, vagy max akkora sansza van erre az embernek mint a többi dízel esetén. Rájöttek a fordnál, hogy se az 1.8-as közösnyomócsöves, se a 2.0 dízel nem egy sikersztori ezért leálltak a gyártással és már a Peugeottól veszik a motorokat ala PSA. Ezek bevált jó motorok.
-
SzlobiG
félisten
Ja csak találj olyat ritka mint a fehér holló.
Az amúgy egy régi motor, akkor már inkább a 2.0 ecoboost az lép is egy fajtát a powershifttel.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3684 üzenetére
Nézz magyart azt le tudod kérdezni, csak szervizkönyvest, kérdezd le márka kereskedésben is.
Ha ezeket betartod nehéz tekertbe bele futni. Szép az i40, de a belseje kóreai...
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3688 üzenetére
Igen ez jónak tűnik.
Nem hinném, hogy sokkal drágább a javíttatása én arra gondolok, hogy a belseje nem a legjobb anyagokból készül.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3690 üzenetére
Vszeg céges volt azokba meg kevés extrát kérnek minél olcsóbb legyen.
-
SzlobiG
félisten
válasz Real_Necro #3693 üzenetére
Sajnos felmentek az árak csak ismételni tudom magam ismerősnek 2.3-ért Faceliftes Titanium X-et hoztunk el fullos felszereltséggel 2-3 hónapja. Annyi hogy 220k km volt benne. Hónapok óta hirdettek 2.5 millarol indult.
A rendes lcd kijelzőst conversnek hívják. Meg van a sima klasszikus műszerfal.
Igen van amelyikben gps is van és a rádió helyén egy kijelző.
Nincs meghatározva, ki hogy kéri elvileg a Titaniumhoz alapból jár a convers kijelző, de láttam már amibe nem volt...[ Szerkesztve ]
-
SzlobiG
félisten
Ahogy írod is ezeknek gyermekbetegségük a porlasztó és magasnyomású elvileg a hazai üzemanyag nem jó neki ugyanis túl száraz a német/osztrákhoz képest és ez miatt hamarabb elkopnak a csúcsok. Ezt így meg mondani nem lehet hogy meddig bírják, ha szarabb minőségű üzemanyagot tankolsz akkor gyorsabban megadja magát amúgy egy ilyen felújítás 300-400k között mozog és még ott van egy kettőstömegű is amit egyszer cserélni kell.
Én ezt a típust kihagynám max benzin, de mivel sokat mész az meg nem éri meg.
Ha teheted MK4-et nézz azoknál már nincs porlasztó gond. -
-
SzlobiG
félisten
Hát igen az egy modernebb motor már mint a mazda féle 1.8/2.0 viszont van 6os váltó ami neki meg jó a sok km végett.
Ezt mondom én is, hogy dízelt nem vennék amennyit spórolna vele azt lazán rákölti, ha baja lesz. Egy ilyesmi fóka is sokkal jobb választás ez az 1.6-os motor nagyon jó és mellé keveset is eszik ezzel tudna esetleg spórolni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 7
- 3D nyomtatás
- Gaming notebook topik
- Autós topik
- Zeneszerkesztő és DJ topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen